Díky moc!
Maxsel píše:V tomhle se hůře radí, ale také jsem o tom před časem něco studoval. Pokud pominu motory, tak od 2005 byl nový audio-video-navi infotainment což může být plus i mínus (starší je BMW kompatibilní).
Pokud jsem to pochopil správně (kdyžtak mne prosím oprav), ten starý byla bavorácká gen III jen na CD, a ačkoli mapy jsou (snad) kompatibilní, stejně už dávno nové nejsou a nikdy nebudou.
Jelikož je to ještě zapojeno na drátech (ten 2005+ by měl být afaik na optice), dá se to prý nahradit bavoráckou gen IV s DVD, ale do toho se mi asi úplně nechce (jiná věc by byla koupit auto, kde už je to hotové).
Jo, vida, ale tady bych měl
důležitý dotaz na kohokoli, kdo se v tom vyzná: je technicky možné k infotainmentu v L322 (případně ke které versi ano a ke které nikoli) připojit vlastní počítač, aby využíval displej (a ideálně také zvukový výstup) přes auto?
Maxsel píše:Od 2006 ... hlavně venkovní facelift masky, nárazníků, světel. Starší přední světla šla rozmontovat a opravovat, ale neuměla bi-xenony, novější už jsou lepená.
Musím se přiznat, že jen máloco je mi tak děsně fuk jako to, má-li nárazník pod světly hrby nebo je-li nahoře rovný
A propos facelifty — dá se zvenku rozeznat 2006 od 2007? Já mám dojem, že nedá, a je třeba se podívat dovnitř; ale mohu rozhodně něco přehlížet někde.
Stran světel, no, ta starší by snad byla lepší, obzvlášť pokud se tam dá prostě dát stará dobrá nesmrtelná H4, vida, to bych si vlastně měl zjistit. Dá? Nebo chci-li L322, jsem odsouzen ke xenonům? Já nevím, co všichni na těch xenonech (bi- nebo nebi) vidí; halogen svítí naprosto perfektně, a je s ním řádově méně mrzení... To je jako s koly, taky naprosto nechápu tu absurdní módu velkých disků a nizoučkých gum (a na L322 chci rozhodně R18, když už se tedy nedělá nic menšího)...
Maxsel píše:Od 2007 další facelift uvnitř (vytratilo se lámání sedaček BMW) a poprvé terrain response s možností montáže zadní uzávěrky difu, což starší ročníky nemají a neumí.
A také se tam někde pokud vím snižovalo křížení (o palec vpředu, jedenapůl palce vzadu), což mi přijde kapku podezřelé?!? Landrover se přece vždy chlubil maximálním křížením...
Každopádně, je terrain response k něčemu dobrý? Já nejsem z těch, kdo by si chtěli sami i tahat za dráty od ventilů jako starej Benz, kupříkladu manuální převodovku bych nechtěl v žádném případě (ostatně v L322 se ani nedělala, pokud vím), ale v tom terénu mi skoro přijde, že čím do toho počítače kecají méně, tím lépe. Pletu se?
Maxsel píše:No a motor ... M62 bych přes vady co uvádíš asi volil s provozem na LPG. Ten V8 Jag LPG prostě neumí, resp. jsem nikde nenašel systém, který by časem ten motor nezabil. Ale dával se jen do 2005/2006.
Jojo, já vím. Já LPG hlavně preferuji protože je tam nižší daň; celková cena mne tolik nezajímá, klidně zaplatím trochu víc peněz, pokud z nich trochu méně dostane Babiš. Nicméně to postupně přestává platit, ty daně se pokud vím během asi tří nebo kolika přesně let mají sjednotit
Maxsel píše:Jaguár V8 je
asi lepší a spolehlivější, ale v atmosférickém provedení je u nás poměrně vzácný, což také může být důvod proti (díly, zkušenosti atd, ale třeba to jde přes znalce Jaguárů). Takže pokud motor Jag, tak bych bral Supercharged, protože oba budou žíznivé a 100 koní navíc je 100 koní navíc.
A ta moje obava, že S/C bude poruchovější a problematičtější než atmosféra tedy je definitivně naprostý nesmysl?
(Naftu nechci v žádném případě, osobně ji považuji za vhodnou pouze pro zemědělskou techniku a expediční vozidla
)
Ještě jednou díky moc!