Discovery TD5/4.0v8 - už jsem koupil - vyřešeno

Moderátor: stan

Zpráva
Autor
Alois
Příspěvky: 77
Registrován: 07 srp 2010 17:06

Re: Koupím Discovery TD5/4.0v8 - prosím o radu

#21 Příspěvek od Alois » 29 pro 2016 20:54

Acon: Já věděl že to vyzní špatně. Nemyslel jsem to nějak kriticky. Má kosmetiku (to je vidět i na fotkách) a tu si udělám/neudělám sám :-) Půdodně byl jeden z těch 3 kousků na které jsem koukal, ale pak jsem koukal po zachovalejších. Především do lesa patří bezpochyby. Ať slouží a neprodávej.

Ta uzávěrka je dobrá "kočka v měchu" :-) Ale už vím že jí mají reálně 2 auta ze 100 co jsou prodej, ostatní budou o náhodě.
Naposledy upravil(a) Alois dne 29 pro 2016 22:05, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3564
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupím Discovery TD5/4.0v8 - prosím o radu

#22 Příspěvek od VencaZE » 29 pro 2016 21:11

Alois píše:.....Jj, tohle všechno by mohla mít - až na to ACE - toho se trochu bojím pokud to je hydraulika jako má třeba MB pod názvem ABC....
To ACE, ano, hydraulika, pokud funguje tak je to příjemná záležitost- v zatáčkách minimální naklánění. Ale pokud začne téct nebo jinak zlobit, rozsype se to od začátku do konce :? . Je to opravitelný ale už ne za pomoci originálních těsnění rozvaděče. Těsnicí plochy tam vyžere sůl a musí se to předělávat na šroubovací spoje.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Alois
Příspěvky: 77
Registrován: 07 srp 2010 17:06

Re: Koupím Discovery TD5/4.0v8 - prosím o radu

#23 Příspěvek od Alois » 29 pro 2016 22:09

Venca: No, takže asi sytém prapůvodně Citroen - to má i jiné tlumiče, 4x?

U Mercedesu kdyz se to sype, tak do takového CLa c215 padne klidně 100tis. Jedna strana je níže, druhá výš.. Já s tím naštestí u svého Cla před lety problém vcelku neměl, chyby to nevyhazovalo, jen si občas jedna strana ležela níž, ale naproto minimálně, aniž by si toho kdokoliv všiml. Jen já to viděl.. Taky to mělo někde drobné úniky..
Naposledy upravil(a) Alois dne 29 pro 2016 22:34, celkem upraveno 1 x.

Alois
Příspěvky: 77
Registrován: 07 srp 2010 17:06

Re: Koupím Discovery TD5/4.0v8 - prosím o radu

#24 Příspěvek od Alois » 29 pro 2016 22:10

A co ty motory 4.6v8 a především 4.0v8? Jsou to ty puvodně z p38? Rozumí si s lpg? Vím že 4.6 není etalon spolehlivosti.. Je ten 4.0 stejný?

Edit: Tak nic :grin: po radě Eliotta se budu držet TD5.

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Koupím Discovery TD5/4.0v8 - prosím o radu

#25 Příspěvek od MadTom » 29 pro 2016 22:37

ACE u D2 je něco jiného než hydropneumatické pérování u citroenu. U D2 jsou to aktivní stabilizátory - na každém z obou zkrutných stabilizátorů (jeden je na přední a druhej na zadní nápravě) je jedna hydraulická pístnice a ta je řízena docela sofistikovanou řídící jednotkou - při jízdě do zatáčky se touto pístnicí příslušnej stabilizátor nakroutí a auto se přestane naklánět. A v terénu naopak systém umí hydrauliku odemknout a tím stabilizátory do jisté míry vyřadit z provozu a neomezovat chod kol (pérování, křížení).
Problémy které jsou s tím spojené je stáří a koroze hydraulických trubek.
Výhody - auto na silnici prostě sedí, na to jak je to jinak vysoká krabice. Servis je jako u všeho potřeba řešit tam, kde to umí, nikoliv tam, kde se teprve učí.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Alois
Příspěvky: 77
Registrován: 07 srp 2010 17:06

Re: Koupím Discovery TD5/4.0v8 - prosím o radu

#26 Příspěvek od Alois » 30 pro 2016 08:28

Jj, já vím na co je ten system, tady je pěkné video..:

https://m.youtube.com/watch?v=b4opZF1mDjM

Takže to má klasický tlumič. Vím o co se jedná..je to vyřešené stabilizátorem. Lítají tam částky jako u Mercedesu, nebo se to dá servisovat za rozumné peníze? Protože u MB platí že vzduch je ta levná verze podvozku, když se po... ABC hydraulika platí za tu nákladnější.

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2559
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Koupím Discovery TD5/4.0v8 - prosím o radu

#27 Příspěvek od habakuk » 30 pro 2016 08:38

Obecně díly na LR jsou z těch levnějších a 100 % si troufnu tvrdit že výrazně levnější než u Mercedesů.


Sent from my iPhone using Tapatalk
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

Alois
Příspěvky: 77
Registrován: 07 srp 2010 17:06

Re: Koupím Discovery TD5/4.0v8 - prosím o radu

#28 Příspěvek od Alois » 30 pro 2016 12:58

Jj, to určitě. U Mercedesu stojí pár plastových cvoků do plata 1000,-... Spínačka na typ GL/ML/R bez klíče 20.000,- atd. Holé dveře 66.000,- :-)

BMW je docela v pohodě krom starších youngtimerů. Taková 635csi e24 blatník 25-30tis a podobně.

Audi je na tom podobně jako Mercedes. Měl jsem na Audi R8 zlomený plast na popelníku před loketkou, cca 4.000,- :-) je to "supersport" tak ložisko kolem 8.000,- tis chápu, plast na kliku kolem 1000,- je třeba zadarmo. Je to jak co a to tam mám slevy.

Spíše by bylo lepší znát ceny jednotlivých dílů u toho ACE co se kazí..

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Koupím Discovery TD5/4.0v8 - prosím o radu

#29 Příspěvek od MadTom » 30 pro 2016 13:08

Už to tu napsali - hnijou (doslova) trubky. Pouze výměna většinou nestačí, protože to potom v hliníkové kostce s ventily netěsní, protože je taky vyžraná. Takže předělat na hydraulická těsnění a trubky+hadice. A pokud se to udělá rozumně, tak znovu už to za životnost aute nebude potřebné dělat.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Zamčeno