XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Moderátor: Miky_CZ
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
No, ja by som uvažoval asi aj o patente, aby to niekto od Teba nekúpil, neokopčil a patentoval. Resp. neviem ako dnes funguje ochrana takéhoto niečoho.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Vam dam mobilni aplikace a l332ky
Seru se tu s blbostma ala hafo varovani pro obyvatele ty zeme kde se "zaluji vyrobce mikrovlky za to ze usmazi kocku"
Neco pro Madtoma:
PS: ne, ty provozni teploty jsem zatim netestoval v komore, to jsem tak nastrelil. Ale prosel jsem poctive soucastky vsude je -40 az +80
Seru se tu s blbostma ala hafo varovani pro obyvatele ty zeme kde se "zaluji vyrobce mikrovlky za to ze usmazi kocku"
Neco pro Madtoma:
PS: ne, ty provozni teploty jsem zatim netestoval v komore, to jsem tak nastrelil. Ale prosel jsem poctive soucastky vsude je -40 az +80
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
-
- Příspěvky: 14943
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
A to mi jako chceš říct, že jsi to nezkusil ani zavřít do mražáku doma nebo do ledničky v autě? Největší problém bych hledal v displeji - bude v mrazu fungovat? Zbytek by snad mohl být v pohodě, netuším ale, co udělají ty rádiové moduly. Já jsem na testování měl obyčejnej nejmenší mražák, postavenej vedle stolu, pokud se nechal běžet naplno, tak vytáhnul zhruba -36°C.
A co se týče toho odběru naprázdno - i 0,5mA není úplně zanedbatelných, pokud by to mohlo být pod 0,1mA, tak už bych to neřešil. Nedá se tam udělat ještě něco jako hlubší sleep? Teda až po nějaké dlouhé době po "vypnutí" auta. Třeba když auto pojede v kontejneru přes moře, nebo bude naopak čekat někde na letišti.
Kreativní tvorba parametrů není nic neobvyklého.
A co se týče toho odběru naprázdno - i 0,5mA není úplně zanedbatelných, pokud by to mohlo být pod 0,1mA, tak už bych to neřešil. Nedá se tam udělat ještě něco jako hlubší sleep? Teda až po nějaké dlouhé době po "vypnutí" auta. Třeba když auto pojede v kontejneru přes moře, nebo bude naopak čekat někde na letišti.
Kreativní tvorba parametrů není nic neobvyklého.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 14943
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Ještě bych se zamyslel nad extrémními parametry - co by to mělo přežít, jestli je tam uvádět - třeba u signálu z čidel je to zkrat na zem, zkrat na 12V a podobně.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
)) Musim ti na to odpovidat?
V displeji bych zase takovy problem nehledal. Jeho rating dle vyrobce je od -30, neni to kriticky komponent, i kdyby se ovladani rozbilo tak auto jede dal a navic nikdo v kabine nebude jezdit v -40, pac si zatopi.
U toho 0.5 mA to souhlas, na autobaterii je to ale zcela v pohode (norma je pry maximum 20mA). Jinak z toho je 0.5mA je 0.499 quiescent proud stabilizatoru a tech par zbylych mikroamper procesor
Ono se ukazalo ze vybrat stabilizator tak aby byl automotive, vydrzel rozumne vstupni napeti a zaroven zral v klidu malo vubec neni jednoducha vec.
V displeji bych zase takovy problem nehledal. Jeho rating dle vyrobce je od -30, neni to kriticky komponent, i kdyby se ovladani rozbilo tak auto jede dal a navic nikdo v kabine nebude jezdit v -40, pac si zatopi.
U toho 0.5 mA to souhlas, na autobaterii je to ale zcela v pohode (norma je pry maximum 20mA). Jinak z toho je 0.5mA je 0.499 quiescent proud stabilizatoru a tech par zbylych mikroamper procesor
Ono se ukazalo ze vybrat stabilizator tak aby byl automotive, vydrzel rozumne vstupni napeti a zaroven zral v klidu malo vubec neni jednoducha vec.
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
-
- Příspěvky: 14943
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Jo tak to souhlasím, každopádně v návodu to máš. A pokud ještě nemá v autě kompresorovou lednici, tak máš nádherný důvod si ji pořídit. S displejem souhlasím, ale víš jak to je - důvěřuj ale prověřuj. A že v té zimě to nikdo nepotřebuje - -30 není zase tam moc, aby někdo s autem chtěl jet, a tedy nejdřív přišel, aby si nastartoval a nechal auto ohřát. Takové Finsko není zase tak daleko a -20°C v zimě je běžná teplota. Však uvidíš, až to vyzkoušíš.
A poznámka na okraj - doporučuju to na test dát do igeliťáku, jinak se to po vyndání z mražáku celé orosí ojíní a následně, jak se jinovatka rozpustí, tak to bude celé mokré - i uvnitř.
A poznámka na okraj - doporučuju to na test dát do igeliťáku, jinak se to po vyndání z mražáku celé orosí ojíní a následně, jak se jinovatka rozpustí, tak to bude celé mokré - i uvnitř.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Tak pripraveno na ctvrtecni EMC zkusebnu
A dneska jsem zjistil, ze muj vyrobce ma klimatickou zkusebni komoru, takze XLifteru pekne brzo zatopime. Teda zamrazime. Nebo oboji.
Pry mu to umi az -70 stupnu, nicmene myslim ze pod tech -40 to nebudu pokouset
A dneska jsem zjistil, ze muj vyrobce ma klimatickou zkusebni komoru, takze XLifteru pekne brzo zatopime. Teda zamrazime. Nebo oboji.
Pry mu to umi az -70 stupnu, nicmene myslim ze pod tech -40 to nebudu pokouset
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
-
- Příspěvky: 14943
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Teda nechci rýpat, ale s čím jdeš vlastně do zkušebny? Na vyzařování - počítej se zkrácováním kabelů (vem si na to věci), krátký kabel méně vyzařuje. dál by to chtělo sebou nějaké ferity (delěná zacvakávací jádra, když bude něco špatně). A hlavně, co tam není to nevyzařuje - napájení od ovládací modul bych si nachytal i s krátkým kablíkem a extra baterkou těsně u modulu.
A jestli to má jít na elektrickou odolnost, tak ty destičky a podobně bych jim vůbec neukazoval.
Dej vědět, jak jsi dopadnul.
A jestli to má jít na elektrickou odolnost, tak ty destičky a podobně bych jim vůbec neukazoval.
Dej vědět, jak jsi dopadnul.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Vyzarovani - Je to takhle cely prave schvalne - aby se to co nejbliz priblizilo kabelazi v aute. Na zkusebne si ty "senzory vysek" pekne rozlozime jako jsou kola u auta...
+ je to nanecisto, bez protokolu. Jinak sehnal jsem na to cloveka, ktery 13 let dela v oboru, takze verim ze jsem ve spravnych rukach.
+ je to nanecisto, bez protokolu. Jinak sehnal jsem na to cloveka, ktery 13 let dela v oboru, takze verim ze jsem ve spravnych rukach.
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
-
- Příspěvky: 14943
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Však uvidíš. Chápu že teď chceš vědět, na čem jsi. Uvidíš jak dopadneš. Ony ty různé dráty a destičky navíc, mohou a také nemusí být problém. Jinak ve Vyškově ve zkušebně se do komory jedeš i s autem, posledně jsem tam viděl tank.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Tak taky zajimava zkusenost, to zkouskovani
Dneska dopoledne se XLifter pokorne sklonil pred velkym bratrem merici anteny a v radiovem spektru 30-1000Mhz se snazil se byt co nejvic potichu.
No a dopadlo to dobre. Na prvni pokus to bylo skoro super vyjma jedne spicky kolem 240 Mhz o 1db presahujici normu (to je velmi tesne).
Po pridani maleho feritu na napajeci kabel ovladaciho modulu je vysledek uplne vzorny. Maji tam na to pripravenej primo ukazkovy regal s feritama
Tak mam radost. Na dalsi varku plosnaku pridam male feritove vehementy dovnitr modulu a bude vyreseno.
Tak to bylo mereni emisi. Ted uz jen radio 1-6Ghz, odolnost a do klimakomory. A pak mozna homologace do auta A pak ficak v my penezence :DDD
Miluju tenhle projekt. Stale se clovek uci neco noveho.
Dneska dopoledne se XLifter pokorne sklonil pred velkym bratrem merici anteny a v radiovem spektru 30-1000Mhz se snazil se byt co nejvic potichu.
No a dopadlo to dobre. Na prvni pokus to bylo skoro super vyjma jedne spicky kolem 240 Mhz o 1db presahujici normu (to je velmi tesne).
Po pridani maleho feritu na napajeci kabel ovladaciho modulu je vysledek uplne vzorny. Maji tam na to pripravenej primo ukazkovy regal s feritama
Tak mam radost. Na dalsi varku plosnaku pridam male feritove vehementy dovnitr modulu a bude vyreseno.
Tak to bylo mereni emisi. Ted uz jen radio 1-6Ghz, odolnost a do klimakomory. A pak mozna homologace do auta A pak ficak v my penezence :DDD
Miluju tenhle projekt. Stale se clovek uci neco noveho.
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Mirny, lec souvisejici off-topic:
Mame "v rodine" noveho majitele Diskosky.
Benzin ve verzi Camper Shaneli jsme ji fakt dlouho.
Je to "Diskoska Tiposka".
A tiposek je clovek ktery vymyslel XLifteri logo, casti UX a tak.
Prave ji vezeme z Nemeckaaaaa )
Radoost.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Mame "v rodine" noveho majitele Diskosky.
Benzin ve verzi Camper Shaneli jsme ji fakt dlouho.
Je to "Diskoska Tiposka".
A tiposek je clovek ktery vymyslel XLifteri logo, casti UX a tak.
Prave ji vezeme z Nemeckaaaaa )
Radoost.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Aaa druhy benzinovy camper tak vitej
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Pekny kousek. Gratulace!
Ze jste nevzali tenkrat toho zelenyho z Brna?
Ze jste nevzali tenkrat toho zelenyho z Brna?
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Tam jsme nejak ani nebyli, uz nevim.
... jinak dneska jsem XLifteru dal fakt kour.
Zavrel jsem ho do komory a napred pul hodiny kosil -40 stupnema a pak pul hodiny +80 stupnema.
Chudak
Meril jsem shodu "prupisu" napeti ze vstupu na vystupy (do 10mV), obecne fungovani, bezdratovou komunikaci a chovani displeje.
A vse GOOD, ani jeden problem. Teda krom malickosti ze se mi o milimetr prohlo zadni oranzove 3D tistene vicko, protoze pouzity material PET-G je ca do 70-80 stupnu, takze dalsi tisknu z ABSka, ktere je do 100. Ale to je prkotina
Tak mam radost
Takze EMC vyzarovani a klima done a ted uz jen to radio a homologace do auta
H.
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Fakt +80
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Tak jsem dneska nainstaloval xlifter D3, 2008, po po startu se cca za 5 sekund vyhodi suspension fault, normal height only, a uz nezhasne, auto se nezveda ani xlifterem ani ovladacem auta, v diagnostice mam chybu "cimpresor circuit" cislo chyby jsem zapomel, po vymazani chyby kontrolka zhasne ale za 3 sekundy je zpet
Vsechny cidla jsou ok, po odstaveni xlifteru je vsechno ok, auto funguje normalne a v diagnostice neni zadna chyba a kompresor bezi
Nejake napady?
Vsechny cidla jsou ok, po odstaveni xlifteru je vsechno ok, auto funguje normalne a v diagnostice neni zadna chyba a kompresor bezi
Nejake napady?
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Ahoj,kaligula píše: ↑28 dub 2019 10:30 Tak jsem dneska nainstaloval xlifter D3, 2008, po po startu se cca za 5 sekund vyhodi suspension fault, normal height only, a uz nezhasne, auto se nezveda ani xlifterem ani ovladacem auta, v diagnostice mam chybu "cimpresor circuit" cislo chyby jsem zapomel, po vymazani chyby kontrolka zhasne ale za 3 sekundy je zpet
Vsechny cidla jsou ok, po odstaveni xlifteru je vsechno ok, auto funguje normalne a v diagnostice neni zadna chyba a kompresor bezi
Nejake napady?
Máš v xlifteru nastavenou D3? Mě tohle přesně dělala D4, právě když jsem po instalaci měl opačně v xlifteru nastaveno D3
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
To spis vypada na nejaky HW error. Mozna vadny kabel.
Protoze at mas nastaveny jakykoliv typ auta, tak pri zvihu 0 disengaged se pouze propisuji signaly od kol dale na vystup.
Blbe nastaveny typ auta se projevi az pri zmene vysky XLifterem.
Idealni postup pro zjisteni problemu:
1) vypojit XLifteri EAS jednotku a premostit kabel prigumickovanym bypas konektorem - auto se musi chovat jako by v nem nic nebylo. Paklize se nechova, je problem v kabelazi.
2) Zapojit Xlifteri EAS jednotku - auto se zase musi chovat korektne. Kdyz ne, je zavada v XL EAS jednotce.
Z toho co pises to typuju na kabelaz. Proverit docvaknuti konektoru a zkusit test bypassem.
Doladime spolu, brknmi mi na 603 ctyri tri osm 689, vyresime.
Honza
Protoze at mas nastaveny jakykoliv typ auta, tak pri zvihu 0 disengaged se pouze propisuji signaly od kol dale na vystup.
Blbe nastaveny typ auta se projevi az pri zmene vysky XLifterem.
Idealni postup pro zjisteni problemu:
1) vypojit XLifteri EAS jednotku a premostit kabel prigumickovanym bypas konektorem - auto se musi chovat jako by v nem nic nebylo. Paklize se nechova, je problem v kabelazi.
2) Zapojit Xlifteri EAS jednotku - auto se zase musi chovat korektne. Kdyz ne, je zavada v XL EAS jednotce.
Z toho co pises to typuju na kabelaz. Proverit docvaknuti konektoru a zkusit test bypassem.
Doladime spolu, brknmi mi na 603 ctyri tri osm 689, vyresime.
Honza
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Re: XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
instalace a nastaveni podle navodu, auto zvolene D3, kalibrace funguje, provedena, po otoceni klickem vse bez chyby, po startu motoru vyskoci suspension fault, nenabehne kompresor,
ted jsem v pohybu, vecer to doma zkontroluju a kdyz tak budu volat
ted jsem v pohybu, vecer to doma zkontroluju a kdyz tak budu volat