XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Moderátor: Miky_CZ
- xxx
- Příspěvky: 2563
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
tak ještě jednou chlapi
zastavil jsem - přejdu na levelling - na displeji 1,7° a 4,8° - dám start - a nic, auto neprovedlo žádnou změnu, ani jeden měch se nepohnul - dám finelevelling - opět nic, beze změn - opět finelevelling - nic - zařadím D a odjíždím jinam
zastavil jsem - přejdu na levelling - na displeji 1,7° a 4,8° - dám start - a nic, auto neprovedlo žádnou změnu, ani jeden měch se nepohnul - dám finelevelling - opět nic, beze změn - opět finelevelling - nic - zařadím D a odjíždím jinam
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
To vim presne cim je. Bylo to hnusny misto a tomu autu se tam proste nelibilo...chtelo proste jinam.
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400
- erik
- Příspěvky: 2869
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Naposledy upravil(a) erik dne 13 srp 2017 23:07, celkem upraveno 1 x.
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
- erik
- Příspěvky: 2869
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Do terenu asi ne ,ale na Island a ty rolety bez zvednutí?
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
- Zlumik74
- Příspěvky: 117
- Registrován: 28 úno 2017 07:35
- auto: Discovery 3
- Bydliště: Kladruby nad Labem
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Zdarec!
Tak jsem při montáži ochranných plechů na spodek udělal malý pokus s levelingem. Auto jsme postavili na rampu - podélný sklon 2,4°, příčný sklon 0,2° (odečteno z ovladače X-Lifteru), auto v offroad modu origo páčkou. Proveden levelling + fine levelling (srovnáno na 0°, 0°), potud vše super. Vylezu z auta zavřu dveře, zamknu - auto odfoukne a zadek spadne o cca 2 cm (náklon podélně 0,4°, příčně -0,3°). To je asi OK, spát se na tom dá. Nicméně, změřil jsem vzdálenosti od spodku kol k hraně blatníku a následně opakoval měření každých cca 12 hodin s následujícím výsledkem:
Předek drží, vše je tak jak bylo po levellingu.
Zadek padá - po prvním odfouknutí cca 2 cm a následně po 12 hodinách -2 cm, po 36 hodinách opět -2 cm. Takže po 36 hodinách stání v modu levelling je zadek o 6 cm níž, než by měl být.
Když jsem stejný pokus udělal v poloze NORMAL + 1 Inch na X-Lifteru auto se ani nehnulo. V poloze Normal a nic na X-Lifteru se auto také ani nehne.
Tak jsem při montáži ochranných plechů na spodek udělal malý pokus s levelingem. Auto jsme postavili na rampu - podélný sklon 2,4°, příčný sklon 0,2° (odečteno z ovladače X-Lifteru), auto v offroad modu origo páčkou. Proveden levelling + fine levelling (srovnáno na 0°, 0°), potud vše super. Vylezu z auta zavřu dveře, zamknu - auto odfoukne a zadek spadne o cca 2 cm (náklon podélně 0,4°, příčně -0,3°). To je asi OK, spát se na tom dá. Nicméně, změřil jsem vzdálenosti od spodku kol k hraně blatníku a následně opakoval měření každých cca 12 hodin s následujícím výsledkem:
Předek drží, vše je tak jak bylo po levellingu.
Zadek padá - po prvním odfouknutí cca 2 cm a následně po 12 hodinách -2 cm, po 36 hodinách opět -2 cm. Takže po 36 hodinách stání v modu levelling je zadek o 6 cm níž, než by měl být.
Když jsem stejný pokus udělal v poloze NORMAL + 1 Inch na X-Lifteru auto se ani nehnulo. V poloze Normal a nic na X-Lifteru se auto také ani nehne.
You think you're good? Try fixing these door locks!
2016 Discovery 4 - na takové to domácí ježdění a Tesco offroad
2008 Discovery 3 - expediční
2014 Chevy Camaro SS 6,2 V8
1976 Chevy Camaro 5,7 V8
2016 Discovery 4 - na takové to domácí ježdění a Tesco offroad
2008 Discovery 3 - expediční
2014 Chevy Camaro SS 6,2 V8
1976 Chevy Camaro 5,7 V8
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Ahoj,
Bleskovka:
- vcera jsme na CVUT "opravili" zbytek desek pro EAS jednotky. Mikroskopy, rentgeny, profi meraky Problem s reziduem po pajeni, pomohlo extra technologicke vymyti desek.
- delam ted na dokonceni updatovaciho firmware, jsem tak v pulce, do konce tydne by to melo byt hotovo.
- jakmile to bude, tak se "rozbehne" dooziveni a montaz zbyvajicich ca 10 kousku, tzn. realne v prubehu pristiho tydne odesilani postou... A Kokesek dostane konecne RRS verzi
- hned pote se zamerim se na investigaci hlaseneho chovani levelingu.
Levelling by se mel delat vzdy z packove polohy normal (nejvetsi dostupna vychylka kol nahoru i dolu).
Pri zahajeni levellingu nezalezi na tom, jak nahoru nebo dolu je nastaven Xlifter - pri zahajeni levellingu spocita pozadovane nastaveni kol a "posle" je do auta, bez ohledu na to, co bylo predtim nastaveno.
Jinak uz delsi dobu premyslim, ze by bylo fajn na obrazovku probihajiciho levellingu nejak dostat i tu "grafiku" rezu tlumicu. Bylo by hned videt, kam se ma cilove ktere kolo posunout a zdali se opravdu posouva.
Clovek by jednak videl, jestli se auto uz srovnalo jak je pozadovano a taky by se tim daleko lip ladilo...
Me tam tohle docela chybi.
Co vy na to ?
Bleskovka:
- vcera jsme na CVUT "opravili" zbytek desek pro EAS jednotky. Mikroskopy, rentgeny, profi meraky Problem s reziduem po pajeni, pomohlo extra technologicke vymyti desek.
- delam ted na dokonceni updatovaciho firmware, jsem tak v pulce, do konce tydne by to melo byt hotovo.
- jakmile to bude, tak se "rozbehne" dooziveni a montaz zbyvajicich ca 10 kousku, tzn. realne v prubehu pristiho tydne odesilani postou... A Kokesek dostane konecne RRS verzi
- hned pote se zamerim se na investigaci hlaseneho chovani levelingu.
Levelling by se mel delat vzdy z packove polohy normal (nejvetsi dostupna vychylka kol nahoru i dolu).
Pri zahajeni levellingu nezalezi na tom, jak nahoru nebo dolu je nastaven Xlifter - pri zahajeni levellingu spocita pozadovane nastaveni kol a "posle" je do auta, bez ohledu na to, co bylo predtim nastaveno.
Jinak uz delsi dobu premyslim, ze by bylo fajn na obrazovku probihajiciho levellingu nejak dostat i tu "grafiku" rezu tlumicu. Bylo by hned videt, kam se ma cilove ktere kolo posunout a zdali se opravdu posouva.
Clovek by jednak videl, jestli se auto uz srovnalo jak je pozadovano a taky by se tim daleko lip ladilo...
Me tam tohle docela chybi.
Co vy na to ?
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
- xxx
- Příspěvky: 2563
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
já tam Honzo tu grafiku nepotřebuji, důležité je vidět, že podélně i příčně je to srovnané na 0°
- Zlumik74
- Příspěvky: 117
- Registrován: 28 úno 2017 07:35
- auto: Discovery 3
- Bydliště: Kladruby nad Labem
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Odpoledne pokus zopakuji s polohou normal ale predpokladam, ze na "padani" zadku to nebude mit vliv.
Grafika by byla fajn, jen nevim jak by se to tam veslo pri zachovani stavajici - ta je dulezita.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Grafika by byla fajn, jen nevim jak by se to tam veslo pri zachovani stavajici - ta je dulezita.
Sent from my iPhone using Tapatalk
You think you're good? Try fixing these door locks!
2016 Discovery 4 - na takové to domácí ježdění a Tesco offroad
2008 Discovery 3 - expediční
2014 Chevy Camaro SS 6,2 V8
1976 Chevy Camaro 5,7 V8
2016 Discovery 4 - na takové to domácí ježdění a Tesco offroad
2008 Discovery 3 - expediční
2014 Chevy Camaro SS 6,2 V8
1976 Chevy Camaro 5,7 V8
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Grafika by sice byla hezka, ale jako za nutnost to rozhodne nepovazuju.
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Ad grafika - co třeba 4 čtverečky, kdy v každém bude uvedeno o kolik a kam (+ nebo -) se má kolo posunout a zda už se i doposouvalo?
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- xxx
- Příspěvky: 2563
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
k čemu je to potřeba vědět? Jen to bude malé a nepřehledné vzhledem k rozměrům displeje.MadTom píše: Ad grafika - co třeba 4 čtverečky, kdy v každém bude uvedeno o kolik a kam (+ nebo -) se má kolo posunout a zda už se i doposouvalo?
... až bude Xlifter ve verzi Premium, kdy bude bezdrátově spojen se smartphonem, kam pošle všechny data a možnost levelovat se bude i ručně tahem prstu po obrazovce ...
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
K čemu? Až to zobrazí, že pravé přední kolo má klesnout o 125cm a levé zadní že se má zvednout o 97cm, tak člověk pozná, že něco není v pořádku, a dá si pozor při vystupování. Nebo se prostě podívá ven z okna.
Myslel jsem to jako info, o kolik se bude posunovat, než se začne posunovat. A aby to vyžadovalo potvrzení, jestli doopravdy ano.
Jinak to může zobrazit hlášení, že tady se auto nelíbí, a že nic nebude. Když už to má tuto funkci vestavěnou.
Myslel jsem to jako info, o kolik se bude posunovat, než se začne posunovat. A aby to vyžadovalo potvrzení, jestli doopravdy ano.
Jinak to může zobrazit hlášení, že tady se auto nelíbí, a že nic nebude. Když už to má tuto funkci vestavěnou.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- NOTIX
- Příspěvky: 737
- Registrován: 25 zář 2009 20:45
- tel.: 601322634
- auto: Def 90 Puma, RRE
- Bydliště: Náchod
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Grafiku taky nepotrebuji, ty tlumice mi prijdou u toho zbytecne
Jinak u me to slape. Obvykle zamrznuti pri velikem naklonu. To ma Honza vyresene
Jinak u me to slape. Obvykle zamrznuti pri velikem naklonu. To ma Honza vyresene
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
OK, rekl bych se se v drtive vetsine shodujete, napad "neprosel"
Dalsi update brzy, jakmile dopisu ten kus SW pro aktualizaci firmware v Xlifteri EAS jednotce.
H.
Dalsi update brzy, jakmile dopisu ten kus SW pro aktualizaci firmware v Xlifteri EAS jednotce.
H.
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
... okomentoval bych - vím jak vyřešit:
V 1. fázi, která přijde s aktualizací firmware, bude jinak kontruován softwareový výstup napětí - místo skokové změny udělá několik menších změn za sebou, rozložených ca do 1 vteřiny - postupný náběh.
Ve druhé fázi to těch desek opravdu musím harwarově sáhnout...
H.
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Eriku, mimochodem D5 se taky snizi do polohy normal pri rychlosti nad 40Km/h? Plus jsem mel za to, ze na D5 snad jsou jen pruziny, ze se s mechama ani nevyrabeji?! - coz jsem asi na omylu.
Pro zajimavost, prosim nevyfotil bys mi, jak v D5 vypadaji senzory na kolech. Pripadne ridici jednotka? (paklize je tedy videt, nebo se k ni da dostat).
Nahodou servisni manual / elektricke schema D5 nekdo nema?
H.
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
- erik
- Příspěvky: 2869
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Čau. Discovery Sport měchy nemá... a to je příčina , proč jsem koupil D5 nebo spíše New Discovery. V úterý 22.8. jedu do Prahy - s Martičkú a s N.Disco..., ale nevylučuju, že bych našel pár minut na vstreču múj mobil +421 905 448 329.HST píše: ↑16 srp 2017 15:44Eriku, mimochodem D5 se taky snizi do polohy normal pri rychlosti nad 40Km/h? Plus jsem mel za to, ze na D5 snad jsou jen pruziny, ze se s mechama ani nevyrabeji?! - coz jsem asi na omylu.
Pro zajimavost, prosim nevyfotil bys mi, jak v D5 vypadaji senzory na kolech. Pripadne ridici jednotka? (paklize je tedy videt, nebo se k ni da dostat).
Nahodou servisni manual / elektricke schema D5 nekdo nema?
H.
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
- erik
- Příspěvky: 2869
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Tohle video je neskutecna prdel, 1:30 jak ma ty spaliky... a pak jak zcela suverene a vazne na zaver komentuje, ze ty spaliky si vozi sebou ve vybave
Jinak mu asi zdvojnasobime pocet shlednuti, ne?
Naposledy upravil(a) HST dne 19 srp 2017 23:46, celkem upraveno 1 x.
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )