Ahoj Jirko, tak super. A i ostatni, jak jste sem hodili fotky z prvnich pokusu, mam radost lidixxx píše: ↑17 zář 2017 15:49 takže včera další zátěžové testování na Pasíčkách
-stále jsem ovladač (krabičku) nikam pevně neumístil a přemýšlím, jestli je to vůbec nutné. Když se jezdí po městě, může být odpojená a schovaná. Když se jede v terénu, je dobré ji mít po ruce a při jízdě si auto zvedat podle aktuální potřeby.
Jezdili jsme na motokrosové trati a stačilo 2,5cm nad "standard", když jsme přejížděli hrany, zvedl jsem to na 5,5 nebo 7,5 a pak následně zase snížil, ať se netrápí klouby.
Při výjezdu z brodu, který už rozhrabalo 20 aut přede mnou jsem dal 7,5cm nad offroad a bylo to bez problému a auto nepadlo do nouzáku.
leveling - OK
Jirko komentar:
"stále jsem ovladač (krabičku) nikam pevně neumístil a přemýšlím, jestli je to vůbec nutné. Když se jezdí po městě, může být odpojená a schovaná"
Za me bych toto nepreferoval. Ne ze by to technicky nebylo mozne... je to mozne. Pouze je nutne vedet, ze XLIFTER zástavbová jednotka tuto situaci vyhodnoti jako chybu (umrelo ovladani - nekomunikuje kdyz ma komunikovat) a shodi jakykoliv lift do vychoziho nastavení (nula). Ted jsem do dopsal do navodu, sekce Časté dotazy
Plus samozrejme nezanedbatelny faktor, ze tvoji kamaradi by xlifter u tebe v aute nevideli a nemohli by zavidet
A pak upozorneni:
Zvednuti o +75 z packoveho offroad modu... ted jsem ti chtel napsal, ze se to tolik nezvedne, ze se to zarazi na interni limitaci, ale ted znova koukam do excelu kde jsem meril vysky kol a je to takto:
Mam tu psano (ke sve D3), ze draha zadni napravy je maximalne 20cm nad normal, ja to limituju na 18cm. Tak pocitej se mnou: +55mm packa + 75mm xlifter = 13cm. Zbyde 5cm k plnemu vyveseni kola (!strasne malo). Zadek se tedy zvedne o 75mm nad offroad.
K predni naprave: od normal maximalni draha auta nahoru odmereno 13cm, ja to limituju na 12cm. Stejna logika: +55packa +75 xlifter = 13cm, je pres limit -> Zalimitovano na 12cm. Takze predek se zvedne pouze o 65mm nad offroad.
Vyplyva z toho, ze v packove offroad bych na xlifteru daval +55 a na tech +75 bych se radsi vykaslal. Z duvodu slusnosti k mechum.
Vsak ja to dalsi verzi SW zakazu