Range Classic různé...
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Classic různé...
Šedivák už je pomalu zpět poskládaný, přesunul jsem jej po vlastní ose a o víkendu řešil další tlumení:
Je pravda že pod nohama zadních spolujezdců nebylo doposud tlumení žádné, předchozí majitel jej vyházel a nikdy jsem ho tam nedával. U těch podběhů nevím, jestli vyjdou na to koberce, případně to opět budu muset strhnout. Ještě mě čeká kufr.
Obdrží i repasované pásy. Odstín je trochu tmavší, ale celkový dojem velmi dobrý - materiál se opět leskne a není tuhý, takže i navjieče opět fungují.
Je pravda že pod nohama zadních spolujezdců nebylo doposud tlumení žádné, předchozí majitel jej vyházel a nikdy jsem ho tam nedával. U těch podběhů nevím, jestli vyjdou na to koberce, případně to opět budu muset strhnout. Ještě mě čeká kufr.
Obdrží i repasované pásy. Odstín je trochu tmavší, ale celkový dojem velmi dobrý - materiál se opět leskne a není tuhý, takže i navjieče opět fungují.
-
- Příspěvky: 14985
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Range Classic různé...
Ty pásy ti repasoval někdo tady? A nebyl na těch originál náhodou i štítek?
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Classic různé...
Tady úplně ne, ale u Ostravy
Štítky tam byly a opět jsou.
Štítky tam byly a opět jsou.
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Classic různé...
Šedivák poskládaný (teď už tam jsou i D-sloupky) přesně 2 měsíce od zahájení rozborky:
kufr nakonec skončil takto + plus původní izolace:
a i v jiných ohledech jsem se snažil zlepšení akustiky - zde fotky starého a nového těsnění kolem zadních klapek...
vepředu jsou nové těsnění z D2
kufr nakonec skončil takto + plus původní izolace:
a i v jiných ohledech jsem se snažil zlepšení akustiky - zde fotky starého a nového těsnění kolem zadních klapek...
vepředu jsou nové těsnění z D2
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Classic různé...
Hlásím úspěch ohledně těsnění a tlumení a menší děravosti kastle - průměrně 3-4 dB dolu, což je hodně znát. Ve 100km/h nyní cca. 66dB, v 130ti cca. 69dB. Je pravda že u zadních nohou nebylo nic. Ještě mě čekají dveře, ale to až bude tepleji
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Classic různé...
Už mám doma nalakovanou kastli Longa, vypadá nádherně, teď jen pokračovat v nasazené laťce:
-
- Příspěvky: 14985
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Range Classic různé...
Barva hezká, podvozek hezkej, ale pérování nic moc. Nedrncá to moc?
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Range Classic různé...
To me zajima, potrebuji repasovat pasy na corvette.
Muzu poprosit o kontakt?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Classic různé...
Furt lepší než EAS na dorazech
- discovery1liptov
- Příspěvky: 1172
- Registrován: 23 bře 2012 22:15
- tel.: +421 911 156 390
- auto: Land Rover Defender
- Bydliště: Važec
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Classic různé...
Pokročili se s podvozkem Longa, očištění a lakování je už dávná práce LandJirky, já jsem nyní nastrojil nové potrubí paliva, přichytil vše upadlé, namontoval nový nerez výfuk a.... pak se nám s Ottifantem zdálo, že se k tomu nehodí rezavá přední část výfuku, takže ta půjde na šopování a svody na keramiku. A motor se mi taky zdál málo krásný. Je to nový 4,6l, ale při přehazování se neřešila kosmetika, tak nyní si ten čas vezmu. Víka se otryskají suchým ledem a přístupné prvky dostanou nový zinkový povrch.
A pak už snad konečně hodíme kastli na podvozek. Aktuálně ještě řeším tlumící materiál na motorovou příčku a nad převodovku. V originále u Longa bylo něco podobného jako na kapotě, ale to je už potrhané a nelze koupit, takže hledám náhradu, ale nedaří se nalézt vhodného kandidáta.
A pak už snad konečně hodíme kastli na podvozek. Aktuálně ještě řeším tlumící materiál na motorovou příčku a nad převodovku. V originále u Longa bylo něco podobného jako na kapotě, ale to je už potrhané a nelze koupit, takže hledám náhradu, ale nedaří se nalézt vhodného kandidáta.
-
- Příspěvky: 14985
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Range Classic různé...
Jsem četl že s podvozkem z Lega, a ono skoro jo.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Classic různé...
Pro pobavení krátké info z dnešního tankování:
Jezdívám už cca. 2 měsíce na Kontrolní dny stavby do Zbraslavi u Prahy. Obvykle jezdívám firemním benzínovým Hatchbackem Fabia 2 1,2 TSI. Naposledy před 14 dni jsem tankoval před a po cestě - cesta vyšla na 1650 Kč. Včera jsem jel s mým Rangem, šedivákem s LPG, a taky jsem tankoval před cestou, 1x při cestě na dálnici a pak po cestě - cesta vyšla na 1570 Kč!!! Jsem docela překvapen, že cesta s Rangem vyjde levněji než s malým Hatchbackem s ani ne třetinovým motorem. Jízdu jsem pojal zhruba stejně (reálných 130 + tolerance), akorát s Rangem jsem stál o čtvrt hodiny déle v koloně.
Jezdívám už cca. 2 měsíce na Kontrolní dny stavby do Zbraslavi u Prahy. Obvykle jezdívám firemním benzínovým Hatchbackem Fabia 2 1,2 TSI. Naposledy před 14 dni jsem tankoval před a po cestě - cesta vyšla na 1650 Kč. Včera jsem jel s mým Rangem, šedivákem s LPG, a taky jsem tankoval před cestou, 1x při cestě na dálnici a pak po cestě - cesta vyšla na 1570 Kč!!! Jsem docela překvapen, že cesta s Rangem vyjde levněji než s malým Hatchbackem s ani ne třetinovým motorem. Jízdu jsem pojal zhruba stejně (reálných 130 + tolerance), akorát s Rangem jsem stál o čtvrt hodiny déle v koloně.
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Classic různé...
Na Longovi je konečně poskládán motorový prostor
něco je nového:
a něco vyčištěné:
a mám doma lakované blatníky a dveře:
něco je nového:
a něco vyčištěné:
a mám doma lakované blatníky a dveře:
- discovery1liptov
- Příspěvky: 1172
- Registrován: 23 bře 2012 22:15
- tel.: +421 911 156 390
- auto: Land Rover Defender
- Bydliště: Važec
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Classic různé...
Šedivák maká, a já s ním...:
něco na opravu pro jiné šikovné ruce:
něco na vždy potřebné díly:
(kdyby někdo chtěl celkem dobrou kastlu a rám, tak je k dispozici...)
a něco pro kamaráda, který tímto po dlouhých letech tiché podpory a rozumného odstupu vstoupil do rodiny LR, i když jiným vozem, než jsem plánoval. Nicméně to bude jednou zase V8, takže aspoň nějaká spojitost...
Taťkův Pickup potřeboval "trochu" pomoc ke štěstí, ale už slouží:
A u hlavního projektu se posouváme k montáži palubovky, za čímž je mnoho drobné práce...
něco na opravu pro jiné šikovné ruce:
něco na vždy potřebné díly:
(kdyby někdo chtěl celkem dobrou kastlu a rám, tak je k dispozici...)
a něco pro kamaráda, který tímto po dlouhých letech tiché podpory a rozumného odstupu vstoupil do rodiny LR, i když jiným vozem, než jsem plánoval. Nicméně to bude jednou zase V8, takže aspoň nějaká spojitost...
Taťkův Pickup potřeboval "trochu" pomoc ke štěstí, ale už slouží:
A u hlavního projektu se posouváme k montáži palubovky, za čímž je mnoho drobné práce...
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Classic různé...
Roste mi tady takový fóliovník:
Pickup měl zlomenou ventilovou pružinu. Vypadá to, že na dlouho uskladněné hlavy kápla nějaká brzdovka nebo kuní chc....ky.
Naštěstí bez následku na ventilech nebo ventilovém rozvodu
tak jsem si pořídil správné náčiní a už zase frčí...
minulý týden jsem s kamarádem vyzvedl jeho "Neo-Classica", taky zážitek. Jediná generace Range, kterého jsem dosud neřídil, tedy zůstává P38.
Okrajově už řeším i Stage One:
No a šedivák prostě maká:
Pickup měl zlomenou ventilovou pružinu. Vypadá to, že na dlouho uskladněné hlavy kápla nějaká brzdovka nebo kuní chc....ky.
Naštěstí bez následku na ventilech nebo ventilovém rozvodu
tak jsem si pořídil správné náčiní a už zase frčí...
minulý týden jsem s kamarádem vyzvedl jeho "Neo-Classica", taky zážitek. Jediná generace Range, kterého jsem dosud neřídil, tedy zůstává P38.
Okrajově už řeším i Stage One:
No a šedivák prostě maká:
Re: Range Classic různé...
Ty seš blázen... ale jde ti to skvěle.
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Classic různé...
Pickup už maká:
chvíli trvalo vyladění much motoru, ale teď už šlape pěkně a je to zábava. Motor díky zvýšené kompresi a ostré vačce a má dost páry. Jestli to tady čte Tom, tak ať se přijde projet
Ze Stage One jsme vyndali "bávo" a automata ZF s LT230
a už dorazil i správný pohon - karbecový Rover V8 a převodovka LT95
Stage One pak založím já nebo Ottifant vlastní vlákno, až se do něj pustíme pořádně.
chvíli trvalo vyladění much motoru, ale teď už šlape pěkně a je to zábava. Motor díky zvýšené kompresi a ostré vačce a má dost páry. Jestli to tady čte Tom, tak ať se přijde projet
Ze Stage One jsme vyndali "bávo" a automata ZF s LT230
a už dorazil i správný pohon - karbecový Rover V8 a převodovka LT95
Stage One pak založím já nebo Ottifant vlastní vlákno, až se do něj pustíme pořádně.