kamca píše:Rád bych se zeptal, zda konverze jak je popsaná v tomto příspěvku přispěje k větší spolehlivosti žhavícího systému?
http://www.seriesdiesellandrover.com/Gl ... rsion.html
Pokud ano, dá se někde uvedený kit sehnat či je možno to udělat doma? Jde mně především o to, aby systém byl co nejjednodušší a nejspolehlivější.
Je tedy lepší ponechat starý systém zapojení do serie a jen ho zrenovovat, či zapojit svíčky paralerně? Budu nechávat dělat celou novou elektriku, tak bych to rád udělal při jednom.
Děkuji
Asi ti odpoví někdo povolanější...
Každopádně jsem řešil totéž asi před půl rokem a vpodstatě mi z toho vyšlo, že svíčky do serie mají hned dvě nevýhody...
1) jsou stavěné na malé napětí a když odejdou, tak nebudou tak snadno k sehnání... (doměnka )
2) když přestane fungovat jedna, nežhaví žádná
Já nakonec zvolil zachování původního zapojení a funguje to překvapivě dobře.
Pro potřeby delšího cestování bych radši volil paralelní.. přecijen je to asi větší jistota.
BTW: někde na fóru jsou velmi dobře popsané rozdíly obou zapojení.. tuším, že nejlépe to vysvětlil MadTom
Jirka