Range Rover Classic diesel td5
Moderátor: stan
Range Rover Classic diesel td5
Range Rover Classic rv.1993 v pěkném stavu, kůže, xenony, pneu BFGoodrich All Ter. 235/85 -16 . Raritní kus s namontovaným motorem td5, podvozek od KONI plus 30mm, diferaky True Track Detroit Locker a dalši upravy.
Je v něm proinvestovano dost peněz- což ocení jen znalý landroverák. Před 3lety nový celolak. Plně pojízdné, nějaké malé šrámy má, ale není to žádný vybydlený pekáč. Doklady Belgie, momentálně ještě v Belgii v Bruselu. V případě seriozního zájmu přivezu. Beru to jako průzkum jestli by byl tady o něj zájem nebo ho mam prodat raději v zahraničí. Cena k jednání 11.500,-eur. Přihlášení v ČR mohu po dohodě zajistit.
Dotazy volejte 608255755. Fotky Frankofonního Land Rover žurnálu kde byl před lety prezentovan: http://ffoutdoor.rajce.idnes.cz/Range_R ... assic_td5/
Je v něm proinvestovano dost peněz- což ocení jen znalý landroverák. Před 3lety nový celolak. Plně pojízdné, nějaké malé šrámy má, ale není to žádný vybydlený pekáč. Doklady Belgie, momentálně ještě v Belgii v Bruselu. V případě seriozního zájmu přivezu. Beru to jako průzkum jestli by byl tady o něj zájem nebo ho mam prodat raději v zahraničí. Cena k jednání 11.500,-eur. Přihlášení v ČR mohu po dohodě zajistit.
Dotazy volejte 608255755. Fotky Frankofonního Land Rover žurnálu kde byl před lety prezentovan: http://ffoutdoor.rajce.idnes.cz/Range_R ... assic_td5/
Naposledy upravil(a) ffoutdoor dne 13 led 2018 11:18, celkem upraveno 2 x.
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6482
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Range Rover Classic 300tdi
A já myslel, že až napáchám td5 do rrc, že to nebudu do smrti nikomu smět říci
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Range Rover Classic 300tdi
Říct to klidně můžeš, ale odpověď neočekávej.
Zajímavá věc ten RRC TD5.
Zajímavá věc ten RRC TD5.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Range Rover Classic 300tdi
Byla by škoda nedát do nejlepšího Range nejlepší motor
2023 LC 78 – Troopyna
ex 2003 D2 Td5 – Offina
ex 2004 Freelander TD4 – Edoušek
ex 2003 D2 Td5 – Offina
ex 2004 Freelander TD4 – Edoušek
Re: Range Rover Classic 300tdi
Do RRC patří benzínový V8, vše ostatní jsou jen náhražky.
Country boy...
- eliott
- Příspěvky: 11489
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Rover Classic 300tdi
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- macejky1
- Příspěvky: 2213
- Registrován: 18 lis 2008 13:06
- tel.: 736245909
- auto: EX Freelander, RRC
- Bydliště: Trebíc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Rover Classic 300tdi
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
- eliott
- Příspěvky: 11489
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Rover Classic 300tdi
Ani omylem...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Range Rover Classic 300tdi
stojím si za tým čo som napísal a netreba na to viac reagovať .... nie je to v tomto vlákne podstatné .... napísal som to preto, lebo v inzeráte človeka, ktorý ponúka KONKRÉTNY AUTOMOBIL v určitej úprave (ktorá ho vlastne robí zaujímavým) sa zbehne skupinka V8 uctievačov a zaserú vlákno ódami na variantu, ktorá nieje predmetom predaja ... bohužiaľ jediné čo tu môžete s bezcennými názormi maximálne dosiahnuť - je odradenie potenciálneho záujemcu - ale to by som Vám asi fandil ... ak niekto z nejakého dôvodu potrebuje naftu tak kúpi naftu bezohľadu nato ... proste negatívne alebo akýmkoľvek spôsobom odradzujúce komenty do inzercie nepatria pokiaľ vyslovene nejde o zavádzanie ... na druhej strane dotyčný chcel prieskum trhu tak ho má
pekný večer všetkým
Naposledy upravil(a) stormrage dne 12 led 2018 21:58, celkem upraveno 2 x.
- gibson
- Příspěvky: 3310
- Registrován: 08 bře 2011 16:33
- tel.: +421907201052
- auto: DI 300, mini, vw t2
- Bydliště: stará ľubovňa
Re: Range Rover Classic 300tdi
ja myslim ze eliott narazal na tie ostatne dobove motory napr, VM...
kolko ludi tolko chuti - ved sa to tu uz aj medzi dieselmy deli na (v hrubom) Tdi a Td5 - mechanika a elektrika...
auticko vyzera byt pekne vyladene a ak je to tak aj v realy tak si najde kupcu, cenovka myslim prijatelna takze nech sa dari s predajom
kolko ludi tolko chuti - ved sa to tu uz aj medzi dieselmy deli na (v hrubom) Tdi a Td5 - mechanika a elektrika...
auticko vyzera byt pekne vyladene a ak je to tak aj v realy tak si najde kupcu, cenovka myslim prijatelna takze nech sa dari s predajom
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
Re: Range Rover Classic 300tdi
Děkuji za všechny reakce, auto patří kamaradovi z Belgie. Jen mi přišlo škoda, že z něj chce vymontovat všechny doplnky na ktere má hned kupce a auto pak prodá levněji i doma.
Jinak souhlasím, že o ty V8 ve slušném stavu je momentalně u nich rvačka, nakupujou je na vývoz do Emirátů.
Jinak kdyby někdo scháněl RRC 300tdi nebo V8 připadně jíný LR, nebo jiný Youngtimer, Oldtimer občas tam něco koupím. Klidně napište nezávazně do SZ co scháníte (typ, stav, cenova relace) občas něco v NL nebo Belgii vydražím.
Jinak souhlasím, že o ty V8 ve slušném stavu je momentalně u nich rvačka, nakupujou je na vývoz do Emirátů.
Jinak kdyby někdo scháněl RRC 300tdi nebo V8 připadně jíný LR, nebo jiný Youngtimer, Oldtimer občas tam něco koupím. Klidně napište nezávazně do SZ co scháníte (typ, stav, cenova relace) občas něco v NL nebo Belgii vydražím.
- pojir
- Příspěvky: 2550
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Rover Classic 300tdi
Podle me to musi byt skvely vuz - uz jen diky tomu, ze u nej kazdy citi potrebu vyjadrit svuj nazor
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
Re: Range Rover Classic 300tdi
Vlákno tady zasírá nejakýma elaboratáma spíš někdo kdo.tomu moc nerozumí.
Stručně:
- přestavba na TD5 je technicky zajímavá, ale to je asi tak jedině pozitivum
- RRC byl stvořen s V8 a to je základ jeho filozofie proto je čistokrevný RRC jen ten s V8
- inzerovaně auto, jako ex. 300Tdi, podle všeho původně nikdy 300Tdi nebylo. Pokud tam byla nafta tak to bylo 200Tdi a to je ve spoustě detailů velký rozdíl.
- pokud se v francouzském článku uvádi nějaké upřesnění tak.super, ale francouzsky neumím.
Stručně:
- přestavba na TD5 je technicky zajímavá, ale to je asi tak jedině pozitivum
- RRC byl stvořen s V8 a to je základ jeho filozofie proto je čistokrevný RRC jen ten s V8
- inzerovaně auto, jako ex. 300Tdi, podle všeho původně nikdy 300Tdi nebylo. Pokud tam byla nafta tak to bylo 200Tdi a to je ve spoustě detailů velký rozdíl.
- pokud se v francouzském článku uvádi nějaké upřesnění tak.super, ale francouzsky neumím.
Country boy...
Re: Range Rover Classic 300tdi
Francouzky taky neumím, ale hned v prvním odstavci je zmínka o 200Tdi, a vzápětí 2,8l derivé du 300Tdi a Td5.
Takže tipuju 200 originál, a z variant přestavby vyhrála Td5ka.
Takže tipuju 200 originál, a z variant přestavby vyhrála Td5ka.
Disco2 Td5 2004
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6482
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Range Rover Classic 300tdi
Mě ani tak nezastavila francouzština jako ty malý písmenka, byla to 200tdi a z variant prestavby je zmineno to brazilske tgv 2,8, s tim ze naonec teda td5, ale vcelku je to takové na populární úrovni, motor je zřejmě 10p z discotéky z roku 1999, zmiňujou intercooler, z p38 a pak jen takove ty obecne věci, co se muselo předělávat, jakože nádrž je z range ale palivová pumpa pro td5 do ni nepasuje, to jsem nerozumněl přesně, ale co by o tom mohli tak asi víc psát, a že se tam vejdou 265 kola protože to je o 2,5 palce liftnutý myslim. A ž je to také obohacené elektronikou z disca včetně ecu, ale ta je ai nějak vykleštěná, to jsem zase nerozumněl přesně. Na budíkách je uvedenej tlak za trubem. Víc jsem nic zásadního nepostřehl.
Re: Range Rover Classic diesel
Má to starý Techničák tam píšou Range Rover 2495cm3 113ps Diesel nic víc ani váhy, tenkrát to měli dost na praku, zbytek je na typovem štítku auta, a hlavně pokud je to v Belgii nebo Francii jednou přihlášený tak to neřeší co je tam za motor. Technickou ti někde na malé obci udělají ze dvou metrů. Tam kdyby viděli technickou u nás kde fotí kdeco, nelámou si s tím hlavu, X prodejců v Belgii ti bude tvrdit že 200tdi je 2litr a 300tdi je 3litr takže co napsali frantíci v časáku je nepodstatný. Jo pokud by tam chtěl člověk to auto přihlásit nově tak je to obstrukce jako prase a defakto bez COC listu nelze, jedině na veterána. Eger je tam určitě zaslepený a je to načipované. Jinak pro Hanyse jestli se pustíš do přestavby držím palec je tam pár nutných změn v upevnění motoru a musí to být určitě zvednutý protože se tam ten motor nevejde a nezavřeš kapotu.
Re: Range Rover Classic diesel td5
Pokud má techničák z EU tak půjde přihlásit na běžné značky bez problémů.Na veterána těžko,když odhlédnu od úprav tak letos nejmladší rok 1988.