XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Moderátor: Miky_CZ
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Co ženský, tam se to vykrystalizovalo v Albánii tak, že ty malé koukají, a ta velká když se jí zeptám, co vidí z okna, tak řekne že nic. Potom to upřesní, že toho nic je tam tak 300 metrů.
Ty mi ale nevystoupily, vystoupili bývalí kolegové, kteří do té doby jako offroad znali hlavně dálnici D1 mezi Prahou a Brnem. Asi se jim na ten kopec chtělo šlapat pěšky a tahat všechny pracovní krámy. Což mě se doopravdy nechtělo, cesta byla v pohodě, až na místo, kde jsme traverzovali sjezdovku. Tam to bylo trošku víc nakloněné na bok. A navíc ten Patrol tehdy byla vysoká kráva a na střeše byly ještě naložené železné konzole, co jsme měli namontovat.
Pokud se bude tvořit možnost samostatného nastavení každého kola, tak se doporučuji zamyslet nad pojistkou proti blbosti - aby se to za jízdy srovnalo do standardu, pokud se to někde extra nepotvrdí. Zapomnětlivost je hrozná věc.
Ty mi ale nevystoupily, vystoupili bývalí kolegové, kteří do té doby jako offroad znali hlavně dálnici D1 mezi Prahou a Brnem. Asi se jim na ten kopec chtělo šlapat pěšky a tahat všechny pracovní krámy. Což mě se doopravdy nechtělo, cesta byla v pohodě, až na místo, kde jsme traverzovali sjezdovku. Tam to bylo trošku víc nakloněné na bok. A navíc ten Patrol tehdy byla vysoká kráva a na střeše byly ještě naložené železné konzole, co jsme měli namontovat.
Pokud se bude tvořit možnost samostatného nastavení každého kola, tak se doporučuji zamyslet nad pojistkou proti blbosti - aby se to za jízdy srovnalo do standardu, pokud se to někde extra nepotvrdí. Zapomnětlivost je hrozná věc.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Ahoj,
Davam dokupy snusku veci co na firmware ladit a taky udelat na mobilni apce.
Az to budu mit, tak to sem hodim.
Je potreba rict, ze kazdej ma hodne napadu (vetsinou jsou to dobry napady)... ale vsechno musi projit filtrem na blbuvzdornost, nejak se to musi ovladat, pak taky popsat do manualu, otestovat atd. Takze i zdanlive jednoduchy veci jsou vlastne slozity.
Rovnou reknu ze vyrovnavani do boku delat nechci, protoze mi to prijde vylozene nebezpecny, a to sice z duvodu, ze by ridic mel falesnej vjem "ze jeste neni moc naklonenej" a pritom auto by uz bylo na hrane. Pak by taky mohla stacit mala prohluben pod koly na strane ze svahu a uz to leti.
Radsi at je hneda zidle ale auto v cajku nez naopak
Pro nastavovani kazdyho kola taky nejak stale nevidim duvod.
Doladeni levellingu, pripadne ruzny asistenty pro vymenu kol atd bych radsi delal jako specializovany funkce, u kterych je jasny, kdy a ze je aktivni a ze se taky musi vypnout apod.
Stale plati, ze co je jednoduchy je GOOD a musi to jit pouzit i bez manualu, zejo
Mejte se supeer!
H.
PS:Jo a jinak pac jedna krabicka sla do Brazilie, tak muzu odpovedne konstatovat, ze XLifter je uz na vsech kontitentech (teda ne na polech, no)
Davam dokupy snusku veci co na firmware ladit a taky udelat na mobilni apce.
Az to budu mit, tak to sem hodim.
Je potreba rict, ze kazdej ma hodne napadu (vetsinou jsou to dobry napady)... ale vsechno musi projit filtrem na blbuvzdornost, nejak se to musi ovladat, pak taky popsat do manualu, otestovat atd. Takze i zdanlive jednoduchy veci jsou vlastne slozity.
Rovnou reknu ze vyrovnavani do boku delat nechci, protoze mi to prijde vylozene nebezpecny, a to sice z duvodu, ze by ridic mel falesnej vjem "ze jeste neni moc naklonenej" a pritom auto by uz bylo na hrane. Pak by taky mohla stacit mala prohluben pod koly na strane ze svahu a uz to leti.
Radsi at je hneda zidle ale auto v cajku nez naopak
Pro nastavovani kazdyho kola taky nejak stale nevidim duvod.
Doladeni levellingu, pripadne ruzny asistenty pro vymenu kol atd bych radsi delal jako specializovany funkce, u kterych je jasny, kdy a ze je aktivni a ze se taky musi vypnout apod.
Stale plati, ze co je jednoduchy je GOOD a musi to jit pouzit i bez manualu, zejo
Mejte se supeer!
H.
PS:Jo a jinak pac jedna krabicka sla do Brazilie, tak muzu odpovedne konstatovat, ze XLifter je uz na vsech kontitentech (teda ne na polech, no)
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Honzo zkousel jsi to aulro.com ?
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Nazdar chlapi. Má niekto odskúšané v akej najnižšej polohe sa dá fičať po dialnici nejakých 800km? S Honzou sme sa bavili, že tých -15 je OK, no mňa by zaujímalo či môže mať nejaké dôsledky jazda na -25 alebo až -35
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Já mám geometrii nastavenou na plus 55 tak si nebudu ničit pneu na minus 15 třebaAcon píše:Nazdar chlapi. Má niekto odskúšané v akej najnižšej polohe sa dá fičať po dialnici nejakých 800km? S Honzou sme sa bavili, že tých -15 je OK, no mňa by zaujímalo či môže mať nejaké dôsledky jazda na -25 alebo až -35
Myslím že xlifteru to bude jedno ale odnesou to pneu
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
- xxx
- Příspěvky: 2563
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
já mám taky geometrii na 55 a ani by mě nenapadlo jet pod 0 i když bych měl standardní rozměr pneu. Co tím snížením chceš vyřešit?
Jak psal Rennie, zničíš minimálně pneu
- Zlumik74
- Příspěvky: 117
- Registrován: 28 úno 2017 07:35
- auto: Discovery 3
- Bydliště: Kladruby nad Labem
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Nevim jak D3, ale D4 se snizuje pri nejake rychlosti sama...pry kvuli aerodynamice.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
You think you're good? Try fixing these door locks!
2016 Discovery 4 - na takové to domácí ježdění a Tesco offroad
2008 Discovery 3 - expediční
2014 Chevy Camaro SS 6,2 V8
1976 Chevy Camaro 5,7 V8
2016 Discovery 4 - na takové to domácí ježdění a Tesco offroad
2008 Discovery 3 - expediční
2014 Chevy Camaro SS 6,2 V8
1976 Chevy Camaro 5,7 V8
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Tohle mi nedalo - Defender se sice nesnižuje, ale vzhledem k aerodynamice letící cihly, začne při překročení kritické rychlosti měnit tvar sám od sebe. Vzhledem k tomu, že ty auta mají duši, tak to musí být strachem.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Zlumik74
- Příspěvky: 117
- Registrován: 28 úno 2017 07:35
- auto: Discovery 3
- Bydliště: Kladruby nad Labem
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
MadTom píše:Tohle mi nedalo - Defender se sice nesnižuje, ale vzhledem k aerodynamice letící cihly, začne při překročení kritické rychlosti měnit tvar sám od sebe. Vzhledem k tomu, že ty auta mají duši, tak to musí být strachem.
Sent from my iPhone using Tapatalk
You think you're good? Try fixing these door locks!
2016 Discovery 4 - na takové to domácí ježdění a Tesco offroad
2008 Discovery 3 - expediční
2014 Chevy Camaro SS 6,2 V8
1976 Chevy Camaro 5,7 V8
2016 Discovery 4 - na takové to domácí ježdění a Tesco offroad
2008 Discovery 3 - expediční
2014 Chevy Camaro SS 6,2 V8
1976 Chevy Camaro 5,7 V8
- Zlumik74
- Příspěvky: 117
- Registrován: 28 úno 2017 07:35
- auto: Discovery 3
- Bydliště: Kladruby nad Labem
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Tak D3 tez...
High speed height
This feature lowers the suspension ride height by 20 mm (0.75 in), if the vehicle exceeds 160 km/h (100 mph) for longer than five seconds. This action is automatic and cannot be over-ridden. Ride height will return to normal when vehicle speed remains below 130 km/h (80 mph) for 30 seconds.
Ale ja s tim takhle rychle snad nikdy nejel, proti Defendru mam aerodynamiku rozhodne lepsi....cihla s otlucenymi rohy.....ale v tehle rychlosti by se uz balo nejen auto, bal by se i ridic a nemluvim o spolujezdkynich, ty by vresteli hruzou uz davno pred dosazenim toho limitu.
Nicmene mi z toho plyne, ze pokud je heometrie standardni, snizeni o 25 mm by melo byt OK.
Kdyz ma nekdo nastaveno +55 a snizi na -25....to uz je kua 8cm...takze by se asi neco delo.
Jen by me zajimalo, jak to +55 dlouhodobe snadeji homoklouby
Sent from my iPhone using Tapatalk
High speed height
This feature lowers the suspension ride height by 20 mm (0.75 in), if the vehicle exceeds 160 km/h (100 mph) for longer than five seconds. This action is automatic and cannot be over-ridden. Ride height will return to normal when vehicle speed remains below 130 km/h (80 mph) for 30 seconds.
Ale ja s tim takhle rychle snad nikdy nejel, proti Defendru mam aerodynamiku rozhodne lepsi....cihla s otlucenymi rohy.....ale v tehle rychlosti by se uz balo nejen auto, bal by se i ridic a nemluvim o spolujezdkynich, ty by vresteli hruzou uz davno pred dosazenim toho limitu.
Nicmene mi z toho plyne, ze pokud je heometrie standardni, snizeni o 25 mm by melo byt OK.
Kdyz ma nekdo nastaveno +55 a snizi na -25....to uz je kua 8cm...takze by se asi neco delo.
Jen by me zajimalo, jak to +55 dlouhodobe snadeji homoklouby
Sent from my iPhone using Tapatalk
You think you're good? Try fixing these door locks!
2016 Discovery 4 - na takové to domácí ježdění a Tesco offroad
2008 Discovery 3 - expediční
2014 Chevy Camaro SS 6,2 V8
1976 Chevy Camaro 5,7 V8
2016 Discovery 4 - na takové to domácí ježdění a Tesco offroad
2008 Discovery 3 - expediční
2014 Chevy Camaro SS 6,2 V8
1976 Chevy Camaro 5,7 V8
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
A proc chces jet niz? Dyt to k nicemu neni. Jenom to hopsa jak matrace...
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Ne všechny dálnice jsou offroad typu D1. Prý někde existují i nějaké, které jsou rovné a nedrncají. Třeba chce na expedici, aby se na to podíval.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Jezdím plus 55 od ty doby co Landu mám což jsou 3 roky a zatím vše držíZlumik74 píše:Tak D3 tez...
High speed height
This feature lowers the suspension ride height by 20 mm (0.75 in), if the vehicle exceeds 160 km/h (100 mph) for longer than five seconds. This action is automatic and cannot be over-ridden. Ride height will return to normal when vehicle speed remains below 130 km/h (80 mph) for 30 seconds.
Ale ja s tim takhle rychle snad nikdy nejel, proti Defendru mam aerodynamiku rozhodne lepsi....cihla s otlucenymi rohy.....ale v tehle rychlosti by se uz balo nejen auto, bal by se i ridic a nemluvim o spolujezdkynich, ty by vresteli hruzou uz davno pred dosazenim toho limitu.
Nicmene mi z toho plyne, ze pokud je heometrie standardni, snizeni o 25 mm by melo byt OK.
Kdyz ma nekdo nastaveno +55 a snizi na -25....to uz je kua 8cm...takze by se asi neco delo.
Jen by me zajimalo, jak to +55 dlouhodobe snadeji homoklouby
Sent from my iPhone using Tapatalk
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
- Zlumik74
- Příspěvky: 117
- Registrován: 28 úno 2017 07:35
- auto: Discovery 3
- Bydliště: Kladruby nad Labem
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Sent from my iPhone using Tapatalk
You think you're good? Try fixing these door locks!
2016 Discovery 4 - na takové to domácí ježdění a Tesco offroad
2008 Discovery 3 - expediční
2014 Chevy Camaro SS 6,2 V8
1976 Chevy Camaro 5,7 V8
2016 Discovery 4 - na takové to domácí ježdění a Tesco offroad
2008 Discovery 3 - expediční
2014 Chevy Camaro SS 6,2 V8
1976 Chevy Camaro 5,7 V8
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
160 km/h v D3 - to jsou potom ti pacienti s klikama
co se týče dlouhodobého provozu na + 55 - já jezdím od jara na +25, v terénu při redukci +25 + OFF mód = +75 a v případě potřeby přidávám na Xlifteru až na +55 to je 105 mm celkem, na Dovolené po 14 dnech v této poloze mi ruply dvě manžety na homokloubech D3/2008 na opravu nejlepší klasické elastické obinadlo, s tím jsem pak pokračoval ještě 3 týdny než byla oprava , jinak vše v pohodě akorát se mi blbě nastupuje mám 165 cm a v této poloze mám prahy někde pod bradou
co se týče dlouhodobého provozu na + 55 - já jezdím od jara na +25, v terénu při redukci +25 + OFF mód = +75 a v případě potřeby přidávám na Xlifteru až na +55 to je 105 mm celkem, na Dovolené po 14 dnech v této poloze mi ruply dvě manžety na homokloubech D3/2008 na opravu nejlepší klasické elastické obinadlo, s tím jsem pak pokračoval ještě 3 týdny než byla oprava , jinak vše v pohodě akorát se mi blbě nastupuje mám 165 cm a v této poloze mám prahy někde pod bradou
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Až 160 jsem valil místy včera do Polska abych před setměním postavil tábor
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
- Zlumik74
- Příspěvky: 117
- Registrován: 28 úno 2017 07:35
- auto: Discovery 3
- Bydliště: Kladruby nad Labem
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Jj...maji zadrenou kliku, ale snizilo se jim to...na chvilikaligula píše:160 km/h v D3 - to jsou potom ti pacienti s klikama
co se týče dlouhodobého provozu na + 55 - já jezdím od jara na +25, v terénu při redukci +25 + OFF mód = +75 a v případě potřeby přidávám na Xlifteru až na +55 to je 105 mm celkem, na Dovolené po 14 dnech v této poloze mi ruply dvě manžety na homokloubech D3/2008 na opravu nejlepší klasické elastické obinadlo, s tím jsem pak pokračoval ještě 3 týdny než byla oprava , jinak vše v pohodě akorát se mi blbě nastupuje mám 165 cm a v této poloze mám prahy někde pod bradou
Sent from my iPhone using Tapatalk
You think you're good? Try fixing these door locks!
2016 Discovery 4 - na takové to domácí ježdění a Tesco offroad
2008 Discovery 3 - expediční
2014 Chevy Camaro SS 6,2 V8
1976 Chevy Camaro 5,7 V8
2016 Discovery 4 - na takové to domácí ježdění a Tesco offroad
2008 Discovery 3 - expediční
2014 Chevy Camaro SS 6,2 V8
1976 Chevy Camaro 5,7 V8
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Co to jezdíš za brutálky, že potřebuješ být o 105mm výš? Takhle vysoko jsem se dostal jednou v životě, když jsem zkoušel co umí XLifter...kaligula píše: ↑29 srp 2019 09:13 160 km/h v D3 - to jsou potom ti pacienti s klikama
co se týče dlouhodobého provozu na + 55 - já jezdím od jara na +25, v terénu při redukci +25 + OFF mód = +75 a v případě potřeby přidávám na Xlifteru až na +55 to je 105 mm celkem, na Dovolené po 14 dnech v této poloze mi ruply dvě manžety na homokloubech D3/2008 na opravu nejlepší klasické elastické obinadlo, s tím jsem pak pokračoval ještě 3 týdny než byla oprava , jinak vše v pohodě akorát se mi blbě nastupuje mám 165 cm a v této poloze mám prahy někde pod bradou
Já mám geometrii na +25, mám 32" kola a tak maximálně v terénu to zvednu na +55 na lifteru a to už mi stačí...
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
105 podle situace, hluboké koleje, bahno, písek, velký nájezdový úhel nechci zůstat ležet na břichu
jezdím +25, po zařazení redukce se auto samo zvedne na +75 a takhle jezdím v terénu asi nejčastěji, na 105 jenom občas, rychlé přejezdy na šotolinkách klidně jedu na high range a jenom na +25 jsem turista, ne žádný offroader,
jezdím +25, po zařazení redukce se auto samo zvedne na +75 a takhle jezdím v terénu asi nejčastěji, na 105 jenom občas, rychlé přejezdy na šotolinkách klidně jedu na high range a jenom na +25 jsem turista, ne žádný offroader,