RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Je to n afťák a ten bude topit méně než benzín. Kouknul by se na termostat a na ventilátor, jestli neběží furt i v zimě.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Kokesek
- Příspěvky: 4442
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Dobrák píše:tak mi nedá abych tady trochu nepobavil, už si připadám jak Máágoor, u minulýho RR jsem řešil přehřívání ... tak co bych si vymyslel teď ? L322 TD6 moc chladí venkovní teplota 10 stupňů , trochu delší klesání ... třeba 2 .. 3 km a ejhle teplota vody je na půlce půlky Čím začít ? termostat nebo visco ?
a ještě jeden dotaz: Dá se nějak přeprogramovat vebasto aby se dalo manuálně spustit například i při 7 stupních ? Prý je to nějak nastavené kůli emisím, že to jde jenom když mrzne. Nevíte ?
Díky
Dobrák
pokud ti drzi stabilne 70° potom mas spatnej termostat pro egr. ten nahore. A pokud ti teplota klesa z kopce tak mas spatnej hlavni termostat.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Kokesek píše:Dobrák píše:tak mi nedá abych tady trochu nepobavil, už si připadám jak Máágoor, u minulýho RR jsem řešil přehřívání ... tak co bych si vymyslel teď ? L322 TD6 moc chladí venkovní teplota 10 stupňů , trochu delší klesání ... třeba 2 .. 3 km a ejhle teplota vody je na půlce půlky Čím začít ? termostat nebo visco ?
a ještě jeden dotaz: Dá se nějak přeprogramovat vebasto aby se dalo manuálně spustit například i při 7 stupních ? Prý je to nějak nastavené kůli emisím, že to jde jenom když mrzne. Nevíte ?
Díky
Dobrák
pokud ti drzi stabilne 70° potom mas spatnej termostat pro egr. ten nahore. A pokud ti teplota klesa z kopce tak mas spatnej hlavni termostat.
Tak je, rovnaký problem ako aj u BMW ( rovn. motor ).
- low
- Admin fóra
- Příspěvky: 4166
- Registrován: 04 led 2007 10:39
- tel.: +420 603462950
- auto: def 110 + L322
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Mozna to tu probehlo, ale pro jistotu, kdyz uz jsem to za pomoci Kubrta nasel
upgrade SW pro mk IV navigaci ISO http://www.myrangerover.co.uk/mk4-navig ... sh-screen/
navod jak vypalit a nahrat do auta http://e39source.com/archives/797/comment-page-13
upgrade SW pro mk IV navigaci ISO http://www.myrangerover.co.uk/mk4-navig ... sh-screen/
navod jak vypalit a nahrat do auta http://e39source.com/archives/797/comment-page-13
http://www.cestoffka.cz expedice po celém světě, offroadskola, firemni akce, eventmanagement http://www.offroadskola.cz
- Kokesek
- Příspěvky: 4442
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
low píše:Mozna to tu probehlo, ale pro jistotu, kdyz uz jsem to za pomoci Kubrta nasel
upgrade SW pro mk IV navigaci ISO http://www.myrangerover.co.uk/mk4-navig ... sh-screen/
navod jak vypalit a nahrat do auta http://e39source.com/archives/797/comment-page-13
Je pro jistotu upozornuji na to ze je potreba mit v poradku DVD mechaniku!
- low
- Admin fóra
- Příspěvky: 4166
- Registrován: 04 led 2007 10:39
- tel.: +420 603462950
- auto: def 110 + L322
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
nikdo nic?
low píše:Tak mam taky jeden dotaz. Predpokladam ze bude mit souvislost klima a vnejsi teplomer. Vnejsi teplomer obcas ukazuje vyrazne vic nez venku je. Coz by mne nejak zily netrhalo problem je ze auto bud moc chladi nebo moc topi. Nekdo nejakej napad ci zkusenost?
http://www.cestoffka.cz expedice po celém světě, offroadskola, firemni akce, eventmanagement http://www.offroadskola.cz
- Kokesek
- Příspěvky: 4442
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
low píše:nikdo nic?
low píše:Tak mam taky jeden dotaz. Predpokladam ze bude mit souvislost klima a vnejsi teplomer. Vnejsi teplomer obcas ukazuje vyrazne vic nez venku je. Coz by mne nejak zily netrhalo problem je ze auto bud moc chladi nebo moc topi. Nekdo nejakej napad ci zkusenost?
jednou sem to resil a bl problem s hodnotama cidla slunecniho svitu u BMW. Takove male cerne kolecko
- low
- Admin fóra
- Příspěvky: 4166
- Registrován: 04 led 2007 10:39
- tel.: +420 603462950
- auto: def 110 + L322
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
reseni?
http://www.cestoffka.cz expedice po celém světě, offroadskola, firemni akce, eventmanagement http://www.offroadskola.cz
- Hubert
- Příspěvky: 2461
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: RE: Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Dignostika klimy zda funguje sparvne cidlo svitu a vnejsi teploty. O jake auto se presne jedna?low píše: reseni?
Odesláno z mého SM-G903F pomocí Tapatalk
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- low
- Admin fóra
- Příspěvky: 4166
- Registrován: 04 led 2007 10:39
- tel.: +420 603462950
- auto: def 110 + L322
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
L322 3,0td. diky necham bodnout na PC a nasmeruju kam koukat :_)
http://www.cestoffka.cz expedice po celém světě, offroadskola, firemni akce, eventmanagement http://www.offroadskola.cz
- libovka
- Příspěvky: 1989
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
[quote="Dobrák"]tak mi nedá abych tady trochu nepobavil, už si připadám jak Máágoor, u minulýho RR jsem řešil přehřívání ... tak co bych si vymyslel teď ? L322 TD6 moc chladí venkovní teplota 10 stupňů , trochu delší klesání ... třeba 2 .. 3 km a ejhle teplota vody je na půlce půlky Čím začít ? termostat nebo visco ?
a ještě jeden dotaz: Dá se nějak přeprogramovat vebasto aby se dalo manuálně spustit například i při 7 stupních ? Prý je to nějak nastavené kůli emisím, že to jde jenom když mrzne. Nevíte ? ]
Ta teplota je špatným termostatem.Nejčastěji odchází ten na EGR chladiči,ale klidně vyměn oba.Už budou mít na to nárok.
Webasto lze nakodovat aby se dalo spustit ručně nebo časovačem.
a ještě jeden dotaz: Dá se nějak přeprogramovat vebasto aby se dalo manuálně spustit například i při 7 stupních ? Prý je to nějak nastavené kůli emisím, že to jde jenom když mrzne. Nevíte ? ]
Ta teplota je špatným termostatem.Nejčastěji odchází ten na EGR chladiči,ale klidně vyměn oba.Už budou mít na to nárok.
Webasto lze nakodovat aby se dalo spustit ručně nebo časovačem.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
caute, jednu otazku mam. Ked davam auto na zdvihak, je najlepsie ho spustit uplne dole(pripadne zamknut) alebo ho treba dat hore na vankusoch a tak zdvihat? asi primitivna otazka, ale nemam šajnu.
byvale Okta I, II, BMW X5,bmw X3, Audi A6, L322 3,6TDV8(cervene)
teraz Disco 4 SDV6
L322 3,6 TDV8
VW Phaeton 3.0Tdi
teraz Disco 4 SDV6
L322 3,6 TDV8
VW Phaeton 3.0Tdi
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
No doufám, že do nástupní výšky a zamknout. Alespoň sám to tak dělám, naposledy dnes ráno, když jsem přezouval na zimní...
- libovka
- Příspěvky: 1989
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Je to uplne jedno. Ja to zvedam normalne v poloze pro bezny provoz.
- Kokesek
- Příspěvky: 4442
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
je lepsi auto zvedak z polohy nizsi, protoze pri proveseni nepusobi na mech takovy vnitrni tlak. u p38 se nekdy stane ze mech odskoci ze zakladny. L322 to ma resene trochu jinak.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Zdravím pani , chcel by som sa opytat na simmering na prevodovke (TD6 GM 5L40) kde je radiaca paka-tiahlo potrebujem to vymenit lebo to slzi. Potreboval by som vediet cislo toho dielu alebo kde sa to da dostupne zohnat, lebo v LR mi povedali ze 2-3 tyzdne a v BMW tiez. Dakujem
-
- Příspěvky: 214
- Registrován: 28 úno 2016 19:50
- tel.: 607519728
- auto: LR 322
- Bydliště: Plzeňsko
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Zdarec. Jak nejlíp zvednout a o kolik LR 322 ? dělal jste někdo podložky lift 2 ?Co senzory, stačí jen prodloužit táhla a o kolik?
A co tlumiče ? případně jaké .díky za rady
A co tlumiče ? případně jaké .díky za rady
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Vykašli se na to, byla tady hromada lidí co L322 ladili do terénu a vždy to skončilo tak, že pořídili něco vhodnějšího co se dá levně upravovat.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
vykasli se na to, ja s moji l322 projizdim nesmysly, to auto v zakladu zvladne opravdu hodne.
kdyz uz, tak upravy to chce nasledujici:
dobre gumy
Krytovani podvozku - nejlepe hlinikove a jak pod motor tak pod prevodovku pripadne zadni tlumic vyfuku - plasty uz mi opadaly
Sneslo by to snorchel sani je nizko. Pekne tam pasuje snorchel z RR sport, je treba dodelat vnitrkem blatniku sani, k tomu jsem se jeste nedostal
krabicku, ktera ti umozni jet v offroad modu vic nez 50kmh
kdyz uz, tak upravy to chce nasledujici:
dobre gumy
Krytovani podvozku - nejlepe hlinikove a jak pod motor tak pod prevodovku pripadne zadni tlumic vyfuku - plasty uz mi opadaly
Sneslo by to snorchel sani je nizko. Pekne tam pasuje snorchel z RR sport, je treba dodelat vnitrkem blatniku sani, k tomu jsem se jeste nedostal
krabicku, ktera ti umozni jet v offroad modu vic nez 50kmh
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
-
- Příspěvky: 214
- Registrován: 28 úno 2016 19:50
- tel.: 607519728
- auto: LR 322
- Bydliště: Plzeňsko
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
tak ono ani tak nejde o žádnou divočinu. Chtěl bych to obout sice na ATčka ,ale o chlup větší .265/65/r18 a to asi stávající výška podvozku nedejchne ? Co jsi dělal s tlumičem a kde sehnat ty nájezďáky? máš nějaký fotky?