RR P38 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: RR P38 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#41 Příspěvek od Kokesek » 28 led 2016 14:21

Strosek píše:
Strosek píše:díky za vyčerpávající opověď

dovolím si ještě jeden s tím trochu související dotaz

- předělává tady někdo diferenciály v P38 na samosvorné, nebo s nějakou uzávěrkou ?

Protože pokud nemá P38 TC, tak jí v optimálním případě hrabe jen jedno kolo vepředu a jedno vzadu.

Máte někdo zkušenost něčím jako je toto ? viz. odkaz:

http://www.czech-offroad.cz/eshop/arb-r ... -1998-2006

já si to snad přikupím, to se vyplatí

ale zdá se mi to nějak drahý

me zaujal ten rok do 2006.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Strosek
Příspěvky: 51
Registrován: 10 zář 2015 09:32
auto: RR

Re: RR P38 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#42 Příspěvek od Strosek » 28 led 2016 19:43

kdyby to za ty prachy namontovali, tak by to asi šlo

horší podle mě je to, že u P38 není příplatková výbava samosvor, nebo nějaké uzávěrky

ten rok 2006 mě netrápí, celý je to nějaká divná levá
alkohol podávaný v malých dávkách neškodí v jakémkoli množství

Uživatelský avatar
stormrage
Příspěvky: 217
Registrován: 28 čer 2013 13:52
auto: mercedes

Re: RR P38 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#43 Příspěvek od stormrage » 22 led 2017 18:07

Miky_CZ píše: 29 lis 2011 20:40
Kontrolka oleje, olej
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... f=8&t=5657" onclick="window.open(this.href);return false;
chybička se vloudila - odkaz smeruje na problémy so zámkami :ty jeden...:

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

Re: RR P38 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#44 Příspěvek od OC » 22 led 2017 18:42

horší podle mě je to, že u P38 není příplatková výbava samosvor, nebo nějaké uzávěrky
Měl jsem vždy za to, že naprosto všechny P38a mají visko uprostřed a TC vzadu, a od roku 99 dál mají naprosto všechny (to visko a) TC na obou osách?

Ale je fakt, že úplně neručím za diesely, ty jsem nikdy moc nestudoval. A taky jsem snadno mohl někde něco přehlédnout i u těch benzinů :)

Každopádně spoustu variant nabízí Ashcroft, s nímž mám osobně ty nejlepší zkušenosti (tedy já s opravou redukčky, protože podle mne je špéra pro P38a naprosto zbytečná).
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

66Roge
Příspěvky: 4
Registrován: 23 led 2017 20:28
tel.: 0411619433
auto: Range Rover P38 4,6

Re: RR P38 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#45 Příspěvek od 66Roge » 24 led 2017 00:11

zdravim pred nedávnom som sa stal hrdim majiteľom p38 no dnes som si našiel pod autom mláku zelenej tekutiny je to chladiaca kvapalina pretože chyba aj v nádržke ... otázka je stalo sa robiť niekomu ? Nechodím ani rýchlo a teplota motora nikdy nepresiahla štandardnú teplotu ... bolo to po 30 min jazde mestom je síce pravda že sme tu včera mali 40 stupňov ale nemyslím si že by to mal byt problém ... ďakujem , ešte Malackách poznámka je to vidieť aj aj fotke ako keby to niečo vytláčali von z chladiaceho systému ....
Přílohy
IMG_1263.JPG
IMG_1262.JPG

66Roge
Příspěvky: 4
Registrován: 23 led 2017 20:28
tel.: 0411619433
auto: Range Rover P38 4,6

Re: RR P38 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#46 Příspěvek od 66Roge » 24 led 2017 01:09

.

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: RR P38 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#47 Příspěvek od teslo » 24 led 2017 09:36

vybrat chladic a nechat skontrolovat na tesnost. popri tom pozriet aj ostatne komponenty.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: RR P38 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#48 Příspěvek od MadTom » 24 led 2017 10:04

Umýt, dolít vodu, odvzdušnit, nahodit a zkontrolovat, jestli se to celé netlakuje - pokud ano, tak možná poškozenej chladič je jenom dílčí problém a je potřeba nejdřív pořešit to tlakování.
Jinak není problém opatrně soustavu natlakovat vzduchem - max 1At, pro začátek méně - buďto přes víčko, nebo skrz nějakou odpojenou hadičku, tam se potom projeví, kde to utíká/bublá, i bez nastartovaného motoru.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

66Roge
Příspěvky: 4
Registrován: 23 led 2017 20:28
tel.: 0411619433
auto: Range Rover P38 4,6

Re: RR P38 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#49 Příspěvek od 66Roge » 12 úno 2017 21:19

Takze odišlo tesnenie chladiča na vrchu ... konečne som sa k tomu dostal , teraz ten najvyšší problém nájsť presne taký istý :D


Sent from my iPhone using Tapatalk

fajfka
Příspěvky: 43
Registrován: 06 lis 2017 14:15
Bydliště: Praha

Re: RR P38 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#50 Příspěvek od fajfka » 03 srp 2018 14:11

Taky se mi v těchto vedrech okázala loužička. Jen málo, sotva půl deci za den.V servisu našli únik na chladiči vpravo dole. Chladič prý aktuálně k mání není,jen na objednávku a pak 14 dní. Jaký objednat ? Doporučení bylo na Mahle za 7,500.- ( L 322, R 2002, BMW 4.4 ¨)

MH1
Příspěvky: 66
Registrován: 21 srp 2010 14:22

http://landroverforum.cz/forum/viewforum.php?f=8

#51 Příspěvek od MH1 » 21 úno 2019 11:33

Mám dotaz ohledně olejů do P38, diesel, r.v. 1999.

Automat, přídavná převodovka:

Ve starší dokumentaci je uveden Dexron II. v novější Dexron III.
Servis od kterého jsem auto kupoval zřejmě použil při výměně Dexron III, ale
údajně to nesvědčí těsněním v převodovce. Mám při výměne použít Dexron II nebo III?
Raději bych dal ten který tam patří ( II), ale nevím jak je to s vozy po roce 99 - jestli už neměly Dexron III.
Máte vyzkoušený konkrétní olej který je kvalitní a vhodný?

Nápravy:

V dokumentaci je:
Texaco multigear 75W 90 R.
Tento olej už se prý nevyrábí, dealer Land Rover - tímto olejem dle vyjádření nedisponuje.
Měl by plnit API GL 5 , MT1.
Našel jsem jen tento:

Převodový olej TEXACO Havoline Multigear S 75W-90, Syntetický automobilový převodový olej vhodný pro manuální převodovky,, diferenciály, hypoidní nápravy a všude tam, kde je předepsán olej SAE 75W-90, API GL-4,GL-5, MT-1, ZF TE-ML-02B, 05B, 07A, 08A, 12B, MAN 3343SL,, SCANIA STO 1:0 100% kvalita Multigear S 75W-90 - 1 litr

Je mi divné proč je tam uvedeno GL- 4 i GL-5.
Myslíte že tento olej můžu použít?
Případně pokud máte už vyzkoušený nějaký olej který používáte tak prosím napište.

Díky.

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: http://landroverforum.cz/forum/viewforum.php?f=8

#52 Příspěvek od teslo » 21 úno 2019 14:28

MH1 píše: 21 úno 2019 11:33 Mám dotaz ohledně olejů do P38, diesel, r.v. 1999.

Automat, přídavná převodovka:

Ve starší dokumentaci je uveden Dexron II. v novější Dexron III.
Servis od kterého jsem auto kupoval zřejmě použil při výměně Dexron III, ale
údajně to nesvědčí těsněním v převodovce. Mám při výměne použít Dexron II nebo III?
Raději bych dal ten který tam patří ( II), ale nevím jak je to s vozy po roce 99 - jestli už neměly Dexron III.
Máte vyzkoušený konkrétní olej který je kvalitní a vhodný?
Odporucam DIII
MH1 píše: 21 úno 2019 11:33 Nápravy:

V dokumentaci je:
Texaco multigear 75W 90 R.
Tento olej už se prý nevyrábí, dealer Land Rover - tímto olejem dle vyjádření nedisponuje.
Měl by plnit API GL 5 , MT1.
Našel jsem jen tento:

Převodový olej TEXACO Havoline Multigear S 75W-90, Syntetický automobilový převodový olej vhodný pro manuální převodovky,, diferenciály, hypoidní nápravy a všude tam, kde je předepsán olej SAE 75W-90, API GL-4,GL-5, MT-1, ZF TE-ML-02B, 05B, 07A, 08A, 12B, MAN 3343SL,, SCANIA STO 1:0 100% kvalita Multigear S 75W-90 - 1 litr

Je mi divné proč je tam uvedeno GL- 4 i GL-5.
Myslíte že tento olej můžu použít?
Případně pokud máte už vyzkoušený nějaký olej který používáte tak prosím napište.

Díky.
Kludne mozes pouzit tento.
Prip. akykolvek GL-5.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
pojir
Příspěvky: 2547
Registrován: 20 zář 2013 12:29
tel.: 602727915
auto: D2
Bydliště: u Blanska
Kontaktovat uživatele:

Re: RR P38 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#53 Příspěvek od pojir » 21 úno 2019 15:50

Jeste jsem nevidel Dexron III ktery by zaroven neodpovidal specifikaci Dexron II. S GL-4 a GL-5 to asi bude podobny.
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.

EvaStu
Příspěvky: 5
Registrován: 23 říj 2018 13:15

Re: RR P38 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#54 Příspěvek od EvaStu » 25 bře 2019 09:57

smeky píše: 01 pro 2015 19:41 Mohlo by se hodit.
Ta V8 musí jet velice pěkně! Jen bych si tedy nebyl jistý tím, že bych do toho měl za co tankovat.

Joshuax
Příspěvky: 2
Registrován: 06 úno 2019 15:08
auto: RR P38 4.6 HSE

Re: RR P38 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#55 Příspěvek od Joshuax » 11 dub 2019 13:04

Hledam hledam, nechachazim, tak to zkusim tady.
Prehozeni P38cky z nemciny do anglictiny v okoli Prahy ? Pripadne na co to prijde ? Auto bohuzel nadava a hodne chyb je tam na okna, ale vim prd co to na me vsechno rve, jak je to nemecky. Dneska mi manzelka zase volala, ze nejaky novy problem, nakonec jenom spatne zavrene dvere, ale ta nemcina je peklo, kor s tema zkratkama co tam pisou... Jo a rozsvitilo se TC a ABS, predpokladam ze cidlo, da se zjistit z diag ktere, nebo pokus omyl menit ? Jsou aspon stejne predni a zadni ?

To prehozeni jazykove verze by se do tohoto seznamu asi hodilo, proto to pisu sem.

Diky

palo-x
Příspěvky: 40
Registrován: 11 srp 2012 12:21
tel.: 421905475191
auto: P38 4,6
Bydliště: Piešťany

Re: RR P38 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#56 Příspěvek od palo-x » 26 bře 2020 15:13

Včera ráno som naštartoval Range Rover P38 4,6 (r. 2000) a išiel do práce asi 3 km, zaparkujem, vypnem motor, chcem zamknúť a nefunguje diaľkové, skúsim mechanicky kľúčom a nefunguje centrál. Skúsim naštartovať a neštartuje. Centrál nadalej zostáva nefunkčný, idú otvoriť len mechanicky jednotlivo dvere. Pripojil som diagnostiku iCarsoft i930, kde mi vypísalo: Anti-Theft alarm serial link fault - Porucha sériového spojenia alarmu proti krádeži. Počas cesty mi ohlásilo nejakú chybu, ale nestihol som ju zaregistrovať, akurát som odbočoval. Vie mi niekto poradiť, kde by mohla byť chyba? Dá sa to odstrániť na mieste?

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: RR P38 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#57 Příspěvek od teslo » 26 bře 2020 16:20

moze to byt cokolvek. doslova. od rozpadnutej synchronizacie medzi jednotkami, cez zamky, kabelaz, konektory...
Vypisuje to nieco na budikoch?
Chcelo by to diagnostiku urcenu pre P38. Univerzalne diagnostiky si s tymto velmi neporadia.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
pooh
Příspěvky: 705
Registrován: 16 úno 2012 16:11
tel.: +421905664537
auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
Bydliště: Horné Mýto

Re: RR P38 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#58 Příspěvek od pooh » 27 bře 2020 09:22

palo-x píše: 26 bře 2020 15:13 Včera ráno som naštartoval Range Rover P38 4,6 (r. 2000) a išiel do práce asi 3 km, zaparkujem, vypnem motor, chcem zamknúť a nefunguje diaľkové, skúsim mechanicky kľúčom a nefunguje centrál. Skúsim naštartovať a neštartuje. Centrál nadalej zostáva nefunkčný, idú otvoriť len mechanicky jednotlivo dvere. Pripojil som diagnostiku iCarsoft i930, kde mi vypísalo: Anti-Theft alarm serial link fault - Porucha sériového spojenia alarmu proti krádeži. Počas cesty mi ohlásilo nejakú chybu, ale nestihol som ju zaregistrovať, akurát som odbočoval. Vie mi niekto poradiť, kde by mohla byť chyba? Dá sa to odstrániť na mieste?
a vies to nastartovat? nemas baterku KO? tipnul by som na nabijanie ako prve co kontrolovat ...
Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

RR P38 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#59 Příspěvek od Kokesek » 27 bře 2020 11:06

Zkontrojul linku mezi becm a ecu motoru hlavne! Na ackovem sloupku spolujezdec bile konektory a cca 15cm od konektoru. A jestli ne tak to privez. Muzem nahodit synchr. Nebo vyradit ino jak v becm tak i v ecu motoru. Hoj

Ps musis pres les. Po ceste to je nebezpecne.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

palo-x
Příspěvky: 40
Registrován: 11 srp 2012 12:21
tel.: 421905475191
auto: P38 4,6
Bydliště: Piešťany

Re: RR P38 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#60 Příspěvek od palo-x » 27 bře 2020 19:21

Dík za odpovede, batérie je nová a nabitá, ked zapnem spinaciu skrinku, tak počujem ako ide kompresor, mám podozrenie, že sa pokazil zámok vodičových dverí, lebo predtým sem tam sa sám uzamykalo a odomykalo. Zatiaľ som auto doviezol aspoň domov na dvor. Ale najskôr aj tak skontrolujem batériu. Zaujémavé je to, že ked otvorím dvere kľúčom, tak alarm nebliká.

Odpovědět