Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
richo.70
Příspěvky: 466
Registrován: 17 led 2013 22:19
tel.: 723083731
auto: LR 3, LR 4
Bydliště: PV a RpR
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#21 Příspěvek od richo.70 » 07 pro 2016 20:46

Disko 3 2007 215000km :yes
Disko 4 2012 160000km :yes
"Je lepší riskovat, že se při chůzi trochu ušpiníš, než zemřít vsedě."

Uživatelský avatar
MILUNAK
Příspěvky: 1016
Registrován: 04 úno 2009 00:07
tel.: 777314741
auto: nevejde se
Bydliště: Čerčany,Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#22 Příspěvek od MILUNAK » 22 pro 2016 20:01

D3 2005 já kupoval při 200000km niní 335000km zatím vše původní, olej měněn po 10000km, měněno pouze palivové čerpadlo v nádrži.
D3 2007 420000km ve 209000km měněn motor, zatím vše OK olej po 10000km
Ex-Free Td4-2005 facelift na 18",Ex- DII Td5-2003 facelift na 20",Ex- Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D 4WD 2011,Ex- BMW 530d E61 2006, Ex- RR P38 4.6 HSE 2000, BMW X3 2.0D F25 2012, DIII 2.7 TDV6 HSE-2005,Ex- RR L322 3,6 TDV8 Vogue 2007.

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#23 Příspěvek od Kokesek » 23 pro 2016 10:58

Moje bejvalka D3 přes 330tis a vše fungovalo...jezdí tady na fóru tak se může dále sledovat. Na servis jezdi několik D3 které mají přes 240tis a zatím motory drží. Každopádně jim všem měníme olej po Max 15tis.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Badus
Příspěvky: 696
Registrován: 06 říj 2009 15:45

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#24 Příspěvek od Badus » 04 led 2017 08:45

Ex D3, TDV6, 2005, automat, 280tis, motor ok, automat ko (olej nevim jak menen prede mnou), nechal jsem ji Gruzincum

D3, TDV6, 2007, automat, 230tis, motor ok, automat uz taky nacatej

Kamarad D3, TDV6, 2008, automat, 210tis, vse ok, pak prodal

Ted ma D4, SDV6, 2014, automat, 160tis, vse ok

Kamarad D3, TDV6, 2008, automat, 290tis, vse ok, olej meni tak po 20 - 25tis (nekdy zapomene), na prevodovku nesahnul...nechapu :)))))
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400

Uživatelský avatar
moon13
Příspěvky: 2478
Registrován: 06 dub 2009 12:15

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#25 Příspěvek od moon13 » 04 led 2017 08:52

Bývalá TDV6 rok 2005, ukazatel km někde na 175.000 km, ale údajně mělo auto natočeno mnohem více.
Pro jistotu měněno čerpadlo, rozvody, olej, ale po dobu užívání auto bez problémů.
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#26 Příspěvek od RudaK » 05 led 2017 08:26

LR D3 TDV6 2005 : Motor - výměna oleje po 10 000 km , automat - výměna oleje po 80 000 km , vzduchový filtr - jednou za rok , palivový filtr - jednou za dva roky , preventivně při rozvodech vyměněno olejové čerpadlo ( po davovém šílenství - podle mě zbytečně , žádný vyditelný rozdíl ) , jinak plánovaná údržba . A teď to hlavní - po 11 letech najeto cca 160 000 Km :) a to poctivých - maximálně cca 5% odchylka kvůli provozu na 32 palcových pneu cca 6 - 7 let :yes . A zatím :Pohoda: . Zhořelý diodový můstek na alternátoru nepovažuju za fatální poruchu i když tadle závada dokázala během cca 5 min vybít baterku skoro do sucha :Sorry: .
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Mahatma
Příspěvky: 283
Registrován: 13 pro 2007 19:23
tel.: jedině Xperia Z1c
auto: Disco 3
Bydliště: Ostrava

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#27 Příspěvek od Mahatma » 09 led 2017 06:56

DIII TDV6, 2006, 278000 km, motor OK, nové vstřiky. Automat nový měnič, jinak taky OK. Olej 10 - 15 000 km.

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#28 Příspěvek od Kokesek » 11 led 2017 20:03

Range rover sport 2011 3.0d praskla klika. Najeto 270tis.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#29 Příspěvek od eliott » 14 úno 2017 20:30

Tak zase jeden :lol:
Přílohy
IMG_20170214_170129.jpg
IMG_20170214_170123.jpg
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
DjALF
Příspěvky: 1805
Registrován: 26 dub 2007 02:34
auto: Toyota LC 100
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#30 Příspěvek od DjALF » 15 úno 2017 00:03

To je v :moon :moon takový hezký auto a taková sračka pod kapotou :Ale fuuj:
Stále nad tou D3 přemýšlím a tohle je jediný co mě odrazuje.
Discovery I 300TDI "Užovka" - lehka OFF kosmetika "už EX"
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/

marianh
Příspěvky: 401
Registrován: 06 zář 2016 07:34
tel.: +4369912287067
auto: Discovery 3 2.7 SE

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#31 Příspěvek od marianh » 15 úno 2017 08:51

Mi hovor...
Vyhovuje mi po vsetkych strankach ale asi pojde prec. Takato velka pravdepodobnost velkeho vydavku ma nelaka. Len neviem co ine - okrem motora su vsetky moznosti horsie.

Uživatelský avatar
xxx
Příspěvky: 2563
Registrován: 25 bře 2013 09:51
tel.: 777 945 9jedna4
auto: byla D3, teď D4
Bydliště: Severní Morava

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#32 Příspěvek od xxx » 15 úno 2017 19:29

marianh píše: 15 úno 2017 08:51 Mi hovor...
Vyhovuje mi po vsetkych strankach ale asi pojde prec. Takato velka pravdepodobnost velkeho vydavku ma nelaka. Len neviem co ine - okrem motora su vsetky moznosti horsie.
jaká "velká pravděpodobnost"? :think Ty máš nějaká oficiální čísla?

eliott nenapsal ani k obrázkům o jaké auto šlo, kolik mělo najeto, ... jako to třeba udělal kokešek

To je podobné, jako by tu karosář dal fotku pomačkaného blatníku a k ní napsal "tak zase jeden" :rofl :rofl

Uživatelský avatar
pma1
Příspěvky: 198
Registrován: 08 led 2012 15:24
Bydliště: vyškov

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#33 Příspěvek od pma1 » 15 úno 2017 19:39

Tak to je snad trošku rozdíl.

Ale k tomu od eliota - proč je to tak hrubě opracovaný? To už někdo nějak svařoval? :shock:
Miši sport 2,5td (2000)/L300 2,5td (1996)/W260 2,8d (1995)/P38 2,5dse (1996)/pajero 2800 (1994)/starex 2,5td (2004)/DII td5 (1999)

Uživatelský avatar
pma1
Příspěvky: 198
Registrován: 08 led 2012 15:24
Bydliště: vyškov

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#34 Příspěvek od pma1 » 15 úno 2017 19:41

DjALF píše: 15 úno 2017 00:03 To je v :moon :moon takový hezký auto a taková sračka pod kapotou :Ale fuuj:
Stále nad tou D3 přemýšlím a tohle je jediný co mě odrazuje.
jsem taky malinko přemýšlel, ale toto je jeden z důvodů, co mě odrazuje :(
Miši sport 2,5td (2000)/L300 2,5td (1996)/W260 2,8d (1995)/P38 2,5dse (1996)/pajero 2800 (1994)/starex 2,5td (2004)/DII td5 (1999)

Uživatelský avatar
xxx
Příspěvky: 2563
Registrován: 25 bře 2013 09:51
tel.: 777 945 9jedna4
auto: byla D3, teď D4
Bydliště: Severní Morava

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#35 Příspěvek od xxx » 15 úno 2017 19:47

pma1 píše: 15 úno 2017 19:39 Tak to je snad trošku rozdíl.

Ale k tomu od eliota - proč je to tak hrubě opracovaný? To už někdo nějak svařoval? :shock:
rozdíl? mě ta fotka zase přijde úplně zbytečná.
Kdyby eliott napsal třeba možnou příčinu, proč k tomu došlo,... Jak se o to majitel staral? mělo to najeto 100tis nebo 300tis km?

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#36 Příspěvek od eliott » 15 úno 2017 20:07

Došlo k tomu proto, že je to sračka. Tečka. Znáte ještě jiný motor, kterému kliky praskají častěji, než žárovka v předsíni??
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#37 Příspěvek od eliott » 15 úno 2017 20:08

pma1 píše: 15 úno 2017 19:39 Tak to je snad trošku rozdíl.

Ale k tomu od eliota - proč je to tak hrubě opracovaný? To už někdo nějak svařoval? :shock:
Nikoli, opracováni je standard z výroby.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#38 Příspěvek od MadTom » 15 úno 2017 20:15

Polotovar je odlitek a opracovávají jenom to co je potřeba. Zbytek je takový, jak to vypadlo z nejspíš pískové formy.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#39 Příspěvek od eliott » 15 úno 2017 20:18

MadTom píše: 15 úno 2017 20:15 Polotovar je odlitek a opracovávají jenom to co je potřeba. Zbytek je takový, jak to vypadlo z nejspíš pískové formy.
Jo, ale špatně opracovaný povrch = vrub
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
pma1
Příspěvky: 198
Registrován: 08 led 2012 15:24
Bydliště: vyškov

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#40 Příspěvek od pma1 » 15 úno 2017 20:22

xxx píše: 15 úno 2017 19:47
pma1 píše: 15 úno 2017 19:39 Tak to je snad trošku rozdíl.

Ale k tomu od eliota - proč je to tak hrubě opracovaný? To už někdo nějak svařoval? :shock:
rozdíl? mě ta fotka zase přijde úplně zbytečná.
Kdyby eliott napsal třeba možnou příčinu, proč k tomu došlo,... Jak se o to majitel staral? mělo to najeto 100tis nebo 300tis km?
Je pravda, že eliotův obrázek má do statistik nevalnou vypovídající hodnotu, ale že se jedná o fatální závadu je zcela evidentní. A příčina je asi jasná, neznám jinej motor, kterej se takovým způsobem vysype. A i kdybychom tady chtěli, statistiku tady žádnou smysluplnou nevytvoříme, to je celkem jasný.
Existují vůbec nějaký oficiální statistiky kolik, proč, jak, zač, atd...
Miši sport 2,5td (2000)/L300 2,5td (1996)/W260 2,8d (1995)/P38 2,5dse (1996)/pajero 2800 (1994)/starex 2,5td (2004)/DII td5 (1999)

Odpovědět