Myslím že to není vůbec špatné. To je nějak zvedly? A kola jsou jaký rozměr?
Pořízení offroad auta- rady a zkušenosti
Moderátor: Acon
Re: Pořízení offroad auta- rady a zkušenosti
Nemám šajn, je to foto z netu. Ale samotného by mě to zajímalo obecně. Dle mě decentní,ale již zdatný lift a úpravy.
Třeba D2jkaři napíšou více. Já jí mám krátce.
Třeba D2jkaři napíšou více. Já jí mám krátce.
Re: Pořízení offroad auta- rady a zkušenosti
Z té fotky těžko soudit, ale bude to víc než obligátní 2 palce nahoru.
Řekl bych něco jako: viewtopic.php?f=30&t=27130&start=20#p398434
Řekl bych něco jako: viewtopic.php?f=30&t=27130&start=20#p398434
Disco2 Td5 2004
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)
Re: Pořízení offroad auta- rady a zkušenosti
Tak to už je taky pěkně udělaný. Vypadá to dobře.stiinek píše: ↑23 pro 2019 10:57 Z té fotky těžko soudit, ale bude to víc než obligátní 2 palce nahoru.
Řekl bych něco jako: viewtopic.php?f=30&t=27130&start=20#p398434
Vím že jsme se tady dostali od auta pro rodinu a do lesa na offroudový superspiciály ale z těch fotek lověk co to nezná neodhadne.....je pravda že kdybych vedle toho stál řeknu to je už monstrum......
Pro moje účely by stačilo možná i 20cm světlý výšky toho auta, věřím že s hrubšíma gumama bych se dostal tam kam potřebuju.....
Re: Pořízení offroad auta- rady a zkušenosti
Co se týče té nivy mám ji s motorem 1.9d jak jsem psal. Jezdí to dobře, sílu to celkem má , mám na tom větší terénní gumy a fakt co jsem potřeboval to projelo. Dokonce jsem s tím sjížděl i do lesa který byl ve svahu a při kácení tam přetahoval stromy. Ze začátku jsem si naivně myslel že i nějaký strom vytáhnu, ale na to je to auto už slabý, lehký a myslím že ani ne tak pevný. Každopádně nejhorší na tom je, že to hnije, nemá to posilovač a je to maximálně pro 4 lidi.
- jbizik
- Příspěvky: 1931
- Registrován: 19 zář 2013 00:53
- tel.: +421907325338
- auto: D1 200tdi, L322 m62
- Bydliště: Slovenske Pravno okr.Turc.Teplice , Slovensko
Re: Pořízení offroad auta- rady a zkušenosti
Ex- D2 4.0 V8 - LPG
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
Re: Pořízení offroad auta- rady a zkušenosti
Tak pořád přemýšlíme o tom autě, prolezl jsem fórum tak i internet křížem krážem a je to opravdu problém sehnat prostornější auto a ještě aby to někde projelo nebo to něco uvezlo a utáhlo.
Díval jsem se ještě na bazary co se u nás vyskytuje za auta a je to bída.
V diskuzi jsme se ocitli najednou u tureckých offroadu ale pro něco takového už bych neměl využití a ani finance.
I když fandím land roveru díval jsem se že možná by svými rozměry bylo možné do hledáčku zařadit Jeep grand Cherokee nebo patrola 60 nebo 61.
Ten Jeep bude asi dobrej ale co jsem četl tak pohodová jízda si řekne o cca 16litru benzínu u toho osmiválce 4.7 . Ten motor 5.2 bude určitě hladovejsi. V patrolovo y60 jsem se párkrát vozil a nebylo to špatné, slyšel jsem že jsou to i držáky ale fakt nevím .....
Díval jsem se ještě na bazary co se u nás vyskytuje za auta a je to bída.
V diskuzi jsme se ocitli najednou u tureckých offroadu ale pro něco takového už bych neměl využití a ani finance.
I když fandím land roveru díval jsem se že možná by svými rozměry bylo možné do hledáčku zařadit Jeep grand Cherokee nebo patrola 60 nebo 61.
Ten Jeep bude asi dobrej ale co jsem četl tak pohodová jízda si řekne o cca 16litru benzínu u toho osmiválce 4.7 . Ten motor 5.2 bude určitě hladovejsi. V patrolovo y60 jsem se párkrát vozil a nebylo to špatné, slyšel jsem že jsou to i držáky ale fakt nevím .....
-
- Příspěvky: 15101
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Pořízení offroad auta- rady a zkušenosti
Ještě jedna drobnost - Discovery 2 je v základu celkem pohodlné auto, zvlášť pokud má vzadu měchy a trošku slušné tlumiče. Když mě před časem vezl kamarád v Jeepu, tak jsem měl dojem, že je tam něco rozbité, jak to na polní cestě různě poskakovalo. Když jsme jeli následně mojí D2 po stejné polňačce, tak i on uznal, že ten rozdíl je velikej. A to to byla oboje auta s tuhýma nápravama. D3 nebo D4, teda auto s polonápravama jsou ještě o kus jinde. Tohle je podle me pro auto na normální ježdění také důležitá věc.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 459
- Registrován: 27 srp 2013 19:24
- auto: DiscoII V8
Re: Pořízení offroad auta- rady a zkušenosti
Jeep Grand Cherokee som tiež zvažoval aj skúšal vo verzií ZJ s motorom 5,2 V8.
Motorovo bol silnejší ako môj aktuálny 4,0 V8 a domnievam sa, že ani 4,6 Rover V8 sa naň úplne nedotiahne. Disco je fakt ťažké.
Priestorovo bol ten Jeep dosť tragédia. Do D2 sa dozadu zle nastupuje, ale keď už je človek vnútri, tak je to v porovnaní s Jeepom v pohode. V tom Jeepe je to vzadu tragicke a v podstate som si za seba nevedel riadne sadnúť. Nehovoriac o tom americkom interieri.
Kufor D2 je v porovnaní s Grandom výrazne lepší.
Ďalej ku Grandu človek v drvivej väčšine vyfasuje hlúpu prídavnú prevodovku s visco spojkou. Mechanický pohon 4x4 je v Grandoch ako šafránu a ak aj niečo je, tak je to často prekopávka z malého Cherokeeho.
Ak chceš niečo väčšie ako D2, tak treba ísť do japonca.
Pajero2 už zhnilo.
Pajero3/4 je veľké a ide skôr cestou civilnejšieho off-roadu.
Land Cruiser v hocijakej variante je super, len drahý a ceny ND sú šialené. Kolega má LC90. Servis je cenovo drahší, ale zasa sa mu toho moc nepokazilo.
Patrol je tiež super, tiež drahý a pohon zamerany čisto na off-road. Tú ich prídavku bez možnosti použitia 4x4 na šmykľavej ceste považujem za fail.
Zlatá LT230, kde si človek navolí čo treba, len treba na ňu dávať pozor a netrhať diferák.
Motorovo bol silnejší ako môj aktuálny 4,0 V8 a domnievam sa, že ani 4,6 Rover V8 sa naň úplne nedotiahne. Disco je fakt ťažké.
Priestorovo bol ten Jeep dosť tragédia. Do D2 sa dozadu zle nastupuje, ale keď už je človek vnútri, tak je to v porovnaní s Jeepom v pohode. V tom Jeepe je to vzadu tragicke a v podstate som si za seba nevedel riadne sadnúť. Nehovoriac o tom americkom interieri.
Kufor D2 je v porovnaní s Grandom výrazne lepší.
Ďalej ku Grandu človek v drvivej väčšine vyfasuje hlúpu prídavnú prevodovku s visco spojkou. Mechanický pohon 4x4 je v Grandoch ako šafránu a ak aj niečo je, tak je to často prekopávka z malého Cherokeeho.
Ak chceš niečo väčšie ako D2, tak treba ísť do japonca.
Pajero2 už zhnilo.
Pajero3/4 je veľké a ide skôr cestou civilnejšieho off-roadu.
Land Cruiser v hocijakej variante je super, len drahý a ceny ND sú šialené. Kolega má LC90. Servis je cenovo drahší, ale zasa sa mu toho moc nepokazilo.
Patrol je tiež super, tiež drahý a pohon zamerany čisto na off-road. Tú ich prídavku bez možnosti použitia 4x4 na šmykľavej ceste považujem za fail.
Zlatá LT230, kde si človek navolí čo treba, len treba na ňu dávať pozor a netrhať diferák.
Seriový LR Discovery II V8 s mnohými závadami, ale je to láska na prvé naštartovanie.
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu