Zaslepenie EGR po odstaveni v RJ a vynechanie motora

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
ShishaT
Příspěvky: 10
Registrován: 21 dub 2017 18:01

Zaslepenie EGR po odstaveni v RJ a vynechanie motora

#1 Příspěvek od ShishaT » 09 úno 2019 11:58

Pekny den pani.
Dal som vypnut v RJ EGR ventily na TDV8.
Vsetko bolo par mesiacov ok, len teraz som si vsimol,
ze mi niekedy na volnobehu jemne zatrasie autom-akoby vynechal jeden valec. Je to nepravidelna zavada, ake prejavuje sa to aj pri prudkom pridani plynu. Ked zrychlujem prudko, tak to vynecha 1-2 x a potom taha ako ako ma.
Neviem, ci to moze mat suvis, ale pred mesiacom som dal menit zhavice, lebo auto horsie startovalo pri -5, ale po vymene stale nestartuje pri takej teplote na brnk, ale prvu sekundu zatrasie a trochu zadymi. Ked je nad nulou, tak startuje na normalne.
Mam 2 otazky:
Ak sa s tym niekto stretol, tak co to bolo?(vstreky su 4 mesiace po repase a davky na diag. su priblizne vyrovnane)
Je mozne, ze to sposobuju aj tie vypnute EGRka? (Zaslepene nie su, nechal som ich tam-vypisuju hodnoty 0, takze mali by byt zavrete a vypinal som ich tiez 4 mesiace dozadu a po ich vypnuti bolo vsetko OK, zavada sa zacala prejavovat par dni dozadu)
Viem, ze to moze byt vela veci, ale ak sa s tymto konretnym problemom niekto stretol pri TDV8, tak mi to pomoze.
Auto ma 290tis km, olej sa meni kazdych 10000km, udrzba vzdy robena v predstihu a ziadna chyba na Diag.
Dakujem

Daniel tv
Příspěvky: 65
Registrován: 13 říj 2017 21:30
tel.: 0915951296
auto: RR šport 3,6

Re: Zaslepenie EGR po odstaveni v RJ a vynechanie motora

#2 Příspěvek od Daniel tv » 11 úno 2019 07:46

Dufam ,ze su odstavene aj klapky v sani.Dpf je tiez odstavene?Treba skusit merat tlaky,kompresiu,tlak paliva nizky-vysoky.

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2461
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: Zaslepenie EGR po odstaveni v RJ a vynechanie motora

#3 Příspěvek od Hubert » 11 úno 2019 15:46

Je to věštění z křišťálové koule. Ale může to dělat spoustu věcí.
  • Vstřiky - psal jsi že jsi dělal ale klidně může jeden občas zahaprovat to by mohla chybu zaznamenat diagnostika
  • EGR i když jsou vypnuté může některý zůstávat přiotevřený a to by mohlo dělat i ty špatný starty zase to zaškubnutí by způsobovat neměly.
  • Může to dělat nafta (vysrážená voda).
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Odpovědět