Discovery 100x jinak

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Mahatma
Příspěvky: 283
Registrován: 13 pro 2007 19:23
tel.: jedině Xperia Z1c
auto: Disco 3
Bydliště: Ostrava

Re: Discovery 100x jinak

#1081 Příspěvek od Mahatma » 19 zář 2016 19:00

habakuk píše:Tak 2x10 opravdu neznamená 22 převodů :grin:, ale věř, že moderní 2x10 zvládají celý rozsah jsou na to navrhovány. Mám takto osazené kolo doma a jezdím úplně všechny rychlosti bez žádného omezení.
Když se chce i 2x10 může být 22 :bandit
A s tím rozsahem se taky nebudu přít, jen na to někdy kouknu, jak je to okaučovaný. Přeci jen to vybočení řetězu je značné. Já skončil u 3x9 a teď radši drandím na koloběžce.

Uživatelský avatar
Phulc
Příspěvky: 328
Registrován: 28 srp 2009 17:25
Bydliště: LIBEREC

Re: Discovery 100x jinak

#1082 Příspěvek od Phulc » 19 zář 2016 19:34

habakuk píše:Tak zrovna srovnávat to s vývojem u horských kol je trošku nešťastné srovnání (nikdo mě nepřesvědčí, že 1x11 je lepší než 2x10). Sem tam jezdím s aktuálním Jeepem GCH který má nějakých 250koní a 8st automat a za ty tři roky jsem tam ani jednou nezařadil redukci protože prostě nebyla potřeba, automat si to vždy nějak odřadil i v nízkých rychlostech s vozíkem.
No to je právě ono . Ona ta redukce je primárně určena do TERÉNU ne k tescu s vozejkem :grin: Takže se neni čemu divit , že pomalu vymizí neboť 99% majitelů novejch """"OFFroadů""" se nepodívá ani na zasněženou louku , takže je vcelku jasné , že redukce se stává zbytečností ..........ale nějak se zapomíná na nás ostatní ( 1 % ) :hmm:
Nissan PATROLL 160 3,3 td + Mišivbuši Panděro 2,8td , ex-L.R. DISCO I 2,5 tdi
Co Tě nezabije ... to se vrátí ... a zkusí to znovu !

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2559
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Discovery 100x jinak

#1083 Příspěvek od habakuk » 19 zář 2016 20:01

No jo na dědičně Tesco nemáme tak moc nevím zda je nebo není potřeba redukce. Von je u těchto aut hlavní problém úplně někde jinde. Redukce je k ničemu pokud nemáš trakci u těchto aut jsou většinou 18" kola a pro ně je problém sehnat MT gumy.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Discovery 100x jinak

#1084 Příspěvek od visby » 20 zář 2016 10:24

habakuk píše:Tak zrovna srovnávat to s vývojem u horských kol je trošku nešťastné srovnání (nikdo mě nepřesvědčí, že 1x11 je lepší než 2x10). Sem tam jezdím s aktuálním Jeepem GCH který má nějakých 250koní a 8st automat a za ty tři roky jsem tam ani jednou nezařadil redukci protože prostě nebyla potřeba, automat si to vždy nějak odřadil i v nízkých rychlostech s vozíkem.
ak mas skok medzi 1 a 2 moc velky, tak sa v terene jazdi velmi tazko. su proste situacie, kedy je aj kratka 1 moc rychla a niekedy zase situacie, kedy je jemnejsie odstupnovanie na nezaplatenie.

porovnanie s bikami je podla mna trefne, 2x10 ma podstatne vacsi rozsah prevodov, uz len preto ze znesie prakticky rovnaku kazetu a ma vpredu dve pily. na kopceky v cechach to je ale uplne zbytocne, staci ti rozsah 1x11. v alpach by si sa s 1x11 ale vcelku trapil, bud hore alebo dole.
rovnako je to s autami, ked sa vozis tu po europe a nekravis s tym autom v tazkom terene, tak ti silny motor a 8st automat bude stacit. ked ale chces ist s tym autom naozaj do terenu a dlhsie ako 100km, tak ti redukcia pride ako najlepsi napad.

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2559
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Discovery 100x jinak

#1085 Příspěvek od habakuk » 20 zář 2016 10:52

Ano, dá se s tímto srovnáním souhlasit, ale opět narazíš na to, že zbytek auta není dělaný na cesty kde je redukce nutně potřeba. Pak to auto využije redukci pouze ve skalnatém terénu kde není kladen takový důraz na terénní vzorek. Ten GCH má kola 20" a nic menšího se tam dát nedá, Disko 4 měla minimum 18" kde asi dělá pár AT gum co bude mít Disco 5?
Tak dojdeme k tomu, že je prostě redukce zcela zbytečná a kvůli mizernému křížená bude lepší připlatit za zadní uzávěru než za redukci.
Jinak to ZF v Jeepu řadí v 50km/h myslím 6.stupeň pro představu jak spodní rozsah naskládán blízko sebe.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Discovery 100x jinak

#1086 Příspěvek od visby » 20 zář 2016 13:36

habakuk píše:Ano, dá se s tímto srovnáním souhlasit, ale opět narazíš na to, že zbytek auta není dělaný na cesty kde je redukce nutně potřeba. Pak to auto využije redukci pouze ve skalnatém terénu kde není kladen takový důraz na terénní vzorek. Ten GCH má kola 20" a nic menšího se tam dát nedá, Disko 4 měla minimum 18" kde asi dělá pár AT gum co bude mít Disco 5?
Tak dojdeme k tomu, že je prostě redukce zcela zbytečná a kvůli mizernému křížená bude lepší připlatit za zadní uzávěru než za redukci.
Jinak to ZF v Jeepu řadí v 50km/h myslím 6.stupeň pro představu jak spodní rozsah naskládán blízko sebe.
da sa to aj naopak povedat, na co robit zvysok auta do terenu ked uz ani redukciu nema?;-) je to len dalsi znak toho, ze nove disco moc do terenu nebude. pricom 3 a 4 toho zvladnu viac nez dost!

ZF neradi tak kvoli sprevodovaniu, ale kvoli tomu ze ten silny motor moze podtacat kedze ma dostatocny moment. robia to vsetky moderne prevodovky. dovod je tradicne - spotreba;-)

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Discovery 100x jinak

#1087 Příspěvek od teslo » 20 zář 2016 13:58

habakuk píše:Tak zrovna srovnávat to s vývojem u horských kol je trošku nešťastné srovnání (nikdo mě nepřesvědčí, že 1x11 je lepší než 2x10). Sem tam jezdím s aktuálním Jeepem GCH který má nějakých 250koní a 8st automat a za ty tři roky jsem tam ani jednou nezařadil redukci protože prostě nebyla potřeba, automat si to vždy nějak odřadil i v nízkých rychlostech s vozíkem.
:lol: tiez mam niekolko skusenosti, ze som redukciu nepotreboval a utesene nastupaval vyskove metre az do momentu prehriatia hlavnej prevodovky :lol: potom sa ukazalo naco je dobra redukcia :-)
ale uznavam, ze to je skor vizitka poddimenzovaneho chladenia :roll:
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Discovery 100x jinak

#1088 Příspěvek od Acon » 23 říj 2016 22:17

Obrázek
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
Mára-RRC
Příspěvky: 1480
Registrován: 16 pro 2012 17:23
tel.: 773625346
auto: 2x RRC
Bydliště: Bor u Tachova

Re: Discovery 100x jinak

#1089 Příspěvek od Mára-RRC » 12 lis 2016 22:29

Kříženíčko
Přílohy
Kříženíčko DI.jpg
RRC 1993 200 Tdi. Když Klasiku tak Classika (My Devils Machine)
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...

Uživatelský avatar
zidon
Příspěvky: 1290
Registrován: 17 dub 2016 13:32
auto: ex Disco I. 200tdi
Bydliště: Pelhrimov (obcas Hlinsko v C. ) ;-) POVOLANI: Zachranar ( aneb poslani k posrani :D )

Re: Discovery 100x jinak

#1090 Příspěvek od zidon » 12 lis 2016 22:31

Mooooc peknyy! :clap
Cim lepsi gumy tim dal se jde pro traktor :D
FOTO: http://zidon155.rajce.idnes.cz/
VIDEO: https://www.youtube.com/user/zidon155

Uživatelský avatar
brudr
Příspěvky: 2163
Registrován: 06 úno 2008 23:55
Bydliště: BRÜNN

Re: Discovery 100x jinak

#1091 Příspěvek od brudr » 22 lis 2016 09:05

Kua,pěkně vybavená firma :muscle :yes
Přílohy
2016-11-22 09.00.41.jpg
2016-11-22 09.00.41.jpg (340.65 KiB) Zobrazeno 8980 x
tel:604422529
p.bocek@email.cz

Uživatelský avatar
stiinek
Příspěvky: 645
Registrován: 20 pro 2013 23:27
auto: D2 Td5 2004
Bydliště: Pošukov

Re: Discovery 100x jinak

#1092 Příspěvek od stiinek » 21 pro 2016 17:15

V Rosicích mají hasiči novou hračku:
http://www.firebrno.cz/na-dalnici-bude- ... ve-vozidlo
Disco2 Td5 2004
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)

Uživatelský avatar
pojir
Příspěvky: 2547
Registrován: 20 zář 2013 12:29
tel.: 602727915
auto: D2
Bydliště: u Blanska
Kontaktovat uživatele:

Re: Discovery 100x jinak

#1093 Příspěvek od pojir » 21 pro 2016 17:18

Aha, takze tem to patri! Tu jsem pred par tydny videl v Brne na Uzke.
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.

Uživatelský avatar
stiinek
Příspěvky: 645
Registrován: 20 pro 2013 23:27
auto: D2 Td5 2004
Bydliště: Pošukov

Re: Discovery 100x jinak

#1094 Příspěvek od stiinek » 09 led 2017 10:57

The Grand tour, epizoda 9. Jeremy se pokusí vymyslet moderní SUV.
Přílohy
disco-sl500.jpg
disco-sl500.jpg (91.2 KiB) Zobrazeno 8180 x
Disco2 Td5 2004
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)

Uživatelský avatar
Mára-RRC
Příspěvky: 1480
Registrován: 16 pro 2012 17:23
tel.: 773625346
auto: 2x RRC
Bydliště: Bor u Tachova

Re: Discovery 100x jinak

#1095 Příspěvek od Mára-RRC » 11 led 2017 20:00

Disko pomáhá
Přílohy
disco deník.jpg
RRC 1993 200 Tdi. Když Klasiku tak Classika (My Devils Machine)
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...

omar
Příspěvky: 2715
Registrován: 15 črc 2008 21:30
tel.: 736769704
auto: Discovery TD5,F2
Bydliště: kousek od Nového Jičína

Re: Discovery 100x jinak

#1096 Příspěvek od omar » 17 úno 2017 18:41


Uživatelský avatar
jareku
Příspěvky: 1726
Registrován: 09 zář 2012 23:25
tel.: 737 347 753
auto: RR L322+DEF+SIII
Bydliště: Blansko

Re: Discovery 100x jinak

#1097 Příspěvek od jareku » 25 bře 2017 20:42

image.jpeg
Live long and prosper.

Uživatelský avatar
marwak
Příspěvky: 422
Registrován: 08 led 2016 12:44
auto: DIII 2.7 TDV6 SE
Bydliště: Hraběšice

Re: Discovery 100x jinak

#1098 Příspěvek od marwak » 20 dub 2017 09:17

Disco 2 jesenických hasičů v akci během jarního bílého osvěžení ;)
LRD.png
17973888_1328149357277434_4682827212716152084_o.jpg
Naposledy upravil(a) marwak dne 29 dub 2017 23:49, celkem upraveno 1 x.
DIII 2.7 TDV6 SE-2007

Uživatelský avatar
IvoG
Příspěvky: 23
Registrován: 04 pro 2012 21:19
tel.: 0905640494
auto: RRC ´75
Bydliště: BA

Re: Discovery 100x jinak

#1099 Příspěvek od IvoG » 24 dub 2017 09:23

v londyne na ulici...
Přílohy
DSC_0079.JPG

Uživatelský avatar
bobo7
Příspěvky: 477
Registrován: 17 led 2017 08:54
auto: D2 Td5, D4 SDv6
Bydliště: Žilina

Re: Discovery 100x jinak

#1100 Příspěvek od bobo7 » 24 dub 2017 09:38

v prvom momente som myslel, že niekto faceliftoval 4ku na 5tku :) až potom som si všimol, že sú tam obe :D
Cesta vedie tadiaľ, kadiaľ sa vydáš.

Odpovědět