Discovery 100x jinak

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2559
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Discovery 100x jinak

#1061 Příspěvek od habakuk » 06 zář 2016 10:28

Tak já jim to neberu, ale každá generace měla nějaké Disco geny byť nějak upraveny postupně zjemněny, ale byly tam. Tady snad zůstala jen vyvýšená část na kapotě prostě zvětšený Disco sport.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

Uživatelský avatar
Mahatma
Příspěvky: 283
Registrován: 13 pro 2007 19:23
tel.: jedině Xperia Z1c
auto: Disco 3
Bydliště: Ostrava

Re: Discovery 100x jinak

#1062 Příspěvek od Mahatma » 06 zář 2016 10:31

[/quote]Jak prostě nic? To je pokrok směrem k bezpečnosti chodců, nižším emisím, menšímu odporu vzduchu... :D

Bohužel nový Defender i Discovery ztrácí svoji tvář...[/quote]

Jo, je to takové ... uhlazené. Pryč je ten tvar cihly.
http://images.cdn.autocar.co.uk/sites/a ... k=7RLpy0aQ

A ten hrb tam asi bude! :clap
http://carsdotreview.com/wp-content/upl ... 017-10.jpg

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2461
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: Discovery 100x jinak

#1063 Příspěvek od Hubert » 06 zář 2016 10:35

Už vidím jak po tom budou v lese krásně klózat halózky. :-)
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3654
Registrován: 23 zář 2007 19:49
auto: Land Rover
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Discovery 100x jinak

#1064 Příspěvek od Maxsel » 06 zář 2016 11:15

Nebude mít konstrukční základ opět společný se RRS jak to bylo u D3 a RRS první generace? Podle tvaru přední části bych se ani nedivil a navíc je to LR tradice už dob RRC a D1.
Discovery 4 TDV6 HSE
Discovery 2 TD5

http://www.youtube.com/maxselcz

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2461
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: Discovery 100x jinak

#1065 Příspěvek od Hubert » 06 zář 2016 21:34

Maxsel píše:Nebude mít konstrukční základ opět společný se RRS jak to bylo u D3 a RRS první generace? Podle tvaru přední části bych se ani nedivil a navíc je to LR tradice už dob RRC a D1.
Sem chtěl napsat to samé když jsem si nového sporta prohlížel na křižovatce. I se mě to líbí ale spíš by tomu slušel název Range Rover než Discovery
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Discovery 100x jinak

#1066 Příspěvek od visby » 16 zář 2016 15:43

http://auto.pravda.sk/novinky/clanok/40 ... spiatocky/

ak je toto pravda, tak disco pride o redukciu.

Uživatelský avatar
komin
Příspěvky: 939
Registrován: 31 kvě 2010 14:45
tel.: 0904543118
auto: LR Defender 110 Td5
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Discovery 100x jinak

#1067 Příspěvek od komin » 16 zář 2016 19:27

Ja si myslim ze disco 5 sa bude robit ako tuareg s 2 verziami pohonu 4x4 a full offroad s redukciamia a uzavierkami.
LR DEFENDER 110 SW

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Discovery 100x jinak

#1068 Příspěvek od Acon » 16 zář 2016 20:30

Ak má 8st a 2 spiatočky tak sa dá predpokladať, že redukcia nebude potrebná ak to bude vhodne odstupňované. U nákladiakov so 16kvaltami tiež vymizli redukované prevodovky lebo sa to jednoducho dá zprevodovať tak, že vie ísť 3km/h aj 90km/h a vystačí si rozsahom 600ot. Ten 2oj liter má rozsah tak 2000ot a to myslím 8st dá
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
Phulc
Příspěvky: 328
Registrován: 28 srp 2009 17:25
Bydliště: LIBEREC

Re: Discovery 100x jinak

#1069 Příspěvek od Phulc » 17 zář 2016 13:08

visby píše:http://auto.pravda.sk/novinky/clanok/40 ... spiatocky/

ak je toto pravda, tak disco pride o redukciu.
A co bys čekal ? Doba offroudová je dávno pryč , nastala doba suvéčková . :envy
Nissan PATROLL 160 3,3 td + Mišivbuši Panděro 2,8td , ex-L.R. DISCO I 2,5 tdi
Co Tě nezabije ... to se vrátí ... a zkusí to znovu !

Uživatelský avatar
tomáš štěpnička
Příspěvky: 1444
Registrován: 14 srp 2008 09:37
Bydliště: Nový Jáchymov

Re: Discovery 100x jinak

#1070 Příspěvek od tomáš štěpnička » 19 zář 2016 10:44

tak ona není potřeba ....ona hlavní převodovka má tolik stupňů,že ty první jsou tak pomalé že statečně redukci adaptují . navíc ty motory maj dost krouťáku .....ani nemluvím o tom že dnes si to lidi kupujou do města :lol:

Uživatelský avatar
pojir
Příspěvky: 2547
Registrován: 20 zář 2013 12:29
tel.: 602727915
auto: D2
Bydliště: u Blanska
Kontaktovat uživatele:

Re: Discovery 100x jinak

#1071 Příspěvek od pojir » 19 zář 2016 10:59

Me to odstraneni pridavky neurazi. Naopak mi to pripomina vyvoj u horskych kol, kde se preslo z 3x8 na 1x10 a ve vysledku je to lehci a jednodussi na vyrobu i obsluhu.
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6477
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Discovery 100x jinak

#1072 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 19 zář 2016 11:56

já bych taky přídafku vyhodil, nechal bych jenom low range, kdo chce spěchat, ať so koupí fábii :-)
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Discovery 100x jinak

#1073 Příspěvek od MadTom » 19 zář 2016 12:16

Jo tak 10 nebo 8 rychlostí, místo 2*5 rychlostí by se mi také líbilo víc, pokud by rozsah zpřevodování zůstal stejnej. To že v D2 není redukce synchronizovaná je jedna z mála věcí, co ni na to autě chybí. Takže jestli to tak udělají, a bude to mít nějaké inteligentní řízení, tak proč ne.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Discovery 100x jinak

#1074 Příspěvek od visby » 19 zář 2016 12:53

pojir píše:Me to odstraneni pridavky neurazi. Naopak mi to pripomina vyvoj u horskych kol, kde se preslo z 3x8 na 1x10 a ve vysledku je to lehci a jednodussi na vyrobu i obsluhu.
zabudol si dodat, ze 1x10 ma podstatne nizsi rozsah prevodov ako 3x8...

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2559
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Discovery 100x jinak

#1075 Příspěvek od habakuk » 19 zář 2016 14:43

Tak zrovna srovnávat to s vývojem u horských kol je trošku nešťastné srovnání (nikdo mě nepřesvědčí, že 1x11 je lepší než 2x10). Sem tam jezdím s aktuálním Jeepem GCH který má nějakých 250koní a 8st automat a za ty tři roky jsem tam ani jednou nezařadil redukci protože prostě nebyla potřeba, automat si to vždy nějak odřadil i v nízkých rychlostech s vozíkem.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

Uživatelský avatar
Mahatma
Příspěvky: 283
Registrován: 13 pro 2007 19:23
tel.: jedině Xperia Z1c
auto: Disco 3
Bydliště: Ostrava

Re: Discovery 100x jinak

#1076 Příspěvek od Mahatma » 19 zář 2016 15:08

habakuk píše:Tak zrovna srovnávat to s vývojem u horských kol je trošku nešťastné srovnání (nikdo mě nepřesvědčí, že 1x11 je lepší než 2x10). Sem tam jezdím s aktuálním Jeepem GCH který má nějakých 250koní a 8st automat a za ty tři roky jsem tam ani jednou nezařadil redukci protože prostě nebyla potřeba, automat si to vždy nějak odřadil i v nízkých rychlostech s vozíkem.
No jo, jenže 2x10 stejně reálně neznamená 22 převodů, ale z důvodů technických a materiálových jen asi 12 (přílišné křížení)? Takže reálně použiješ jen část možných a je to skoro stejné jako těch 1x11. U redukce to vidím podobně. U automatu ji použiju jen opravdu vyjímečně pro R, 2 a 3. Když mi to vhodně poskládaná převodovka nahradí, není co řešit.

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2559
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Discovery 100x jinak

#1077 Příspěvek od habakuk » 19 zář 2016 15:14

Tak 2x10 opravdu neznamená 22 převodů :grin:, ale věř, že moderní 2x10 zvládají celý rozsah jsou na to navrhovány. Mám takto osazené kolo doma a jezdím úplně všechny rychlosti bez žádného omezení.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

Uživatelský avatar
petmic
Příspěvky: 551
Registrován: 08 říj 2012 10:49
auto: D2
Bydliště: SK

Re: Discovery 100x jinak

#1078 Příspěvek od petmic » 19 zář 2016 15:21

Mahatma píše:No jo, jenže 2x10 stejně reálně neznamená 22 převodů, ale z důvodů technických a materiálových jen asi 12 (přílišné křížení)? Takže reálně použiješ jen část možných a je to skoro stejné jako těch 1x11.
Podla mna nejde ani tak o celkovy pocet rychlosti a ale hlavne o to ze pomer najlahsi/najtazsi prevod je u 2x10 o 70% vacsi ako u 1x11.
if it ain't broke, don't fix it

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6477
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Discovery 100x jinak

#1079 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 19 zář 2016 15:31

já si myslim, že se tady ty témata hezky sešly, v podstatě jsme jen trochu předběhli dobu, ale ne o moc, myslím, že discovery šest, nejpozději sedm, bude prostě šlapací autíčko, aby bylo dostatečn cool a in a navíc šetrné ke všemu...
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Uživatelský avatar
Trewor - ségra
Příspěvky: 251
Registrován: 10 úno 2013 11:45
auto: D2
Bydliště: Praha

Re: Discovery 100x jinak

#1080 Příspěvek od Trewor - ségra » 19 zář 2016 16:09

Hanys_a_Kaca píše:já si myslim, že se tady ty témata hezky sešly, v podstatě jsme jen trochu předběhli dobu, ale ne o moc, myslím, že discovery šest, nejpozději sedm, bude prostě šlapací autíčko, aby bylo dostatečn cool a in a navíc šetrné ke všemu...
Tou dobu tu...místní staromilci a odpůrci nového, budou psát jaký byly ty starý káry (současná generace) suprový a jednoduchý na opravu a byly tam jen desítky kurvítek místo stovek s desetinovou životností.
Pak se tu začnou objevovat závady jako promítání průhledný kapoty na displayi na palubce a naopak na kapotě bude nastavení klimatizace...a uber pak v létě topení když to bude dotykový :roll: :lol:
Aspoň už přeskočenej řetěz nebude tak fatální závada :D

Odpovědět