Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Moderátor: Acon
-
- Příspěvky: 87
- Registrován: 08 lis 2014 20:34
- tel.: 778546716
- auto: Discovery 2
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Díky, kouknu tedy na fatální závady 4.4 v8 nebot jsem byl od 2,7 odrazen , a nebo pujdu zpět na ARO 24.. , tam stačí velké kladivo a klíč 13-17 a každý den utahovat.... ,
- NOTIX
- Příspěvky: 737
- Registrován: 25 zář 2009 20:45
- tel.: 601322634
- auto: Def 90 Puma, RRE
- Bydliště: Náchod
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
to znamwittmann19 píše: ↑27 dub 2018 21:43 ARO 24.. , tam stačí velké kladivo a klíč 13-17 a každý den utahovat.... ,
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Osobáky mají jiný blok, nevím jistě jestli JAG, ale Peugeot určitě. Nemám potřebu mlžit, je to prostě jeden z nejhorších motorů na světě...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
-
- Příspěvky: 87
- Registrován: 08 lis 2014 20:34
- tel.: 778546716
- auto: Discovery 2
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
a s jakým motorem si mám D 3 koupit ? Mám tam namontovat motor z UAZe ?
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Keby som kupoval D3 znova (tj keby sa ta co mam predala za dobru cenu) tak by som skusil zohnat benzin a urobil z toho cisto vikend auto, kde ma spotreba moc netrapi.
- Dex
- Příspěvky: 901
- Registrován: 17 led 2012 16:33
- tel.: +420606945930
- auto: D2,D3,S3,RRC
- Bydliště: Ostrava
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Jsou D3 co najedou 150 a vysypou se a jsou takové co najedou 400 a porad jedou i s původním motorem. To je asi souhra štěstí a rozumu kdy tomu majitel mění olej co 10tkm a neleje do toho 5w-30 ale polosynt. a umí se k tomu chovat.
Zrovna nedavno mi volal zákazník co si koupil D3 nebo D4 za 350tis a najel stim 5tkm a padl mu motor. To ty náklady na kilometr trošku naskočí
Odesláno z mého VFD 900 pomocí Tapatalk
Zrovna nedavno mi volal zákazník co si koupil D3 nebo D4 za 350tis a najel stim 5tkm a padl mu motor. To ty náklady na kilometr trošku naskočí
Odesláno z mého VFD 900 pomocí Tapatalk
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Proto mi absolutne nejde do hlavy, proc s tim motorem dal pokracuji a cpou ho i do D5.eliott píše: Nemám potřebu mlžit, je to prostě jeden z nejhorších motorů na světě...
A predpokladam teda i do RR Sport?
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Co na tom nechápeš? Taková je dnesni konzumni doba a vyrobci staci kdyz to vydrzi zárukuBadus píše:Proto mi absolutne nejde do hlavy, proc s tim motorem dal pokracuji a cpou ho i do D5.eliott píše: Nemám potřebu mlžit, je to prostě jeden z nejhorších motorů na světě...
A predpokladam teda i do RR Sport?
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Asi mas recht. Vyvoj davno zaplacenej, lidi to kupujou a asi se jich za tu zaruku zas tolik nepodela...
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Presne tak. To ze tady dost lidi vcetne me kupuji stary povozy je jejich boj. Ale po me zkusenosti z CRD v Jeepu uz mi nafta nesmi do baraku krome služebního vozu .o))
Stejne tak je to s nahradnimi dily ktery maji mensi životnost a ochranou kastle proti korozi s tim si taky vyrobci moc nelamou hlavu. Ale preci nikdo nechce aby jeho vyrobek vydrzel 20 let a vice
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Stejne tak je to s nahradnimi dily ktery maji mensi životnost a ochranou kastle proti korozi s tim si taky vyrobci moc nelamou hlavu. Ale preci nikdo nechce aby jeho vyrobek vydrzel 20 let a vice
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
-
- Příspěvky: 87
- Registrován: 08 lis 2014 20:34
- tel.: 778546716
- auto: Discovery 2
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
pokud bude cena nového povozu rovnající se tomu ojetému, koupím si ho i z elektrickým pohonem, ale žijeme někde jinde , musíme řešit fatální zrady našich výrobců kteří dělají takzvané kurvítka aby jsme jen platily a platily a kupovaly a kupovaly..nové díly a nejlépe nová auta co se budou zase jen kurv....
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Dělám LR, správně, ne JAGy, takže to dobře nevím...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Lukasino
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
A určitě to z Peugeotu nepasuje? Mám pocit, že tu někdo psal, že si kvůli své d3 koupil 607 a bral si motor...
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Nepasuje, měl jsem ho, použili se jen střeva a stejně to po 10 000 km padlo.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- petr štrof
- Příspěvky: 897
- Registrován: 29 dub 2010 21:00
- tel.: 603799382
- auto: LR Disco 3 HSE 2006
- Bydliště: NÁCHODSKO
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
úplně bych ty D3 s 2,7 nedémonizoval
moje D3 manuál nákup 2010 s 85 teď 2018 315 tis , jezdím s ní pouze já olej 5w30 každých 20 tis často v zápřahu ,
od ledna mám trošku větší kárku , původní spojka , dálnice do 130 pak to akorát žere.
Závažné problémy O !
Možná mám štěstí , ale je to spíš o servisu a používání
moje D3 manuál nákup 2010 s 85 teď 2018 315 tis , jezdím s ní pouze já olej 5w30 každých 20 tis často v zápřahu ,
od ledna mám trošku větší kárku , původní spojka , dálnice do 130 pak to akorát žere.
Závažné problémy O !
Možná mám štěstí , ale je to spíš o servisu a používání
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
možná se už někdo ptal, ale zdá se mi to, nebo víc vydržej D3 s manualem?
- NOTIX
- Příspěvky: 737
- Registrován: 25 zář 2009 20:45
- tel.: 601322634
- auto: Def 90 Puma, RRE
- Bydliště: Náchod
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
To je dano pomerem, kde na 10 automatu je jeden manual
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
To jsou všechno takové povídačky. Zrovna v ČR se prodávalo manuálů poměrně dost, protože automatů v roce 2005 lidi ještě báli a navíc byli dražší (ostatně např. i Evoqů a Free2 také jezdí nepochopitelně hodně s manuálem). Navíc osobně o nikom, komu praskla kila v manuálu nevím a ani tady jsem o nikom nečetl.
Celkově se ten motor skoro démonizuje, protože ho hodnotí víc těch, co ho nikdy neměli, než těch co je používají. Některé roky mají být údajně spolehlivější. Jinde jsem četl, že v RRS kliky nepraskali (tady zrovna jeden už dlouho je). Někde se zase uvádí, že některé série motorů jsou Jag, některé od PSA. Možná něco z toho platí, ale krom "jedna paní povídala" jsem to nikde nevyčetl. Motor se po nějakých obměnách používá dodnes a počet prasklých se přes nárůst výkonu až na 300 koní výrazně snížil (resp. jsem snad ani neslyšel, že by někomu praskali v nových modelech), takže bych se přikláněl spíše k tomu, že výrobce v té době něco podcenil a řešení nepřišlo hned. Samostatná kapitola jsou pak také experimenty s oleji, o kterých se dá dočíst i tady na fóru. Všechny jsou zaručené, ale ne ty doporučené výrobcem. Nebo tak populární čipování. Tři motory z pěti, se kterými mám osobní zkušenost, byli načipované a z toho jeden tak blbě, že houpání v tahu bylo slyšitelné i uchem.
Netvrdím, že to je nějaký extra motor, ale... je to jako se vším dnes a hlavně to jinde není jiné...
Celkově se ten motor skoro démonizuje, protože ho hodnotí víc těch, co ho nikdy neměli, než těch co je používají. Některé roky mají být údajně spolehlivější. Jinde jsem četl, že v RRS kliky nepraskali (tady zrovna jeden už dlouho je). Někde se zase uvádí, že některé série motorů jsou Jag, některé od PSA. Možná něco z toho platí, ale krom "jedna paní povídala" jsem to nikde nevyčetl. Motor se po nějakých obměnách používá dodnes a počet prasklých se přes nárůst výkonu až na 300 koní výrazně snížil (resp. jsem snad ani neslyšel, že by někomu praskali v nových modelech), takže bych se přikláněl spíše k tomu, že výrobce v té době něco podcenil a řešení nepřišlo hned. Samostatná kapitola jsou pak také experimenty s oleji, o kterých se dá dočíst i tady na fóru. Všechny jsou zaručené, ale ne ty doporučené výrobcem. Nebo tak populární čipování. Tři motory z pěti, se kterými mám osobní zkušenost, byli načipované a z toho jeden tak blbě, že houpání v tahu bylo slyšitelné i uchem.
Netvrdím, že to je nějaký extra motor, ale... je to jako se vším dnes a hlavně to jinde není jiné...