Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Moderátor: Miky_CZ
- richo.70
- Příspěvky: 466
- Registrován: 17 led 2013 22:19
- tel.: 723083731
- auto: LR 3, LR 4
- Bydliště: PV a RpR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Na D4 18 disky jdou. Odkazy jsem už uvedl.
"Je lepší riskovat, že se při chůzi trochu ušpiníš, než zemřít vsedě."
- iYary
- Příspěvky: 577
- Registrován: 01 pro 2013 21:19
- tel.: 6O2791O2O
- auto: ex. Defender 11O Td5
- Bydliště: Troppau
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Nikdo nic k té motorizaci - ročníku D3 ??? díky
DEFENDER !
http://www.foxcoffee.cz
http://www.foxcoffee.cz
- xxx
- Příspěvky: 2563
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
co k tomu chceš napsat? vyvaruj se motorů od PSAiYary píše:Nikdo nic k té motorizaci - ročníku D3 ??? díky
- iYary
- Příspěvky: 577
- Registrován: 01 pro 2013 21:19
- tel.: 6O2791O2O
- auto: ex. Defender 11O Td5
- Bydliště: Troppau
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
xxx píše:co k tomu chceš napsat? vyvaruj se motorů od PSAiYary píše:Nikdo nic k té motorizaci - ročníku D3 ??? díky
Které ho nemají ?
DEFENDER !
http://www.foxcoffee.cz
http://www.foxcoffee.cz
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
No ty benzínovýiYary píše:xxx píše:
co k tomu chceš napsat? vyvaruj se motorů od PSA
Které ho nemají ?
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- iYary
- Příspěvky: 577
- Registrován: 01 pro 2013 21:19
- tel.: 6O2791O2O
- auto: ex. Defender 11O Td5
- Bydliště: Troppau
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
tak to raději musím zvážit, zda do toho vůbec jít - myslím starší D3 ....chtěl jsem civilnější verzi auta a od LR.
DEFENDER !
http://www.foxcoffee.cz
http://www.foxcoffee.cz
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Pánové, potřebuji radu/rady. Mám teď D2, zvedlou s většíma kolama a vůbec udělanou na expedice. No a pokukuju po D4. Dnes jsem se v jedné projel a ten třílitr je fakt super (mimochodem má dvě turba to vím - je to tak, že je jedno pro tři válce, nebo jsou dvě sekvenčně?). Tedy cestu do Rumunska bych viděl v úplně jiném levelu, než se svojí nazvedanou D2. Ale dost se bojím těch ramen versus tuhé nápravy na D2. Prostě mám to auto primárně do terénu a tak jsem koukal dost nedůvěřivě na D4 ikdyž byla zvedná na max. Mám naštudovaná videna s D4 v terénu na youtube a je jasné, že to zvládne dost, ale... Prostě v křížení to nikdy nebude tak jako D2.
Dotaz:
víte někdo o možnosti jak zvednout D4 více než o 5 cm (našel jsem jiná táhla, dokonce polohovatelná v původní výšce a o 5 cm zvedná - pouze o 5cm.., třeba u Eliotta), jde to i výše??
Přikládám fotku z Itálie, kde jsme viděli jednu D4 a vypadalo to, že je zvedná o dost víc a navíc měla pořád měchy (což je super..)
Dotaz:
víte někdo o možnosti jak zvednout D4 více než o 5 cm (našel jsem jiná táhla, dokonce polohovatelná v původní výšce a o 5 cm zvedná - pouze o 5cm.., třeba u Eliotta), jde to i výše??
Přikládám fotku z Itálie, kde jsme viděli jednu D4 a vypadalo to, že je zvedná o dost víc a navíc měla pořád měchy (což je super..)
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Draku jaky tam mel kola. Pokud 32 tak 5cm uplne staci
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
- petr štrof
- Příspěvky: 897
- Registrován: 29 dub 2010 21:00
- tel.: 603799382
- auto: LR Disco 3 HSE 2006
- Bydliště: NÁCHODSKO
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
co se týká zvednutí na táhla bych se protože pokud máš origo silembloky tak je defakto trháš.
Geometrii musíš mít udělanou na právě zvedlý auto,.
Další možnost jsou táhla a Polibushe který eliminují to zničení origo silembloků , a maj vydžet o dost víc hlavně v terénu se nijak neničej velkejma výkyvama..
Na silnici to auto bude nejspíš trošku tvrdší . Reference ti může dát Michal III a další co je maj .
Další možnost elek. udělátka Anitas , Lamss , a tady z fóra v testovacím režimu taky jedno.
Já mám měněný ramena ve 140 tis pouze přední a zadní silembloky a teď ve 280 jsem dělal komplet spodek , tahám káru tam dostávaj zabrat spodní a horní ramena .
Terénu se úplně nevyhejbám , zase na druhou stranu ho nevyhledávám, asi jde o to jakou rychlostí to vše budeš jezdit.
D3-D4 v terénu dobře obutá dá skoro to samý jako Def akorát ti to nedá ji takhle trápit .
Co je u tebe primárně do terénu ? Jako že hurá do Rumunska pak korytem řeky , naviják ... tak bych asi bral D2 a nebo D3 za 100 pakby mě to bylo asi jedno .
Ale dát 500 za D4 a pak ji rvát korytem řeky , je to o prioritách každýho.
petr
Geometrii musíš mít udělanou na právě zvedlý auto,.
Další možnost jsou táhla a Polibushe který eliminují to zničení origo silembloků , a maj vydžet o dost víc hlavně v terénu se nijak neničej velkejma výkyvama..
Na silnici to auto bude nejspíš trošku tvrdší . Reference ti může dát Michal III a další co je maj .
Další možnost elek. udělátka Anitas , Lamss , a tady z fóra v testovacím režimu taky jedno.
Já mám měněný ramena ve 140 tis pouze přední a zadní silembloky a teď ve 280 jsem dělal komplet spodek , tahám káru tam dostávaj zabrat spodní a horní ramena .
Terénu se úplně nevyhejbám , zase na druhou stranu ho nevyhledávám, asi jde o to jakou rychlostí to vše budeš jezdit.
D3-D4 v terénu dobře obutá dá skoro to samý jako Def akorát ti to nedá ji takhle trápit .
Co je u tebe primárně do terénu ? Jako že hurá do Rumunska pak korytem řeky , naviják ... tak bych asi bral D2 a nebo D3 za 100 pakby mě to bylo asi jedno .
Ale dát 500 za D4 a pak ji rvát korytem řeky , je to o prioritách každýho.
petr
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Tak ony táhla se chovají na origo silenty úplne stejne jako lams, anitas a další. Tim ze je auto na vzduchu a mam možnost jít nahoru i dolů budou trpět nebo jsou na to konstruovány. Geometrie se taky musí dělat. Anitas má největší zdvih tuším 12.5 cm ale myslím že jsem někde četl že při největším zdvihu už nedoporučuji točit koly zřejme kvůli zalomení poloos
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Otto táhlama nebo udělátkem elektronickým to zvedneš oproti základní poloze o 5cm. 32 pneu tam vejdou. Já budu dávat 275/65/18. Pak to ještě v off režimu jde o dalších 5cm nahoru viz třeba tady anitas a max poloha https://www.youtube.com/watch?v=3NNfs73ugHM
Pokud bys chtěl větší pneu tak by snad šel udělat boudalift
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Rennie píše: ↑25 úno 2017 18:57Otto táhlama nebo udělátkem elektronickým to zvedneš oproti základní poloze o 5cm. 32 pneu tam vejdou. Já budu dávat 275/65/18. Pak to ještě v off režimu jde o dalších 5cm nahoru viz třeba tady anitas a max poloha https://www.youtube.com/watch?v=3NNfs73ugHM
Pokud bys chtěl větší pneu tak by snad šel udělat boudalift
A Anitas funguje jak? Přečůrá to řídící jednotku auta (je úplně bokem) a ŘJ auta si furt myslí, že je v normální poloze? Tedy - s Anitas jde jezdit se zvedlým autem i rychleji a na "komfortní" = normální odpružení??
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
JJ ale pokud chceš větší kola musíš standardně nechat plus 5cm. Táhla máš plus 5 stále nebo můžeš na vystupování o 5 snížit a OFF mod přidá dalších 5cm. A anitas má max 12,5. Ale skoro nepoužitelný. Rychlost nevím nastuduj na webu. Já čekám na český LAMSDiscoDrak píše: ↑25 úno 2017 19:10Rennie píše: ↑25 úno 2017 18:57
Otto táhlama nebo udělátkem elektronickým to zvedneš oproti základní poloze o 5cm. 32 pneu tam vejdou. Já budu dávat 275/65/18. Pak to ještě v off režimu jde o dalších 5cm nahoru viz třeba tady anitas a max poloha https://www.youtube.com/watch?v=3NNfs73ugHM
Pokud bys chtěl větší pneu tak by snad šel udělat boudalift
A Anitas funguje jak? Přečůrá to řídící jednotku auta (je úplně bokem) a ŘJ auta si furt myslí, že je v normální poloze? Tedy - s Anitas jde jezdit se zvedlým autem i rychleji a na "komfortní" = normální odpružení??
Elektronika ošidí výškové čidla který si myslí něco jinýho stejně jako kratší táhla
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
hoši a je třeba myslet na to, když to spadne do nouzáku na dorazy, když to bude mít velký papučky, to je nějak vošéfovaný?
Miši sport 2,5td (2000)/L300 2,5td (1996)/W260 2,8d (1995)/P38 2,5dse (1996)/pajero 2800 (1994)/starex 2,5td (2004)/DII td5 (1999)
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
To je riziko každýho soudruha. Asistenční služby fungují i v zahraničí. Navíc jet i na origo kolech s vypustenymi mechy je jako jet na trakari
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
- Mečoun
- Příspěvky: 504
- Registrován: 26 úno 2017 14:10
- tel.: 604888873
- auto: Discovery 3 , 4.4 V8
- Bydliště: Jablonec nad Nisou, Curych
- Kontaktovat uživatele:
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Ahoj všem tak jsem se dnes stal novým členem fóra.
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
teď už jen ten povoz
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
- Mike III
- Příspěvky: 415
- Registrován: 06 črc 2010 10:39
- tel.: +420777251521
- auto: DIII, L322
- Kontaktovat uživatele:
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Anitas funguje tak, že od každé polohy original fabrický si můžeš přidat -2, cm dolů - dálniční mód, nebo 3x 2,5 cm nahoru. - díky tomu je možné jet nad 40 km/hod i se zdvihem 2,5-7,5 cm
Dále má 3 speciální funkce.
1/ výměna pneumatiky - v podstatě uzamkne podvozek, aby při zdvihání nedorovnával a dedošlo třeba k sesunutí auta na nepevným povrchu.
2/ PAD mode - úplné vypuštění na dorazy - potřeba projet co nejnižším profilem
3/ nejdůleřitšjši funkce - RECOVERY MOde - pokud je na podvozku nějaká závada elekrickýho typu -(ne roztrženej měch ) pak sám provádí balanci systému místo jednotky auta aby bylo možno pokračovat v normální poloze auta. Tím je zodpovězena otázka co s poruchou na 32kách kolech.
Anitas rád předvedu.
Dále má 3 speciální funkce.
1/ výměna pneumatiky - v podstatě uzamkne podvozek, aby při zdvihání nedorovnával a dedošlo třeba k sesunutí auta na nepevným povrchu.
2/ PAD mode - úplné vypuštění na dorazy - potřeba projet co nejnižším profilem
3/ nejdůleřitšjši funkce - RECOVERY MOde - pokud je na podvozku nějaká závada elekrickýho typu -(ne roztrženej měch ) pak sám provádí balanci systému místo jednotky auta aby bylo možno pokračovat v normální poloze auta. Tím je zodpovězena otázka co s poruchou na 32kách kolech.
Anitas rád předvedu.
-
- Příspěvky: 14943
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Disco III,IV koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
A ony vážně neexistují delší dorazy? Třeba kvůli tomu prasklému měchu, nebo kompresoru, co dofoukal? Prostě aby to na relativně rovné cestě zabránilo poškození auta nebo pneumatiky.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo