Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#401 Příspěvek od Lukasino » 04 led 2019 22:16

Už jsme fakt OT, ale když někdo začne srovnávat LR s Jeepem, tak si vždy vzpomenu na tohle video.

Jo možná je to nahrané, ale kdo by to řešil :mrgreen:

Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

romaneto
Příspěvky: 29
Registrován: 11 dub 2017 19:06
auto: diskovery3

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#402 Příspěvek od romaneto » 05 led 2019 08:10

Není co dodat :Sorry: :Sorry: :Sorry:

Mira 101
Příspěvky: 1279
Registrován: 17 čer 2013 23:19
tel.: 777667094
auto: D1 300Tdi
Bydliště: Morava

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#403 Příspěvek od Mira 101 » 05 led 2019 15:04

Jasný dukaz,máte nejlepčí auta na světě :muscle

Uživatelský avatar
pma1
Příspěvky: 198
Registrován: 08 led 2012 15:24
Bydliště: vyškov

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#404 Příspěvek od pma1 » 05 led 2019 15:28

pokud zrovna fungují :mrgreen:
Miši sport 2,5td (2000)/L300 2,5td (1996)/W260 2,8d (1995)/P38 2,5dse (1996)/pajero 2800 (1994)/starex 2,5td (2004)/DII td5 (1999)

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2559
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#405 Příspěvek od habakuk » 05 led 2019 15:45

Když o tom tak přemýšlím tak se po čr pohybuje 350 potencionálně nebezpečných kusů z toho mi vyplývá, že statisticky není moc šance, že to člověka potká dvakrát.

Druhý pohled kluci co dělají opravy tu mají potencionální trh 350ks x 250.000,-Kč oprava= 87,500.000,- Kč v obratu jen za tyto naftové V6.


Sent from my iPhone using Tapatalk
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

Uživatelský avatar
Franta D1
Příspěvky: 1278
Registrován: 22 lis 2012 21:43
tel.: 731585433
auto: Disco 1 3.5 V8i

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#406 Příspěvek od Franta D1 » 10 led 2019 17:25

Tady jedno hezký skóre
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/ne ... utobazaru/


citace z článku:

Land Rover Discovery velmi smutnou etapou, která nesmazatelně popsala toto SUV jako tragické auto

Uživatelský avatar
minerva
Příspěvky: 395
Registrován: 21 dub 2010 14:12
tel.: 777246261
auto: LR Minerva,D1V8SE
Bydliště: Jabkenice

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#407 Příspěvek od minerva » 10 led 2019 17:37

Je dobré mít trvale náhradní vůz k dispozici :grin: . No jo auto pro mudly. Zlatá D1... :grin:
Divoch

Alois
Příspěvky: 77
Registrován: 07 srp 2010 17:06

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#408 Příspěvek od Alois » 10 led 2019 19:03

Franta D1 píše: 10 led 2019 17:25 Tady jedno hezký skóre
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/ne ... utobazaru/


citace z článku:

Land Rover Discovery velmi smutnou etapou, která nesmazatelně popsala toto SUV jako tragické auto
Zrovna jsem koukal, jestli to tady někdo vložil... Pravděpodobně (není to tam takto rozlišené) LR D3 a D4 tam je 6x z 10 top míst. RR sport 2.7/3.0 je prodáno asi zanedbatelné množství kusů, když si příčku nezasloužilo. Na to už není co říct a o čem diskutovat. Je zvláštní že se výrobci daří ustát a neplatit náhrady. To je na soudní spor, minimálně pro ty pojišťovny které to hradí. Bylo by zajímavé zjistit, jestli tyto motory (typy aut) bude pojišťovna dál hradit a pojišťovat. Nevyznám se nějak zvlášť v pojišťovnictví, ale tipuji že výše pojistky bude šílená. Vycházím z poměru havárijí, podmínek pro havarijní pojistění vs cena pojistky (typ auta, kolikrát bourá vs cena opravy, věk majitele, město kde bydlí atd..)

Možná to bude mít jiný efekt a to ten, že prodeje LR v budoucnu budou špatné, nebo automobilka bude před krachem pokud se nevzpamatuje. Vím že se jedná o pozáruční servis, ale určitě si to pár majitlů nechavá déle než 2 roky a i v záruce se to kazilo, takže zákazníci si toho jsou vědomi. A nevěřím že nikomu nevadí, že s autem "nemůže jezdit po dálnici" a občas mu po cestě pod kapotou vybuchne bomba. Musí to být šílená rána.. Koupil jsem 2 nové BMW za posledních 7 let a několik zánovních Audi a MB, takže nějakou statistiku mám. Je to šílené, co je dnes možné aby se posralo do 70tis km, ale na D3 a D4 to nemá ani zdaleka.
Naposledy upravil(a) Alois dne 10 led 2019 19:54, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
pojir
Příspěvky: 2547
Registrován: 20 zář 2013 12:29
tel.: 602727915
auto: D2
Bydliště: u Blanska
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#409 Příspěvek od pojir » 10 led 2019 19:08

To nejsou nejcetnejsi, ale nejdrazsi jednotlive opravy, takze to, ze tam jsou jen Diskoteky a zadne RRS, bude spis dilem nahody.

A mimochodem co ten Jaguar tam - neni tak jen tak nahodou taky ten stejny agregat?
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.

Alois
Příspěvky: 77
Registrován: 07 srp 2010 17:06

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#410 Příspěvek od Alois » 10 led 2019 19:10

Pojir: Aha... No, výsledek je ale stejný, toho co píšu..

Jj, s tím Jaguarem si to taky myslím 3.0.. Akorát cena opravy je nižší, protože se nemusí sundávat auto z podvozku :-)

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2559
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#411 Příspěvek od habakuk » 10 led 2019 19:10

pojir píše:To nejsou nejcetnejsi, ale nejdrazsi jednotlive opravy, takze to, ze tam jsou jen Diskoteky a zadne RRS, bude spis dilem nahody.

A mimochodem co ten Jaguar tam - neni tak jen tak nahodou taky ten stejny agregat?
Jo stejné motor 3,0 i 2,7 se tam dával.


Sent from my iPhone using Tapatalk
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

Alois
Příspěvky: 77
Registrován: 07 srp 2010 17:06

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#412 Příspěvek od Alois » 10 led 2019 19:11

Jj, to starší (první Xf) mělo taky 2.7, jako S-type. Akorát myslím biturbo, místo single jako v D3..

Alois
Příspěvky: 77
Registrován: 07 srp 2010 17:06

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#413 Příspěvek od Alois » 10 led 2019 19:12

minerva píše: 10 led 2019 17:37 Je dobré mít trvale náhradní vůz k dispozici :grin: . No jo auto pro mudly. Zlatá D1... :grin:
A zlatá TD5. Čím dál víc začínám mít rád D2 facelift TD5 a Defender s tím stejným motorem :-) a to jsem to auto prodal... Po něčem takovém zase koukám a zvažuji přesně tyto dvě auta a pouze Td5, možná krásného Defa 300tdi.

Edit: Další vtip je, že si za to LR může samo 2x. Jelikož přístup k problému způsobem - zdražením polomotoru o cca 100% - pokud si dobře pamatuji, to asi není úplně rozumné. Možná tak krátkodobě..

Edit2: Koukám v tom článku i na VW T6... Mám dva Transportery T5ky obě kolem 200tis km najeto - jednu Long 1.9tdi 63kw a druhou 9 míst Bus 1.9tdi 77kw. Má to své chyby, ale i proti 1.9tdi T4 s tím je méně problému a jsou to držáci (znal jsem roky ve firmě 2ks T4ky a taková modla jaká se z toho dělá to zdaleka není - jedno jsem znal od novoty), takže T6 2.0tdi taky nikdy. Navíc tam nepadají jen ty vstřiky (palivová soustava - viz článek, tím jsou myšleny asi vstřiky), ale i celé motory.

Podobný průser jako tdv6 byl Transporter 2.5tdi, akorát druhý motor s opravou nestál takový randál..

A to mám jiné zážitky. Kupoval jsem nové BMW 320d F30 v roce 2012, 77tis jsem najel a 2015 prodal. V roce 2015 nové BMW 640xd grancoupe (euro 6 bez močoviny) aktuálně mám myslím 68tis km. Přikupoval jsem rok záruky - další už od 2018 nejde (den před koncem záruky - rozvodovka x-drive za 90tis) automobilka tu možnost přikoupit záruku u ojetin (vše co není úplně nové - tam to přikoupit myslím ještě jde) zrušila :mrgreen: proč asi. (Mimo CL/ML/w221 S500/w220 S320) jsem měl roky GL450 benzín x164, zůstalo v rodině takže vím kolik do něj padá, teď mám x166 GL350d bluetec (euro 6 močovina) 2012, nájezd 186tis km.. Audi R8 r-tronic 4.2 2007 68tis km.. 2x M3 e46 2001 manuál / a druhou smg najeto 146tis a 135tis km. To jsou jiné příběhy... Největší vtip je, jak ty 2015ky/2012ky stárnou na úroveň těch 18 letých M3jek, tady je jasně vidět kdy se dělaly kvalitní auta.

Kdyby někdy někdo chtěl něco z toho kupovat pro sebe a vědět co se kazí, ať se ozve po SZ :-)

Ostatní staré Bmw, Jaguáry a MB co mám a měl jsem, tam není co. Tam se po 20-30-40 letech věci kazí pouze stářím a korozí.

Každopádně na tdv6 D3 a 2.7/3.0 nemá asi nic.

marianh
Příspěvky: 401
Registrován: 06 zář 2016 07:34
tel.: +4369912287067
auto: Discovery 3 2.7 SE

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#414 Příspěvek od marianh » 10 led 2019 19:57

Alois píše: 10 led 2019 19:03 ... Bylo by zajímavé zjistit, jestli tyto motory (typy aut) bude pojišťovna dál hradit a pojišťovat.
Ked som si hladal predlzenu zaruku na D3, tak ma (po uvedeni modelu auta) jedna poistovna zrusila, ze dane auto nepoistuju...

Alois
Příspěvky: 77
Registrován: 07 srp 2010 17:06

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#415 Příspěvek od Alois » 10 led 2019 20:00

Věřím. A u nějaké jiné jsi to pojistil? Druhá otázka zní - je to auto pojistitelné a za kolik?

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3654
Registrován: 23 zář 2007 19:49
auto: Land Rover
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#416 Příspěvek od Maxsel » 10 led 2019 21:53

Je fajn, kak jsi tady zase notuje parta těch, co ty motory nemají. Ta statistika bohužel neříká nic o spolehlivosti oproti jiným motorům. Říká pouze to že polomotor Tdv6 je pravděpodobně dražší, než nějaký jiný. A to víme i tak.
Naposledy upravil(a) Maxsel dne 10 led 2019 21:57, celkem upraveno 1 x.
Discovery 4 TDV6 HSE
Discovery 2 TD5

http://www.youtube.com/maxselcz

marianh
Příspěvky: 401
Registrován: 06 zář 2016 07:34
tel.: +4369912287067
auto: Discovery 3 2.7 SE

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#417 Příspěvek od marianh » 10 led 2019 21:55

Ano, mal som predlzenu zaruku ale iba hodne limitovanu na max. sumu jednej opravy (tusim EUR 2400). Ta poistovna co D3 odmietla mala vacsiu max sumu (cislo si uz nepamatam, ale uz by to dalo min 50% noveho polmotora).
Stalo to medzi 400-500 EUR rocne. Oplatilo sa mi to, poistovna zaplatila ca 2x viac nez ja im :)
Teraz uz je prilis stare takze predlzena zaruka uz nie je.

Uživatelský avatar
pojir
Příspěvky: 2547
Registrován: 20 zář 2013 12:29
tel.: 602727915
auto: D2
Bydliště: u Blanska
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#418 Příspěvek od pojir » 10 led 2019 22:24

Podle me ten seznam tech nejdrazsich pojistnych plneni vypovida hlavne o jedne veci - o tom, ze tyhle auta se vyplati opravit namisto likvidace i za hodne penez. Verim, ze opravy blizici se hodnote vozu resi "totalkou" a to se pak do tohoto seznamu nepromitne.
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#419 Příspěvek od Rennie » 10 led 2019 22:28

No ale zase povinko mam na D3 levnejsi nez na MB E

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

marianh
Příspěvky: 401
Registrován: 06 zář 2016 07:34
tel.: +4369912287067
auto: Discovery 3 2.7 SE

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#420 Příspěvek od marianh » 10 led 2019 22:28

Neviem ako su riesene ine poistky/predlzene zaruky ale ta co som mal nemala nic ako totalku. Hodnota auta sa neriesila.
Proste bolo stanovene co je zahrnute v zaruke a aku cast opravy / aku max sumu zaplati poistovna. U mna to bolo 100% prace, 60% materialu a max 2400 EUR.

Odpovědět