Tady odkaz s cenou v CZK. https://www.lego.com/cs-cz/product/land ... nder-42110 Lego sbíráme, takže na něj určit dojde.jareku píše: ↑13 zář 2019 19:24 Pro nás smrtelníky je tato verze:
https://www.lego.com/en-us/product/land ... nder-42110
Nástupce Defendera- Defender 2015 .
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
- pojir
- Příspěvky: 2551
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Kdyz uz si delate prdel z te vselijake volitelne vybavy jako treba sprcha, tak se podivejte, jake blbosti se daly koupit k vselijakym starsim modelum od LR. Neni to nic novyho, ze nabizeji hromadu predrazenych jednoucelovych obskurnosti, ktere si skoro nikdo nekoupi.
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
To možná jo, ale já zatím nenašel nevíjedlo. V konfigurátoru je sada příslušenství pro naviják, ale samotná špulka není.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Noooo fesak to teda moc neni. Je to jak Fricko skrizene s Citroenem. Vsak to na UK strankach zatim zklamani na vsech frontach.
Je me jasne, ze klasika DEf to uz ani bejt nemuze. Jedinej kdo si to uhajil je Meda G. A tam bylo psano, ze se musela vynalozit enormni castka penez na zachovani vzhledu.
Uvidime jak pujde cas, vono nove boty taky neberete do sracek. Stejne za me treba nedosazitelne auto z hlediska ceny. Tak ho alespon jako spravnej CZ komentator budu pomlouvat Ale pro me proste tyhle plastove auta fakt nejsou. TO uz se oplati, se porozhlednout do US a nebo Japonska.
Je me jasne, ze klasika DEf to uz ani bejt nemuze. Jedinej kdo si to uhajil je Meda G. A tam bylo psano, ze se musela vynalozit enormni castka penez na zachovani vzhledu.
Uvidime jak pujde cas, vono nove boty taky neberete do sracek. Stejne za me treba nedosazitelne auto z hlediska ceny. Tak ho alespon jako spravnej CZ komentator budu pomlouvat Ale pro me proste tyhle plastove auta fakt nejsou. TO uz se oplati, se porozhlednout do US a nebo Japonska.
- gibson
- Příspěvky: 3310
- Registrován: 08 bře 2011 16:33
- tel.: +421907201052
- auto: DI 300, mini, vw t2
- Bydliště: stará ľubovňa
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
ak by si si mal vybrat medzi novym defendrom a jimny aku farbu by malo tvoje nove suzuki?
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Je to tak!!! A hodne klasik uzivatelu tak i udela. Ale zase si to najde jine zakazniky. Tak to proste je Bohuzel je to proste hodne jiny vzhled nez posledni def. Uteklo jim to do segmentu pozeru. Vsak jsme uz komunita na vymreni. Na co potrebujes zbrane, OFF auta, atd? Vsak ti staci KIA a PČR
- jareku
- Příspěvky: 1752
- Registrován: 09 zář 2012 23:25
- tel.: 737 347 753
- auto: RR L322+DEF+SIII
- Bydliště: Blansko
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Já doufám, že se bude hodně prodávat a za takových 5 let bude na trhu dost zajímavých nezhuntovaných aut ke koupi. Do té doby doufám vydrží naše aktuální off auta
Live long and prosper.
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Taky jsem nalomen jen si počkám trochu dyl ať se pořádně ukáže zda to budou velký srace nebo ne.jareku píše:Já doufám, že se bude hodně prodávat a za takových 5 let bude na trhu dost zajímavých nezhuntovaných aut ke koupi. Do té doby doufám vydrží naše aktuální off auta
Samozřejmě mě zajímá pouze benzín
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Ono ostatne nam oboje Nemci casom zakazuMFENCE píše: ↑14 zář 2019 09:44 Je to tak!!! A hodne klasik uzivatelu tak i udela. Ale zase si to najde jine zakazniky. Tak to proste je Bohuzel je to proste hodne jiny vzhled nez posledni def. Uteklo jim to do segmentu pozeru. Vsak jsme uz komunita na vymreni. Na co potrebujes zbrane, OFF auta, atd? Vsak ti staci KIA a PČR
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Pokud by to bylo dotažené tak, že ke sprše bude někde v podběhu origo na míru zabudovaná nádrž na vodu, tak proč ne.
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Osobně jsem ho zařadil místo D5 do užšího výběru pro nové auto do rodiny.
jen škoda, že má i při větších rozměrech a lepším tvaru v 5 místné variantě menší kufr jak D5.
jen škoda, že má i při větších rozměrech a lepším tvaru v 5 místné variantě menší kufr jak D5.
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Jestli ten kufr není náhodou tím, že celková délka se měří i s tou rezervou na pátých dveřích, bez ní má stodesítka tak 4,75m
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Včera jsem se na něj byl prvně podívat v Franfurtu. Došlo mi tam, proč je nový Defender takový jaký je a proč se tak změnil. Oni se změnili se totiž změnili jeho zákazníci. Už to nejsou nejsou lidé jako dříve, kteří potřebovali odolné pracovní auto do terénu, ale jiní, kteří .. kteří ani nevím co ... tak asi tak no
2010 UAZ 3164/2003 UAZ 3160/2000 TLC KZJ95/1979 TLC FJ55/1977 TLC 55/1962 ČZ175
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
No, kóta je sice kreslená bez rezervy, ale zas je tam napsáno "celková délka". Ve starších materiálech, které unikli těsně před prezentaci jsou ty délky výrazně příznivější a myslím si, že to budou právě délky bez rezervy.
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Mně se náhodou docela líbí. Na rozdíl od D5, které jsem nikdy nepřišel na chuť. Pravda, čekal jsem, že bude podobnější původnímu Defu a doufal jsem v něco podobného jako G-wagen (moderní technika v klasickém tvaru karoserie). Líbí se mi interiér - hlavně v základní výbavě s mechanickými budíky. Konec konců celé auto se mi nejvíc líbí na plechových kolech v modré barvě s bílou střechou. Samozřejmě bez všech těch přiblblých paketů. Ta cena je fakt hodně vysoko - je vlastně dražší než byla D4. Zkoušel jsem si v konfigurátoru postavit Defa 110 a D5 se stejnou motorizací (diesel 2,0 240k) a Def je jen o maličko levnější než D5. Říkají, že užitkové verze přijdou později, tak uvidíme za jakou cenu.
Jinak se zdržím komentářů typu proč měnit něco, co bylo tak fantastické a že tímhle jen dělají ostudu jménu Defender apod. Už to tu někde zaznělo. Změnili se zákazníci, změnil se trh, změnila se doba. Říkalo se, že původní Defender se přestal dělat kvůli tomu, že by neprošel legislativou EU. Nesmysl, přestal se dělat kvůli tomu, že se ho neprodalo ani dvacet tisíc ročně, stavěl se víceméně ručně a na každém autě LR prodělával. Navíc potřebovali prostor pro výrobu dalších modelů. Já bych si původního Defa rád koupil nového i dnes, ale pouze jako auto pro zábavu, protože ročně najedu 40 tisíc km, je mi přes 50 a už potřebuji trochu pohodlí. A dát těch cca 950 tisíc za původní 110 jen tak pro zábavu za auto, se kterým ve finále najedu 5 tisíc km ročně, to si nemůžu dovolit. Na to mám Serii a RRC. Pravda, za RRC jsem dal před 10-ti lety hodně peněz, ale nechal jsem si ho stavět jako auto pro každodenní provoz. Byla to naivní představa, dnes už to vím, ale dluhy jsem nakonec poplatil a zbylo mi krásné auto pro zábavu. Low mi před časem říkal, když jsem se ošklíbal, jak je D5 hnusná, že pro mě, jako majitele už druhé D4 (a před tím D2 i D3) bude idální nový Def. Docela mu dávám za pravdu i když svojí D4 hodlám mít ještě dva roky (řídím se pravidlem dnešní auta používat jen do 200 tisíc km a teď mám 120 tisíc) a kdo ví, co se do té doby stane. Je dost dobře možné, že na žádné auto přes milion nebudu mít a když se na to podíváte racionálně, kupovat drahá auta ani nedává smysl, leda, že by ve vás určitá značka nebo auto vzbuzovalo takové emoce, že byste racio poslali do háje a jednali emotivně. Na to si ale každý ohledně nového Defa musí odpovědět sám.
Jinak se zdržím komentářů typu proč měnit něco, co bylo tak fantastické a že tímhle jen dělají ostudu jménu Defender apod. Už to tu někde zaznělo. Změnili se zákazníci, změnil se trh, změnila se doba. Říkalo se, že původní Defender se přestal dělat kvůli tomu, že by neprošel legislativou EU. Nesmysl, přestal se dělat kvůli tomu, že se ho neprodalo ani dvacet tisíc ročně, stavěl se víceméně ručně a na každém autě LR prodělával. Navíc potřebovali prostor pro výrobu dalších modelů. Já bych si původního Defa rád koupil nového i dnes, ale pouze jako auto pro zábavu, protože ročně najedu 40 tisíc km, je mi přes 50 a už potřebuji trochu pohodlí. A dát těch cca 950 tisíc za původní 110 jen tak pro zábavu za auto, se kterým ve finále najedu 5 tisíc km ročně, to si nemůžu dovolit. Na to mám Serii a RRC. Pravda, za RRC jsem dal před 10-ti lety hodně peněz, ale nechal jsem si ho stavět jako auto pro každodenní provoz. Byla to naivní představa, dnes už to vím, ale dluhy jsem nakonec poplatil a zbylo mi krásné auto pro zábavu. Low mi před časem říkal, když jsem se ošklíbal, jak je D5 hnusná, že pro mě, jako majitele už druhé D4 (a před tím D2 i D3) bude idální nový Def. Docela mu dávám za pravdu i když svojí D4 hodlám mít ještě dva roky (řídím se pravidlem dnešní auta používat jen do 200 tisíc km a teď mám 120 tisíc) a kdo ví, co se do té doby stane. Je dost dobře možné, že na žádné auto přes milion nebudu mít a když se na to podíváte racionálně, kupovat drahá auta ani nedává smysl, leda, že by ve vás určitá značka nebo auto vzbuzovalo takové emoce, že byste racio poslali do háje a jednali emotivně. Na to si ale každý ohledně nového Defa musí odpovědět sám.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
- cyril
- Příspěvky: 2751
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Tos napsal moc pěkně Neklane. Cejtím to hodně podobně. Takže počkáme, jakou osekanější verzi nám časem předhodí. A za kolik.
Mě by stačilo servořízení, klima, manuální převodovka, závěs a centrální zamykání.
Webasto a další pičičandy bychom si případně dodělali sami.
Mě by stačilo servořízení, klima, manuální převodovka, závěs a centrální zamykání.
Webasto a další pičičandy bychom si případně dodělali sami.
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Me se to docela libi. Na normalni jezdeni. D5 je strasna, D4 sem mel a uz nechci i kdyz se mi porad libi. Porad v servisu. Ovsem co bych udelal jako prvni je, ze bych sundal ten napis Defender z kapoty a dal bych tam Land Rover. S Defem uz to nema nic spolecnyho. Krome jmena.
- pojir
- Příspěvky: 2551
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
A s modelem Land Rover (tedy tim, cemu se dnes rika Series 1) to jako neco spolecneho ma?
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.