P38 Blbne TC

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
juro224
Příspěvky: 49
Registrován: 23 pro 2011 09:23

P38 Blbne TC

#1 Příspěvek od juro224 » 08 čer 2017 13:12

Zdravim, potreboval by som poradit. Nonstop mi podsmykuju kolesa ako pri TC...je to tusim do 30kmh a len s natocenym volantom. Skusal som aj vyhodit ABS TC rele poistky ....hlasilo to chybu na palubke ze EAS, TC a ABS nejde ale aj tak to podsmykuje ? WTF ?
Dik za rady

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: P38 Blbne TC

#2 Příspěvek od teslo » 08 čer 2017 14:34

1. skus popritlacat ABS sensory 2. diagnostika
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
juro224
Příspěvky: 49
Registrován: 23 pro 2011 09:23

Re: P38 Blbne TC

#3 Příspěvek od juro224 » 08 čer 2017 14:37

ABS hlasilo chybu ale uz su nove senzory, ale o to nejde....odpojim vsetky abs poistky rele a aj tak to podsmykuje stale ?
Jedine co je vadne je asi ABS akumulator kedze tuka pedal pri brzdeni, ale to prestane ked vsetko co sa tyka abs odpojim ale to podmykovanie nie. Nemal niekto podobny problem ? :hmm:

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

Re: P38 Blbne TC

#4 Příspěvek od OC » 08 čer 2017 14:41

Možná jen blbě rozumím popisu, ale určitě je problém na jedné ose? Nemohl by být mezi osami, tj. zatuhlé visko?
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: P38 Blbne TC

#5 Příspěvek od teslo » 08 čer 2017 15:27

OC píše: 08 čer 2017 14:41 Možná jen blbě rozumím popisu, ale určitě je problém na jedné ose? Nemohl by být mezi osami, tj. zatuhlé visko?
aha...tak mozno mas pravdu...ja som to pochopil tak, ze stale pracuje TC. Pokial kolesa pri zatacani na tvrdom podklade podsmykuju/podhrabuju, tak to ozaj bude skor viskospojkou v medzinapravovej prevodovke.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
juro224
Příspěvky: 49
Registrován: 23 pro 2011 09:23

Re: P38 Blbne TC

#6 Příspěvek od juro224 » 08 čer 2017 17:45

Presne to som chcel pocut..ci to moze byt visco...jj robi to aj predok aj zadok stale

Uživatelský avatar
juro224
Příspěvky: 49
Registrován: 23 pro 2011 09:23

Re: P38 Blbne TC

#7 Příspěvek od juro224 » 08 čer 2017 18:08

Repasuje to niekto u nas na slovensku? Cena?
Dik

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: P38 Blbne TC

#8 Příspěvek od teslo » 09 čer 2017 09:00

p.Balaz, Ziar nad hronom, 0907813134
cenu su nepamatam, ale tusim to bolo do 150E. Treba mu doniest, alebo poslat iba samotnu viskospojku.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
amadjr
Příspěvky: 179
Registrován: 27 črc 2015 02:20
auto: lesni vila P38, l322

Re: P38 Blbne TC

#9 Příspěvek od amadjr » 18 čer 2017 17:05

mozna se k tomuto dotazu smele pripojim.. ma P38 automat 2,5DSE celou zimu stravila na dvorku se zarazenou redukci. na jare jsem ji probral k zivotu, vyhodil redukci, dal D a normalne se chtel rozjet.. hned pri vyjezdu se auto neskutecne pralo na sterku pri rejdu, jakoby melo 3 uzaverky.. cestou na benzinku (asi 2km) to vzdal zadni diferencial :D tak jsem ho na dilne rozhodil a vymenil kolecka, provedl vymenu oleju i ve predu a na mezinaprave. ted ma najeto asi 50km, auto jede, zadny hluk avsak mam neustale lehky pocit ze se precijen moc visco uprostred pere a zasahuje.. v plnem rejdu kdyz se rozjizdim na tvrdem podklade do kopce se ozve mensi rana.
dodam jeste jeden poznatek z dilny, auto muselo ze zvedaku ven bez zadniho diferaku, tak sel dolu i kardan a autem se normalne vyjelo... absolutne zadny prokluz se nekonal, pocitove jakoby byla mezinaprava natvrdo zavrena. teprve az jsem zatahl rucni brzdu ktera brzdi zadni kardan tak jsem plynem byl schopen nejaky prokluz udelat a auto uvest do velmi nasilneho pohybu..
abychom se v tom neztraceli, jakou svornost ma mit ta visco na zdravem aute?

Uživatelský avatar
juro224
Příspěvky: 49
Registrován: 23 pro 2011 09:23

Re: P38 Blbne TC

#10 Příspěvek od juro224 » 03 črc 2017 18:17

JJ, to je presne moj problem....docasne som vyhodil prednu kardan a uz to vobec nerobi, dam to na ten repas visco

babba
Příspěvky: 5
Registrován: 16 lis 2016 03:39
auto: P38 4.6 HSE
Bydliště: Děčín

Re: P38 Blbne TC

#11 Příspěvek od babba » 09 říj 2017 17:23

zdravim!
tak to vypada ze jsem dalsi adept na visco :sweat trpim uplne stejne na prokluz pri vytocenych kolech a jeste mi zacalo auto reagovat na plynovej pedal jak kdyby se mu zkratila draha a byl malinko citlivejsi . zkratka z rychlosti vyplaseneho duchodce na plnej radil o dva kvalty dolu .. ted o jeden a tak nejak akceleruje... nebo ten pedal je uplne jinej pribeh ? nevite , neresil jste uz nekdo ?? :wasntme diky ..



Ciao Juro ! Chci se zeptat jak to vypada s tvou visco?? Resil jsi to repasem ? zajima me kolik je to na potreba penez a jak dlouho na ni mechanik maká? stacej mi hruby data , je tu zminka o cca 350 eur... ja cekal vetsi palbu ..dike za info , drzim place s p38 .dmnk

Uživatelský avatar
juro224
Příspěvky: 49
Registrován: 23 pro 2011 09:23

Re: P38 Blbne TC

#12 Příspěvek od juro224 » 23 říj 2017 14:31

ee, zatial som s tym nic nerobil... idem to skusit zrepasovat sam, navod viewtopic.php?t=23856

Odpovědět