P38 Autobiography_sen
- Kokesek
- Příspěvky: 4462
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: P38 Autobiography_sen
Ojnici ohnes uplne jednoduse, kdyz projedes vetsi kaluzi nebo mensim rybnikem
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Dex
- Příspěvky: 902
- Registrován: 17 led 2012 16:33
- tel.: +420606945930
- auto: D2,D3,S3,RRC
- Bydliště: Ostrava
Re: P38 Autobiography_sen
Ne to bude to vela benzinu které v tom válci bylo. Kapalina moc stlačitelná není[emoji85]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Kokesek
- Příspěvky: 4462
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
P38 Autobiography_sen
Tak vstrikovac by to taky dokazal zalit, ale to by chcal uz kdyz by bezelo cerpadlo v nadrzi. To otestujes uplne snadno.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: P38 Autobiography_sen
Vstrekovač bol vložený nový, a keď bol vonku nepúšťal. Podľa mňa prišiel škriatok a poriadne ho dodr... . Hodim naspäť starú a poriadne odskúšam celú rampu vstrekov. Podľa mňa prepúšťal keďže pri demontovaní sania bol ventil zatopený ako na kúpalisku. Otazka znie či dať z jazdenky ojnicu alebo zohnať novú?
Re: P38 Autobiography_sen
Tak takto dopadla skúška vstreku. Podotýkam že úplne nový pre vložením to nerobil. Ešte som len natlakoval vstrekovú rampu a už čúral ako besný. A teraz má človek veriť novým dielom?
- Mirko
- Příspěvky: 2826
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: P38 Autobiography_sen
Tak tohle je tedy hodně smutné zjištění, že to udělá nový vstřikovač. Nechci si představovat, jak to člověka naštve. Předpokládám, že to byl originál Bosch. Novým dílům už nevěřím dlouho, ale tohle je vyloženě sabotáž.
Re: P38 Autobiography_sen
Bol to original bosh. Trocha drahá sabotáž by som povedal. A tie starosti čo sposobil. Našťastie som zohnal 5 ojnic s piestom. Potrebujem len jeden ale do úschovy sa zakonzervuju a bude. Evidentne je to problém aj to zohnať za normálnu cenu.
- Kokesek
- Příspěvky: 4462
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: P38 Autobiography_sen
Aspon ze vis presne proc se to stalo.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Příspěvky: 366
- Registrován: 09 říj 2019 19:45
- tel.: čierny
- auto: RR L322, w140 S500,
- Bydliště: Trnava
Re: P38 Autobiography_sen
nový diel a ešte aj BOSCH .. to je strašné toto. robota, nervy, financ.. Držím palce.
Re: P38 Autobiography_sen
konečne po mesiaci dorazili posledné veci a môže sa skladať.
Prekvapením bol plech tesnenia pod saním. Bol väčší asi o 1 cm.
Po dumaní ako ho zúžiť tak padla myšlienka nafalcovať ho.
Nasledovala výroba provizórnej falcovačky. Výsledok je
uspokojivý zúžené na potrebnú šírku. Sice rovina mi velmo nešla
ako vidieť na foto ale učel to splnilo.
Prekvapením bol plech tesnenia pod saním. Bol väčší asi o 1 cm.
Po dumaní ako ho zúžiť tak padla myšlienka nafalcovať ho.
Nasledovala výroba provizórnej falcovačky. Výsledok je
uspokojivý zúžené na potrebnú šírku. Sice rovina mi velmo nešla
ako vidieť na foto ale učel to splnilo.
- Mirko
- Příspěvky: 2826
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: P38 Autobiography_sen
To spíš než velký plech jsou asi hodně slíznuté hlavy. Jak ti tady tohle bude těsnit na krajích? Ten jeden šroub tam moc velký přítlak neudělá. Nový motor by sice neměl mít žádné velké tlaky v klikové skříni, ale přesto. Já jsem teda protahoval díry směrem dolu, je tam ještě dost masa nahoře.
Re: P38 Autobiography_sen
Ked vidim toto, tak sa mi vynara otazka ako sedi na hlavach samotne sanie?
Kontrolna otazka. Ako si zistil, ze tesnenie je o cm vacsie? Len prilozenim, alebo si ho pritiahol svorkami a sanim?
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: P38 Autobiography_sen
Pritiahol som ho tými dvoma U úchytmi na koncoch a nekrylo to presne otvori.Asi som velmo puntičkár.Asi nebudem očakávať už dokonalosť dielov a zmierim sa s tým aké je. Podľa teba som neurobil dobre? Nechám si poradiť. Problém bol hlavne na otvoroch pre chladenie kvapalinou na predku. Vzadu to tiež nesedelo velmo.
Re: P38 Autobiography_sen
Može byť že hlavy až velmo sa zbrusili mohol som premerať výšku. Tesniť by to malo išiel tam silikon. A keď nie mam ešte jedno tesnenie a možem opakovať celú plejádu skladania zopakovať. Ale dúfam že nebude potrebné.Mirko píše: ↑08 dub 2021 13:58 To spíš než velký plech jsou asi hodně slíznuté hlavy. Jak ti tady tohle bude těsnit na krajích? Ten jeden šroub tam moc velký přítlak neudělá. Nový motor by sice neměl mít žádné velké tlaky v klikové skříni, ale přesto. Já jsem teda protahoval díry směrem dolu, je tam ještě dost masa nahoře.
- Mirko
- Příspěvky: 2826
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: P38 Autobiography_sen
Jsem sám zvědavý, jestli to nepoteče. Může to fungovat, jen říkám, že jsem to řešil zvětšením otvorů. Další instance je pak opravdu to sání. Pro jistotu změř taky raději vůli na ventilech, pokud jsou takto snížené hlavy, je možné, že budeš muset dost podkládat hřídele vahadel.
Re: P38 Autobiography_sen
Ono to už bolo takto teraz sa hlava nebrusila bola rovná. brusila sa pri oprave motora ešte na začiatku.Sam som zvedavý ako to dopadne. Hádam že už v sobotu možem štartovať po 3 mesiacoch odstavenia auta.Mirko píše: ↑08 dub 2021 18:57 Jsem sám zvědavý, jestli to nepoteče. Může to fungovat, jen říkám, že jsem to řešil zvětšením otvorů. Další instance je pak opravdu to sání. Pro jistotu změř taky raději vůli na ventilech, pokud jsou takto snížené hlavy, je možné, že budeš muset dost podkládat hřídele vahadel.
Re: P38 Autobiography_sen
Tak motor poskladaný konečne a aj funkčný. Malý zádrhel bol po prvom naštartovaní , ťahal falošný vzduch a tak nešiel na základný plyn a po pridaní a pustení pedalu miernu strelilo do výfuku. Tak zase dole sanie a hľadať miesto nasavania vzduchu. Priložím vakuovačku na sanie a tááák ťahalo vzduch popri vstrekoch ako besné. Nečakal som že o kružky sa tak zosušili. Tak výmena o krúžkov a zase zloženie. Motor začal bežať hladko. A nastal další problem. Nepustil sa kompresor pre EAS. Cez diagnostiku som kompresol zapol ale sam nie, len si blikal a blikal a stale nič. Pali mi poradil nech skúsim dať druhý kompresor. Ešte že som mal . Vzmenil som kompresor a hľa auto sa začalo dvíhať. Ešte počkam na veko expanzky troška bolo polámane vymením a skúsim skúšobnú jazdu. Toto auto je samé prekvapenie, ale aj tak ho milujem. Dufam že Vás nenudim mojimi starosťami.
Re: P38 Autobiography_sen
Zdar priaznivci.Tak po dlhom čase zase auto prekvapilo.Sem tam hodilo hlášku alternátor fault, ale auto stále išlo.Až do včera večera. Prichádzam z prace zase hláška nereagoval som potom ďaľšia hláška prevodovka a nakoniec trakčná hláška pri zákrute do ulice. Nacúvam pri vjazd vystúpim otvorím bránu a vtom auto zdochlo. Tak pol hodinu som pretláčal auto pred dom posilka jak hovado večer o 11. Po zaparkovaní a posilke hneď išlo pivo. Vybral som baterku ved zajtra nabijem. Hodil som zatiaľ staršiu ráno auto naštartovalo hlášky naďalej. Tak som dal do dvora odpojím baterku auto zdochlo. No hovorím alternátor je v lovištiach. Už som kalkuloval koľko ma to bude bolieť. Tak som rozobral a kukám regulátor mal ledva uhlíky .Klzné krúžky už majú tiež niečo odžité. 2 drážky jak hovado. Alternátor som premeral na krúžkoch a napätie bolo po pretočení. Takže nasleduje repas altika. Našťastie to ma tak veľmi bolieť nebude po finančnej stránke. Tak zatiaľ tak. Veľa úspešných kilometrov prajem.