Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Moderátor: Acon
- richo.70
- Příspěvky: 466
- Registrován: 17 led 2013 22:19
- tel.: 723083731
- auto: LR 3, LR 4
- Bydliště: PV a RpR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Disko 3 2007 215000km
Disko 4 2012 160000km
Disko 4 2012 160000km
"Je lepší riskovat, že se při chůzi trochu ušpiníš, než zemřít vsedě."
- MILUNAK
- Příspěvky: 1016
- Registrován: 04 úno 2009 00:07
- tel.: 777314741
- auto: nevejde se
- Bydliště: Čerčany,Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
D3 2005 já kupoval při 200000km niní 335000km zatím vše původní, olej měněn po 10000km, měněno pouze palivové čerpadlo v nádrži.
D3 2007 420000km ve 209000km měněn motor, zatím vše OK olej po 10000km
D3 2007 420000km ve 209000km měněn motor, zatím vše OK olej po 10000km
Ex-Free Td4-2005 facelift na 18",Ex- DII Td5-2003 facelift na 20",Ex- Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D 4WD 2011,Ex- BMW 530d E61 2006, Ex- RR P38 4.6 HSE 2000, BMW X3 2.0D F25 2012, DIII 2.7 TDV6 HSE-2005,Ex- RR L322 3,6 TDV8 Vogue 2007.
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Moje bejvalka D3 přes 330tis a vše fungovalo...jezdí tady na fóru tak se může dále sledovat. Na servis jezdi několik D3 které mají přes 240tis a zatím motory drží. Každopádně jim všem měníme olej po Max 15tis.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Ex D3, TDV6, 2005, automat, 280tis, motor ok, automat ko (olej nevim jak menen prede mnou), nechal jsem ji Gruzincum
D3, TDV6, 2007, automat, 230tis, motor ok, automat uz taky nacatej
Kamarad D3, TDV6, 2008, automat, 210tis, vse ok, pak prodal
Ted ma D4, SDV6, 2014, automat, 160tis, vse ok
Kamarad D3, TDV6, 2008, automat, 290tis, vse ok, olej meni tak po 20 - 25tis (nekdy zapomene), na prevodovku nesahnul...nechapu ))))
D3, TDV6, 2007, automat, 230tis, motor ok, automat uz taky nacatej
Kamarad D3, TDV6, 2008, automat, 210tis, vse ok, pak prodal
Ted ma D4, SDV6, 2014, automat, 160tis, vse ok
Kamarad D3, TDV6, 2008, automat, 290tis, vse ok, olej meni tak po 20 - 25tis (nekdy zapomene), na prevodovku nesahnul...nechapu ))))
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Bývalá TDV6 rok 2005, ukazatel km někde na 175.000 km, ale údajně mělo auto natočeno mnohem více.
Pro jistotu měněno čerpadlo, rozvody, olej, ale po dobu užívání auto bez problémů.
Pro jistotu měněno čerpadlo, rozvody, olej, ale po dobu užívání auto bez problémů.
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
LR D3 TDV6 2005 : Motor - výměna oleje po 10 000 km , automat - výměna oleje po 80 000 km , vzduchový filtr - jednou za rok , palivový filtr - jednou za dva roky , preventivně při rozvodech vyměněno olejové čerpadlo ( po davovém šílenství - podle mě zbytečně , žádný vyditelný rozdíl ) , jinak plánovaná údržba . A teď to hlavní - po 11 letech najeto cca 160 000 Km a to poctivých - maximálně cca 5% odchylka kvůli provozu na 32 palcových pneu cca 6 - 7 let . A zatím . Zhořelý diodový můstek na alternátoru nepovažuju za fatální poruchu i když tadle závada dokázala během cca 5 min vybít baterku skoro do sucha .
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Mahatma
- Příspěvky: 283
- Registrován: 13 pro 2007 19:23
- tel.: jedině Xperia Z1c
- auto: Disco 3
- Bydliště: Ostrava
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
DIII TDV6, 2006, 278000 km, motor OK, nové vstřiky. Automat nový měnič, jinak taky OK. Olej 10 - 15 000 km.
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Range rover sport 2011 3.0d praskla klika. Najeto 270tis.
- eliott
- Příspěvky: 11489
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Tak zase jeden
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- DjALF
- Příspěvky: 1805
- Registrován: 26 dub 2007 02:34
- auto: Toyota LC 100
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
To je v takový hezký auto a taková sračka pod kapotou
Stále nad tou D3 přemýšlím a tohle je jediný co mě odrazuje.
Stále nad tou D3 přemýšlím a tohle je jediný co mě odrazuje.
Discovery I 300TDI "Užovka" - lehka OFF kosmetika "už EX"
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Mi hovor...
Vyhovuje mi po vsetkych strankach ale asi pojde prec. Takato velka pravdepodobnost velkeho vydavku ma nelaka. Len neviem co ine - okrem motora su vsetky moznosti horsie.
Vyhovuje mi po vsetkych strankach ale asi pojde prec. Takato velka pravdepodobnost velkeho vydavku ma nelaka. Len neviem co ine - okrem motora su vsetky moznosti horsie.
- xxx
- Příspěvky: 2563
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
jaká "velká pravděpodobnost"? Ty máš nějaká oficiální čísla?
eliott nenapsal ani k obrázkům o jaké auto šlo, kolik mělo najeto, ... jako to třeba udělal kokešek
To je podobné, jako by tu karosář dal fotku pomačkaného blatníku a k ní napsal "tak zase jeden"
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Tak to je snad trošku rozdíl.
Ale k tomu od eliota - proč je to tak hrubě opracovaný? To už někdo nějak svařoval?
Ale k tomu od eliota - proč je to tak hrubě opracovaný? To už někdo nějak svařoval?
Miši sport 2,5td (2000)/L300 2,5td (1996)/W260 2,8d (1995)/P38 2,5dse (1996)/pajero 2800 (1994)/starex 2,5td (2004)/DII td5 (1999)
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
jsem taky malinko přemýšlel, ale toto je jeden z důvodů, co mě odrazuje
Miši sport 2,5td (2000)/L300 2,5td (1996)/W260 2,8d (1995)/P38 2,5dse (1996)/pajero 2800 (1994)/starex 2,5td (2004)/DII td5 (1999)
- xxx
- Příspěvky: 2563
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
rozdíl? mě ta fotka zase přijde úplně zbytečná.
Kdyby eliott napsal třeba možnou příčinu, proč k tomu došlo,... Jak se o to majitel staral? mělo to najeto 100tis nebo 300tis km?
- eliott
- Příspěvky: 11489
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Došlo k tomu proto, že je to sračka. Tečka. Znáte ještě jiný motor, kterému kliky praskají častěji, než žárovka v předsíni??
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- eliott
- Příspěvky: 11489
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Nikoli, opracováni je standard z výroby.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Polotovar je odlitek a opracovávají jenom to co je potřeba. Zbytek je takový, jak to vypadlo z nejspíš pískové formy.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- eliott
- Příspěvky: 11489
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Jo, ale špatně opracovaný povrch = vrub
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Je pravda, že eliotův obrázek má do statistik nevalnou vypovídající hodnotu, ale že se jedná o fatální závadu je zcela evidentní. A příčina je asi jasná, neznám jinej motor, kterej se takovým způsobem vysype. A i kdybychom tady chtěli, statistiku tady žádnou smysluplnou nevytvoříme, to je celkem jasný.
Existují vůbec nějaký oficiální statistiky kolik, proč, jak, zač, atd...
Miši sport 2,5td (2000)/L300 2,5td (1996)/W260 2,8d (1995)/P38 2,5dse (1996)/pajero 2800 (1994)/starex 2,5td (2004)/DII td5 (1999)