L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc
Moderátor: stan
L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc
ahoj, koupim opecovaneho RR nebo D3 pouze v benzinu a idealne i s LPG. Rozhoduje stav. Do 200k s LPG, do 160k bez. Nechci lestenku, ale vuz do ktereho nebudu muset nejakou dobu investovat - spotrebak nepocitam. Takze servisni historie dulezita.
diky
Martin
diky
Martin
Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc
Takové auto neexistuje.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- Paczqo
- Příspěvky: 231
- Registrován: 24 srp 2015 09:33
- tel.: HTC U Ultra
- auto: Discovery 3 4.4 V8
- Bydliště: Hradec Králové
Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc
Tak na D3 rovnou zapomeň to co chceš za tyhle penize nekoupiš a ani mě nenapada jedinej racionalni duvod zbavovat se opečovávané D3 V8,vlastně jeden jo D4 V8
exJeepař s chutí zkusit angličana :-D
LR Discovery 3 4,4 V8 HSE
LR Discovery 3 4,4 V8 HSE
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6485
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc
cenově je to na spodnm okraji trhu, takže mít další požadavky je v podstatě nerelevantní. Ale zaujala mne jiná formulace: neco o investicích a spotřebáku, to bych se rád dozvěděl, jaký je v to rozdíl. Spotřebák chápu, to je třeba palivovej filtr, má omezenou životnost a mění se furt dokola, ale co si mám představit pod pojmem investice? Dražší spotřebák? Spotřebák s delší životností než je palivovej filtr?
Pokud se někdo bojí investic a myslí tím v podstatě jen drahý spotřebák, pak bych se podíval po jiném autě.
Pokud se někdo bojí investic a myslí tím v podstatě jen drahý spotřebák, pak bych se podíval po jiném autě.
- Lukasino
- Příspěvky: 3885
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc
Na D3 v benzínu je tu už pořadník a to jí chtějí za jiné peníze
viewtopic.php?f=5&t=35765
Já bych jako investici bral třeba zahrádku, naviják a prostě takové příslušenství, které není potřeba.
Ostatní na autě je už spotřebák a toho se přeci nebojí, kór s tímhle rozpočtem s tím musí vyloženě počítat
viewtopic.php?f=5&t=35765
Já bych jako investici bral třeba zahrádku, naviják a prostě takové příslušenství, které není potřeba.
Ostatní na autě je už spotřebák a toho se přeci nebojí, kór s tímhle rozpočtem s tím musí vyloženě počítat
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc
Dal bych třeba k diskuzi převodovku, jestli je taky spotrebák... Samozřejmě bez měniče, ten je bez debat...
- Paczqo
- Příspěvky: 231
- Registrován: 24 srp 2015 09:33
- tel.: HTC U Ultra
- auto: Discovery 3 4.4 V8
- Bydliště: Hradec Králové
Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc
U D3 V8 je jiný měnič a nebývá s nim problém to ho může uklidnit.
exJeepař s chutí zkusit angličana :-D
LR Discovery 3 4,4 V8 HSE
LR Discovery 3 4,4 V8 HSE
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc
Za 500 bych mou posunul dale .o)))Paczqo píše:Tak na D3 rovnou zapomeň to co chceš za tyhle penize nekoupiš a ani mě nenapada jedinej racionalni duvod zbavovat se opečovávané D3 V8,vlastně jeden jo D4 V8
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
- Paczqo
- Příspěvky: 231
- Registrován: 24 srp 2015 09:33
- tel.: HTC U Ultra
- auto: Discovery 3 4.4 V8
- Bydliště: Hradec Králové
Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc
Nemáš LPG vic jak 160 ti neda
exJeepař s chutí zkusit angličana :-D
LR Discovery 3 4,4 V8 HSE
LR Discovery 3 4,4 V8 HSE
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc
Aby jste ho jen nestrašili, tak koupit rozumného Range Rovera L322 s M62 a LPG je do 200t celkem reálné.
Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc
No, ale L322 se bude nějaká dát koupit, ale ruku do ohně nikdo nedá, že se do tak starýho auta nebude muset investovat.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc
No tak to diky za podporu . Jako spotrebak jsem myslel treba brzdy, filtry, cepy atp. Jako investici treba prevodovku, mechy, kompresor, motor...neco co je +20tisic za kus.
Jedna D3 ted na prodej je : https://auto.bazos.cz/inzerat/97313797/ ... 7-mist.php
Sic bez plynu a dost najeto, ale vypada hezky. Nicmene RR se mi libi vic. A 200k si nemyslim, ze je nejaky nizky rozpocet na rozumneho L332
Jedna D3 ted na prodej je : https://auto.bazos.cz/inzerat/97313797/ ... 7-mist.php
Sic bez plynu a dost najeto, ale vypada hezky. Nicmene RR se mi libi vic. A 200k si nemyslim, ze je nejaky nizky rozpocet na rozumneho L332
- teekey
- Příspěvky: 76
- Registrován: 04 kvě 2018 23:35
- auto: RR L322 (V8)
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc
to bude Readyho, ne?
Zubní pasta s výtažky Aloe-Vera - www.zubnipasta-aloevera.cz
- Paczqo
- Příspěvky: 231
- Registrován: 24 srp 2015 09:33
- tel.: HTC U Ultra
- auto: Discovery 3 4.4 V8
- Bydliště: Hradec Králové
Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc
Ta D3 se už prodává nějakou dobu a hlavně prodejce nepíše jestli už dělal rozvody, VVT jednotky což v těchto km by už mělo být uděláno nebo by se mělo hned udělat a tam zahučíš za par desítek tisích určitě, LPG počítej tak 50tis + tudíž je to opět tam kde bylo.
Vzhledem k tomu jaká je po D3 V8 poptávka,divné že je stále k prodeji.
L322 bude možná reálnější sehnat za takový rozpočet každopadně furt se pohybuješ u aut stáří 10let a víc a investice co jsi vypsal jsou prostě každým dnem reálnější každopadně až opravíš tak máš klid na roky od te věci.
Vzhledem k tomu jaká je po D3 V8 poptávka,divné že je stále k prodeji.
L322 bude možná reálnější sehnat za takový rozpočet každopadně furt se pohybuješ u aut stáří 10let a víc a investice co jsi vypsal jsou prostě každým dnem reálnější každopadně až opravíš tak máš klid na roky od te věci.
exJeepař s chutí zkusit angličana :-D
LR Discovery 3 4,4 V8 HSE
LR Discovery 3 4,4 V8 HSE
Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc
Jo s temi opravami se u stareho vozu pocitat musi. S tim holt nikdo nic neudela, ale pokud vuz dostava co potrebuje, tak je vetsi pravdepodobnost, ze to vydrzi dyl nez u vozu, ktery stoji pul roku nekde pred domem nebo v bazaru.
Tohle auto neznate? https://auto.bazos.cz/inzerat/97279683/ ... y-stav.php
Dik
Tohle auto neznate? https://auto.bazos.cz/inzerat/97279683/ ... y-stav.php
Dik
- Balu1989
- Příspěvky: 598
- Registrován: 30 zář 2013 10:44
- tel.: 725 594 313
- auto: D4
- Bydliště: Dobříčkov (Benešov)
Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc
to je auto, co gtu prodával zikkson, cca půl roku zpět a prodal ho myslím mnohem levněji viz: viewtopic.php?f=24&t=34159
Honza
Honza
PER ASPERA AD ASTRA
P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D
P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D
- Lukasino
- Příspěvky: 3885
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc
Víc by napsal Zikkson, ale co vím, tak na tom autě toho bylo hodně špatně, vanosy, převodovka, atd. Rozvody taky nebudou nejnovější, protože už Zikkson to kupoval po rozvodech...
Kupovat auto 15 let staré, ani ne za 5% původní ceny a chtít po něm, aby bylo bez investic mi přijde utopie. Stačí si tu pročíst orientační roční náklady, těch příspěvků, kde se to řeší je tu dost. A reálný nájezd po 15ti letech je minimálně 300tis.km a víc, nikdo si takové auto nekoupí pro to, aby najel 5tis.km ročně.
To samozřejmě neznamená, že to auto za to nestojí. Stojí a fakt hodně! Jen prostě člověk musí počítat s tím, že měchy, kompresor, hydroměnič, ale ve výsledku i motor a převodovka atd. to je pořád všechno spotřebka, která se prostě věkem a nájezdem opotřebovává. U jiného auta taky nebudeš brát výměnu tlumičů, spojky, atd. jako investici, ne?
Kupovat auto 15 let staré, ani ne za 5% původní ceny a chtít po něm, aby bylo bez investic mi přijde utopie. Stačí si tu pročíst orientační roční náklady, těch příspěvků, kde se to řeší je tu dost. A reálný nájezd po 15ti letech je minimálně 300tis.km a víc, nikdo si takové auto nekoupí pro to, aby najel 5tis.km ročně.
To samozřejmě neznamená, že to auto za to nestojí. Stojí a fakt hodně! Jen prostě člověk musí počítat s tím, že měchy, kompresor, hydroměnič, ale ve výsledku i motor a převodovka atd. to je pořád všechno spotřebka, která se prostě věkem a nájezdem opotřebovává. U jiného auta taky nebudeš brát výměnu tlumičů, spojky, atd. jako investici, ne?
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc
Ale no tak. Ja treba mam D3 a najezd ma 7 az 10tis rok. Pres tyden sedim ve sluzebni popelnici takze kazdy nemusi mit to auto jako daily car
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
-
- Příspěvky: 14980
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc
Ty jsi si ale D3 nekoupil jako nové auto, ale jako starší auto na hraní, aby jsi měl co dělat. A to je trošku rozdíl.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Lukasino
- Příspěvky: 3885
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc
To jo, ale to je teď. Ale šel by jsi do nového auta za 3m aby jsi ho měl pro tenhle účel (v případě l322, D3 tu asi s tímhle rozpočtem nebudeme ani řešit )? To, že většinou s věkem klesá nájezd je normální. Taky lidi, co si to koupí nový neřeší benzín oproti těm, co k tomu přijdou po deseti letech, atd. (nemyslím to na Tebe samozřejmě, aby bylo jasno, ale obecně )
Jasně, jsou rodiny, kde i nový RR se kupuje jako xté auto s malým nájezdem, ale kolik jich bude? 1% z celku? Spíš míň...
Jasně, jsou rodiny, kde i nový RR se kupuje jako xté auto s malým nájezdem, ale kolik jich bude? 1% z celku? Spíš míň...
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322