Zkurveny lendrouvry :-(
Moderátor: Miky_CZ
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Asi tam máš něco špatně. Právě jsem se s D2 vrátili z výletu do Bosny, Albánie a Černé Hory, a střihli jsem se při tom Geocaching Rallye, a auto dojelo v pohodě. Takže TD5kou to není.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
No jo kdyz to jede tak je to fajn motor, ale ted to nejak nebere konce.
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
td5 je dobrej motor jen je třeba najít někoho kdo mu rozumí..
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- yorkin
- Příspěvky: 625
- Registrován: 10 říj 2007 17:21
- tel.: 723 954967 (jen sms)
- auto: pár mám...
- Bydliště: Praha-Vinohrady/Pohoří-Skalsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Ještě jsem si pochvaloval, jak příjemně 1100 km v RR z Prahy do Ligurie uběhlo, ale hnedle při první cestě k moři praskla nejspíš nějaká hadice (anebo chladič, v tom přecpaném motorovém prostoru není vidět ani prd) a všechnu vodu, co liju do nádobky, zase najdu za pár desítek sekund pod autem... To se stalo minulé úterý odpoledne. Ve středu měli svátek a servisy přeci už na ty dva dny nemá smysl otvírat, že. Dnes mě v servisu naplnilo optimismem, když jsem viděl dva defíky, majitel ale brblal, že tyhle elektrárny dělá nerad a jestli to přeci jen nechci nechat odvést 100km do Janova do autorizáku. Tak jsem ho přemluvil (s pomocí Google Translatoru, takže jsem mu možná taky vyhrožoval, že mu zabiju babičku, ty překlady jsou zjevně dost přibližné), ať se na to mrkne, ale moc optimistický nejsem. Nevíte někdo o odtahovce, která by sem případně tento nebo příští týden přijela a vzala mi chudáka RR do Česka za rozumnou cenu?
exLR Discovery I 300Tdi, exLR SIII 88, exLR SIIA 88 STW, exRRS 4.2 S/C, exRRC 4.2 LSE, exRR TDV8 3.6
- Lukasino
- Příspěvky: 3869
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
To je pěkný nemáš nějakou slušnou asistenci u pojištění auta nebo cestovního pojištění?
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Jestli používáš FB, tak mrkni do skupiny "Taháme CZ/SK", název je asi dostatečně výstižný, někoho tam určitě najdeš, případně tam můžu zatím hodit nezávazně poptávku s dotazem na cenu.
Land Rover Discovery 2 Td5
- yorkin
- Příspěvky: 625
- Registrován: 10 říj 2007 17:21
- tel.: 723 954967 (jen sms)
- auto: pár mám...
- Bydliště: Praha-Vinohrady/Pohoří-Skalsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Lukasino: No, právě asistence, která by s touhle banalitou zaplatila odtahovku do Prahy není
Masar: Super, díky, to se bude hodit buď teď nebo někdy příště
Jinak to vypadá, že jde fakt o hadici a servisák ji už objednal a prý "snad" tento týden přijde. Pokud ne, budu tu RR muset nechat a v pátek sehnat nějaké náhradní auto. Už jsem koukal, že kousek je na prodej jeden Classic v moc pěkným stavu za 4000e, akorát tedy samozřemě VM motor . Nechcete někdo za nákupku?
Masar: Super, díky, to se bude hodit buď teď nebo někdy příště
Jinak to vypadá, že jde fakt o hadici a servisák ji už objednal a prý "snad" tento týden přijde. Pokud ne, budu tu RR muset nechat a v pátek sehnat nějaké náhradní auto. Už jsem koukal, že kousek je na prodej jeden Classic v moc pěkným stavu za 4000e, akorát tedy samozřemě VM motor . Nechcete někdo za nákupku?
exLR Discovery I 300Tdi, exLR SIII 88, exLR SIIA 88 STW, exRRS 4.2 S/C, exRRC 4.2 LSE, exRR TDV8 3.6
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6477
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Sráči to sou uplně neskutečný, doprdele práce.
Páty dveře d2, čudlík odmyká a zamyká dálkou, ale tlapátko zvenku nedělá nic, je jakoby pořád zmáčklé. Dveře nejdou otevřít. Mám mříž, montovanou zezadu a za mříží mám udělanou poličku na lednčku apod.
No sklopil jsem zadní sedačky a fochem v poličkách jsem se proplazil až ke vnitřnímu otevírátku - a taky hovno.
Tapec zadních dveří nesundám, pokud tam nepošlu bobra aby rozsekal ty poličky na třísky. klidně bych rozmlátil i nějaký okýnko, ale to mi nepomůže, mám v těch poličkách takový patro nad tím tapecem, asi musim sundat ten vnitřní tapec, žejo? Pátý dveře tu mám čtvery, že by mi chyběl nějaký díl se nebojím, jen nevím kudy tu konzervu lousknout, zvenku to madlo odhaduju nesundám (?).
Páty dveře d2, čudlík odmyká a zamyká dálkou, ale tlapátko zvenku nedělá nic, je jakoby pořád zmáčklé. Dveře nejdou otevřít. Mám mříž, montovanou zezadu a za mříží mám udělanou poličku na lednčku apod.
No sklopil jsem zadní sedačky a fochem v poličkách jsem se proplazil až ke vnitřnímu otevírátku - a taky hovno.
Tapec zadních dveří nesundám, pokud tam nepošlu bobra aby rozsekal ty poličky na třísky. klidně bych rozmlátil i nějaký okýnko, ale to mi nepomůže, mám v těch poličkách takový patro nad tím tapecem, asi musim sundat ten vnitřní tapec, žejo? Pátý dveře tu mám čtvery, že by mi chyběl nějaký díl se nebojím, jen nevím kudy tu konzervu lousknout, zvenku to madlo odhaduju nesundám (?).
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
to venkovni tlapatko zkusit sroubovakem odmacknout
taky mi to udelala D1
taky mi to udelala D1
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- gibson
- Příspěvky: 3310
- Registrován: 08 bře 2011 16:33
- tel.: +421907201052
- auto: DI 300, mini, vw t2
- Bydliště: stará ľubovňa
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
nechodi tazko vonkajsia klucka na otvaranie??Hanys_a_Kaca píše: ↑09 pro 2018 20:24 Sráči to sou uplně neskutečný, doprdele práce.
Páty dveře d2, čudlík odmyká a zamyká dálkou, ale tlapátko zvenku nedělá nic, je jakoby pořád zmáčklé. Dveře nejdou otevřít. Mám mříž, montovanou zezadu a za mříží mám udělanou poličku na lednčku apod.
No sklopil jsem zadní sedačky a fochem v poličkách jsem se proplazil až ke vnitřnímu otevírátku - a taky hovno.
Tapec zadních dveří nesundám, pokud tam nepošlu bobra aby rozsekal ty poličky na třísky. klidně bych rozmlátil i nějaký okýnko, ale to mi nepomůže, mám v těch poličkách takový patro nad tím tapecem, asi musim sundat ten vnitřní tapec, žejo? Pátý dveře tu mám čtvery, že by mi chyběl nějaký díl se nebojím, jen nevím kudy tu konzervu lousknout, zvenku to madlo odhaduju nesundám (?).
neviem ako na DII ale na DI stacilo odobrat znak land rover a prestriekat to - ono ked ostane klucka trochu potiahnuta hore tak sa ti to nepodari otvorit
ako ked drzis potiahnutu klucku dvery na zamknutom aute a otvoris centralom - otvoria sa vsetky ostatne dvere len nie tie ktorych klucka je potiahnuta...
hadam sa z toho vysomaric co chcem povedat a bude to len toto
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
- pojir
- Příspěvky: 2547
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Nastrikej do toho zvenku hromadu WD-40. U me to pomohlo, povolilo a dalsi rok funguje v pohode.
EDIT: a vlastne jo, kdyz ted ctu co psal gibson, tak jsem taky tehdy oddelaval ten znak LR. Pak to myslim slo vymacknout zevnitr ven.
EDIT: a vlastne jo, kdyz ted ctu co psal gibson, tak jsem taky tehdy oddelaval ten znak LR. Pak to myslim slo vymacknout zevnitr ven.
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6477
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
dik, chapu, zkusim, už mám v autě tu sekera, že rozeberu tu poličku, tak mužu určitě ještě chvíli cvakat zamkem. Každopádně čudlík vyjíždí.
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Už štvrtý deň sa s tým zabávam..
Znak odlomený..
WD- čko prázdne..
Ale mám priebojno-zápalný náboj..
Znak odlomený..
WD- čko prázdne..
Ale mám priebojno-zápalný náboj..
- gibson
- Příspěvky: 3310
- Registrován: 08 bře 2011 16:33
- tel.: +421907201052
- auto: DI 300, mini, vw t2
- Bydliště: stará ľubovňa
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
cudlik ti vyjde aj ked mas potiahnutu klucku ale dvere sa neodomknu takze to nic neznamena...Hanys_a_Kaca píše: ↑09 pro 2018 20:43 dik, chapu, zkusim, už mám v autě tu sekera, že rozeberu tu poličku, tak mužu určitě ještě chvíli cvakat zamkem. Každopádně čudlík vyjíždí.
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6477
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Gibsone, máš u mne pořádnýho panáka. Opravdu, přesně jak jsi popsal. Dokonce jsem uštřil znak, nevím jestli pod ním něco je, ale šroubovákem jsem jakoby odtlačil to madélko co nejvíce do "volné" polohy, zamknul odemknul a otevřel. Děkuji.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
dyt jsem ti to taky hned psal:-)
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6477
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Nojo, tolik dobrých rad, že jsem si to ani nepřečetl všechno. Abych vám platil panáka všem, na to seru, tímpádem o něj přišel i Gibson
Tak to se zase jenom ukázalo jakej jsem zelenáč, ale já si o těch autech jednou něco zjistím, a pak je začnu konečně mít rád.
Tak to se zase jenom ukázalo jakej jsem zelenáč, ale já si o těch autech jednou něco zjistím, a pak je začnu konečně mít rád.
- gibson
- Příspěvky: 3310
- Registrován: 08 bře 2011 16:33
- tel.: +421907201052
- auto: DI 300, mini, vw t2
- Bydliště: stará ľubovňa
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
ano kym som to tu pisal tak ma miky predbehol
neni zac, musis sa do toho auta vcitit aby si vedel co mu vadi
neni zac, musis sa do toho auta vcitit aby si vedel co mu vadi
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Tak už ne mě tady došlo. Otec ráno 130kou odjel na chalupu a po chvilce volá, že se mu na palubce rozsvítila nějaké kontrolka vlevo a že už od nastartování v autě něco šustí. Naštěstí už s autem stál na vedlejší cestě, tak jsem mu řekl ať auto chcípne, jestli kontrolka zmizí. Zmizela, ale auto už nenastartovalo. Tak jsem posbíral diagnostiku a nějaké nářadí a jel za ním. Když jsem tam dojel, tak pravděpodobná diagnóza už byla na světě - zůstal viset startér (to bylo to šustění) a vysel celých 10 km, než to vzdal. To rozsvícení kontrolky bylo způsobeno špičkami v palubní síti, které řídící jednotka motoru zdetekovala jako problémy se signálem od čidla polohy kliky. Smrad spálené elektriky co se linul z motoru tomu napovídal.
Takže auto vytáhnout na hlavní, tam jsme ho roztáhli a dojeli domů. Doma startér ven, ještě že jsem tam minule nedal horní matičku, ale jenom dva spodní šrouby, takže demontáž byla na chvilku. Startér na stůl a rozborka, aby bylo jasné, co se stalo - připečené kontakty na cívce, a dráty cívky odletované - takže kontakty se připekly, cívka nevypnula a startér se točil furt dál, až než se to celé rozpálilo tak, že se dráty na cívce odletovaly. Za hodinu se mi podařilo lehce zrepasovat rezervní startér a namontovat ho do auta.
No nejsou ty LR úžasné? Ráno jsem přemýšlel, do čeho se mám pustit, protože se mi nechtělo uklízet. A ono se to vyřešilo samo. Cívka a stator jsou KO - natavené izolace. Zbytek vypadá dobře, takže alespoň zbyly nějaké náhradní díly.
Takže auto vytáhnout na hlavní, tam jsme ho roztáhli a dojeli domů. Doma startér ven, ještě že jsem tam minule nedal horní matičku, ale jenom dva spodní šrouby, takže demontáž byla na chvilku. Startér na stůl a rozborka, aby bylo jasné, co se stalo - připečené kontakty na cívce, a dráty cívky odletované - takže kontakty se připekly, cívka nevypnula a startér se točil furt dál, až než se to celé rozpálilo tak, že se dráty na cívce odletovaly. Za hodinu se mi podařilo lehce zrepasovat rezervní startér a namontovat ho do auta.
No nejsou ty LR úžasné? Ráno jsem přemýšlel, do čeho se mám pustit, protože se mi nechtělo uklízet. A ono se to vyřešilo samo. Cívka a stator jsou KO - natavené izolace. Zbytek vypadá dobře, takže alespoň zbyly nějaké náhradní díly.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
To vidim denně ale vetsinou kdyz nekdo pri startu dyl podrží klíčekMadTom píše:Tak už ne mě tady došlo. Otec ráno 130kou odjel na chalupu a po chvilce volá, že se mu na palubce rozsvítila nějaké kontrolka vlevo a že už od nastartování v autě něco šustí. Naštěstí už s autem stál na vedlejší cestě, tak jsem mu řekl ať auto chcípne, jestli kontrolka zmizí. Zmizela, ale auto už nenastartovalo. Tak jsem posbíral diagnostiku a nějaké nářadí a jel za ním. Když jsem tam dojel, tak pravděpodobná diagnóza už byla na světě - zůstal viset startér (to bylo to šustění) a vysel celých 10 km, než to vzdal. To rozsvícení kontrolky bylo způsobeno špičkami v palubní síti, které řídící jednotka motoru zdetekovala jako problémy se signálem od čidla polohy kliky. Smrad spálené elektriky co se linul z motoru tomu napovídal.
Takže auto vytáhnout na hlavní, tam jsme ho roztáhli a dojeli domů. Doma startér ven, ještě že jsem tam minule nedal horní matičku, ale jenom dva spodní šrouby, takže demontáž byla na chvilku. Startér na stůl a rozborka, aby bylo jasné, co se stalo - připečené kontakty na cívce, a dráty cívky odletované - takže kontakty se připekly, cívka nevypnula a startér se točil furt dál, až než se to celé rozpálilo tak, že se dráty na cívce odletovaly. Za hodinu se mi podařilo lehce zrepasovat rezervní startér a namontovat ho do auta.
No nejsou ty LR úžasné? Ráno jsem přemýšlel, do čeho se mám pustit, protože se mi nechtělo uklízet. A ono se to vyřešilo samo. Cívka a stator jsou KO - natavené izolace. Zbytek vypadá dobře, takže alespoň zbyly nějaké náhradní díly.
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd