Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Moderátor: Miky_CZ
- TomikV
- Příspěvky: 120
- Registrován: 09 říj 2021 00:00
- tel.: 603863539
- auto: Discovery 4
- Bydliště: Beroun
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Takže to je blbost s tím motorem. Myslel jsem si to. Nezbývá, nežli doufat, že tomu pan doktor dal vše, co to auto potřebuje a že prostě vše co se bude dít, bude příčina věku a ne zanedbáním. Nicméně, ještě se obrátím na LR a nechám si prověřit jaká, že tam probíhala údržba v průběhu času ...
Tomáš
- Ivet
- Příspěvky: 68
- Registrován: 08 srp 2019 20:16
- tel.: +420601320630
- auto: RR L322 + Discovery4
- Bydliště: Jasenice CZ + Košice SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Ahojte, prosím poradiť ohľadne šnorchla na D4.
Chcem aby šnorchl nebol len proti prachu, ale aj proti nasání vody.
Našla som tieto:
http://svetoffroadu.cz/cs/zvysene-sani- ... 00144.html
https://www.ebay.co.uk/itm/392418498736 ... SwQY9eRnAq
Avšak páči sa mi tento, nemá však tú vložku s hadicou na ohranu proti vode, ako to máte s týmto typom poriešené vy? Lebo na videu som videla že to má len na prach, chýba tam tá redukcia na hrdlo a nasunutie tej hadice...
https://www.ebay.co.uk/itm/333514693149 ... SwUKthUyTJ
Chcem aby šnorchl nebol len proti prachu, ale aj proti nasání vody.
Našla som tieto:
http://svetoffroadu.cz/cs/zvysene-sani- ... 00144.html
https://www.ebay.co.uk/itm/392418498736 ... SwQY9eRnAq
Avšak páči sa mi tento, nemá však tú vložku s hadicou na ohranu proti vode, ako to máte s týmto typom poriešené vy? Lebo na videu som videla že to má len na prach, chýba tam tá redukcia na hrdlo a nasunutie tej hadice...
https://www.ebay.co.uk/itm/333514693149 ... SwUKthUyTJ
Z VYSOČINY DO DIVOČINY
Czech Highland Adventure Team
Czech Highland Adventure Team
- Ivet
- Příspěvky: 68
- Registrován: 08 srp 2019 20:16
- tel.: +420601320630
- auto: RR L322 + Discovery4
- Bydliště: Jasenice CZ + Košice SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Ahoj, kúpim nové aj použité plne funkčné pchrany podvozku na D4 (D3) :
-ochrana motoru
-ochrana diferenciálu
-ochrana prevodovky
-ochrana motoru
-ochrana diferenciálu
-ochrana prevodovky
Z VYSOČINY DO DIVOČINY
Czech Highland Adventure Team
Czech Highland Adventure Team
-
- Příspěvky: 75
- Registrován: 06 pro 2021 18:29
- auto: D4
- Bydliště: Jižní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Zdravím přátele značky LR.
O LR už sním roky, napřed jsem si dělal zálusk na RR, ale nějak jsem dospěl do stádia, kdy jsem se zamiloval do Disovery 4. A tak jsem si řekl, že si udělám radost a pořídím ho. Bohužel, mám zkušenost pouze s auty úplně jiných značek (jmenovitě hlavně mitsubishi L200 a Pajero), takže netuším vůbec na to si u LR D4 dávat pozor nebo ne. Můj daily driver je pickup, což je sice fajn, ale už jsem z toho nějakej vyskákanej, tak hledám něco komfortnějšího, co však bude plnit potřeby mého povolání (zemědělství) - tedy schopnosti v terénu, ale zároveň s tím zvládnu přejet půl Evropy v nějakém tom pohodlí.
Koukám se po autě, rok výroby 2015 (to jsem pochopil, že byla poslední modelová řada LR D4) motorizace SDV6. Koukám po autě co má tak 100.000-150.000 najeto, v pěkném stavu. Na co bych si měl dát především pozor? A dá se jízda v LR D4 považovat za komfortní, nebo je to taky kostitřas, jak ta moje Micina? :-D
Díky za jakýkoliv tipy .
Zdraví Pavel
O LR už sním roky, napřed jsem si dělal zálusk na RR, ale nějak jsem dospěl do stádia, kdy jsem se zamiloval do Disovery 4. A tak jsem si řekl, že si udělám radost a pořídím ho. Bohužel, mám zkušenost pouze s auty úplně jiných značek (jmenovitě hlavně mitsubishi L200 a Pajero), takže netuším vůbec na to si u LR D4 dávat pozor nebo ne. Můj daily driver je pickup, což je sice fajn, ale už jsem z toho nějakej vyskákanej, tak hledám něco komfortnějšího, co však bude plnit potřeby mého povolání (zemědělství) - tedy schopnosti v terénu, ale zároveň s tím zvládnu přejet půl Evropy v nějakém tom pohodlí.
Koukám se po autě, rok výroby 2015 (to jsem pochopil, že byla poslední modelová řada LR D4) motorizace SDV6. Koukám po autě co má tak 100.000-150.000 najeto, v pěkném stavu. Na co bych si měl dát především pozor? A dá se jízda v LR D4 považovat za komfortní, nebo je to taky kostitřas, jak ta moje Micina? :-D
Díky za jakýkoliv tipy .
Zdraví Pavel
-
- Příspěvky: 14974
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Komfortní ano, motor pokud nafta, tak je to furt to samé, je tady o tom celé téma.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Pokud nepotřebuješ kufr podívej se na RR Sport s TDV8 technicky vychází z D3/4 jen se do něj dávalo spolehlivější V8.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Jen k tomu komfortu - je to super komfortní auto, teď mám vedle D4 i nového defendera a i když def je taky docela pohodlný auto, tak proti D4 je to kostitřas.
A proti Micině to bude super komfort
A proti Micině to bude super komfort
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.
-
- Příspěvky: 75
- Registrován: 06 pro 2021 18:29
- auto: D4
- Bydliště: Jižní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Děkuji za odpovědi, takže stran spolehlivosti/záludností je TDV6 a SDV6 nastejno?
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Naprosto
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400
- TomikV
- Příspěvky: 120
- Registrován: 09 říj 2021 00:00
- tel.: 603863539
- auto: Discovery 4
- Bydliště: Beroun
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Tak tento problém rovněž aktuálně řeším a co se odkazu týče, tak tam jsem to nenašel . No kdyby snad náhodou někdo věděl, tak se zlobit nebudu ....
Tomáš
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Co tohle? To by mohlo být ono, ne?
https://www.litep4x4.cz/dyc101420-prichytka/
https://www.litep4x4.cz/dyc101420-prichytka/
DIII 2.7 TDV6 SE-2007
- Dex
- Příspěvky: 901
- Registrován: 17 led 2012 16:33
- tel.: +420606945930
- auto: D2,D3,S3,RRC
- Bydliště: Ostrava
Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Jo na alliexpresu to prodávají za par korun, měnil jsem komplet všecky.
US $1.27 11% Off | 10/50x Door Wheel Arch Clips Fits For Land Rover Discovery 3 4 Range Rover Sport Land Rover LR2 D147 20/30/50/100PCS Automotive
https://a.aliexpress.com/_mP9pp1O
Sent from my iPhone using Tapatalk
US $1.27 11% Off | 10/50x Door Wheel Arch Clips Fits For Land Rover Discovery 3 4 Range Rover Sport Land Rover LR2 D147 20/30/50/100PCS Automotive
https://a.aliexpress.com/_mP9pp1O
Sent from my iPhone using Tapatalk
- TomikV
- Příspěvky: 120
- Registrován: 09 říj 2021 00:00
- tel.: 603863539
- auto: Discovery 4
- Bydliště: Beroun
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
marwak píše: ↑01 led 2022 18:43 Co tohle? To by mohlo být ono, ne?
https://www.litep4x4.cz/dyc101420-prichytka/
asi jsem slepej, no pár si jich objednám a uvidím.
Děkuji
Tomáš
Tomáš
- TomikV
- Příspěvky: 120
- Registrován: 09 říj 2021 00:00
- tel.: 603863539
- auto: Discovery 4
- Bydliště: Beroun
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Dex píše: ↑01 led 2022 18:45 Jo na alliexpresu to prodávají za par korun, měnil jsem komplet všecky.
US $1.27 11% Off | 10/50x Door Wheel Arch Clips Fits For Land Rover Discovery 3 4 Range Rover Sport Land Rover LR2 D147 20/30/50/100PCS Automotive
https://a.aliexpress.com/_mP9pp1O
Sent from my iPhone using Tapatalk
Díky
Tomáš
Tomáš
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Chlapci prosím o radu ohledně měniče u D4 (sdv6, 2011, 240 tis., 180 kw, zf6). Po naší oblíbené klikové události šel do auta nový motor a při té příležitosti se repasoval měnič, který už kolem 1500 otáček vibroval, převodovka občas kopla a při přidání / ubrání měla prokluz tak 200 otáček. Auto teď řadí líp, prokluz je minimální, ale při pomalejší jízdě, zejména do mírného kopce po zařazení na vyšší stupeň (nejvíc ze 4 na 5, o něco míň z 5 na 6) auto docela vibruje. Je to podobná vibrace jako “špatný měnič”, nejsilnější zhruba v 1200-1600 otáčkách. Při svižnější jízdě když otáčky tak nespadnou je to v podstatě neznatelné. Někdy to děla víc, někdy skoro vůbec. Mohl by to být špatně zrepasovaný/nainstalovaný měnič? Nebo to může být třeba i soukolí v převodovce nebo nějaké ložisko? Díky za radu.
- mipr
- Příspěvky: 658
- Registrován: 11 črc 2014 11:34
- tel.: +421907431767
- auto: Diskosky mam rad :-)
- Bydliště: Horska 30, Bratislava
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
ano, muze to byt "repasovany" menic...
poziadaj servis o skusobnu jazdu a vyjadrenie k vybraciam, inak je to diskusia v rovine "co by bylo kdyby bylo..."
Sent from my mobile phone
poziadaj servis o skusobnu jazdu a vyjadrenie k vybraciam, inak je to diskusia v rovine "co by bylo kdyby bylo..."
Sent from my mobile phone
LRservis.sk Bratislava
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
výměna dvou motoru
-
- Příspěvky: 75
- Registrován: 06 pro 2021 18:29
- auto: D4
- Bydliště: Jižní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Zdravím hoši,
kupuji Discovery 4, 188kW z roku 2015 a po prvním majiteli s doloženými (kupuji od prodejce LR) 51.000 km. A protože za něj dávám nemalej peníz, chci se hned od začátku o auto starat jak se patří, aby mi dalších x let vydrželo, když jsem si ho vysnil :-D Mám tedy několik dotazů:
1) Mám nechat preventivně udělat rozvody (ne kvůli km, ale kvůli stáří)?
2) Mám nechat vyměnit olej v převodovce, i když interval je podle prodejce 120.000 km. A pokud ano, tak výměna nebo proplach? V autech co jsem měl doposavaď (Mits L200 a Mits Pajero jsem nechával v autorizovaném servisu měnit olej podle jejich doporučení, bez proplachu, a obě převodovky drží)
2.1) Co olej v diferáku/rozvodovce?
3) Je něco dalšího, na co se servisně zaměřit?
4) Docela jsem si zvykl na to, že si ve svých autech propojím infotainment s mobilem přes Apple CarPlay a jedu přes Waze nebo Google. Dá se ten displej v LR něčím nahradit/doplnit? Pokud ne, máte doporučení na nějaký držák tabletu?
5) Interval na výměnu oleje je prý skoro 30.000 km, což mi přijde jako strašný číslo. Sice to odpovídá mému průměrnému ročnímu nájezdu, ale po kolika měníte vy? Počítám, že 99% provozu bude on-road, off-road jen lehce, když pojedu zkontrolovat naše traktoristy nebo dobytek .
6) Jelikož jsem prakticky z nejjižnějšího jihu, co snad může být a sám si akorát tak dokážu vyměnit struny na kytaře, bude předpokládám mým domácím servisem prodejce LR v Budějovicích, nebo máte na jihu zkušenost s nějakou alternativou?
Díky za komentáře.
LR zdar přeje Pavel
kupuji Discovery 4, 188kW z roku 2015 a po prvním majiteli s doloženými (kupuji od prodejce LR) 51.000 km. A protože za něj dávám nemalej peníz, chci se hned od začátku o auto starat jak se patří, aby mi dalších x let vydrželo, když jsem si ho vysnil :-D Mám tedy několik dotazů:
1) Mám nechat preventivně udělat rozvody (ne kvůli km, ale kvůli stáří)?
2) Mám nechat vyměnit olej v převodovce, i když interval je podle prodejce 120.000 km. A pokud ano, tak výměna nebo proplach? V autech co jsem měl doposavaď (Mits L200 a Mits Pajero jsem nechával v autorizovaném servisu měnit olej podle jejich doporučení, bez proplachu, a obě převodovky drží)
2.1) Co olej v diferáku/rozvodovce?
3) Je něco dalšího, na co se servisně zaměřit?
4) Docela jsem si zvykl na to, že si ve svých autech propojím infotainment s mobilem přes Apple CarPlay a jedu přes Waze nebo Google. Dá se ten displej v LR něčím nahradit/doplnit? Pokud ne, máte doporučení na nějaký držák tabletu?
5) Interval na výměnu oleje je prý skoro 30.000 km, což mi přijde jako strašný číslo. Sice to odpovídá mému průměrnému ročnímu nájezdu, ale po kolika měníte vy? Počítám, že 99% provozu bude on-road, off-road jen lehce, když pojedu zkontrolovat naše traktoristy nebo dobytek .
6) Jelikož jsem prakticky z nejjižnějšího jihu, co snad může být a sám si akorát tak dokážu vyměnit struny na kytaře, bude předpokládám mým domácím servisem prodejce LR v Budějovicích, nebo máte na jihu zkušenost s nějakou alternativou?
Díky za komentáře.
LR zdar přeje Pavel
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
ElPajo píše: ↑28 úno 2022 18:02 Zdravím hoši,
kupuji Discovery 4, 188kW z roku 2015 a po prvním majiteli s doloženými (kupuji od prodejce LR) 51.000 km. A protože za něj dávám nemalej peníz, chci se hned od začátku o auto starat jak se patří, aby mi dalších x let vydrželo, když jsem si ho vysnil :-D Mám tedy několik dotazů:
1) Mám nechat preventivně udělat rozvody (ne kvůli km, ale kvůli stáří)?
2) Mám nechat vyměnit olej v převodovce, i když interval je podle prodejce 120.000 km. A pokud ano, tak výměna nebo proplach? V autech co jsem měl doposavaď (Mits L200 a Mits Pajero jsem nechával v autorizovaném servisu měnit olej podle jejich doporučení, bez proplachu, a obě převodovky drží)
2.1) Co olej v diferáku/rozvodovce?
3) Je něco dalšího, na co se servisně zaměřit?
4) Docela jsem si zvykl na to, že si ve svých autech propojím infotainment s mobilem přes Apple CarPlay a jedu přes Waze nebo Google. Dá se ten displej v LR něčím nahradit/doplnit? Pokud ne, máte doporučení na nějaký držák tabletu?
5) Interval na výměnu oleje je prý skoro 30.000 km, což mi přijde jako strašný číslo. Sice to odpovídá mému průměrnému ročnímu nájezdu, ale po kolika měníte vy? Počítám, že 99% provozu bude on-road, off-road jen lehce, když pojedu zkontrolovat naše traktoristy nebo dobytek .
6) Jelikož jsem prakticky z nejjižnějšího jihu, co snad může být a sám si akorát tak dokážu vyměnit struny na kytaře, bude předpokládám mým domácím servisem prodejce LR v Budějovicích, nebo máte na jihu zkušenost s nějakou alternativou?
Díky za komentáře.
LR zdar přeje Pavel
Ahoj,
nejprve - vítej do rodiny D4 .
K Tvým otázkám - většinu odpovědí najdeš tady na fóru, chce to trochu pohledat a všechno tady najdeš.
Zkusím na některé v rychlosti odpovědět na to, co vím (a já vím jen málo):
- olej měnit 10-12 tisíc km, motory jsou na tohle hodně citlivý, je to jedna z mála ochran proti prasknutí kliky
- na servis máš v ČB Eliotta, je tady na fóru. Do ofiko LR servisu bych být Tebou nejezdil, hodně peněz za málo kvality (čest výjimkám)
- infotainment - tady na fóru se to řešilo hodně, zase to najdeš, například tady https://www.landroverforum.cz/forum/vie ... hp?t=34976
- oleje v diferáku a převodovce - já měnil teď na 90.000 km, protože s autem jezdím v terénu a bylo mi to doporučeno
Snad Ti to pomůže
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Taktéž bych řekl vítej, Pavle!
Auto je to skvělé. Úžasně pohodlné, pěkné a je s ním spousta zábavy.
V mém případě aktuálně bohužel ale spíš zdroj frustrace. Moje Disco 4, r.v. 2015 (model 2016), kupované v roce 2019 s nájezdem 50k km. Prověřená historie, perfektně servisované, kupované od renomovaného dealera, všechno krásné až sluníčkové. Auto bylo ve fantastickém stavu (jezdilo v Holandsku). Olej měněn po 15k, v čemž jsem pokračoval.
Aktuálně stojí v servisu s prasklou klikovou hřídelí. Nájezd 90tis km. Nový motor vyjde na necelých 200tis bez daně + spousta hodin práce.
Když jsem to kupoval, věděl jsem o tomhle, zřejmě konstrukčním, nedostatku motoru. A říkal jsem si, že kvalitní údržba, prověřená historie a rozumné ježdění to řeší. Neřeší! Můj servisman měl pravdu, když říkal, že: "není dne ani hodiny, kdy se tohle nemůže těmhle autům stát".
Mimochodem, přístup značky Land Rover - customer support centrum v Salzburku - je naprosto otřesný. Nejdřív se tvářili, že nikdy v životě o ničem takovém neslyšeli. Pak se vymlouvali, že nedokážou na dálku provést žádnou diagnostiku což jsem po nich samozřejmě nechtěl. Ale hned na začátku si vyžádali VIN a jakmile jsem jim ho, okamžitě zavolali do servisu, kde auto stojí aby si ověřili co s ním je. Následně mi několik dní lhali, že nikam nevolali a nic neví. Když jsem jim omlátil o hlavu výpis hovorů ze servisu a zavolal jim zpět na číslo ze kterého volali, svedli to na jiného kolegu a tím to skončilo... Naprosto totální amatérismus. Jediné co jsem od nich od začátku chtěl vědět je, zda existuje nějaký podpůrný program ze strany JLR pro řešení téhle poruchy, která zjevně postihuje signifikantní procento vozů.
Takže bráno mojí optikou bych zvážil, zda nepřihodit 300 - 400 tis a pořídit novější LR ve kterém není SDV6 motor. Nebo něco jiného. Protože tady jdeš do rizika, že dřív, nebo později podobnou částku vysypeš za nový motor.
LR jsou skvělá auta. A po výměně motoru si auto ještě nějaký čas nechám. Ale do budoucna už jsem spíš skeptický k ojetinám LR bez záruky (i když jistě najdeš i spoustu historek o neúspěšné aplikaci záruky). A samozřejmě, většina značek má "něco".
Ad CarPlay - neřešili jste někdo něco takového v ČR? https://www.carsoundsecurity.com/Land-R ... sch-Screen Hledal jsem tady ve fóru a nalapení tabletu na palubku mě úplně nenadchlo
Auto je to skvělé. Úžasně pohodlné, pěkné a je s ním spousta zábavy.
V mém případě aktuálně bohužel ale spíš zdroj frustrace. Moje Disco 4, r.v. 2015 (model 2016), kupované v roce 2019 s nájezdem 50k km. Prověřená historie, perfektně servisované, kupované od renomovaného dealera, všechno krásné až sluníčkové. Auto bylo ve fantastickém stavu (jezdilo v Holandsku). Olej měněn po 15k, v čemž jsem pokračoval.
Aktuálně stojí v servisu s prasklou klikovou hřídelí. Nájezd 90tis km. Nový motor vyjde na necelých 200tis bez daně + spousta hodin práce.
Když jsem to kupoval, věděl jsem o tomhle, zřejmě konstrukčním, nedostatku motoru. A říkal jsem si, že kvalitní údržba, prověřená historie a rozumné ježdění to řeší. Neřeší! Můj servisman měl pravdu, když říkal, že: "není dne ani hodiny, kdy se tohle nemůže těmhle autům stát".
Mimochodem, přístup značky Land Rover - customer support centrum v Salzburku - je naprosto otřesný. Nejdřív se tvářili, že nikdy v životě o ničem takovém neslyšeli. Pak se vymlouvali, že nedokážou na dálku provést žádnou diagnostiku což jsem po nich samozřejmě nechtěl. Ale hned na začátku si vyžádali VIN a jakmile jsem jim ho, okamžitě zavolali do servisu, kde auto stojí aby si ověřili co s ním je. Následně mi několik dní lhali, že nikam nevolali a nic neví. Když jsem jim omlátil o hlavu výpis hovorů ze servisu a zavolal jim zpět na číslo ze kterého volali, svedli to na jiného kolegu a tím to skončilo... Naprosto totální amatérismus. Jediné co jsem od nich od začátku chtěl vědět je, zda existuje nějaký podpůrný program ze strany JLR pro řešení téhle poruchy, která zjevně postihuje signifikantní procento vozů.
Takže bráno mojí optikou bych zvážil, zda nepřihodit 300 - 400 tis a pořídit novější LR ve kterém není SDV6 motor. Nebo něco jiného. Protože tady jdeš do rizika, že dřív, nebo později podobnou částku vysypeš za nový motor.
LR jsou skvělá auta. A po výměně motoru si auto ještě nějaký čas nechám. Ale do budoucna už jsem spíš skeptický k ojetinám LR bez záruky (i když jistě najdeš i spoustu historek o neúspěšné aplikaci záruky). A samozřejmě, většina značek má "něco".
Ad CarPlay - neřešili jste někdo něco takového v ČR? https://www.carsoundsecurity.com/Land-R ... sch-Screen Hledal jsem tady ve fóru a nalapení tabletu na palubku mě úplně nenadchlo