Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Moderátor: Acon
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
dabartos: No keby oprava stala 100.000CZK tak by to nebolo take zle. Ale vdaka cenovej politike LR sa bavime o inom cisle.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
nj a tohle se mi prave jiz akceptovat nechce. libi se mi jak vzhledem tak schopnostma ale ocekavam i zivotnost a ne ze i když clovek dela servis na 100% a meni vsechy spotrebni věci tak chcipne na kliku
takze rusim svoji registraci zde na foru a po tydenni lasce se jdu porozhlížet do jinych vod
- dabartos
- Příspěvky: 838
- Registrován: 14 srp 2011 13:08
- auto: DI-200TDI , Free 1.8
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Musíš taky vycházet z pořizovací ceny vozu když bylo nové a nezapomenout že LR je braná jako prémiové značka .... Škodovka je odpad od VW.....
http://WWW.DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napriklad ja som mal D1, mam D2 a chcel som D3, samozrejme to tu mam precitane. Ale LR si proste kupujes srdcom, to ti tu asi vacsina potvrdi. U mna uz skoro zvitazil rozum a chcel som z tazkym srdcom zmenit znacku. A kupil som D3 V8 4,4 benzinJack96 píše: ↑02 led 2019 21:34nj a tohle se mi prave jiz akceptovat nechce. libi se mi jak vzhledem tak schopnostma ale ocekavam i zivotnost a ne ze i když clovek dela servis na 100% a meni vsechy spotrebni věci tak chcipne na kliku
takze rusim svoji registraci zde na foru a po tydenni lasce se jdu porozhlížet do jinych vod
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
No, ale ty jsi koupil rozumem páč jsi šel do benzinu. Jen praví srdcař koupí D3 v naftě.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Tak ono je to adrenalin nevediet ci ten znamy zvuk pride alebo kedy. Ja mam na adrenalin motorku
A pre istotu zatial drzim aj D2 v nafte ako pravi srdcar , aby bolo cim tahat
- victom
- Příspěvky: 539
- Registrován: 07 bře 2016 21:41
- tel.: 00421905467739
- auto: Defender puma 110 SW
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Ku tej štatistike.
V Piešťanoch vidiet mozno 10 kusov D3 - 4, no nikoho z nich nepoznam, nestretol som ich na ziadnom zraze, a je otazne, ci su tyto majitelia registrovany tu na fore.
Nebolo by na skodu vediet pocet registrovanych vozov z tymto motorom v Česko-Slovensku.
V Piešťanoch vidiet mozno 10 kusov D3 - 4, no nikoho z nich nepoznam, nestretol som ich na ziadnom zraze, a je otazne, ci su tyto majitelia registrovany tu na fore.
Nebolo by na skodu vediet pocet registrovanych vozov z tymto motorom v Česko-Slovensku.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
V ČR je to celkem cca 3500 ks TDV6 a SDV6 (D3, D4 i RRS).
Land Rover Discovery 2 Td5
- kaligula
- Příspěvky: 894
- Registrován: 10 říj 2012 09:45
- auto: Def110, F150, ex D3
- Bydliště: Dětmarovice
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
jenom tak na okraj - tady na foru motor kleknul asi každému, nebo komu nekleknul tak zná někoho komu kleknul - asi to bude tím že všichni s kleklým motorem si tady jdou vyplakat srdíčko a ti ostatní tady jsou servisáci co to opravují,
když někomu auto funguje tak nemá důvod někde šmejdit po foru a rozepisovat se o tom že dneska zase v pohodě dojel do práce i z práce - takže tady na foru je takový nereprezentativní vzorek majitelů
když někomu auto funguje tak nemá důvod někde šmejdit po foru a rozepisovat se o tom že dneska zase v pohodě dojel do práce i z práce - takže tady na foru je takový nereprezentativní vzorek majitelů
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Obecně ano, ale je i řada jiných důvodů, než KO motor, proč sem lidi chodí. Jsem možná výjimka, ale motor mám zatím OK a ze svého okolí neznám nikoho z majitelů (někteří mimo fórum, někteří tu jsou), komu by motor odešel (všichni auta s nájezdem někde kolem 200 tis. nebo víc). Dokladem toho, že to není tak zlé ani tady mezi lidmi na fóru je samotné toto vlákno nebo alespoň jeho začátek (a příspěvek, kde někdo dosavadní reakce spočítal). I přesto, že sem asi většina lidí chodí hlavně pro radu při problémech, tak spousta jich v anketě potvrdila, že jejich motory jsou v pořádku. To samozřejmě nic nemění na tom, že nikdo neví(me) dne ani hodiny. Ale to asi platí obecně o každém autě. A spekulace o pravděpodobnosti jsou jen spekulacemi především proto, že nikdo nemáme přístup k reálným a ověřeným datům, která by z relevantního zdroje hodnotila nějaký větší vzorek aut.kaligula píše: ↑03 led 2019 08:12 jenom tak na okraj - tady na foru motor kleknul asi každému, nebo komu nekleknul tak zná někoho komu kleknul - asi to bude tím že všichni s kleklým motorem si tady jdou vyplakat srdíčko a ti ostatní tady jsou servisáci co to opravují,
když někomu auto funguje tak nemá důvod někde šmejdit po foru a rozepisovat se o tom že dneska zase v pohodě dojel do práce i z práce - takže tady na foru je takový nereprezentativní vzorek majitelů
DIII 2.7 TDV6 SE-2007
- eliott
- Příspěvky: 11505
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
No s těmi daty to není tak docela pravda. Rozhodně můžeme porovnávat třeba s motory TD5, nebo M57, kterých jezdí minimálně stejně a úmrtnost je v porovnání s TDV6 zanedbatelná.marwak píše: ↑03 led 2019 09:09Obecně ano, ale je i řada jiných důvodů, než KO motor, proč sem lidi chodí. Jsem možná výjimka, ale motor mám zatím OK a ze svého okolí neznám nikoho z majitelů (někteří mimo fórum, někteří tu jsou), komu by motor odešel (všichni auta s nájezdem někde kolem 200 tis. nebo víc). Dokladem toho, že to není tak zlé ani tady mezi lidmi na fóru je samotné toto vlákno nebo alespoň jeho začátek (a příspěvek, kde někdo dosavadní reakce spočítal). I přesto, že sem asi většina lidí chodí hlavně pro radu při problémech, tak spousta jich v anketě potvrdila, že jejich motory jsou v pořádku. To samozřejmě nic nemění na tom, že nikdo neví(me) dne ani hodiny. Ale to asi platí obecně o každém autě. A spekulace o pravděpodobnosti jsou jen spekulacemi především proto, že nikdo nemáme přístup k reálným a ověřeným datům, která by z relevantního zdroje hodnotila nějaký větší vzorek aut.kaligula píše: ↑03 led 2019 08:12 jenom tak na okraj - tady na foru motor kleknul asi každému, nebo komu nekleknul tak zná někoho komu kleknul - asi to bude tím že všichni s kleklým motorem si tady jdou vyplakat srdíčko a ti ostatní tady jsou servisáci co to opravují,
když někomu auto funguje tak nemá důvod někde šmejdit po foru a rozepisovat se o tom že dneska zase v pohodě dojel do práce i z práce - takže tady na foru je takový nereprezentativní vzorek majitelů
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Já rozhodně netvrdím, že motory TDV6/SDV6 jsou nějaký zázrak a je zjevné, že jsou poruchovější než jiné (třeba TD5), ale pokud jde o data, tak myslím zatím nikdo nezveřejnil nějakou statistiku, která by na základě většího vzorku věrohodně něco ukázala. Zcela jistě něco má Land Rover od dealerů a servisů, ale ti to těžko ukážou, zvlášť pokud by jim to kazilo pověst. Ale ani oni už nemohou mít přehled o starších autech, která nejezdí do autorizovaných servisů a z nichž řada může být v pořádku a proto logicky do žádného servisu nedorazí. Taky by bylo v kontextu porovnání TDV6 a třeba TD5 zajímavé vědět aspoň data o celkových prodaných počtech aut typů, které je používají. Netvrdím, že rozdíl je nějak radikální, ale pokud prodám 50 aut a deseti odejde motor nebo 100 jiných aut a patnácti odejde motor, tak pořád mám těch druhých motorů celkem porouchaných víc, ale nemusí to nic říkat o tom, že ty první jsou lepší nebo kvalitnější.
DIII 2.7 TDV6 SE-2007
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Tak největší problém je jakým způsobem se ten motor odrovná a že neexistuje možnost trvalé opravy technického problému. Kdyby existovala opravná sada tak hromada lidí si to auto nechá opravit a jezdí vesele dál.
Td5 měla také svoje problémy, ale mimo šroubu čerpadla nevedly k totální destrukci spodku motoru. Troufnu si tvrdit, že toto je trvale vyřešeno buď zalepením nebo již tyto motory padly a byly v rámci záruky měněny.
Dále měla ještě problémy s odlitkem hlavy motoru a prosakující naftou kolem vstřikovačů, ale tady nedokáži říct kolika vozů se to týkalo. Vím o jednom autě na kterém se to řešilo. Jinak ty motory umějí udělat velmi slušné nájezdy a pokud nějaký umře tak na zanedbání údržby v průběhu života.
Td5 měla také svoje problémy, ale mimo šroubu čerpadla nevedly k totální destrukci spodku motoru. Troufnu si tvrdit, že toto je trvale vyřešeno buď zalepením nebo již tyto motory padly a byly v rámci záruky měněny.
Dále měla ještě problémy s odlitkem hlavy motoru a prosakující naftou kolem vstřikovačů, ale tady nedokáži říct kolika vozů se to týkalo. Vím o jednom autě na kterém se to řešilo. Jinak ty motory umějí udělat velmi slušné nájezdy a pokud nějaký umře tak na zanedbání údržby v průběhu života.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- xxx
- Příspěvky: 2565
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Proč tady do vlákna o TDV6 a SVD6 taháte TD5? Neumíte číst?
Máte konkrétní problém, tak to tady napište, ale k danému tématu. Vesměs to jsou neustále domněnky a bludy lidí, co to auto nemají a někde něco slyšeli.
3500ks D3/4/RRS v ČR, kolik se jich opraví na motor? 50? 70? 100? pořád je do max. 3%!!!
Kolik se tady dotáhne vraků s padlým motorem, který se někdy i blbě(čti levně) opraví a rychle prodá?
Nyní už to vlákno přestává dávat smysl.
Máte konkrétní problém, tak to tady napište, ale k danému tématu. Vesměs to jsou neustále domněnky a bludy lidí, co to auto nemají a někde něco slyšeli.
3500ks D3/4/RRS v ČR, kolik se jich opraví na motor? 50? 70? 100? pořád je do max. 3%!!!
Kolik se tady dotáhne vraků s padlým motorem, který se někdy i blbě(čti levně) opraví a rychle prodá?
Nyní už to vlákno přestává dávat smysl.
- eliott
- Příspěvky: 11505
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
No vzhledem k tomu, že se o těch motorech mluví jako o průseru po celém světě a v Turecku je několik firem, co vyrábí replikové kliky, tak ten problém prostě je velký, hodně velký. Stačí se podívat na inzerci po evropě, kolik aut má ''motorschaden''. A reakce Land Roveru byla před cca 6 roky taková, že zdražili polomotor z cca 60 na 120 000,-.marwak píše: ↑03 led 2019 09:25Já rozhodně netvrdím, že motory TDV6/SDV6 jsou nějaký zázrak a je zjevné, že jsou poruchovější než jiné (třeba TD5), ale pokud jde o data, tak myslím zatím nikdo nezveřejnil nějakou statistiku, která by na základě většího vzorku věrohodně něco ukázala. Zcela jistě něco má Land Rover od dealerů a servisů, ale ti to těžko ukážou, zvlášť pokud by jim to kazilo pověst. Ale ani oni už nemohou mít přehled o starších autech, která nejezdí do autorizovaných servisů a z nichž řada může být v pořádku a proto logicky do žádného servisu nedorazí. Taky by bylo v kontextu porovnání TDV6 a třeba TD5 zajímavé vědět aspoň data o celkových prodaných počtech aut typů, které je používají. Netvrdím, že rozdíl je nějak radikální, ale pokud prodám 50 aut a deseti odejde motor nebo 100 jiných aut a patnácti odejde motor, tak pořád mám těch druhých motorů celkem porouchaných víc, ale nemusí to nic říkat o tom, že ty první jsou lepší nebo kvalitnější.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- eliott
- Příspěvky: 11505
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Statistika je i o porovnávání, takže proto ta TD5 nebo M57...xxx píše: ↑03 led 2019 10:14 Proč tady do vlákna o TDV6 a SVD6 taháte TD5? Neumíte číst?
Máte konkrétní problém, tak to tady napište, ale k danému tématu. Vesměs to jsou neustále domněnky a bludy lidí, co to auto nemají a někde něco slyšeli.
3500ks D3/4/RRS v ČR, kolik se jich opraví na motor? 50? 70? 100? pořád je do max. 3%!!!
Kolik se tady dotáhne vraků s padlým motorem, který se někdy i blbě(čti levně) opraví a rychle prodá?
Nyní už to vlákno přestává dávat smysl.
A s 50 ti padlými motory jsem přišel do styku jen já, počítám, že Kokešek bude mít minimálně stejné číslo, dalších min. 10 skončilo u Karla, počítám že Aramy a Kosoř budou mít čísla podobná jako já a Kokešek, a to se blížíme k 10%...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
To číslo 3500 ks je odkud? Je to nějaký oficiální údaj? Přijde mi že naopak to vlákno smysl dává, máme se bavit o statistice a pokud se máme dostat ke smysluplným informacím, tak se musí hledat hodnověrná data a zdroje...
Jenže to pořád mluvíme jen o jedné straně mince - absolutních počtech těch vadných kusů. Ale stále nevíme, jak moc velký je to problém, v tom by pomohla jen ta statistika, která srovnává kompletní čísla (resp. i ty, co jsou v pořádku). Inzeráty s motorschaden taky nejsou moc dobrým ukazatelem, protože když upadne klika, tak spousta lidí se to bude snažit prodat rozbité aspoň kvůli tomu zbytku, spíš než to spravovat, takže logicky těch inzerátů bude víc.eliott píše: ↑03 led 2019 10:19 No vzhledem k tomu, že se o těch motorech mluví jako o průseru po celém světě a v Turecku je několik firem, co vyrábí replikové kliky, tak ten problém prostě je velký, hodně velký. Stačí se podívat na inzerci po evropě, kolik aut má ''motorschaden''. A reakce Land Roveru byla před cca 6 roky taková, že zdražili polomotor z cca 60 na 120 000,-.
No právě. I když 10% je třeba ve srovnání s ostatními motory hodně, tak to rozhodně neodpovídá tomu, co se všude tvrdí - jak moc jsou ty motory poruchové a že se tomu dřív nebo později skoro nikdo nevyhne. Kdyby to tak bylo, tak procenta musí být přece daleko výš... A pokud by to bylo někde v rozmezí 10 - 20%, tak je pořád celkem dobrá šance, že se s tím problémem za dobu používání auta nikdy nesetkám.
DIII 2.7 TDV6 SE-2007
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
a dokazal by jsi ze sveho archivu serivsovanych aut rict kolik aut jsi delal co nemelo padly motor (nebo alespon zatim padli) proste nejaka statistika od tebe.eliott píše: ↑03 led 2019 10:20Statistika je i o porovnávání, takže proto ta TD5 nebo M57...xxx píše: ↑03 led 2019 10:14 Proč tady do vlákna o TDV6 a SVD6 taháte TD5? Neumíte číst?
Máte konkrétní problém, tak to tady napište, ale k danému tématu. Vesměs to jsou neustále domněnky a bludy lidí, co to auto nemají a někde něco slyšeli.
3500ks D3/4/RRS v ČR, kolik se jich opraví na motor? 50? 70? 100? pořád je do max. 3%!!!
Kolik se tady dotáhne vraků s padlým motorem, který se někdy i blbě(čti levně) opraví a rychle prodá?
Nyní už to vlákno přestává dávat smysl.
A s 50 ti padlými motory jsem přišel do styku jen já, počítám, že Kokešek bude mít minimálně stejné číslo, dalších min. 10 skončilo u Karla, počítám že Aramy a Kosoř budou mít čísla podobná jako já a Kokešek, a to se blížíme k 10%...
50 padlich a dalsich 800 klinetu v pohode.
Popr nevim jak moc jsi znamej servis nebo jak fungujes ze se k tobe treba stahuji lidi s padlim motorem
- xxx
- Příspěvky: 2565
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
- xxx
- Příspěvky: 2565
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Ty jsi Patriku opravil 50 motorů? Za jaké období? A kolik jsi opravil vzduchových kompresorů?eliott píše: ↑03 led 2019 10:20Statistika je i o porovnávání, takže proto ta TD5 nebo M57...xxx píše: ↑03 led 2019 10:14 Proč tady do vlákna o TDV6 a SVD6 taháte TD5? Neumíte číst?
Máte konkrétní problém, tak to tady napište, ale k danému tématu. Vesměs to jsou neustále domněnky a bludy lidí, co to auto nemají a někde něco slyšeli.
3500ks D3/4/RRS v ČR, kolik se jich opraví na motor? 50? 70? 100? pořád je do max. 3%!!!
Kolik se tady dotáhne vraků s padlým motorem, který se někdy i blbě(čti levně) opraví a rychle prodá?
Nyní už to vlákno přestává dávat smysl.
A s 50 ti padlými motory jsem přišel do styku jen já, počítám, že Kokešek bude mít minimálně stejné číslo, dalších min. 10 skončilo u Karla, počítám že Aramy a Kosoř budou mít čísla podobná jako já a Kokešek, a to se blížíme k 10%...
A když teda statistika, tak se můžeme podívat i motory Mitsubishi, Mazdy, BMW,.. a porovnávat a spekulovat
A že je v inzerci u nás nebo v zahraničí hodně aut s ''motorschaden'' může být tím, že jsou to auta za zenitem, stará vesměs 8-15 let, s nájezdem přes 200tis km a neoplatí se je v zahraničí opravovat, tak je prodají jako šrot na ND. Jen u nás každý žije v představě, že auto musí jezdit 35 let
Pokud si koupím staré auto, tak musím počítat s tím, že se bude kazit, ale nepočítám s tím, že to bude dalších 20 let držák, kde budu měnit jen olej a brzdové desky.
A pokud někdo uškudlí 200 000 Kč a koupí si místo své staré D1 nebo D2 STAROU D3 a nemá další peníze na opravu, tak je u mě blázen.
V dnešním světe se všechny věci vyrábějí jako spotřební a je jedno, jestli stojí sto tisíc nebo dva miliony. Kdo si chce hýčkat svoji stařenku, já mu to za zlé nemám, ale řeči, že D3 D4 stojí za ho.no,protože padají motory a proto si to nekoupím (možná na to ani nemám) mě zvedají ze židle. A takových mudrlantů je tady dost.