Discovery 5
Moderátor: Miky_CZ
Re: Discovery 5
o víkendu jsem potkal tři nové D5, jedna v černé barvě a black packu a musím říct, že to byla asi nejošklivější Diskotéka co jsem viděl. Na druhou strany zbylé dvě oranžová a hnědá (obě bez black packu) byly úplně v pohodě a nestyděl bych se mít jí v garáži
Re: Discovery 5
To je zajímavá myšlenka. Potom moc nechápu tu neustálou marketingovou snahu přiživení se na historickém odkazu starých LR.
Každá firma by měla být hrdá na svoji historii a práci předků a já prostě chci mít na autech vtipné odkazy na předešlé generace které daný model formovaly.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
Re: Discovery 5
Jedna věcná, přijde vám kufr u Disca menší než u starého ?
- low
- Admin fóra
- Příspěvky: 4184
- Registrován: 04 led 2007 10:39
- tel.: +420 603462950
- auto: def 110 + L322
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Discovery 5
Prijde. Diky zkosenemu vstupu
http://www.cestoffka.cz expedice po celém světě, offroadskola, firemni akce, eventmanagement http://www.offroadskola.cz
- richo.70
- Příspěvky: 466
- Registrován: 17 led 2013 22:19
- tel.: 723083731
- auto: LR 3, LR 4
- Bydliště: PV a RpR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Discovery 5
"Je lepší riskovat, že se při chůzi trochu ušpiníš, než zemřít vsedě."
- xxx
- Příspěvky: 2565
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: Discovery 5
nic extra, co by nezvládlo i fríčko
- stan
- Příspěvky: 680
- Registrován: 22 zář 2009 20:35
- tel.: +420 603 499 869
- auto: Discovery III - 4,4i
- Bydliště: Krnov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Discovery 5
souhlas, druhá řada je něco jako trestná lavice... naprosto nepochopitelné...rfuhrich píše: ↑29 lis 2017 15:16 mám 185 centimetrov a keď som sedel na zadných sedadlách, tak som mal stehná opreté na sedačke asi len do 1/2, zbytok visel vo vzduchu, lebo sedák je strašne nízko a ako keby sklonený dopredu...musel by si vodič naraziť svoje sedadlo až úplne dopredu tak, aby som si mohol natiahnuť nohy a vtedy by som si oprel stehná po celej dlžke...
Land Rover Discovery III - 4,4i V8 HSE - LPG, automat, rok 2006
nafta je palivo satanovo
nafta je palivo satanovo
- cyril
- Příspěvky: 2759
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: Discovery 5
Čau parto.
Tak to tady po čase zase otevřu. Známý prodává Disco 5 a já si uvědomil, že vlastně ani nevím, jaký tam jsou motory. Našel jsem teď na webu v testech pouze variantu naftového dvoulitru čtyřválce a třílitru šestiválce. Benzín mě momentálně nezajímá.
Je ten nový šestiválec stejná sračka jako ten TDV6 co máme třeba V D3 a D4? Budou zase praskat kliky, nebo je to u tohohle modelu už nějak vychytané?
Tak to tady po čase zase otevřu. Známý prodává Disco 5 a já si uvědomil, že vlastně ani nevím, jaký tam jsou motory. Našel jsem teď na webu v testech pouze variantu naftového dvoulitru čtyřválce a třílitru šestiválce. Benzín mě momentálně nezajímá.
Je ten nový šestiválec stejná sračka jako ten TDV6 co máme třeba V D3 a D4? Budou zase praskat kliky, nebo je to u tohohle modelu už nějak vychytané?
Re: Discovery 5
Nic nového evoluce těch co byly v D4 nebo RRS + dvoulitry z Disco sport potažmo Jaguáru XE, XF.
Můj odhad je, že budou protože to tak chtějí.
Můj odhad je, že budou protože to tak chtějí.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- cyril
- Příspěvky: 2759
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: Discovery 5
Ten dvoulitr je pro tak těžký auto asi slaboučkej, ale kdyby člověk zkousnul ten prapodivnej, až kontroverzní dizajn pětky, tak asi pro mě, by byl nejzásadnější hlavně ten motor! Na svý D4 mám od nova 105 tisíc km a pořád tak nějak v koutku duše doufám, že to třeba budu i já, kdo bude mít "kliku" a komu se právě ta blbě vymyšlená klika nezlomí. Alternativu ke čtyřce určitě nevidím ve starším modelu (D1-2-3-4), takže mě logicky zajímá, jestli ten samej průserovej motor montujou fakt i do koncepčně novýho modelu. Když se podívám na vývoj cen D3 a D4, tak je to ( Asi právě díky špatný pověsti toho 2,7 a 3,0 motoru) fakt hrůza, kam to až spadlo. A tak si říkám, že by se nad tím ve fabrice měli fakt už zamyslet. Nechal jsem si poslat typ motoru, kterej má ten známej uvedenej v TP a uvidíme..Třeba tam bude ten samej co v D4 a je vymalováno. A to by prodeji tohoto modelu asi neprospělo. Špatná pověst se šíří velmi rychle i přes marketingový veletoče všech těch LR Experience manipulátorů na Youtube a u LR prodejců.
Re: Discovery 5
No D5 zase tak koncepčně nová není zdilí platformou s RR a RRs která už je na trhu nějaké ten pátek.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- Lukasino
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Discovery 5
Co se prodejnosti týká, tady na fóru to ví možná 98% lidí, ale mimo fórum to často neví ani majitelé a jsou vlastně spokojený a šťastný
Takže bych se nebál ani té prodejnosti. Ne všichni jsou na fóru, nebo před koupí dají označení motoru do googlu. Jsou tací, co se staví zeptat v Landroveru jak je ten motor na tom, no a tam mu samozřejmě nic neřeknou
Takže bych se nebál ani té prodejnosti. Ne všichni jsou na fóru, nebo před koupí dají označení motoru do googlu. Jsou tací, co se staví zeptat v Landroveru jak je ten motor na tom, no a tam mu samozřejmě nic neřeknou
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- NOTIX
- Příspěvky: 737
- Registrován: 25 zář 2009 20:45
- tel.: 601322634
- auto: Def 90 Puma, RRE
- Bydliště: Náchod
Re: Discovery 5
no mě právě ceny D4 nepřijdou nijak nízký, když to porovnám s cenou co jsem kupoval svojí D3 před 6-ti lety tak to mělo najeto 120 a stáří 6 let tak dnešní ceny D4 řek ve stáří 6 let a najeto okolo 120 jsou tak o 200 až 300 víc.
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Re: Discovery 5
Pac novy uz nekoupis...posledni moznost v podstate
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400
- David Š
- Příspěvky: 148
- Registrován: 01 zář 2014 14:45
- tel.: SE
- auto: Disco 3 TDV6 SE
- Bydliště: v Ústí dlabem
Re: Discovery 5
...ten naftovej dvoulitr slabej právě asi nebude, má 240 PS a 500 Nm...v podstatě lepší hodnoty jak D3 - 190 PS a 440 Nm...a ještě k tomu rozporcovaný od ZF do 8 kvaltů, co jsem slyšel...což u D3 máme jen v 6 kvaltech, taky se spotřebou vychází nejlíp a i v pružnosti má lepší hodnoty....jde to holt dopředu...spíš mi připadá že je kufr hodně vysoko než D3/4...ale rozhodně bych se nebál, že 2 litr bude slabej...
U mě dobrý....
Re: Discovery 5
Jel jsi s tím dvoulitrem, nebo soudíš jen podle papírových hodnot? Já s D5 nejel ani to neplánuju, ale už jsem párkárt jel s Volvem XC90 taky má dvoulitr na papíru síly jak bejk, ale pocit za volantem tomu moc neodpovídá.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- David Š
- Příspěvky: 148
- Registrován: 01 zář 2014 14:45
- tel.: SE
- auto: Disco 3 TDV6 SE
- Bydliště: v Ústí dlabem
Re: Discovery 5
...papírové hodnoty jsou od toho, aby definovali výkon toho agregátu přeci, jestli má 500 Nm a 250 PS a druhý má 190 PS a 440 Nm je snad jasná věc co je lepší...jestliže si vezmu 7,9 s na 100 km/h a u druhého 10,5 s na 100 km/h v čem je problém?...nebo máš pocit že to je lež a že ten motor třeba víc jak 300Nm nedá?...nebo že 250 PS vytočí až v 8mi tisících otáčkách ? ...jede to pěkně fakt...
....to že Ti to nepřipadá je věc druhá...ten pocit u 6V a u 4v je jiný, no ale ani vibrace asi taky ne...jak říkám D3 to tahaj v 6 kvaltech a D5 v 8 kvaltech, takže řadí jinak ale jsou úspornější, rychlejší...je to jiná liga, doba a všechno....do F-type ted dávají 2 litr s 300 PS a má lepší výkony jak ty 3,0 V6 s 340 PS...a je to sporťák....je třeba vzít v potaz taky váhy a hmotnosti...jednotky jdou softwarově taky dopředu, takže za mě asi dobrý... a hlavně jiné materiály, co jsem tak koukal, hluk atd...
koncepčně 20 let starý D3/4 se s tím vůbec nemůžou měřit podle mě...
Ono kdyby jsi dal ten motor na motokáru je jasné, že pocit budeš mít že sedíš na 5 litrovým AMG...podle mě se není třeba bát toho menšího objemu, holt tam budou jiné tlaky, jiné vstřikovače, jiné turba...jiné průsery třeba....
Jinak ten dvoulitr nemám D5, ale tady v Německu jsem se v něm 2x vezl a úplně pohoda, šel bych do něj hned...
....to že Ti to nepřipadá je věc druhá...ten pocit u 6V a u 4v je jiný, no ale ani vibrace asi taky ne...jak říkám D3 to tahaj v 6 kvaltech a D5 v 8 kvaltech, takže řadí jinak ale jsou úspornější, rychlejší...je to jiná liga, doba a všechno....do F-type ted dávají 2 litr s 300 PS a má lepší výkony jak ty 3,0 V6 s 340 PS...a je to sporťák....je třeba vzít v potaz taky váhy a hmotnosti...jednotky jdou softwarově taky dopředu, takže za mě asi dobrý... a hlavně jiné materiály, co jsem tak koukal, hluk atd...
koncepčně 20 let starý D3/4 se s tím vůbec nemůžou měřit podle mě...
Ono kdyby jsi dal ten motor na motokáru je jasné, že pocit budeš mít že sedíš na 5 litrovým AMG...podle mě se není třeba bát toho menšího objemu, holt tam budou jiné tlaky, jiné vstřikovače, jiné turba...jiné průsery třeba....
Jinak ten dvoulitr nemám D5, ale tady v Německu jsem se v něm 2x vezl a úplně pohoda, šel bych do něj hned...
U mě dobrý....
Re: Discovery 5
Tak ono řízení je především o pocitech. Ono proč uvedli dvoulitr v F-Type souvisí především s politikou toho jak se která vláda staví k pojištění vozidel kdy cokoliv nad 2 Litry je brutálně zaplaceno. Další věc je to jak se budou tyto motory chovat v nových testovacích emisních cyklech reálného provozu. Tato diskuze stejně skončí na tom, že buď ty peníze do toho auta dáš nebo ne. Pokud si je koupíš tak víš proč a já také vím proč bych si je nekoupil.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- David Š
- Příspěvky: 148
- Registrován: 01 zář 2014 14:45
- tel.: SE
- auto: Disco 3 TDV6 SE
- Bydliště: v Ústí dlabem
Re: Discovery 5
Ale jó, proč ne, za svý peníze nepeníze je každého věc, jaký trenky nosí nebo v jakým autě pózuje....
Primárně se ale netřeba bát inovací a změn...u D5 je ještě jedna věc, konečně se dělá i s možností volitelnou - automatickým tempomatem, a má funkci stop & go, takže když zapadneš do kolony tak konečně jezdí samo...to měl jen velkej Range a pak Sport, ted i Vel...
Psal jsem o tom kufru, tam je ještě taková ta klapačka, která spadne když se víko vyklopí - to je dost nepraktický, jakmile ji vyklopíš tak dozadu nedosahneš, a když ji zvedneš tak musíš tu dávanou věc zvednout o půl metru výš - když je to třeba přepravka tak už je to znát ta váha....tady to moc nevymákli... jde sice vyndat no...
Pak je u starý D3 dobrý když dáváš něco na střechu, tak posouváš příčníky sem tam a stojíš třeba na zadním kole a dělá se to dobře - tady jsou zase příčníky jak z Marsu či co, ze zadního kola to asi moc nepujde - asi to bude potřeba prubnout...
od MY 18 má novou navigaci a infotaiment, docela to běhá rychle, a můžou být připojený i dva mobily najednou, z jednoho pouštíš písničky a druhý třeba telefonuje, taky dobrý...a akorát jsme nenašli tlačítko zamykání auta z kufru, to už taky má většina premiovek...ale třeba ho tohle jen nemělo,
Primárně se ale netřeba bát inovací a změn...u D5 je ještě jedna věc, konečně se dělá i s možností volitelnou - automatickým tempomatem, a má funkci stop & go, takže když zapadneš do kolony tak konečně jezdí samo...to měl jen velkej Range a pak Sport, ted i Vel...
Psal jsem o tom kufru, tam je ještě taková ta klapačka, která spadne když se víko vyklopí - to je dost nepraktický, jakmile ji vyklopíš tak dozadu nedosahneš, a když ji zvedneš tak musíš tu dávanou věc zvednout o půl metru výš - když je to třeba přepravka tak už je to znát ta váha....tady to moc nevymákli... jde sice vyndat no...
Pak je u starý D3 dobrý když dáváš něco na střechu, tak posouváš příčníky sem tam a stojíš třeba na zadním kole a dělá se to dobře - tady jsou zase příčníky jak z Marsu či co, ze zadního kola to asi moc nepujde - asi to bude potřeba prubnout...
od MY 18 má novou navigaci a infotaiment, docela to běhá rychle, a můžou být připojený i dva mobily najednou, z jednoho pouštíš písničky a druhý třeba telefonuje, taky dobrý...a akorát jsme nenašli tlačítko zamykání auta z kufru, to už taky má většina premiovek...ale třeba ho tohle jen nemělo,
U mě dobrý....