PROSÍM RADU PŘEHŘÍVÁ SE P38 2.5DSE
PROSÍM RADU PŘEHŘÍVÁ SE P38 2.5DSE
zdravím kolegove prosim vsechny co tenhle problem znaji at poradí..Auto rano kdyz je chladneji jede v pohode rucicka na vodu zhruba trosku za prostredkem ale da se jet treba 2-3h bez prehrati pokud neprijde delsi kopec pak teplota hned v cervenych ...A poto,m az zacne treba okolo 11H poradne teplo tak se neda jet ani 1km bez zastaveni auto furt v cervene otevre se vicko nadobky a vře to ...uz nevim co stim hadice projite vodni pumpa i termostat novy chladic taky hlavy a tesneni pod hlavou delane cca 1.roku zpet..jeste budu cistit trubky znova jellikoz topi jen u spolujezdce u ridice fouka studeny vzduch ...dekuju za jakoukoliv radu pratele jinak se poseru uz
-
- Příspěvky: 14941
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: PROSÍM RADU PŘEHŘÍVÁ SE P38 2.5DSE
A co zacpanej chladič - blátem nebo čurbesem z kvítek? Opatrně propláchnout vodou.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- eliott
- Příspěvky: 11491
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: PROSÍM RADU PŘEHŘÍVÁ SE P38 2.5DSE
A nebo prasklá hlava, jak je u generátoru tepla jako je motor M51 obvyklé..
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: PROSÍM RADU PŘEHŘÍVÁ SE P38 2.5DSE
No hlava byla delana předchozím majitelem rok a pul zpet dával tam najekou lepší která údajně nepraska a aby tam seděla dělalo se vice úprav...
Re: PROSÍM RADU PŘEHŘÍVÁ SE P38 2.5DSE
Tym sa mysli nielen vodny, ale aj klimovy a vsetky ostatne. Treba im venovat nadpriemernu pozornost a cistit aj preventivne.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: PROSÍM RADU PŘEHŘÍVÁ SE P38 2.5DSE
Já jsem vyměnil chladič a viskospojku a uchladí se bez problémů i v současných vedrech.
A někdo zde už popisoval že měl ucpanou tenkou hadičku která vede z chladiče do expanzní nádržky.
A někdo zde už popisoval že měl ucpanou tenkou hadičku která vede z chladiče do expanzní nádržky.
Re: PROSÍM RADU PŘEHŘÍVÁ SE P38 2.5DSE
To sa vse cistilo a chladic na klimu je odrezany a dnes sem dal novou hadici a furt to same jen SA to už trochu lip chladi ale furt skáče do červeného jak SA tomu da zabrat jinak se drží furt hodně za půlkou
- eliott
- Příspěvky: 11491
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: PROSÍM RADU PŘEHŘÍVÁ SE P38 2.5DSE
Vodní pumpa má vrtulku v pořádku?
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: PROSÍM RADU PŘEHŘÍVÁ SE P38 2.5DSE
ano vodni pumpa je ted koupena i termostat hadice ve tvaru T uz je taky dana jina a furt prd viskoza jede vse funguje krom topeni topi jen u spolujezdce
zkusim natocit viddeo a vecer dat tady odkaz na youtube at vidite co to zhruba dela
zkusim natocit viddeo a vecer dat tady odkaz na youtube at vidite co to zhruba dela
Re: PROSÍM RADU PŘEHŘÍVÁ SE P38 2.5DSE
Voda sa ti nestráca? V kabíne sú trubky do radiátora tam ti to netečie alebo nezavzdusnuje? Sú tam také tesnenie dosť ťažký prístup. Nemáš mokré koberčeky v kabíne? Možno preto ti to neberie na rodičovskej strane. Mal som taký istý problém všetko som vymenil a chladí jak nič aj v 40 stupňoch horúčavách.
Re: PROSÍM RADU PŘEHŘÍVÁ SE P38 2.5DSE
Máš to dobre odvzdusnene?
Re: PROSÍM RADU PŘEHŘÍVÁ SE P38 2.5DSE
Tak hadice atd. Vse v pořádku divne je ze i kdyz to skáče az do červených tak voda bubla ale nevyleti prepadem což proste nemuze byt vyvrele hadice su tvrde ale u subaru to máme taky kdyz SA zahřeje a tam je vše ok nejsu jak kamen ale su tvrde ..a další problém ze mam ty dva přední vetraky dane na manuál zapinani a kdyz nejsou zaple tak auto SA hřeje min než kdyz je zapnu ..nevite někdo jestli p 38 nemela problém nekde s elektrikou?? Ted už jen musíme vyměnit čídllo a kdyz to nebude ono tak SA musí rozdelat motor...je možné ze vse ZPUSOBUJE CIDLO? DIKY
-
- Příspěvky: 14941
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: PROSÍM RADU PŘEHŘÍVÁ SE P38 2.5DSE
A co teplotu změřit něčím jiným, než je palubní budík? Bezkontaktní teploměr stojí pár stovek. A než rozdělávat motor, tak ještě zkusit nechat udělat test na výfukové plynu v chladící kapalině.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: PROSÍM RADU PŘEHŘÍVÁ SE P38 2.5DSE
Nemáš některej větrák naopak? Zažil jsme vrtulu nasazenou na visco opačně, chladilo se to taky prapodivně.
Disco2 Td5 2004
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)
Re: PROSÍM RADU PŘEHŘÍVÁ SE P38 2.5DSE
ako by som to...ano mala
najprv vyskusaj co pise Madtom
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: PROSÍM RADU PŘEHŘÍVÁ SE P38 2.5DSE
Elektrika i prehrivani jsou vlastnost ne VADA...
Re: PROSÍM RADU PŘEHŘÍVÁ SE P38 2.5DSE
Po výměně vodní pumpy (bez změny) následovala výměny hlavy (bez změny). Pak test na plyny v chladící soustavě, pozitivní, takže hlava znovu sundat, udělat přípravek na test bloku a hle, prasklina. Následovala výměna celého motoru, výrazně lepší, ale ve vedru se při větším zatížení stále hřála. Protože bylo vyměněno vše, kromě visko větráku, měnilo se visko (i když "novinový" test ukazoval, že by měla být dobrá, nebyla). Potom ve 30 stupních dlouhý táhlý kopec na plný plyn bez jakéhokoli pohybu ručičky teploměru. Z toho plyne zapůjčit prokazatelně funkční viskospojku a zkusit to s ní.
Topení s tím nemá nic společného, pokud jedna strana stále topí, je v háji servomotor ovládání klapky (přístup k němu příšerný, dle RAVE sundat přístrojovku, ale jde to i bez toho po vyvrtání "technologických" děr). V servomotoru obvykle odejde potenciometr, který hlásí Hevacu aktuální polohu, jde vyměnit, možná je někde ještě mám. P38 jsem sice už předloni prodal, ale vzpomínám na ni v dobrém, i když jsem řešil snad všechny standartní poruchy a problémy (vybíjení aku, zámky, přehřívání, topení, pérování, řazení redukce................). U Eliotta jsem byl pro rozumy každou chvíli.
Topení s tím nemá nic společného, pokud jedna strana stále topí, je v háji servomotor ovládání klapky (přístup k němu příšerný, dle RAVE sundat přístrojovku, ale jde to i bez toho po vyvrtání "technologických" děr). V servomotoru obvykle odejde potenciometr, který hlásí Hevacu aktuální polohu, jde vyměnit, možná je někde ještě mám. P38 jsem sice už předloni prodal, ale vzpomínám na ni v dobrém, i když jsem řešil snad všechny standartní poruchy a problémy (vybíjení aku, zámky, přehřívání, topení, pérování, řazení redukce................). U Eliotta jsem byl pro rozumy každou chvíli.
- Amon
- Příspěvky: 664
- Registrován: 02 srp 2016 18:34
- tel.: 774882368
- auto: ex RR P38
- Bydliště: Plzeň, Litoměřice
Re: PROSÍM RADU PŘEHŘÍVÁ SE P38 2.5DSE
Nerad, ale navazu na toto tema:
RR P38 diesel, 320tis
Zastavil jsem auto po delsi ceste (150km - uplne bez problemu) a teplota sla nahoru az do cerveneho. Klesla na normal kdyz jsem drzel nohu na plynu. Nechal jsem vychladnout, upustil trochu pres expanzku a dolil. Po zkusebnim jizde cca 3km, ktere probehly bez problemu jsem zase zastavil a teplota sla zase nahoru a unik vody pres expansku.
Do ted chlazeni bez problemu, rucicka nikdy nesla za pulku. Termostat necely rok novy. Bez poklesu vykonu nebo zvysene spotreby. Jen ta viskovrtule se porad toci, ale jezdim predevsim dlouhe a plynule trasy, tak tam bych problem nehledal.
Vodni pumpa? Neco prasklyho?
Diky za reakce a napady!
RR P38 diesel, 320tis
Zastavil jsem auto po delsi ceste (150km - uplne bez problemu) a teplota sla nahoru az do cerveneho. Klesla na normal kdyz jsem drzel nohu na plynu. Nechal jsem vychladnout, upustil trochu pres expanzku a dolil. Po zkusebnim jizde cca 3km, ktere probehly bez problemu jsem zase zastavil a teplota sla zase nahoru a unik vody pres expansku.
Do ted chlazeni bez problemu, rucicka nikdy nesla za pulku. Termostat necely rok novy. Bez poklesu vykonu nebo zvysene spotreby. Jen ta viskovrtule se porad toci, ale jezdim predevsim dlouhe a plynule trasy, tak tam bych problem nehledal.
Vodni pumpa? Neco prasklyho?
Diky za reakce a napady!
- Amon
- Příspěvky: 664
- Registrován: 02 srp 2016 18:34
- tel.: 774882368
- auto: ex RR P38
- Bydliště: Plzeň, Litoměřice
Re: PROSÍM RADU PŘEHŘÍVÁ SE P38 2.5DSE
Pokrocil jsem s patranim po netu - stale se tocici viskovrtule utaha vodni pumpu a nestesti je na svete
Je mi jasne, ze jen z takoveho popisu se to tezko poznava, ale stejne se zeptam jaky na to mate nazor?
Diky
Je mi jasne, ze jen z takoveho popisu se to tezko poznava, ale stejne se zeptam jaky na to mate nazor?
Diky