taky mně to lehce teče. řeším to tak, že to neřeším. za nějakých 30.000 km jsem tam dolil ani ne velkého panáka oleje. takže pokud ti z toho fakt vyloženě netryská pramen, tak nemusíš mít strach, že bys jel nasucho ono to totiž dost klame – těch pár kapek se na podvozku rozleje a navzlíná, že to vypadá jak kdyby ti vytekl litr, ale ve skutečnosti to fakt bylo třeba 5 kapek. prostě olej, nohrochado píše: ↑02 srp 2018 13:00U mě byl problém ten, že obal od přídavky je okolo hřídele vychozený - za ty km, co auto jezdí a převodovky dostávají rázy, tak se ten hlinikový obal vymačká a pak už to ten kroužek neutěsní.
Mě to třeba vždy chcalo, když jsem jel déle vyšší rychlostí - typicky nad 50 km od baráku a nějaká dálnice, tak jsem pak zastavil a pod autem hned 5 kapek ... když jsem jel do 50 km nebo okrsky, tak sucho.
Prostě jak se to zahřeje, stoupne tlak, materiál povolí, začne to téct.
Rešení je vymontovat přídavku, rozdělat, ten plášť se převaří a přefrézuje okolo té hřídele a seskládá se to celé zpátky ... pak je otázka, jestli už nevyměnit ložiska a neprohlédnout to celé.
Další řešení je to neřešit - ta hřídel nahoře a údajně i když nějaké množství oleje odteče, tak je ho tam furt dost ... no a prostě jednou za čas to dolít...
Rychlo dotazy
- Adam P.
- Příspěvky: 955
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: Rychlo dotazy
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
Re: Rychlo dotazy
Když nikdo nic neví, tož tak jsem se do toho nakonec pustil sám a už jde jak pila.Franta D1 píše: ↑29 črc 2018 17:53 Mám na autě nějakej zádrhel.
Když je motor studenej a nebo se jede kratší trasa do cca 15km, tak jde motor jako hodinky, když se ale jede dál, tak postupně začne vynechávat někde kolem 3500 ot a postupně to klesá až vynechává i pod 3000 ot. To samý to pak dělá i když bych ho v garáži chtěl vytočit do vyšších otáček, tak kolem těch 3000 nejde jak by měl.
Když vystydne jde klidně do 4000.
Když to pak začne vynecházat, tak si i pšoukne do vejfuku.
Vyndal jsem svíčky a všech 8 vypadá jak ty na obr.
Jsou trošku na muj vkus moc bílý ale to může být aditivem a je tam aktuálbě 98 okt. benzín
Jinak rozdělovač je novej, podtlak funguje, kabely nový, svíčky nový, všechny konektory jsem prošel, vyčistil prostríkal.
Kdysi dřív mi to párkrát taky udělalo s původním rozdělovačem, kabelama, svíčkama a vypadá to že v elektrice to nebude, protože vynechávání od elektriky je takový tvrdý, kdežto tohle je takový gumový, takže je to spíš od paliva.
Palivový čerpadlo dělal Patrik cca před rokem, takže taky nový.
Jinak auto startuje, jde na volnoběch pekně hladce, s 800 kg károu letí v pohodě 110, po dálnici skoro 160. Bez káry
Re: Rychlo dotazy
Pořidil jsem si Defendra , když zapnu odstřikovač předního skla tak se zároven spustí stěrače a 3x projedou sem tam . Jestli je to tak v pořádku ?
- Piskot
- Příspěvky: 452
- Registrován: 16 črc 2007 11:30
- tel.: +420602648622
- auto: LR Discovery 2,5 Tdi
- Bydliště: u Prahy
Re: Rychlo dotazy
...a co tomu bylo?Franta D1 píše: ↑06 srp 2018 21:42Když nikdo nic neví, tož tak jsem se do toho nakonec pustil sám a už jde jak pila.Franta D1 píše: ↑29 črc 2018 17:53 Mám na autě nějakej zádrhel.
Když je motor studenej a nebo se jede kratší trasa do cca 15km, tak jde motor jako hodinky, když se ale jede dál, tak postupně začne vynechávat někde kolem 3500 ot a postupně to klesá až vynechává i pod 3000 ot. To samý to pak dělá i když bych ho v garáži chtěl vytočit do vyšších otáček, tak kolem těch 3000 nejde jak by měl.
Když vystydne jde klidně do 4000.
Když to pak začne vynecházat, tak si i pšoukne do vejfuku.
Vyndal jsem svíčky a všech 8 vypadá jak ty na obr.
Jsou trošku na muj vkus moc bílý ale to může být aditivem a je tam aktuálbě 98 okt. benzín
Jinak rozdělovač je novej, podtlak funguje, kabely nový, svíčky nový, všechny konektory jsem prošel, vyčistil prostríkal.
Kdysi dřív mi to párkrát taky udělalo s původním rozdělovačem, kabelama, svíčkama a vypadá to že v elektrice to nebude, protože vynechávání od elektriky je takový tvrdý, kdežto tohle je takový gumový, takže je to spíš od paliva.
Palivový čerpadlo dělal Patrik cca před rokem, takže taky nový.
Jinak auto startuje, jde na volnoběch pekně hladce, s 800 kg károu letí v pohodě 110, po dálnici skoro 160. Bez káry
Land Rover Discovery I, 2,5Tdi, KONI Heavy Truck, Cooper Discoverer M+S, jinak standard :-)
Re: Rychlo dotazy
Ahoj, jak máte zavedené nezávislé topení do nádrže? mám ten tenký špagátek do nádrže a přijde mi že je to trochu na prd. ono když mám méně než půlku nádrže tak už nejde nafta. chtěl jsem dát jehlu ale dělají jen do L a tak špatně že bych musel vyvrtat díru ze shora z nádrže(možná by šla naohýbat?). jak to máte řešené vy? díky moc
300TDI---The Legend begins
Re: Rychlo dotazy
Já mám u třístovky odbočku z hlavního přívodu k čerpadlu. Pak jsem viděl elegantní řešení přes tankovací hadici aby se nemusela vrtat nádrž.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- Land Jirka
- Příspěvky: 3470
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rychlo dotazy
odborníci třístovková nádrž u 110 má v pravým horním rohu na boku vývod na nezávislé topení a nic se tam vrtat nemusí...
jen se tam strčí jehla, nebo hadička tak aby šla dolů ke dnu a zasponkuje se
jen se tam strčí jehla, nebo hadička tak aby šla dolů ke dnu a zasponkuje se
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
Re: Rychlo dotazy
no aspon že nejsem odborník spíš neodborník. ale mám ještě dotaz: to je jen jakoby pruchod dovnitř? nebo je tam i koleno? já jehlu mám ale ta už je se závitem atd. jenže je navržená tak že by šla dát jen ze shora od vratky. ( https://www.automashop.cz/jehla-palivov ... eze-a-wind) a když tam dát to čůro hadičku tak se v nádrži sroluje a bude to dělat stejné "hovadinky" jako do tedka.
300TDI---The Legend begins
- Land Jirka
- Příspěvky: 3470
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rychlo dotazy
je to jen průchod, který je uvnitř nádrže nasměrovaný trošku dolů...
já tam provléknu jehlu (dávám jen trubičku) venku přes to nastrčím hadičku a zapáskuju, aby se to nehýbalo
já tam provléknu jehlu (dávám jen trubičku) venku přes to nastrčím hadičku a zapáskuju, aby se to nehýbalo
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
Re: Rychlo dotazy
jasný už chápu. a náhodou kde kupuješ jen ty trubičky? na internetu jsou ale jaksi tam nevedou délky
našel jsem jen toto: http://www.phmotor.cz/jehla-do-nadrze-p ... 6-1320413a
je to celkem drahá sranda
pak mě napadlo co to vyrobit z brzdové trubky?
našel jsem jen toto: http://www.phmotor.cz/jehla-do-nadrze-p ... 6-1320413a
je to celkem drahá sranda
pak mě napadlo co to vyrobit z brzdové trubky?
300TDI---The Legend begins
- Land Jirka
- Příspěvky: 3470
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rychlo dotazy
kup trubku na brzdové potrubí v metráži za ty peníze co máš v odkazu dostaneš dvacet metrů
já mám dílnu, tak používané trubky mám v desetimetrovkách v niklomědi, nebo v Fe stále po ruce
já mám dílnu, tak používané trubky mám v desetimetrovkách v niklomědi, nebo v Fe stále po ruce
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
Re: Rychlo dotazy
nádrž z td5 má taky vývod na přívod paliva pro nezávislé topení?
- Land Jirka
- Příspěvky: 3470
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rychlo dotazy
jasně že má
na čerpadle paliva v nádrži
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
- Land Jirka
- Příspěvky: 3470
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rychlo dotazy
musí se uřízout vršek a provlíknout hadička
- Přílohy
-
- s-l500.jpg (22.79 KiB) Zobrazeno 4797 x
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Rychlo dotazy
Doplním Jirku - je to pro originál naftový příhřev motoru (horkovodní Webasto), co se do aut s motorem TD5 montovalo jako volitelná výbava.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Rychlo dotazy
díkyLand Jirka píše: ↑03 říj 2018 18:29 kup trubku na brzdové potrubí v metráži za ty peníze co máš v odkazu dostaneš dvacet metrů
já mám dílnu, tak používané trubky mám v desetimetrovkách v niklomědi, nebo v Fe stále po ruce
300TDI---The Legend begins
Re: Rychlo dotazy
díky!
- vlada789
- Příspěvky: 30
- Registrován: 02 dub 2018 18:51
- auto: Defender 110 td5
- Bydliště: Severní Čechy
Re: Rychlo dotazy
Ahoj , Potřeboval bych poradit . Mám Defíka td5 z roku 2001 . Měl hromadu problémů, které díky tomuto fóru jsem už odstranil , jen si nevím rady s problémem ranního startu . Jak je chladno tak to déle startuje , třeba i na dvakrát a při startování jako že už už chytne a nic .Po nastartování to kouří vyloženě nespálenou naftu. To se po patnácti vteřinách srovná a motor běží dobře , už ani za jízdy necuká a nekouří jako dřív . Jen na místě když zvednu otáčky asi tak na patnáct set ,tak se chod motoru rozhodí jako když přestane pálit jeden válec a začne hrozně kouřit . Po ohřátí to už neudělá . Spotřeba do deseti , jezdím sním každý den. Potom už startuje celý den na otočení , když teda nebude do večera stát . Prosím vás o radu . Nafta nepadá , tlak v paliva změřen a je v pořádku, na vstupu do hlavy se drží na čtyřech , Vstřikovače prohozené za jeté , ale z motoru co šlapal do poslední chvíle , po výměně zmizelo poškubávání a neschopnost reagovat plynový pedál jen na malé zvednutí otáček . Děkuju za každý nápad .
- vlada789
- Příspěvky: 30
- Registrován: 02 dub 2018 18:51
- auto: Defender 110 td5
- Bydliště: Severní Čechy
Re: Rychlo dotazy
Když to všechno projdu , začínám se bát abych neměl na jednom válci prasklou hlavu , ale voda se nestrácí ani olej nepřibejvá , na vstřikovačích jsou nové těsnění .
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Rychlo dotazy
A zkusil jsi to před studeným startem odvzdušnit? Diagnostika by napověděla, jestli to třeba není rušení od startéru do čidla polohy kliky. Případně jsem něco podobného řešil u čipnutého auta - se standardním SW startovalo na drcnutí, čip byl nějaký neznámý, od předchozího majitele.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo