Jde o Series 1 86" vyrobenou koncem roku 1953, tj. model 1954 (je k tomu i certifikát s výcucem z továrních záznamů od BMIHT). Je to 768. vyrobená Home Market 86" (tj. RHD). Najeto má asi mnoho, ale vzhledem k úpravám a mechanické renovaci to není v podstatě důležité. Přístrojovka postupně přestala z větší části fungovat, neřešil jsem. Je truck cab, "umí" samozřejmě i kabrio a sklopené přední okno
Motor Rover V8 (původní motor v tom není už cca od 90. let, tedy do něj dali 3,5 l s dvojkovou převodovkou - aktuální motor je tam od r. 2015):
- Motorový blok z 4,0 l RR P38.
Klikovka 4,6 s delším zdvihem, tj. v podstatě 4,6 l.
Hlavy z Roveru SD1 3,5 V8.
Prsa z 3,9 s rozdělovačem.
Sání Boxer se čtyřmi karburátory SU HIF 6 - repasovány v r. 2015.
Svody z Defendera V8, předělané potrubí, Cherry Bomb tlumič.
Rozdělovač Mallory.
Externí olejový filtr.
Palivová pumpa Facet.
Chladič z SIII s elektrickým ventilátorem spínaným z kabiny.
- Repasovaná 5-stupňová převodovka LT77 z 90/110, konverzní sada Ashcroft, rozvodovka ze SIIA.
Diferenciály z RRC, zadní je hlučnější, k autu je náhradní použitý (bez závad).
Kardany z RRC, zadní značně pokrácená.
Původní nápravy, k autu jsou dvě náhradní zadní poloosy (nikdy s těmi původními ale mimo netěsností nic nebylo).
Volnoběžky (funkční).
Parabolická pera Rocky Mountain - auto vzhledem k postavě řidiče a obvyklé solo jízdě nakloněné na řidičovu stranu, srovnáno delší houpačkou na zadním peru.
Ráfky ze 109, gumy Hankook DynaPro MT 225/75 R16.
Nové lampy Lucas European, mřížka z 80" Lights-Through-Grille. Neoriginální volant, bezpečnostní pás pro spolujezdce (funguje u truck cabu, kde je třetí, horní bod).
K vozidlu je samozřejmě MNOHO fotek, ale osobní prohlídkou nic nezkazíte.
Cena: Kč 425 000,- (částečná dohoda možná při prodeji do dobrých rukou)