Třeba že použitý motor koupíš za polovinu co 3l?
Dilema s nákupem vozu LR
Moderátor: Acon
- Lukasino
- Příspěvky: 3884
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Dilema s nákupem vozu LR
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: Dilema s nákupem vozu LR
Stejně su to staré mrdky vsechno
- xxx
- Příspěvky: 2563
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: Dilema s nákupem vozu LR
Lukáši, jak tvoje odpověď souvisí se složitostí motoru? Když se ti posere někde na tripu, tak si koupíš jako nový(použitý)? Jeden o voze a druhý o koze
- Lukasino
- Příspěvky: 3884
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Dilema s nákupem vozu LR
No beru to jako jednodušší = levnější opravu
Když se cokoliv většího stane na tripu někde bůhví kde, tak to většinou končí odtahem a je jedno jestli kvůli motoru, převodovce, atd
Když se cokoliv většího stane na tripu někde bůhví kde, tak to většinou končí odtahem a je jedno jestli kvůli motoru, převodovce, atd
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- mipr
- Příspěvky: 658
- Registrován: 11 črc 2014 11:34
- tel.: +421907431767
- auto: Diskosky mam rad :-)
- Bydliště: Horska 30, Bratislava
Re: Dilema s nákupem vozu LR
Hoši. Plevelite vlakno. Na tieto diskusie mame sekcie “skurveni LR” a “praskle kliky” (nebo jak se to jmenuje...) :-D
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
LRservis.sk Bratislava
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
- Lukasino
- Příspěvky: 3884
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Dilema s nákupem vozu LR
To chce klid Samozřejmě, že 3l je lepší, silnější, úspornější, kór ještě ty mladší s 8q převodovkou, ale to se tady bavíme o jiných penězích, než chce tazatel investovat, jestli se nepletu
A kupovat D4 na spodní hranici, kde je ještě vyšší pravděpodobnost, že to praskne a menší smysluplnost opravy bych radši sáhnul po 2.7 to je můj názor.
Ale Michal má pravdu, plevelíme zbytečně
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- xxx
- Příspěvky: 2563
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: Dilema s nákupem vozu LR
kde bereš Lukáši ty informace, že tazatel chce D4 při spodní hranici nebo s motorem 2,7?
Když si pořádně nepřečteš celý příspěvek, pak tu plevelíš, to je fakt
Rudy píše: ↑09 črc 2020 17:00 Ahoj, byl jsem poměrně pevně rozhodnut pro koupi D4. Vzhledem k užitnosti tohoto vozu je to pro mě ideální volba. Po přečtení zdejšího fóra a zvláště vlákna o fatálních závadách 3,0TDV6 jsem dospěl k závěru že pokud koupit D4 tak snad raději padlou na motor a nechat opravit, než pojízdnou s hrůzou že se tak stane.
Poslední dobou uvažuji i o RR 3.generace s motorem 3,6TDV8.
Důvod proč jsem toto vlákno založil je fakt, že nedovedu posoudit poruchovost 3,0TDV6 vs. 3,6TDV8.
Je V8 spolehlivější než V6?
Poměr servisních nákladů V8 vs V6 a RR vs D4?
Ano vím V8 je složitější má dvě turba více vstřiků a podobně.
Co je třeba řešit u auta co má najeto kolem 200t.
Předem děkuji všem těm kteří mi alespoň trochu pomohou s řešením mého dilema.
Ruda.
- Lukasino
- Příspěvky: 3884
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Dilema s nákupem vozu LR
Tak předpokládám, že když někdo přemýšlí nad RR v ceně do 300tkm (což je valná většina 3,6tek, jsou už od 200k...), tak že přemýšlí i nad D4 v podobné ceně, což jsou ty nejlevnějšíxxx píše: ↑15 črc 2020 13:14kde bereš Lukáši ty informace, že tazatel chce D4 při spodní hranici nebo s motorem 2,7?
Když si pořádně nepřečteš celý příspěvek, pak tu plevelíš, to je fakt
Rudy píše: ↑09 črc 2020 17:00 Ahoj, byl jsem poměrně pevně rozhodnut pro koupi D4. Vzhledem k užitnosti tohoto vozu je to pro mě ideální volba. Po přečtení zdejšího fóra a zvláště vlákna o fatálních závadách 3,0TDV6 jsem dospěl k závěru že pokud koupit D4 tak snad raději padlou na motor a nechat opravit, než pojízdnou s hrůzou že se tak stane.
Poslední dobou uvažuji i o RR 3.generace s motorem 3,6TDV8.
Důvod proč jsem toto vlákno založil je fakt, že nedovedu posoudit poruchovost 3,0TDV6 vs. 3,6TDV8.
Je V8 spolehlivější než V6?
Poměr servisních nákladů V8 vs V6 a RR vs D4?
Ano vím V8 je složitější má dvě turba více vstřiků a podobně.
Co je třeba řešit u auta co má najeto kolem 200t.
Předem děkuji všem těm kteří mi alespoň trochu pomohou s řešením mého dilema.
Ruda.
Ale nechme toho, ani jeden z nás mu moc nepomohl
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: Dilema s nákupem vozu LR
Neměl jsem tento týden vůbec čas se k danému vyjádřit tak až dnes kdy je trochu klid. Každopádně děkuji za reakce k danému tématu i když to občas trochu sjelo z cesty.
Já jsem onehdy vážně uvažoval o tomto. Trochu lituji že jsem do toho nešel ale kdo ví.
https://www.facebook.com/groups/3120984 ... 0&sfnsn=mo
Každopádně budu dál šetřit a sledovat inzerci a pokud se něco zajímavého objeví.
Byl by ještě někdo ochotný případně hodit nějaké cifry za opravy které se běžně dělají i třeba v nájezdu od 150t do 250t. Samozřejmě vím že záleží na konkrétním kusu.
Tedy GO podvozku?
Mechy plus práce?
Repase prevodovky?
Hydromenic a podobně?
Kolik stojí turba, EGR ventily apod. ?
Jistě řada z Vás již tyto opravy absolvovala. Jde o představu servisních nákladů obecně. To že to přijde v průběhu času kdy auto jezdí je mi jasné.
Pokud má někdo pocit že to tu již padlo tak se omlouvám ale myslím že konkrétní částky za určitý druh opravy ne.
R.
Já jsem onehdy vážně uvažoval o tomto. Trochu lituji že jsem do toho nešel ale kdo ví.
https://www.facebook.com/groups/3120984 ... 0&sfnsn=mo
Každopádně budu dál šetřit a sledovat inzerci a pokud se něco zajímavého objeví.
Byl by ještě někdo ochotný případně hodit nějaké cifry za opravy které se běžně dělají i třeba v nájezdu od 150t do 250t. Samozřejmě vím že záleží na konkrétním kusu.
Tedy GO podvozku?
Mechy plus práce?
Repase prevodovky?
Hydromenic a podobně?
Kolik stojí turba, EGR ventily apod. ?
Jistě řada z Vás již tyto opravy absolvovala. Jde o představu servisních nákladů obecně. To že to přijde v průběhu času kdy auto jezdí je mi jasné.
Pokud má někdo pocit že to tu již padlo tak se omlouvám ale myslím že konkrétní částky za určitý druh opravy ne.
R.