XLIFTER - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Moderátor: Miky_CZ
- NOTIX
- Příspěvky: 737
- Registrován: 25 zář 2009 20:45
- tel.: 601322634
- auto: Def 90 Puma, RRE
- Bydliště: Náchod
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Tak jsem nestihl ani podat zprávu, že už se vezu na vlně X lifteru také
Vše šlape super. Je to famózní výrobek. Nivelace se brzy stane etalonem možností tohoto zařízení.
Jinak to časové posunutí bych dal 2 minuty. Tam je jistota že auto už je uspané. Jinak stačí změřit čas kdy zhasne kontrolka ruční brzdy na přístrojovce.
PS: Honzo nezapomeň na ty fotky konektorů a modely
Vše šlape super. Je to famózní výrobek. Nivelace se brzy stane etalonem možností tohoto zařízení.
Jinak to časové posunutí bych dal 2 minuty. Tam je jistota že auto už je uspané. Jinak stačí změřit čas kdy zhasne kontrolka ruční brzdy na přístrojovce.
PS: Honzo nezapomeň na ty fotky konektorů a modely
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
- richo.70
- Příspěvky: 466
- Registrován: 17 led 2013 22:19
- tel.: 723083731
- auto: LR 3, LR 4
- Bydliště: PV a RpR
- Kontaktovat uživatele:
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Z dnešního domácího předvedení nivelace.
"Je lepší riskovat, že se při chůzi trochu ušpiníš, než zemřít vsedě."
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
bavi me, ze vas to bavi. To je pro me super odmena.
Marku - konektory a "zdrojak" krabicky jsem ti mailnul. (Notix umi 3D, mozna nam udela zakulaceny zada, ci jine vychytavky )
Ten interval, to je neco jineho, to je od napajeni senzoru a ten si auto uspava nezavisle na "kontrolce brzdy". O neco pozdeji a pak se periodicky na par chvil probudi pro landroveri dorovnavani- po 2, 4 a dale v intervalu 6 hodin tusim.
Richarde: To levy zadni kolo takhle v podbehu, to uz spadlo do zlutyho ne?
Marku - konektory a "zdrojak" krabicky jsem ti mailnul. (Notix umi 3D, mozna nam udela zakulaceny zada, ci jine vychytavky )
Ten interval, to je neco jineho, to je od napajeni senzoru a ten si auto uspava nezavisle na "kontrolce brzdy". O neco pozdeji a pak se periodicky na par chvil probudi pro landroveri dorovnavani- po 2, 4 a dale v intervalu 6 hodin tusim.
Richarde: To levy zadni kolo takhle v podbehu, to uz spadlo do zlutyho ne?
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Tak mame 1 serioznejsi "hardware" bug.
Jak odjel Notix, s tim ze nova verze si "neozvezl" novou verzi firmware schopnou i RRS senzoru, protoze prestal fungovat levelling - uz jsem na to prisel.
Ackoliv to vypadalo na "jasnou" software chybu, tak ne. Vcera a dnes jsem ten fimware obratil vzhuru nohama a je ok.
Problem je v harware.
Za urcitych, velmi specifickych, okolnosti, dava xlifter nespravne napeti na vystupu.
Pro technicky zdatnejsi - pri razantnim skokovem snizeni vystupniho napeti se rozkmita vystup z digitalne-analogoveho prevodniku.
Na tom vystupu je ochranny LC článek, který tam sice krásně chrání, ale v tomto prípadě zaškodil. Musi se mirne upravit.
Náprava je snadná, staci 4 male kondenzatorky a je vyreseno, prace na par minut.
Znamena to ale, ze ty jednotky musim dostat eventualne do ruky.
Treba v jihlave oprava na miste, nebo nejak postou, to vymyslime.
Zavada se projevi v podstate pouze pri nivelaci, ve velkych naklonech (tak od 4 stupnu dal) a to pouze na tom rohu auta (=kole), ktere se ma zvedat - u D3, u D4 diky prohazeni senzoru kdekoliv. Plus mene obcasne i dle polohy slunce, tyhle vysokofrekvencni veci jsou nevyzpytatelne.
Kdyz se to stane, tak dane kolo jakoby "umre" ve stredni poloze a nehybe se, tj auto zacne hlasit suspension in extended mode. Do normalu se zresuscituje vyjetim do offroadu nebo do access polohy, proste se auto musi dostat mimo ten stred. V extremnim pripade pak vytahnout/zandat konektor z EAS krabicky.
Takze kdyby vam nivelace haprovala, tak je to timhle.
Jsem fakt rad, ze jsem to objevil uz ted, tohle je slusna ducharina a mohlo se na to prijit mnohem pozdeji (vsak vsichni rikate, jak to funguje
Badusi, tohle se dost dobre muze tykat tebe a byt pricinou tech "obcas" problemu.
Konec reportu...
H.
Jak odjel Notix, s tim ze nova verze si "neozvezl" novou verzi firmware schopnou i RRS senzoru, protoze prestal fungovat levelling - uz jsem na to prisel.
Ackoliv to vypadalo na "jasnou" software chybu, tak ne. Vcera a dnes jsem ten fimware obratil vzhuru nohama a je ok.
Problem je v harware.
Za urcitych, velmi specifickych, okolnosti, dava xlifter nespravne napeti na vystupu.
Pro technicky zdatnejsi - pri razantnim skokovem snizeni vystupniho napeti se rozkmita vystup z digitalne-analogoveho prevodniku.
Na tom vystupu je ochranny LC článek, který tam sice krásně chrání, ale v tomto prípadě zaškodil. Musi se mirne upravit.
Náprava je snadná, staci 4 male kondenzatorky a je vyreseno, prace na par minut.
Znamena to ale, ze ty jednotky musim dostat eventualne do ruky.
Treba v jihlave oprava na miste, nebo nejak postou, to vymyslime.
Zavada se projevi v podstate pouze pri nivelaci, ve velkych naklonech (tak od 4 stupnu dal) a to pouze na tom rohu auta (=kole), ktere se ma zvedat - u D3, u D4 diky prohazeni senzoru kdekoliv. Plus mene obcasne i dle polohy slunce, tyhle vysokofrekvencni veci jsou nevyzpytatelne.
Kdyz se to stane, tak dane kolo jakoby "umre" ve stredni poloze a nehybe se, tj auto zacne hlasit suspension in extended mode. Do normalu se zresuscituje vyjetim do offroadu nebo do access polohy, proste se auto musi dostat mimo ten stred. V extremnim pripade pak vytahnout/zandat konektor z EAS krabicky.
Takze kdyby vam nivelace haprovala, tak je to timhle.
Jsem fakt rad, ze jsem to objevil uz ted, tohle je slusna ducharina a mohlo se na to prijit mnohem pozdeji (vsak vsichni rikate, jak to funguje
Badusi, tohle se dost dobre muze tykat tebe a byt pricinou tech "obcas" problemu.
Konec reportu...
H.
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
- xxx
- Příspěvky: 2565
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
tak toto už se mi taky projevilo při nivelaci 6,6°
... ale vycházel jsem Honzo z toho, že jsi říkal, že ideál je do 5, tak jsem tomu nepřikládal váhu. Po hlášce "suspension in extended mode" nereagovalo auto ani na offroad ani access, pomohlo vypnutí a vyndání klíče a nahodil se standard
... ale vycházel jsem Honzo z toho, že jsi říkal, že ideál je do 5, tak jsem tomu nepřikládal váhu. Po hlášce "suspension in extended mode" nereagovalo auto ani na offroad ani access, pomohlo vypnutí a vyndání klíče a nahodil se standard
- NOTIX
- Příspěvky: 737
- Registrován: 25 zář 2009 20:45
- tel.: 601322634
- auto: Def 90 Puma, RRE
- Bydliště: Náchod
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Pri pokusech nivelace se mi to take stalo, s bylo to i do 5 stupnu. Ale me staci hejbnout packou a pak se o pohne dal. Jinak super. Ten upgrade se vychyta. Prikladam malou ukazku
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
- richo.70
- Příspěvky: 466
- Registrován: 17 led 2013 22:19
- tel.: 723083731
- auto: LR 3, LR 4
- Bydliště: PV a RpR
- Kontaktovat uživatele:
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Umně taky stačilo pohnout packou ovladače terrain response. Potom se Diskoška srovnala.
"Je lepší riskovat, že se při chůzi trochu ušpiníš, než zemřít vsedě."
- xxx
- Příspěvky: 2565
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
tak já to zkusím znova, až přestane pršet
Richarde, na té první fotce - to dospáváš ještě Prahu?
Richarde, na té první fotce - to dospáváš ještě Prahu?
- NOTIX
- Příspěvky: 737
- Registrován: 25 zář 2009 20:45
- tel.: 601322634
- auto: Def 90 Puma, RRE
- Bydliště: Náchod
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
To vypada na velice narocnou a vycerpavajici instalaci
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
- richo.70
- Příspěvky: 466
- Registrován: 17 led 2013 22:19
- tel.: 723083731
- auto: LR 3, LR 4
- Bydliště: PV a RpR
- Kontaktovat uživatele:
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Ne, ne Jirko, dva dny mě stačily.
"Je lepší riskovat, že se při chůzi trochu ušpiníš, než zemřít vsedě."
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Ahoj, maly update.
Ke dnesku mame ca 10 X-lifteru v aktivnim pouziti, tedy krabicky namontovane v aute.
Dobre zpravy jsou, ze nemam zatim hlaseny zadne fatalni problemy, auta neumiraji, bezratove spojeni kontroleru se zastavenou EAS jednotkou funguje jak ma atd.
Ovsem ted nastalo zdrzeni s dalsimi 10. kusy - lezel jsem v tom ted 3 dny a hledal chybu - temer mikroskopem - nakonec opravdu vse vypada na problemy se zapajenim desky EAS jednotky. Uz jsem to sem psal, v pristim tydnu budeme resit na CVUT, predpokladam vyresime a zbylych 10ks se dostane do obehu - tedy kdo jste napsani v tabulce a jeste nemate - pracuje se na tom.
Sbiram prubezne info od Vas - komu by co nechodilo, nebo bylo divne, hlaste mi prosim.
V tabulce je na to list nalezene chyby - piste tam prosim vse, na co byste meli podezreni, probezne je opravuju.
Ted hlavne pracuju na dodelani firmware, ktery bude umet aktualizovat i EAS modul, protoze nejake aktualizace jeste budou. Plus nekolik dalsich minoritnich zmen. Az to bude, tak zacnu pracovat na uzivateske dokumetaci a na dalsi iteraci verze plosneho spoje obou jednotek - testovaci serie jiz ted ukazuje, ze par veci je potreba zmenit. Tez az bude vsech 20ks v obehu, mam vymyslenych nekolik "testu" jako odmerit vysky kol, resp. jestli 55mm na ovladani je 55 i ve skutecnosti atd.
Co mi zatim prijde dobre fungujici je fyzicka konstrukce, uchyceni EAS jednotky na (hribkove!) suche zipy ( Madtomuv napad - super), ergonomie ovladani, uzivatelsky interface (vse zvladate bezvadne i bez navodu - i pres to, ze rozhrani je v anglictine), dostazy po "zaskoleni" moc zatim nejsou. To je dobre.
Tak tot zatim.
H.
Ke dnesku mame ca 10 X-lifteru v aktivnim pouziti, tedy krabicky namontovane v aute.
Dobre zpravy jsou, ze nemam zatim hlaseny zadne fatalni problemy, auta neumiraji, bezratove spojeni kontroleru se zastavenou EAS jednotkou funguje jak ma atd.
Ovsem ted nastalo zdrzeni s dalsimi 10. kusy - lezel jsem v tom ted 3 dny a hledal chybu - temer mikroskopem - nakonec opravdu vse vypada na problemy se zapajenim desky EAS jednotky. Uz jsem to sem psal, v pristim tydnu budeme resit na CVUT, predpokladam vyresime a zbylych 10ks se dostane do obehu - tedy kdo jste napsani v tabulce a jeste nemate - pracuje se na tom.
Sbiram prubezne info od Vas - komu by co nechodilo, nebo bylo divne, hlaste mi prosim.
V tabulce je na to list nalezene chyby - piste tam prosim vse, na co byste meli podezreni, probezne je opravuju.
Ted hlavne pracuju na dodelani firmware, ktery bude umet aktualizovat i EAS modul, protoze nejake aktualizace jeste budou. Plus nekolik dalsich minoritnich zmen. Az to bude, tak zacnu pracovat na uzivateske dokumetaci a na dalsi iteraci verze plosneho spoje obou jednotek - testovaci serie jiz ted ukazuje, ze par veci je potreba zmenit. Tez az bude vsech 20ks v obehu, mam vymyslenych nekolik "testu" jako odmerit vysky kol, resp. jestli 55mm na ovladani je 55 i ve skutecnosti atd.
Co mi zatim prijde dobre fungujici je fyzicka konstrukce, uchyceni EAS jednotky na (hribkove!) suche zipy ( Madtomuv napad - super), ergonomie ovladani, uzivatelsky interface (vse zvladate bezvadne i bez navodu - i pres to, ze rozhrani je v anglictine), dostazy po "zaskoleni" moc zatim nejsou. To je dobre.
Tak tot zatim.
H.
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Pro zajimavost, jen takovy stripek, interni detail - Kokesek mel dobry podnet ohledne informace, ze Xlifteri EAS se uspava na zaklade signalu napajeni LP senzoru.
Co kdyby ten senzor umrel? ( muselo by mu tedy umrit napajeni zkratem napajeciho dratu na kostru )
Auto na 3 senzory jede dal, ve zlutym rezimu, ale jede. Xlifter EAS jednotka by to ale vyhodnotila tak ze se ma uspat a odstrelila by tim padem ostatni senzory a auto by spadlo na spalky.
Sice je to velmi nepravdepodobny pripad... ale dobry podnet.
Vyresim to snadno, jednotka si uz ted kontroluje stav klicku zapalovani, tj uspavat se nebude nikdy, kdyz je klicek v zapalovani.
H.
Co kdyby ten senzor umrel? ( muselo by mu tedy umrit napajeni zkratem napajeciho dratu na kostru )
Auto na 3 senzory jede dal, ve zlutym rezimu, ale jede. Xlifter EAS jednotka by to ale vyhodnotila tak ze se ma uspat a odstrelila by tim padem ostatni senzory a auto by spadlo na spalky.
Sice je to velmi nepravdepodobny pripad... ale dobry podnet.
Vyresim to snadno, jednotka si uz ted kontroluje stav klicku zapalovani, tj uspavat se nebude nikdy, kdyz je klicek v zapalovani.
H.
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
- erik
- Příspěvky: 2878
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
D3 a D4 jezdí aco D5? Bude to problém?
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
- richo.70
- Příspěvky: 466
- Registrován: 17 led 2013 22:19
- tel.: 723083731
- auto: LR 3, LR 4
- Bydliště: PV a RpR
- Kontaktovat uživatele:
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Honzo, jak je to pořešeno u bezklíčového startu.HST píše: ↑11 srp 2017 19:05 Pro zajimavost, jen takovy stripek, interni detail - Kokesek mel dobry podnet ohledne informace, ze Xlifteri EAS se uspava na zaklade signalu napajeni LP senzoru.
Co kdyby ten senzor umrel? ( muselo by mu tedy umrit napajeni zkratem napajeciho dratu na kostru )
Auto na 3 senzory jede dal, ve zlutym rezimu, ale jede. Xlifter EAS jednotka by to ale vyhodnotila tak ze se ma uspat a odstrelila by tim padem ostatni senzory a auto by spadlo na spalky.
Sice je to velmi nepravdepodobny pripad... ale dobry podnet.
Vyresim to snadno, jednotka si uz ted kontroluje stav klicku zapalovani, tj uspavat se nebude nikdy, kdyz je klicek v zapalovani.
H.
"Je lepší riskovat, že se při chůzi trochu ušpiníš, než zemřít vsedě."
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Stejne... klicek, neklicek... do jednotky stale vede jeden a ten samy drat, prekvapive pojmenovany"Ignition"richo.70 píše:Honzo, jak je to pořešeno u bezklíčového startu.HST píše: ↑11 srp 2017 19:05 Pro zajimavost, jen takovy stripek, interni detail - Kokesek mel dobry podnet ohledne informace, ze Xlifteri EAS se uspava na zaklade signalu napajeni LP senzoru.
Co kdyby ten senzor umrel? ( muselo by mu tedy umrit napajeni zkratem napajeciho dratu na kostru )
Auto na 3 senzory jede dal, ve zlutym rezimu, ale jede. Xlifter EAS jednotka by to ale vyhodnotila tak ze se ma uspat a odstrelila by tim padem ostatni senzory a auto by spadlo na spalky.
Sice je to velmi nepravdepodobny pripad... ale dobry podnet.
Vyresim to snadno, jednotka si uz ted kontroluje stav klicku zapalovani, tj uspavat se nebude nikdy, kdyz je klicek v zapalovani.
H.
Odesláno z mého SM-G950F pomocí Tapatalk
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
- xxx
- Příspěvky: 2565
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
auto se ještě nikdy nevyfouklo, dnešní chyba zapsána do tabulky
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
D5 - jsem nezkoumal, asi to bude podobne, lec ridici jednotka bude asi jina. Zatim D5 vubec neresim, s ni se do terenu prece moc nejezdi, ne ?erik píše:D3 a D4 jezdí aco D5? Bude to problém?
Odesláno z mého SM-G950F pomocí Tapatalk
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
- NOTIX
- Příspěvky: 737
- Registrován: 25 zář 2009 20:45
- tel.: 601322634
- auto: Def 90 Puma, RRE
- Bydliště: Náchod
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
Jo to se mi take stalo, staci cvaknout packou v aute. Je to ta chyba na kterou je potreba upravit HW
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
- xxx
- Příspěvky: 2565
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
právě, že to není ta chyba, kterou myslíš, kdy po levelingu a snaze o návrat se objeví hláška suspension in extended mode
U mě při daných hodnotách k levenování vůbec nedošlo a auto zůstalo ve stejné pozici. Nenastala změna ani o 0,1°
Re: DiscoLifter - Vývoj kontroléru výšky pro D3/4/RRS - Český LLAMS
... nekdy se to packou spravi, nekdy ne, to zalezi na okolnostech.
Jsme ted s woblikem a afterburnerem u Decina. Mam v aute momentalne kus bez hw upravy, stojim na naklonu 3.8 stupne a uplne to samy. Extended mode. Kua dneska spim nakrivo, doprcic.
Jsem si uz nejak zvykl na komfort.
Odesláno z mého SM-G950F pomocí Tapatalk
Jsme ted s woblikem a afterburnerem u Decina. Mam v aute momentalne kus bez hw upravy, stojim na naklonu 3.8 stupne a uplne to samy. Extended mode. Kua dneska spim nakrivo, doprcic.
Jsem si uz nejak zvykl na komfort.
Odesláno z mého SM-G950F pomocí Tapatalk
Vyrábím XLifter (https://www.xlifter.com) = ovladač vzduchového pérovaní pro D3,4,RRS. (a také http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... =6&t=28825).
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )
Diskoška 3 ve verzi "HST" - předělaná na výletování (a reinkarnovaná Hubertem :D )