Discovery 100x jinak
Moderátor: Miky_CZ
Re: Discovery 100x jinak
Tak já jim to neberu, ale každá generace měla nějaké Disco geny byť nějak upraveny postupně zjemněny, ale byly tam. Tady snad zůstala jen vyvýšená část na kapotě prostě zvětšený Disco sport.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- Mahatma
- Příspěvky: 283
- Registrován: 13 pro 2007 19:23
- tel.: jedině Xperia Z1c
- auto: Disco 3
- Bydliště: Ostrava
Re: Discovery 100x jinak
[/quote]Jak prostě nic? To je pokrok směrem k bezpečnosti chodců, nižším emisím, menšímu odporu vzduchu...
Bohužel nový Defender i Discovery ztrácí svoji tvář...[/quote]
Jo, je to takové ... uhlazené. Pryč je ten tvar cihly.
http://images.cdn.autocar.co.uk/sites/a ... k=7RLpy0aQ
A ten hrb tam asi bude!
http://carsdotreview.com/wp-content/upl ... 017-10.jpg
Bohužel nový Defender i Discovery ztrácí svoji tvář...[/quote]
Jo, je to takové ... uhlazené. Pryč je ten tvar cihly.
http://images.cdn.autocar.co.uk/sites/a ... k=7RLpy0aQ
A ten hrb tam asi bude!
http://carsdotreview.com/wp-content/upl ... 017-10.jpg
- Hubert
- Příspěvky: 2465
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Discovery 100x jinak
Už vidím jak po tom budou v lese krásně klózat halózky.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Discovery 100x jinak
Nebude mít konstrukční základ opět společný se RRS jak to bylo u D3 a RRS první generace? Podle tvaru přední části bych se ani nedivil a navíc je to LR tradice už dob RRC a D1.
- Hubert
- Příspěvky: 2465
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Discovery 100x jinak
Sem chtěl napsat to samé když jsem si nového sporta prohlížel na křižovatce. I se mě to líbí ale spíš by tomu slušel název Range Rover než DiscoveryMaxsel píše:Nebude mít konstrukční základ opět společný se RRS jak to bylo u D3 a RRS první generace? Podle tvaru přední části bych se ani nedivil a navíc je to LR tradice už dob RRC a D1.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Discovery 100x jinak
http://auto.pravda.sk/novinky/clanok/40 ... spiatocky/
ak je toto pravda, tak disco pride o redukciu.
ak je toto pravda, tak disco pride o redukciu.
- komin
- Příspěvky: 939
- Registrován: 31 kvě 2010 14:45
- tel.: 0904543118
- auto: LR Defender 110 Td5
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Discovery 100x jinak
Ja si myslim ze disco 5 sa bude robit ako tuareg s 2 verziami pohonu 4x4 a full offroad s redukciamia a uzavierkami.
LR DEFENDER 110 SW
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Discovery 100x jinak
Ak má 8st a 2 spiatočky tak sa dá predpokladať, že redukcia nebude potrebná ak to bude vhodne odstupňované. U nákladiakov so 16kvaltami tiež vymizli redukované prevodovky lebo sa to jednoducho dá zprevodovať tak, že vie ísť 3km/h aj 90km/h a vystačí si rozsahom 600ot. Ten 2oj liter má rozsah tak 2000ot a to myslím 8st dá
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: Discovery 100x jinak
A co bys čekal ? Doba offroudová je dávno pryč , nastala doba suvéčková .visby píše:http://auto.pravda.sk/novinky/clanok/40 ... spiatocky/
ak je toto pravda, tak disco pride o redukciu.
Nissan PATROLL 160 3,3 td + Mišivbuši Panděro 2,8td , ex-L.R. DISCO I 2,5 tdi
Co Tě nezabije ... to se vrátí ... a zkusí to znovu !
Co Tě nezabije ... to se vrátí ... a zkusí to znovu !
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: Discovery 100x jinak
tak ona není potřeba ....ona hlavní převodovka má tolik stupňů,že ty první jsou tak pomalé že statečně redukci adaptují . navíc ty motory maj dost krouťáku .....ani nemluvím o tom že dnes si to lidi kupujou do města
- pojir
- Příspěvky: 2551
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Discovery 100x jinak
Me to odstraneni pridavky neurazi. Naopak mi to pripomina vyvoj u horskych kol, kde se preslo z 3x8 na 1x10 a ve vysledku je to lehci a jednodussi na vyrobu i obsluhu.
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6484
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Discovery 100x jinak
já bych taky přídafku vyhodil, nechal bych jenom low range, kdo chce spěchat, ať so koupí fábii
-
- Příspěvky: 14948
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Discovery 100x jinak
Jo tak 10 nebo 8 rychlostí, místo 2*5 rychlostí by se mi také líbilo víc, pokud by rozsah zpřevodování zůstal stejnej. To že v D2 není redukce synchronizovaná je jedna z mála věcí, co ni na to autě chybí. Takže jestli to tak udělají, a bude to mít nějaké inteligentní řízení, tak proč ne.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Discovery 100x jinak
zabudol si dodat, ze 1x10 ma podstatne nizsi rozsah prevodov ako 3x8...pojir píše:Me to odstraneni pridavky neurazi. Naopak mi to pripomina vyvoj u horskych kol, kde se preslo z 3x8 na 1x10 a ve vysledku je to lehci a jednodussi na vyrobu i obsluhu.
Re: Discovery 100x jinak
Tak zrovna srovnávat to s vývojem u horských kol je trošku nešťastné srovnání (nikdo mě nepřesvědčí, že 1x11 je lepší než 2x10). Sem tam jezdím s aktuálním Jeepem GCH který má nějakých 250koní a 8st automat a za ty tři roky jsem tam ani jednou nezařadil redukci protože prostě nebyla potřeba, automat si to vždy nějak odřadil i v nízkých rychlostech s vozíkem.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- Mahatma
- Příspěvky: 283
- Registrován: 13 pro 2007 19:23
- tel.: jedině Xperia Z1c
- auto: Disco 3
- Bydliště: Ostrava
Re: Discovery 100x jinak
No jo, jenže 2x10 stejně reálně neznamená 22 převodů, ale z důvodů technických a materiálových jen asi 12 (přílišné křížení)? Takže reálně použiješ jen část možných a je to skoro stejné jako těch 1x11. U redukce to vidím podobně. U automatu ji použiju jen opravdu vyjímečně pro R, 2 a 3. Když mi to vhodně poskládaná převodovka nahradí, není co řešit.habakuk píše:Tak zrovna srovnávat to s vývojem u horských kol je trošku nešťastné srovnání (nikdo mě nepřesvědčí, že 1x11 je lepší než 2x10). Sem tam jezdím s aktuálním Jeepem GCH který má nějakých 250koní a 8st automat a za ty tři roky jsem tam ani jednou nezařadil redukci protože prostě nebyla potřeba, automat si to vždy nějak odřadil i v nízkých rychlostech s vozíkem.
Re: Discovery 100x jinak
Tak 2x10 opravdu neznamená 22 převodů , ale věř, že moderní 2x10 zvládají celý rozsah jsou na to navrhovány. Mám takto osazené kolo doma a jezdím úplně všechny rychlosti bez žádného omezení.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
Re: Discovery 100x jinak
Podla mna nejde ani tak o celkovy pocet rychlosti a ale hlavne o to ze pomer najlahsi/najtazsi prevod je u 2x10 o 70% vacsi ako u 1x11.Mahatma píše:No jo, jenže 2x10 stejně reálně neznamená 22 převodů, ale z důvodů technických a materiálových jen asi 12 (přílišné křížení)? Takže reálně použiješ jen část možných a je to skoro stejné jako těch 1x11.
if it ain't broke, don't fix it
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6484
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Discovery 100x jinak
já si myslim, že se tady ty témata hezky sešly, v podstatě jsme jen trochu předběhli dobu, ale ne o moc, myslím, že discovery šest, nejpozději sedm, bude prostě šlapací autíčko, aby bylo dostatečn cool a in a navíc šetrné ke všemu...
- Trewor - ségra
- Příspěvky: 251
- Registrován: 10 úno 2013 11:45
- auto: D2
- Bydliště: Praha
Re: Discovery 100x jinak
Tou dobu tu...místní staromilci a odpůrci nového, budou psát jaký byly ty starý káry (současná generace) suprový a jednoduchý na opravu a byly tam jen desítky kurvítek místo stovek s desetinovou životností.Hanys_a_Kaca píše:já si myslim, že se tady ty témata hezky sešly, v podstatě jsme jen trochu předběhli dobu, ale ne o moc, myslím, že discovery šest, nejpozději sedm, bude prostě šlapací autíčko, aby bylo dostatečn cool a in a navíc šetrné ke všemu...
Pak se tu začnou objevovat závady jako promítání průhledný kapoty na displayi na palubce a naopak na kapotě bude nastavení klimatizace...a uber pak v létě topení když to bude dotykový
Aspoň už přeskočenej řetěz nebude tak fatální závada