RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
pan klobouk
Příspěvky: 298
Registrován: 21 lis 2009 17:04
auto: RR L322 TD6
Bydliště: Brno

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#381 Příspěvek od pan klobouk » 07 črc 2016 12:42

Lukasino píše:Ahoj,
mám prosbičku, poradíte prosím jak se zbavit nápisu "key battery low"? Baterii jsem vyměnil za novou, ale svítí mi to pořád. Co čtu na UK fórech, tak to je docela častý, jsou tam různé babské rady typu zmačknout tlačítko na delší dobu, otevřít klíčem, atd. Ale nic mi nepomáhá. Jak se toho můžu zbavit? :mrgreen:

Poté poradíte, jak se nejlépe dostat ke stahovačce okna řidiče? Po výletu ze Tuniska tam mám pořád spoustu písku, takže nová stahovačka (necelé dva roky) stáhne 2cm a skončí...
Jak sundat tapec už vím podle tutorialu na youtube, ale předpokládám, že tím to nekončí :mrgreen:

Rave mám, ale buď v něm hledat neumím, nebo to tam není, ale najdu tam jedině rozepsanou stahovačku co obsahuje, ale popis jak jí nejlépe vyndat ne.

Moc díky :wink:
Ahoj, k prvnímu dotazu. Tohle jsem přesně řešil před nedávnem. Spároval jsem to podle tohoto návodu z bmw fora:

sedneš do auta
zavřeš za sebou dveře
strčíš klíče do zapalování a otočíš na 2 polohu a zpět
klíč vytáhneš ze zapalování
zmáčkneš tlačítko otevřít a držíš ho
během toho zmáčkneš 3x tlačítko zamknout a poté pustíš tlačítko otevřít
začne ti blikat dioda a auto se zamkne a odemkne
spárování proběhlo

přesně tak to u mě proběhlo. Sice až na potřetí, protože mě ve snu nenapadlo, že koupím dvakrát starou baterku do ovladače. :doh

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#382 Příspěvek od Lukasino » 07 črc 2016 12:51

Ahoj,
moc díky ;) Tomuhle jsem se chtěl vyhnout, jestli jsem četl správně, tak snad když se vymění baterie do minuty, tak by to nemělo být potřeba.

Pokud dělám tohle, tak musím ale vzít oba klíče, že? Protože tím, že spáruji jeden, druhý automaticky smáznu... :mrgreen:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

pan klobouk
Příspěvky: 298
Registrován: 21 lis 2009 17:04
auto: RR L322 TD6
Bydliště: Brno

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#383 Příspěvek od pan klobouk » 07 črc 2016 13:14

Přesně tak. Musíš oba klíče. S tou minutou nevím, ale je to možné, protože když jsem si kdysi před lety měnil v ovladači baterii, tak jsem to nedělal a fungovalo to. Teď při výměně baterie mě ten nápis taky občas svítil, dokonce mě přestala fungovat dálka. Po výměně (konečně dobré) baterie a spárování už je to o.k.

pan klobouk
Příspěvky: 298
Registrován: 21 lis 2009 17:04
auto: RR L322 TD6
Bydliště: Brno

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#384 Příspěvek od pan klobouk » 07 črc 2016 13:22

teď mě tak napadlo, že Ti možná radím blbě. :Sorry: Já to tak pároval, protože mě už nešlo DO. Pokud Ti DO jde, tak stačí vyměnit baterku v klíči. Pokud to píše pořád , tak jsi koupil taky vybitou... Zkus druhý klíč.

Uživatelský avatar
gomez89
Příspěvky: 51
Registrován: 20 bře 2016 14:58
auto: RR L322
Bydliště: Prešov

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#385 Příspěvek od gomez89 » 08 črc 2016 18:17

Ahojte

Vedeli by ste mi nieco povedat ku motoru TdV8 ta 3.6 200kw?

Premyslam o kúpe, momentalne mam td6 3.0d 130kw ( bmw ).

Hlavne ma zaujima kazivosť turb, vstrekov, ČR Cerpadla, ako je na tom rozvod ( interval vymeny ) a este nieco k automatu.

Dakujem krasne za odpovede :wasntme

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#386 Příspěvek od Kokesek » 10 črc 2016 10:06

gomez89 píše:Ahojte

Vedeli by ste mi nieco povedat ku motoru TdV8 ta 3.6 200kw?

Premyslam o kúpe, momentalne mam td6 3.0d 130kw ( bmw ).

Hlavne ma zaujima kazivosť turb, vstrekov, ČR Cerpadla, ako je na tom rozvod ( interval vymeny ) a este nieco k automatu.

Dakujem krasne za odpovede :wasntme

Jede to pekne, je to mensi zlo nez TDV6, kazi se tam vse co se na motorech kazi, delam nejvice altiky, vstriky, hadice vzduchu, EGR, spinacky, obcas automat ale to az kolem 350-400tis km. Coz se moc lidem nepodari najet :mrgreen:, Rozvod retezem, oproti TDV6 zmena. Elektrika celkem drzi. Zadni brzdice nic nevydrzi oproti staremu modelu s 3.0d. tak zhruba tohle...
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
gomez89
Příspěvky: 51
Registrován: 20 bře 2016 14:58
auto: RR L322
Bydliště: Prešov

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#387 Příspěvek od gomez89 » 10 črc 2016 18:31

Kokesek píše:
gomez89 píše:Ahojte

Vedeli by ste mi nieco povedat ku motoru TdV8 ta 3.6 200kw?

Premyslam o kúpe, momentalne mam td6 3.0d 130kw ( bmw ).

Hlavne ma zaujima kazivosť turb, vstrekov, ČR Cerpadla, ako je na tom rozvod ( interval vymeny ) a este nieco k automatu.

Dakujem krasne za odpovede :wasntme

Jede to pekne, je to mensi zlo nez TDV6, kazi se tam vse co se na motorech kazi, delam nejvice altiky, vstriky, hadice vzduchu, EGR, spinacky, obcas automat ale to az kolem 350-400tis km. Coz se moc lidem nepodari najet :mrgreen:, Rozvod retezem, oproti TDV6 zmena. Elektrika celkem drzi. Zadni brzdice nic nevydrzi oproti staremu modelu s 3.0d. tak zhruba tohle...


Dakujem.

Rozvod teda tam je remen? Ci reťaz? To je on?
Přílohy
image.png

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#388 Příspěvek od Kokesek » 10 črc 2016 22:39

na obrazku mas tdv6. tdv8 ma retez.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#389 Příspěvek od Lukasino » 11 črc 2016 14:41

pan klobouk píše:teď mě tak napadlo, že Ti možná radím blbě. :Sorry: Já to tak pároval, protože mě už nešlo DO. Pokud Ti DO jde, tak stačí vyměnit baterku v klíči. Pokud to píše pořád , tak jsi koupil taky vybitou... Zkus druhý klíč.
V pohodě :) Naivně jsem doufal, že třeba diagnostika ukáže přes live data napětí v klíči, kolik že je to tedy málo, ale nic takového jsem tam nenašel :(

Tak jsem koupil ještě jeden kus jinde, jestli ani ten nepomůže, tak holt zajedu do LR :mrgreen: Díky za snahu ;)
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#390 Příspěvek od Lukasino » 12 črc 2016 07:51

Našel jsem workshop manual pro L322, kdyby někdo chtěl ;)

http://www.landroverweb.com/Pdf-files/M ... 0Rover.pdf
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#391 Příspěvek od Lukasino » 12 črc 2016 14:13

Lukasino píše:
pan klobouk píše:teď mě tak napadlo, že Ti možná radím blbě. :Sorry: Já to tak pároval, protože mě už nešlo DO. Pokud Ti DO jde, tak stačí vyměnit baterku v klíči. Pokud to píše pořád , tak jsi koupil taky vybitou... Zkus druhý klíč.
V pohodě :) Naivně jsem doufal, že třeba diagnostika ukáže přes live data napětí v klíči, kolik že je to tedy málo, ale nic takového jsem tam nenašel :(

Tak jsem koupil ještě jeden kus jinde, jestli ani ten nepomůže, tak holt zajedu do LR :mrgreen: Díky za snahu ;)
Tak už nevím, koupil jsem další baterii, nic. Zkusil jsem i synchronizovat klíče, beze změny.

Dokáže někdo říct, jaké ta baterie musí mít napětí? Nebo jak se toho zbavit? U druhého klíče mi to píše také key battery low, ale tam je dva roky stará baterie, takže věřím, že může být už slabší... A nebo to tam prostě je a nezbavím se toho? :mrgreen:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

pan klobouk
Příspěvky: 298
Registrován: 21 lis 2009 17:04
auto: RR L322 TD6
Bydliště: Brno

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#392 Příspěvek od pan klobouk » 12 črc 2016 16:31

Vím,že to zní divně, ale mě taky začala fungovat až ta třetí kterou jsem koupil... Už jsem šel i po přijímači, ale bylo mě řečeno, že ten se nemůže pokazit. Ze zoufalství jsem jel na diagnostiku do servisu (p.Hodboď) , tam mě přesvědčili, že furt kupuji blbý baterky a dali tam svoji. Spárovali, cvak,cvak a bylo. Od té doby klid a žádný nápis.

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#393 Příspěvek od Lukasino » 21 črc 2016 21:11

Nakonec to musela být SW chyba, odpojil jsem baterii na dvě hodinky a po zapnutí už bez chyby, hurá :dance
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
gregori
Příspěvky: 359
Registrován: 17 bře 2015 07:54
auto: L322 4.4 V8
Bydliště: Brno-venkov

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#394 Příspěvek od gregori » 08 srp 2016 09:39

Ahoj,
jdou přední tlumiče vyměnit aniž by se měnily měchy? Nikde jsem nenašel samostatně prodáváné tlumiče, vždy jen set s měchy.

Díky za radu, M.

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#395 Příspěvek od Lukasino » 08 srp 2016 09:45

Vyměnit samostatně jdou, jako celek se to vyndá a potom rozebere, ale o tom, že by je někdo prodával samostatně nevím :wink:

Jinak měchy jsou na obou stranách stejné, jen tlumič je jiný.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Dobrák
Příspěvky: 422
Registrován: 23 pro 2009 22:21
auto: D Trojka
Bydliště: Olomouc

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#396 Příspěvek od Dobrák » 24 srp 2016 12:13

Mám takovej dotaz pánové, jak moc težký je vytáhnout chladič klimatizace na RR 322 3,0d ? ? Je tam nějakej zádrhel, například, že je zapotřebí speciální nářadí ? V servisu klimaizací mi řekli, že přesně neví kde to uniká, ale že to vypadá na chladič. Rozdělat se jim to ale nechtělo, že to prej nedělaj. A v normálním servisu zase nemají věci na zjištění úniku klimačky. Tak jsem si říkal, že bych vatahl doma chladič natlakoval normalně ve vodě a bude jasno jestli je to chladič. Má někdo nějakou zkušenost ?

Dík

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#397 Příspěvek od MadTom » 24 srp 2016 12:43

A nahnali tam to UV světélkující barvivo? Potom už to jenom o tom hledat, kde je problém, ale když na chladič není pořádně vidět, tak to jde blbě. Druhá možnost je nafouknout to tuším vodíkem, a ten jak je lehkej tak stoupá nahoru a takovou čuchačkou se detekuje odkud. A třetí je dát to do pořádného servisu co dělá klimatizace - mě na D2 měnili jak chladič vepředu, tak výměník v palubce. A to ta palubka musela celá ven.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#398 Příspěvek od Kokesek » 24 srp 2016 13:14

Barvivo a uv brýle... Dusík je takovej ze to stejne pak nevidíš. Tlak potřebuješ aspon 12-16bar a případně nahrat ať se to otevře....8baru ti nestaci to nebude utíkat pokud je to porezni.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4166
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#399 Příspěvek od low » 23 zář 2016 22:54

Tak mam taky jeden dotaz. Predpokapdaam ze bude mit souvislost klima a vnejsi teplomer. Vnejsi teplomer obcas ukazuje vyrazne vic nez venku je. Coz by mne nejak zily netrhalo problemnje ze auto bud moc chladi nebo moc topi. Nekdo nejalej napad ci zkusenost?
http://www.cestoffka.cz expedice po celém světě, offroadskola, firemni akce, eventmanagement http://www.offroadskola.cz

Uživatelský avatar
Dobrák
Příspěvky: 422
Registrován: 23 pro 2009 22:21
auto: D Trojka
Bydliště: Olomouc

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#400 Příspěvek od Dobrák » 10 říj 2016 22:16

tak mi nedá abych tady trochu nepobavil, už si připadám jak Máágoor, u minulýho RR jsem řešil přehřívání ... tak co bych si vymyslel teď ? L322 TD6 moc chladí :grin: venkovní teplota 10 stupňů , trochu delší klesání ... třeba 2 .. 3 km a ejhle teplota vody je na půlce půlky :) Čím začít ? termostat nebo visco ?


a ještě jeden dotaz: Dá se nějak přeprogramovat vebasto aby se dalo manuálně spustit například i při 7 stupních ? Prý je to nějak nastavené kůli emisím, že to jde jenom když mrzne. Nevíte ?

Díky
Dobrák

Odpovědět