Nástupce Defendera- Defender 2015 .

L663
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
moon13
Příspěvky: 2478
Registrován: 06 dub 2009 12:15

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#101 Příspěvek od moon13 » 02 lis 2016 18:33

Tomas K (tkala) píše:Ivane při vší úctě to není odpověď na mou otázku.

Nicméně vyseparuju z ní... auto by mělo mít minimum elektroniky a nemělo by mít asistenty... Asistenty ničeho? ABS ano? Elektroniku žádnou? Pokud ano tak jakou? Proč? Kvůli spolehlivosti nebo proto aby s ním nemohli jezdit neumělové?

Proč se na to ptám... Jednak mě zajímá, co se skrývá za pohoršenými výkřiky a jednak tak nějak tuším, že z toho popisu vyleze "300" def. Ale takový auto je dneska neprodejný. Ne protože to někdo nařídil, ale protože už by to jako nový koupilo minimum lidí i firem. Mě taky štve, že mi do defa teče a je v něm kravál. A nevadí mi, že to má posilovače a klimu... Takže oproti seriím vlastně zbytečně složitý auto. Každá automobilka bude dělat auta, jaký lidi budou kupovat. A samozřejmě pak je tady banda staromilců, která je ale silně minoritní. No a ti si pořídí starého defa, budou s ním jezdit dokud to půjde a pak, pokud na to budou mít, místo toho, aby dali milion za nový auto, dají skoro stejný prachy za resuscitaci toho starýho. I já doufám, že na renovaci našeho defa budu mít, až na ní dojde... :-)

To jsem se rozkecal. :-)

Tom
Ja s tim asi souhlasim, protoze nic neni jen bile nebo cerne, vsechno ma plusy i minusy. To ze vsechno smeruje k tomu jak to bylo v te pohadce Wall-i, to uz je pak na vetsi zamysleni a diskuzi. Ideal je mozna mit nejaky to moderni na jezdeni a popelnici se srdcem a dusi na ty ostatni prozitky. Ale to je taky otazka potreby, vkusu, penez atd. Ta auta se nekam posouvat musi, pokrok nezastavis a lidi taky musi mit praci...
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6

Uživatelský avatar
Tomas K (tkala)
Příspěvky: 1172
Registrován: 09 zář 2009 14:25

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#102 Příspěvek od Tomas K (tkala) » 02 lis 2016 19:11

Omlouvám se, myslel jsem, že odpovídáš, když jsi použil citaci.
Rover píše: ... V podstatě jde o to, že mně přijde nesmyslný ten trend, který směřuje k tomu udělat z lidí nesamostatné, neschopné tupé ovce...
Nemyslím si, že je to cílem automobilek. Jejich cílem je prodat. A kdyby lidi chtěli jednoduchý auta, dělali by je. Lidi ze sebe to stádo dělají sami a ještě za to chtějí platit.... I já. I mě se třeba líbí asistent brždění, protože bydlíme na kopci a při náledí jsem rád, že se rozdělí brzdný efekt elektronikou. Každý máme tuhle hranici jinde. A i ty automobilky dělají různý stupně blbuvzdornosti. Třeba jednou bude dražší auto bez sistentů. :-)

A k těm přesunům vs. řízení - drtivá většina lidí se ale chce bezpečně a rozumně rychle dostat z bodu A do bodu B. Není nás moc, který řízení dlouhodobě baví. A jsme zpátky u jádra pudla, pro nás, pár exotů se prostě auta nevyplatí dělat. :-)

Tom

Uživatelský avatar
hok300
Příspěvky: 1101
Registrován: 21 zář 2015 11:10
auto: Def 300TDi

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#103 Příspěvek od hok300 » 02 lis 2016 19:27

Tomas K (tkala) píše:Ivane při vší úctě to není odpověď na mou otázku.

Nicméně vyseparuju z ní... auto by mělo mít minimum elektroniky a nemělo by mít asistenty... Asistenty ničeho? ABS ano? Elektroniku žádnou? Pokud ano tak jakou? Proč? Kvůli spolehlivosti nebo proto aby s ním nemohli jezdit neumělové?

Proč se na to ptám... Jednak mě zajímá, co se skrývá za pohoršenými výkřiky a jednak tak nějak tuším, že z toho popisu vyleze "300" def. Ale takový auto je dneska neprodejný. Ne protože to někdo nařídil, ale protože už by to jako nový koupilo minimum lidí i firem. Mě taky štve, že mi do defa teče a je v něm kravál. A nevadí mi, že to má posilovače a klimu... Takže oproti seriím vlastně zbytečně složitý auto. Každá automobilka bude dělat auta, jaký lidi budou kupovat. A samozřejmě pak je tady banda staromilců, která je ale silně minoritní. No a ti si pořídí starého defa, budou s ním jezdit dokud to půjde a pak, pokud na to budou mít, místo toho, aby dali milion za nový auto, dají skoro stejný prachy za resuscitaci toho starýho. I já doufám, že na renovaci našeho defa budu mít, až na ní dojde... :-)

To jsem se rozkecal. :-)

Tom

Zároveň s tebou souhlasím a zároveň ne. ono někdy ty "vylepšení" jsou spíše krokem zpět. je to jako s novými telefony je tam takových vymožeností které použije jen pár jedinců a zbytek si to koupí a ani neví co tam je.
Já osobně kdybych měl milion a rozhodoval se jakého defíka koupit tak ten nový to nebude, nebude to ani Puma. bude to bud td5 nebo 300tdi, serie. je to jako se starými domy! Když si ve starým domě cítíš tu duši to že ten dům bud tě má rád-přijal tě(líbí se ti a přijdeš si že tam patříš) nebo tě nepřijal(nelíbí se ti nebo si tam přijdeš divně).A u nového domu? máš vždy neutrální pocit.
Tak já to mám u nových aut, je to hezké, je to pohodlné, pěkně to jede ale něco tomu chybí a to něco je pro mne rozhodující. To pro mě má starý def. Mě je 25 a jsem rád že jsem si tohle auto mohl koupit.
Připomíná mi to rozhovor s kamarádem když jsem mu říkal že mě def vyšel na pomalu 300. On mi Odvětil a proč sis třeba nekoupil nějakého bavoráka? Já na to no: zaprvé se mi nelíbí(relativní), za druhé se v tom necítím dobře a za třetí def bude za 10 let dražší než tenhle bavorák - a to je pro mne opět rozhodující! Přenechám tady po sobě (snad) něco velmi cenného a něco co budu milovat celý svůj život. To u nového defa člověk bude hledat těžko - bude to už jenom a vždy spotřební zboží. Nová auta nemají ten potenciál, je to na jedno brdo bud to má větší kola, víc elektroniky a nebo spíše se přetahují s tím jak dobře ti budou tyhle nebo tamty lépe masírovat ego.
Dnes už je málo aut co mají duši - spíše žádná. Samozřejmě se na toho svého sem tam zlobím a postraším ho prodejem ale on se mi vždy odvděčí a to tím že mi vykouzlí úsměv na tváři, v novém autě jsem to nikdy neměl, maximálně tak vzrušení z výkonu ale to je celé. Tímto končí éra drsného auta které dokázalo hýbat s lidskými emocemi a vzniká něco co bude pro masy (je to logický krok pro ekonomiku ale nelogické k lásce movitých věcí)
300TDI---The Legend begins

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#104 Příspěvek od Rover » 02 lis 2016 19:35

Hezky napsáno hok300 :yes
Country boy...

Uživatelský avatar
Tomas K (tkala)
Příspěvky: 1172
Registrován: 09 zář 2009 14:25

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#105 Příspěvek od Tomas K (tkala) » 02 lis 2016 20:00

Napsáno hezky, souhlasím, taky nějaký to starý auto mám. Jen automobilku to neudrží nad vodou a její zaměstnance neuživí.... :-)

Takže kluci pojďme si oprašovat ty naše serie a defy a nechme automobilku ať se snaží zachovat značku LR. Ještě nedávno by na to nikdo nevsadil ani zlámanou grešli. A my doma napjatě čekáme na novýho defa, protože se nám (kupodivu hlavně manželce) líbí víc než D5. :-)

Tom

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3564
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#106 Příspěvek od VencaZE » 02 lis 2016 20:01

Tomas K (tkala) píše:Chlapi jak vypadá správný offroad? Takový, aby to nebyl speciál pro pár lidí na trial nebo superbahnění, případně na expedici - opravdu EXPEDICI do končin, kde jsou bílá místa na mapě.

Díky

Tom
Na to nejde odpovědět. Každý majitel na to má uplně jiná měřítka. A konec konců, dobrý off jde vyladit nejspíš skoro z každé značky.
Pro mě je můj předpotopní Defík kámoš do nepohody. Nikdy neprotestuje a udělá vždycky jen to co mu řeknu. Nemusím ho nikomu půjčovat protože s ním mý známí neumí/nechtejí/ bojí se/stydí se jezdit :lol: .
Nemyslím že je to nejlepší off. Je prostě jednou z dobrých variant. Někdy si ale říkám že modernější offroud by mým zádům prospěl. Takže ani sám sobě nedokážu takovou otázku zodpovědět, resp. taková otázka pro mě není vůbec zajímavá. Pracuju s tím co mám a co se mi líbí :chuckle .
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#107 Příspěvek od eliott » 02 lis 2016 20:27

Rover píše:
Tomas K (tkala) píše:Chlapi jak vypadá správný offroad? Takový, aby to nebyl speciál pro pár lidí na trial nebo superbahnění, případně na expedici - opravdu EXPEDICI do končin, kde jsou bílá místa na mapě.

Land Rover vyrábí už jen "vozy kategorie džungle na parkovišti obchodního centra"... Auta prošpikované elektronikou pro zhýčkané majitele, kteří musí mít na každou blbost čudlík... protože nejsou schopní žádné manuální činnosti. Je to totální degenerace řidiče. Mimochodem LR už testuje je i autonomní řízení v terénu... tedy že auto se bude v terénu řídit samo, "řidič" jen navolí kam chce jet. Těm několika, kteří tady nad tím slintají a hned si to poběží koupit samozřejmě novou hračku přeji, ale pro mně osobně to jsou naprosto vyhozené peníze za něco co dělá z řidiče nesvéprávné ovce. Vždyť někteří řidič už dneska neumí ani couvat a parkovat bez těch "asistentů".
:yes :yes :yes

...to už opravovat rozhodně nechci :Ale fuuj:
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
KENY
Příspěvky: 750
Registrován: 20 říj 2011 19:21
tel.: +420725929400
auto: Nějaký ten LR
Bydliště: u nás na západě!!!

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#108 Příspěvek od KENY » 02 lis 2016 21:37

Patriku,to se nebude opravovat!Co dva měsíce se přes sít stáhne nový software a po dvou letech vymění! !!

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4166
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#109 Příspěvek od low » 02 lis 2016 22:14

Aproppo nerikalo se pred lety toto obdobne i o L322 a dnes ji maji vsichni servisaci a vrakovistnici na jezdeni???
http://www.cestoffka.cz expedice po celém světě, offroadskola, firemni akce, eventmanagement http://www.offroadskola.cz

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3654
Registrován: 23 zář 2007 19:49
auto: Land Rover
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#110 Příspěvek od Maxsel » 03 lis 2016 00:18

Ne všechny výtvory od LR se mi líbí, ale D5 ani nový Def mě nijak neuráží a dokážu si představit, že s nimi budu jezdit. Určitě to udělám raději, než v případě zmiňovaného Yetiho.

Čím dál častěji slyším, jak jsou dnešní auta složitá a nespolehlivá, ale co si pamatuju, tak ty úžasný a spolehlivý auta z dob minulých najezdila za svůj dlouhý život to, co dnes ve spoustě případů najezdí auto za tři, čtyři nebo pět let. V době mého mládí byla cesta z Moravy do Prahy celodenní výlet. Dneska si tam odskočím a za chvíli jsem zpátky. Dříve dojet někam do Afriky byla velká expedice s velkou dávkou asketismu. Dneska je to výlet na pár dní v teple (nebo chladu) a v pohodlí.

Žádné z úžasných aut, která jsem kdy obdivoval nebo obdivuji od stylu nebo technické výjimečnosti přes to, co s nimi někdo dokázal až po neuvěřitelné množství vyrobených kusů nebo posměch, který sklízela, než prokázala opodstatněnost své existence, bych nechtěl vlastnit z jiného důvodu, než je právě ten obdiv a sběratelství, případně možnost se s nimi příležitostně potěšit.

Pokud potřebuji auto pro jeho primární účel, kterým je mě dopravovat a šetřit můj čas, určitě si dnes nevyberu stoletý kosti-třas, který nejede, netopí, teče do něj nebo táhne nebo se v něm dokonce musím krčit v nepřirozené poloze. Pokud chci výjimečné auto pro příležitostný nebo zvláštní zážitek, nebudu proto zatracovat ostatní auta.

Doba je jinde. Auta jsou jinde. A lásku věnuji lidem, ne věcem...
Discovery 4 TDV6 HSE
Discovery 2 TD5

http://www.youtube.com/maxselcz

Uživatelský avatar
JirkaDK
Příspěvky: 67
Registrován: 08 pro 2013 18:56
Bydliště: Dolní Kralovice

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#111 Příspěvek od JirkaDK » 03 lis 2016 08:33

Offroad pro návštěvu neprobádaných míst na mapách ?
Dnes asi jen něco takového:
Přílohy
raketa.jpg
raketa.jpg (6.16 KiB) Zobrazeno 7591 x

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#112 Příspěvek od visby » 03 lis 2016 08:39

Maxsel píše:Čím dál častěji slyším, jak jsou dnešní auta složitá a nespolehlivá, ale co si pamatuju, tak ty úžasný a spolehlivý auta z dob minulých najezdila za svůj dlouhý život to, co dnes ve spoustě případů najezdí auto za tři, čtyři nebo pět let. V době mého mládí byla cesta z Moravy do Prahy celodenní výlet. Dneska si tam odskočím a za chvíli jsem zpátky. Dříve dojet někam do Afriky byla velká expedice s velkou dávkou asketismu. Dneska je to výlet na pár dní v teple (nebo chladu) a v pohodlí.
musis brat do uvahy, ze "zlata" generacia aut (r.v. okolo 2000) este stale jazdi a jazdit bude mozno dlhsie ako auta vyrobene teraz. o trvacne auta nie je zaujem, ludia nechcu platit za auta co vydrzia dlho, chcu mat stale nieco nove (telefon, boty, auto - vsetko to iste).
Tomas K (tkala) píše:Chlapi jak vypadá správný offroad? Takový, aby to nebyl speciál pro pár lidí na trial nebo superbahnění, případně na expedici - opravdu EXPEDICI do končin, kde jsou bílá místa na mapě.
staci malo aby z defa spravili modlu offroadu a bol to trhak. staci sa nechat inspirovat trojpismenovymi skratkami STI alebo EVO a spravit z "bezneho" defa "sportovu" verziu. predstavte si auto, ktore ma wapkovatelny interier, velke ramena na podvozku, 32-34 gumy, radovy sestvalec kludne aj s PHEV, odladeny podvozok, dobru prevodovku, aktivne diferencialy a odladenu elektroniku.
bezne veci na trhu, staci to poskladat a moze to kludne stat vela - zaujem o to bude, ludia maju radi sportove veci a su ochotni za to aj zaplatit!
spolahlive to bude, aspon prvych 200tis km. samozrejme ak to nebudu vyrabat v anglicku;-)

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#113 Příspěvek od MadTom » 03 lis 2016 08:58

Visby - jako speciální verze, nějaké to STi nebo EVO určitě super a asi si to i někdo koupí. Jako pracovní auto, kterým Defender byl je to naprostá zbytečnost. Ale pracovní auto asi LR dělat nechce.
Vezmu to z druhé strany - malé auta (do 3,5t), které bude schopné dlouhodobě jezdit po polních a lesních cestách, bez toho, aby z něj trvale odpadávali kusy na prvním hrbu, odveze až 9 lidí nebo obdobně nákladu a pojede rozumně i po silnici (aby omezení bylo primárně na straně MT gum nebo podobných). Je něco takového dnes na trhu? 4x4 dodávka co jsem viděl to moc není. Potřebuje to trh? A s tím souvisí - zaplatí se vývoj? Ona ta výroba už potom tak drahá není.
Já "nového Defa" podle obrázků hodnotit nechci, je to podobně jako s D3 - všichni křičeli, kokil je v ní elektroniky, a po pár letech, až je to neučil jak LR tak hlavně servisy, je to docela dobré auto. Tady to očekávám podobně. V čem vidím problém je dlouhodobost všech současných auta - pro dohledávání chyb v elektronice jsou potřeba na straně jedné znalosti (to se naučí, časem), na straně druhé docela specifická technika (diagnostika pro dané auto) a tak je velmi drahá a moc jí není, a jak půjdou na trh nová auta, tak tu starší diagnostiku nikdo nebude udržovat/podporovat/dokumentovat. Takže auta nebo jejich části prostě nebudou opravitelná. A druhá věc je, když se podaří, a některý z elektronických prvků se prostě nepovede, nebo má jenom malou živostnost - třeba DVD mechaniky v navigacích. Tam je pak pro udržení potřeba koupit nový díl, což je extrémně drahé, nebo spíš předražené. Důvod je jednoduchý - výroba pár kusů je technicky nereálná, součástky už se nemusí vůbec vyrábět, kopie udělat rozumně nelze. Takže jedině hledat z nějakého vraku, pokud ovšem nejsou všechny špatné. Nakonec to skočí tak, že auto je KO kvůli ptákovině a jde se koupit nové. To není dlouhodobě udržitelné.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

ateliersk
Příspěvky: 84
Registrován: 03 kvě 2012 21:35
Bydliště: Kutna Hora

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#114 Příspěvek od ateliersk » 03 lis 2016 09:50

S pracovníma autama to možná půjde podobnou cestou, jakou šla německá pošta se svým elektromobilem.
http://www.hybrid.cz/nemecka-posta-si-v ... wagen-zuri

Prostě si nechají někde vyrobit jednoduché a spolehlivé auto, bez zbytečné elektroniky, tak aby to splňavalo stávající předpisy. V dnešní době není problém koupit vše potřebné. Velkejm automobilkám se to už nevyplatí a tak se toho ujme někdo menší. Možná .... :wink:

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#115 Příspěvek od MadTom » 03 lis 2016 10:31

No jo, ale elektromobil Deutche post je specifiská "skoro dodávka" na ježdění výhradně ve městě a blízkém okolí. Tedy denně plánují 80km. To je využití pro elektromobil jak dělané. Ale když vezmu nutnost dojet s autem z města někam mezi pole/na kopec/ do lesa, kam je to třeba 100km, tam půl dne jezdit po lese, což odpovídá spotřebou klidně 200km a ještě večer dojet zpět, tak elektromobil tak nějak na to nemá. Jedině s přívěsem s extra baterkama.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#116 Příspěvek od visby » 03 lis 2016 10:35

MadTom píše:Visby - jako speciální verze, nějaké to STi nebo EVO určitě super a asi si to i někdo koupí. Jako pracovní auto, kterým Defender byl je to naprostá zbytečnost. Ale pracovní auto asi LR dělat nechce.
Vezmu to z druhé strany - malé auta (do 3,5t), které bude schopné dlouhodobě jezdit po polních a lesních cestách, bez toho, aby z něj trvale odpadávali kusy na prvním hrbu, odveze až 9 lidí nebo obdobně nákladu a pojede rozumně i po silnici (aby omezení bylo primárně na straně MT gum nebo podobných). Je něco takového dnes na trhu? 4x4 dodávka co jsem viděl to moc není. Potřebuje to trh? A s tím souvisí - zaplatí se vývoj? Ona ta výroba už potom tak drahá není.
novy def bude imidzovka a vtedy uplne staci, ak bude najvyssie modely naozaj dobre (nechaju si to zaplatit) a tie lacnejsie modely budu tak len vyzerat. to funguje dobre a ziska si to masy. ak spravia def vo verzii pickup (co afaik planovali), tak to bude este viac imidzovejsie a mozno to nazvat aj pracovnym autom (a predavat lacne vykuchane auta). pozri si sa aku skalu vybavy zabera f150 alebo dodge ram.

ale to su len dohady;-) ja sa necham prekvapit a potom si to nekupim!

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3469
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#117 Příspěvek od Land Jirka » 03 lis 2016 11:46

Mně ani tak nevadí, jak bude nový "Defender" vypadat a jakou bude mít techniku, protože s tím kam směřuje automobylový průmysl jsem se smířil.
Kdo má rád klasického defíka se všemi jeho neduhy, tak ho asi za nového metrosexuala nevymění...

Já bych měl jen jedno přání na firmu Land Rover a to, že když už nechtějí vyrábět ortodoxní pracovní offroad, tak ať s ukončením výroby přestanou používat název DEFENDER.

Já i když jedu někam dál, tak si vezmu defíka i když mám i jiná auta, protože mě jízda s defem baví.

Myslím, že na dnešní zaasfaltované a zabetonované planetě se už auta mimo silnice velkým automobilkám nevyplatí vyrábět.
Drtivé většině kupců dnešních SUV stačí pohon 4x2 protože s autem větší terén než polňačku k chatě dvakrát do roka nedají.
a plastové imitace nájezdových plechů na nárazníku jim dodávají dostatečný pocit drsného ofrouďáka.

Cesta k výrobě aut pro fandy + pracovních a vojenských aut je jedině kusová výroba u malých specializovaných výrobců.
Třeba tady umí moje další srdcovky starý LC a Bronca:
http://www.icon4x4.com/fj
http://www.icon4x4.com/br
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2751
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#118 Příspěvek od cyril » 03 lis 2016 16:30

low píše:Aproppo nerikalo se pred lety toto obdobne i o L322 a dnes ji maji vsichni servisaci a vrakovistnici na jezdeni???
Když si po sobě přečteš cos sám napsal, tak sis vlastně úplně jasně a zřetelně odpověděl. Pokud nemáš vrakoviště nebo servis, tohle auto prostě mít nemůžeš.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#119 Příspěvek od eliott » 03 lis 2016 17:14

cyril píše:
low píše:Aproppo nerikalo se pred lety toto obdobne i o L322 a dnes ji maji vsichni servisaci a vrakovistnici na jezdeni???
Když si po sobě přečteš cos sám napsal, tak sis vlastně úplně jasně a zřetelně odpověděl. Pokud nemáš vrakoviště nebo servis, tohle auto prostě mít nemůžeš.
:yes :lol:
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
cuisine
Příspěvky: 635
Registrován: 25 bře 2007 22:10

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#120 Příspěvek od cuisine » 03 lis 2016 18:15

Já si myslím, že jestli bude "nový def" auto které bude v rámci LR to nejnabitější technologiemi, tak to pak rozhodně nebude auto schopně dlouhodobého pracovního provozu v terénu. Víkendové výjezdy asi třeba zvládne, ale v šachtě se mu asi moc líbit nebude.

Původně jsem myslel, že se Defender v nové podobě přetransformuje do něčeho jako Hilux, ale i s nabídkou klasické kombi verze, šáska atp. Což bych asi i pochopil a když vidím celosvětová prodejní čísla Hiluxu, tak se LR divím, že se z toho koláče nesnaží nic ukrojit. Na druhou stranu už asi ani neumí takové auto vyvinout ...

A tak holt pokud bych dnes kupoval nové auto tohoto ražení, tak já mám jasno ... a myslím, že jasno budu mt i když ten nový def přijde, pokud se tedy nestane nějaký zázrak ... Obrázek
2010 UAZ 3164/2003 UAZ 3160/2000 TLC KZJ95/1979 TLC FJ55/1977 TLC 55/1962 ČZ175

Odpovědět