Zdarek,
Řešili jste výměnu vstřikovacích trysek za lepší, které bez dalšího upgradu jiných částí motoru normálně fungují a zvyšují výkon? (td4 82kW)...
Pro příklad dám opět bývalou Octavii, standardní trysky od Boshe jsem vyměnil za trysky Sprint 764. U Boshe jsem je nechal seřídit na autě. Bez dalšího upgradu se mi zvýšil výkon auta o 17kW. Okamžitě po výměně to šlo poznat na jízdních vlastnostech. Spotřeba se zvýšila nepatrně.
Diky za reakce
F1 - Vstřikovací trysky
Moderátor: Safraporte
- Jenda91td4
- Příspěvky: 231
- Registrován: 05 bře 2019 22:51
- tel.: 737544903
- auto: F1 D2
Re: F1 - Vstřikovací trysky
Td4 je Common rail dost udělá Chiptuning
Myslím že trysky sprinte 764 byli jen na rotačky 66kw a 81kw
Stavíš freelendra na Dakar ?
Myslím že trysky sprinte 764 byli jen na rotačky 66kw a 81kw
Stavíš freelendra na Dakar ?
Re: F1 - Vstřikovací trysky
Jj dělalo se to jen na rotacky, ale snad je i něco na ComonRail? Nevím, celkem mě zajímají možnosti zvýšení výkonu u tohoto motoru. Bmw dělali stejný motor v modelu 320 s výkonem 110kW, bez chipu. Na chipu lze dosáhnou větších hodnot. Tak někde musi být rozdíl, rozhodně to bude v tryskach, čerpadlu a i v turbu. A zajímám se o to kvůli tomu, že samozřejmě mám zájem zvýšení výkonu, ale rozumně bych se chtěl dostat na těch 110kW s čipem, což by ten motor měl zvládnout.
Pokud má někdo nějak upravovany, budurad za reakci. Nejde toho moc najít, proto každá rada dobrá. Ať už z výměny trysek, turba, zvětšení IC, předělání sání vzduchu apod..
Pokud má někdo nějak upravovany, budurad za reakci. Nejde toho moc najít, proto každá rada dobrá. Ať už z výměny trysek, turba, zvětšení IC, předělání sání vzduchu apod..
Re: F1 - Vstřikovací trysky
Nevim jak u freelandera ,ale u roveru 75 mam v origo diagnostice T4 cedečko od xpover upgrade na přehrati mapy na 110kw u TD4,kdyz to mel rover tak bude neco podobneho existovat i pro freelander v te době to byla společna firma
Re: F1 - Vstřikovací trysky
Zde pripinam scrsht chipu před a po pro LR Freelander TD4 82kW, tedy comon Rail vyráběny do roku 2006.
Po chipu a úpravě grafu jde na motoru jít až na 108kW a 330Nm.
Po chipu a úpravě grafu jde na motoru jít až na 108kW a 330Nm.
Re: F1 - Vstřikovací trysky
A tady pro změnu graf chipu u BMW E46 320D 110kW, stejný motor jako LR Freelander, tedy comon Rail, motorizace vyráběna do roku 2005.
Po úpravě je tady možno dosáhnout 132kW a 413Nm. Teď mi řekněte, jak je to možný že je tam takový rozdíl motor, co čtu na BMW fóru je skvělý, vydrží a prodávají se kusy s najezdem 500k km. Myslím že motor v LR, pokud je takto poddimenzovany a majitel pokud měnil olej, tak musí být ve skvěle formě a min Chip na 108kW zvládne levou zadní, ale jak to že v BMW mají o 30kW víc?
Po úpravě je tady možno dosáhnout 132kW a 413Nm. Teď mi řekněte, jak je to možný že je tam takový rozdíl motor, co čtu na BMW fóru je skvělý, vydrží a prodávají se kusy s najezdem 500k km. Myslím že motor v LR, pokud je takto poddimenzovany a majitel pokud měnil olej, tak musí být ve skvěle formě a min Chip na 108kW zvládne levou zadní, ale jak to že v BMW mají o 30kW víc?
- Jenda91td4
- Příspěvky: 231
- Registrován: 05 bře 2019 22:51
- tel.: 737544903
- auto: F1 D2
Re: F1 - Vstřikovací trysky
Je možný že je to schválně kvůli ird nebo visco spojky nebo kvůli setrvaku
- dabartos
- Příspěvky: 838
- Registrován: 14 srp 2011 13:08
- auto: DI-200TDI , Free 1.8
- Kontaktovat uživatele:
Re: F1 - Vstřikovací trysky
Takový CD bych potřeboval... neprodal bys kopii??
http://WWW.DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false;