Nákupy na Ostrovech
Moderátor: Miky_CZ
Nákupy na Ostrovech
Byl jsem na nákupech v zemi původu našich angličáků. Opět to byla cesta přes devatero hor, řek a moří, byli jsme v Paddocku, u Craddocka, v Rocky Mountain a hlavně v RPI pro motůrek do RRC. Poseděli jsme v mnoha hospůdkách, obědvali jsme s místními farmáři někde "in the middle of nowhere" mezi Matlockem a Cannockem a dokonce i na koupání došlo (naštěstí dobrovolné, trajekt doplul vpořádku ).
- Přílohy
-
- D3 kufr 016 kopie.jpg
- (94.67 KiB) Staženo 1299 x
-
- D3 kufr 031 kopie.jpg
- (104.2 KiB) Staženo 1299 x
-
- D3 kufr 029 kopie.jpg
- (112.58 KiB) Staženo 1299 x
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
nákupy
...
- Přílohy
-
- D3 kufr 028 kopie.jpg
- (102.14 KiB) Staženo 1295 x
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
nákupy
...
- Přílohy
-
- D3 kufr 019 kopie.jpg
- (123.94 KiB) Staženo 1292 x
-
- D3 kufr 020 kopie.jpg
- (107.74 KiB) Staženo 1292 x
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
nákupy
...
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
motor
Jelo to úžasně, pohon dvěma motory je holt pohon dvěma motory .
Dostali jsme to tam ručně, jak jinak (V8 má výhodu, že je celohliníkový a váží navzdory svému objemu 4,6 litru polovinu toho, co váží kdejaký 2,5-litrový turbo-diesel) a krom toho jsme tam dostali také automatickou převodovku s rozvodovkou, kardany, kompletní výfuk včetně svodů, jednu LPG 80-ti litrovou a druhou benzinovou 35-ti litrovou nádrž, krabici příslušenství a instalačního materiálu pro tuhle srandu, dále sadu kotoučových brzd, door-tops, footwells a krabici drobností pro Dědka a velký kufr na závěr. D3 je prostě náklaďák.
Moře bylo no, jak bych to..., prostě ledové, z čehož jsem se zvláště radoval poté, co mě jedna větší vlnka ohodila až po prsa...oblečeného .
Dostali jsme to tam ručně, jak jinak (V8 má výhodu, že je celohliníkový a váží navzdory svému objemu 4,6 litru polovinu toho, co váží kdejaký 2,5-litrový turbo-diesel) a krom toho jsme tam dostali také automatickou převodovku s rozvodovkou, kardany, kompletní výfuk včetně svodů, jednu LPG 80-ti litrovou a druhou benzinovou 35-ti litrovou nádrž, krabici příslušenství a instalačního materiálu pro tuhle srandu, dále sadu kotoučových brzd, door-tops, footwells a krabici drobností pro Dědka a velký kufr na závěr. D3 je prostě náklaďák.
Moře bylo no, jak bych to..., prostě ledové, z čehož jsem se zvláště radoval poté, co mě jedna větší vlnka ohodila až po prsa...oblečeného .
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Krásné fotky z "výpravy". Nejkrásnější je ale ten motůreček . Nemá prostě chybu. Kolipak asi stál Jestli to můžeš pustit do etéru, dej to sem. Dík.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
Nákupy
No "výprava" to fakt byla jenom v úvozovkách (žádný offroad v pustině se nekonal) a důvod proč jsem to podnikl, byl čistě účelový.
Jo, ten motůrek je fakt úžasný a hodně si od něho slibuji. Vlastně celá firma RPI je úžasná a je skvělé poznat lidi, pro něž je práce mnohem víc, než pouhý zdroj obživy.
Jinak byl opravdu docela drahý, ale s přihlédnutím k faktu, že je to vlastně ručně na zakázku stavěný agregát, navíc ještě trošku přituněný, tak to není cena přehnaná. Chystám ale vlákno do kapitoly Range Rover, něco jako "Záchrana jednoho Classica II.", kde se tím hodlám zabývat podrobněji a nechci to psát dvakrát, tak prosím o strpení.
Jo, ten motůrek je fakt úžasný a hodně si od něho slibuji. Vlastně celá firma RPI je úžasná a je skvělé poznat lidi, pro něž je práce mnohem víc, než pouhý zdroj obživy.
Jinak byl opravdu docela drahý, ale s přihlédnutím k faktu, že je to vlastně ručně na zakázku stavěný agregát, navíc ještě trošku přituněný, tak to není cena přehnaná. Chystám ale vlákno do kapitoly Range Rover, něco jako "Záchrana jednoho Classica II.", kde se tím hodlám zabývat podrobněji a nechci to psát dvakrát, tak prosím o strpení.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
Trosku jsem uz o tom co se chysta zaslechl a moc ti fandim, potrebujem tu v CR takovy auta abychom trosku pozvedli mineni u nas o LR...
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz
-
- Příspěvky: 1054
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 917 189 010
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
Re: Nákupy
No to sa tesim, lebo ja mam urobene uz vsetko okrem motoru.Neklan píše:Chystám ale vlákno do kapitoly Range Rover, něco jako "Záchrana jednoho Classica II.", kde se tím hodlám zabývat podrobněji a nechci to psát dvakrát, tak prosím o strpení.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2
Blue Evoque 2014 2.2
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
Nechystáte se někdo náhodou autem do UK?
Začal mi zase zlobit řetěz , a Ashcrofti říkají, že je to velmi divné aby odešel tak brzy, a že mi to tedy -- byť už po záruce -- opraví zdarma, ale musím si nějak zajistit dopravu.
Nepojedete čirou náhodou někdo autem, kam by se vám vešla redukčka, v dohledné době někam na sever od Londýna? Moje redukčka by vám samozřejmě přispěla na benzin/naftu/fritovací olej/na co vlastně jezdíte
Díky,
Nepojedete čirou náhodou někdo autem, kam by se vám vešla redukčka, v dohledné době někam na sever od Londýna? Moje redukčka by vám samozřejmě přispěla na benzin/naftu/fritovací olej/na co vlastně jezdíte
Díky,
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Ashcroft
Ashcrofti jsou sice přímo v Lutonu a 5 minut autem od kanceláře kam min. 1x za 2 měsíce jezdím (nebo spíš létám), ale bohužel v dohledné době neplánuji výlet autem.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE