Jj, nechtěl jsem to napsat takhle natvrdo .Land Jirka píše: ↑23 led 2018 12:54Vyndat obal a zbytek nechat v nápravě je technicky nemožnéHanys_a_Kaca píše: ↑23 led 2018 11:24 Stejně mi to vrtá hlavou, že by ten diferák nechal v nápravě a sundal jenom ten obal. Nedokáže sundat jenom ten obal, když stáhne unašeč kardanu ze vstupního hřídele? že by to podložil v té dělící rovině a hřídel zaťuknul dovnitř a tak postupně...
Snad jen ruskou golasadou (švajc a velké kladivo)
Můj názor je, že když někdo nezvládá postup (a nedokáže si ani sám najít někde na netu) jak demontovat diferák z nápravy, tak by to měl nechat udělat někomu, kdo to umí.
Ušetří si mnoho následných problémů.
Na dílně řeším mnoho oprav po amatérech. Někteří mají i firmu, říkají si odborníci a živí se autama...
K mnoha následným poruchám by nemuselo vůbec dojít, kdyby si dotyčný stáhl z netu dílenskou příručku a věnoval studiu postupu večer před opravou....
Každý svého štěstí strojvůdcem
A vyjímečně souhlasím i s Wikim- ano pak trpí pověst značky .
V.