Já myslim, že když to shrnu - D3 není etalon spolehlivosti. To auto musíš mít rád a bude Ti dělat velkou radost. Nicméně já mám druhé, obě měly najeto přes 250tis a opravoval jsem jen "běžné věci". Běžné věci znamená, že při nákupu prostě investuješ těch cca. 50tis a pak běžný servis, který je samozřejmě dražší než u Octávky v TéDéÍčku. Ale prostě to je kus od kusu. Doporučuju, aby se Ti na něj podíval někdo, kdo tomu rozumí, protože se můžeš opravdu spálit a pak Tě ta počáteční investice bude stát zbytečně moc. Druhá věc je, že může nastat fatální závada typu klika a jsi v háji. To ovšem málokdy poznáš předem. Je tady na fóru napsána spousta věci na co si dát pozor. Upřímně bych auto s tímhle nájezdem kupoval spíše od někoho třeba tady na fóru, protože většina lidí tady se o ty auta stará a ví, co hlídat. Spousta věcí už může být vyměněných. Třeba to nebudou leštěnky zvenku, ale většina bude prostě servisována tak, jak se opravdu má.
Pokud máš z těch investic opravdu strach - zkus se porozhlídnout po Toyotě LC120 (teď mě tu asi většina lidí ukamenuje
))) ). Sice to je auto, který není moc hezký a nemá zdaleka ducha jako D3, ale Tvé požadavky splní a poruchovost asi bude nižší...navíc se dají koupit kusy, které jsou po "paničkách" a mají celkem málo najeto, přestože ročníkově jsou staré. Taky jsem ji měl, taky jsem ji měl rád, ale návrat k LR mě neminul.
)))
Co se týče garáží - já už jsem se teda nevešel - v Praze v Arkádách na Pankráci, ale měl jsem tam zahrádku...