ECU-PROBLÉM S DÁVKOVÁNÍM PALIVA
Moderátor: Miky_CZ
ECU-PROBLÉM S DÁVKOVÁNÍM PALIVA
Ahoj kolegové,tak mám asi poslední informace k V8.řÍDÍCÍ JEDNOTKA ASI ŠPATNĚ DÁVKUJE PALIVO PRO ŘADU Č.1.Řada 2 je ok a řada 2 úplně teče,tak že rozpálila katalyzátor do červena.Nemělnikdo z vás stejný problém.Chystám se dát opravit řídící jednotku,ale samozřejmě nechci udělat chybu.Moc děkuji za vaše názory...
S pozdravem
Hyena V8
Č.Budějovice
S pozdravem
Hyena V8
Č.Budějovice
-
- Příspěvky: 459
- Registrován: 27 srp 2013 19:24
- auto: DiscoII V8
Re: ECU-PROBLÉM S DÁVKOVÁNÍM PALIVA
Lambda sondy si kontroloval?
Seriový LR Discovery II V8 s mnohými závadami, ale je to láska na prvé naštartovanie.
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
Re: ECU-PROBLÉM S DÁVKOVÁNÍM PALIVA
Kontroloval a dokonce obě vyměnil. Beze změny
-
- Příspěvky: 459
- Registrován: 27 srp 2013 19:24
- auto: DiscoII V8
Re: ECU-PROBLÉM S DÁVKOVÁNÍM PALIVA
Hmm, zaujímavé. Nerozumiem, prečo by ECU z ničoho nič mala zmeniť bohatosť zmesi. Čo predchádzalo týmto problémom? Nemáš niekde deravý výfuk pred katalizátorom alebo lambdou?
Skús popísať presnejšie, ako sa to správa. Meral si tlaky na válcoch? Aké boli?
Skús popísať presnejšie, ako sa to správa. Meral si tlaky na válcoch? Aké boli?
Seriový LR Discovery II V8 s mnohými závadami, ale je to láska na prvé naštartovanie.
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
Re: ECU-PROBLÉM S DÁVKOVÁNÍM PALIVA
Výfuk je úplně ok. Tlaky jsem samozřejmě měřil. Na všech válcÍch 10. Problémy začaly, že motor začal z ničeho nic poskubavat,a nešel do výkonu. Vypadalo to jako vymechavani zapalování. Tak jsem to vzal přesně směrem svicky,kabely,civky,lambdy,atd. Vstriky právě prasi ok a levé tečou. Kat byl jako sluníčko. Vypadá to jako by se zbláznila jednotka a nevěděla co dělá.
Re: ECU-PROBLÉM S DÁVKOVÁNÍM PALIVA
Ten cat by spíš mohl hořet protože vynechává zapalovaní a ten nespálený benzín začne hořet až v catu.
-
- Příspěvky: 459
- Registrován: 27 srp 2013 19:24
- auto: DiscoII V8
Re: ECU-PROBLÉM S DÁVKOVÁNÍM PALIVA
Šklbanie a vynechávanie motora by tomu nasvedčovalo = nespálený benzín dohorí v KATe a ten sa pekne rozpáli.
Môžeš bližšie vysvetliť, ako to myslíš, že jedny vstreky rozprašujú a druhé tečú? Mali by dávkovať približne rovnaké množstvo. Daj ich niekde na banky/skúmavky a sleduj koľko nastriekajú. Keď tak ich vymeň na druhú stranu a sleduj, či sa rovnaká situácia realizuje aj na druhej strane valcov.
BTW po takejto epizóde s prehriatým KATom bude ten KAT asi už treba vymeniť, teda pokiaľ pôjdeš na technickú a emisnú kontrolu.
Môžeš bližšie vysvetliť, ako to myslíš, že jedny vstreky rozprašujú a druhé tečú? Mali by dávkovať približne rovnaké množstvo. Daj ich niekde na banky/skúmavky a sleduj koľko nastriekajú. Keď tak ich vymeň na druhú stranu a sleduj, či sa rovnaká situácia realizuje aj na druhej strane valcov.
BTW po takejto epizóde s prehriatým KATom bude ten KAT asi už treba vymeniť, teda pokiaľ pôjdeš na technickú a emisnú kontrolu.
Seriový LR Discovery II V8 s mnohými závadami, ale je to láska na prvé naštartovanie.
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
- Hubert
- Příspěvky: 2465
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: ECU-PROBLÉM S DÁVKOVÁNÍM PALIVA
Já bych v ECU problém nehledal. Pro jistotu bych osciloskopem kouknul na délku a tvar pulzu. Mimochodem co říká diagnostika?
Pokud jedna strana teče a druhá krásně rozprašuje. A to i po výměně či přehození vstřiků hledej problém v přívodu paliva do lišty.¨
Může být zbořená hadička.
Pokud jedna strana teče a druhá krásně rozprašuje. A to i po výměně či přehození vstřiků hledej problém v přívodu paliva do lišty.¨
Může být zbořená hadička.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: ECU-PROBLÉM S DÁVKOVÁNÍM PALIVA
Moc děkuji za vaše názory. Zkusím se kouknout na ty vstŘikovače a vedení k nim. Kkat se rozsvítil do 30 sekund. Myslím že problém bude na více válcÍch tÉ řady. Doufam,ze přijde spasna myšlenka a můj mazlík bude mít zase své srdíčko v pořádku.