číslo rámu na DII
Moderátor: Miky_CZ
- HARDYS
- Příspěvky: 114
- Registrován: 17 úno 2013 20:55
- tel.: 723728383
- auto: L R Di3OO
- Bydliště: PODĚBRADY
číslo rámu na DII
Ahoj pánové nemužu na DII najít číslo rámu, kde je vyražené
děkuji
děkuji
- jbizik
- Příspěvky: 1931
- Registrován: 19 zář 2013 00:53
- tel.: +421907325338
- auto: D1 200tdi, L322 m62
- Bydliště: Slovenske Pravno okr.Turc.Teplice , Slovensko
Re: číslo rámu na DII
Je za pravym zadnym kolesom na rame. Dobre si to presuchaj handrou moze to byt zaspinene alebo ak si mal v minulosti osetrovany spodok mozes to mat zastriekane.
Ex- D2 4.0 V8 - LPG
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
-
- Příspěvky: 127
- Registrován: 12 kvě 2011 21:45
- tel.: 602129312
- auto: Discavery 2
Re: číslo rámu na DII
Nazdar.Pozor na to-já sem hledal klasicky vyražené,tak jsem brousil a najednou se objevilo, ale dělané strojem/důlčikované/
tím méně spozorovatelné,málem jsem to přehlédl. lapkyn.
tím méně spozorovatelné,málem jsem to přehlédl. lapkyn.
-
- Příspěvky: 15101
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: číslo rámu na DII
Klasicky ručně vyražené je na Defu, na D2 je dělané strojem.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Mrky DII
- Příspěvky: 641
- Registrován: 27 zář 2011 17:57
- tel.: 605517364
- auto: Už jen Free I 3x
- Bydliště: Smržovka
Re: číslo rámu na DII
No, a nebo tam už taky není. U DII nic nového ...
To se pěkně vezem, se špínou a rezem ...
Re: číslo rámu na DII
No mě, vinko ošmirglovali na stk. bylo fakt blbe videt, tak technik vzal smirg a nebylo už vubec. Takže nasledovalo kolečko heplreg magistrat vyražení a zase magistrat a nakonec znova stk.
no a protože se technik co to vyražel nechtel nikam natahovat a vysirat, tak ho vyrazil zevnitř ramu. Tak jsem zvedavej az me v rakousku chytnou , jak se na to budopu varit kdyz to neni viodet pokud nevlezes pod auto.
ale zase to tam už nikdy nevyrezne, protože je to tam furt od něčeho mastné
no a protože se technik co to vyražel nechtel nikam natahovat a vysirat, tak ho vyrazil zevnitř ramu. Tak jsem zvedavej az me v rakousku chytnou , jak se na to budopu varit kdyz to neni viodet pokud nevlezes pod auto.
ale zase to tam už nikdy nevyrezne, protože je to tam furt od něčeho mastné
-
- Příspěvky: 15101
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: číslo rámu na DII
Tak si to nafoť, nejlépe někde na heveru, a přidej si k tomu kopii papírů od vyražení nového VINu a tyhle papíry si jednak dobře schovej pro případnej prodej auta, a druhou kopii se nech přímo v autě. To by ti případně mohlo docela pomoci při vysvětlováni.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: číslo rámu na DII
VIN na DII je pálenej laserem, takže mizí v korozi snadno. Auta z roku 2000 ho maj většinou už dost špatnej a štítky pod oknem u nás neakceptují. Pokus se ho najít, pokud bude aspoň blbě čitelný tak si to nech zapsat do protokolu o stk ( udělej evidenčku). S tím pak zajeď na obecní úřad, odbor dopravy a požádej o vyražení VIN náhradní technologií. S papírem zpět na STK kterou ti úřad určí a domluv se na postupu, většinou ti řeknou že by bylo nejlíp si to vyrazit sám a přijet s tím na nafocení a dopsání. S novým protokolem z stk pak znova na úřad, kde ti za asi 100 Kč zapíšou vyražení do TP .
A je to, pokud se to takhle udělá tak s tím není problém a moc to nestojí. Pokud to necháš vyhnít do konce stk, tak hrozí pakárna a dopisování se zastoupením, většinou je to drahé a zdlouhavé.
Dělal jsem to takhle už víckrát ( i na DII) a pohoda, dokud nezmizí VIN úplně.
Na DII se razí blbě, rám je z tenkých plechů na sobě a ty pruží a raznice skáče ale nic nerazí. Proto je nejlepší to nabušit blízko ohybu, jakoby v rohu profilu.
A je to, pokud se to takhle udělá tak s tím není problém a moc to nestojí. Pokud to necháš vyhnít do konce stk, tak hrozí pakárna a dopisování se zastoupením, většinou je to drahé a zdlouhavé.
Dělal jsem to takhle už víckrát ( i na DII) a pohoda, dokud nezmizí VIN úplně.
Na DII se razí blbě, rám je z tenkých plechů na sobě a ty pruží a raznice skáče ale nic nerazí. Proto je nejlepší to nabušit blízko ohybu, jakoby v rohu profilu.
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
- Mrky DII
- Příspěvky: 641
- Registrován: 27 zář 2011 17:57
- tel.: 605517364
- auto: Už jen Free I 3x
- Bydliště: Smržovka
Re: číslo rámu na DII
Když se před necelými pěti lety přivezlo Disco z říše, tak VIN samozřejmě nebylo komplet. Nechalo se to znovu vyrazit a zapsat a pak po dvou letech před STK tam už zase nebylo. Tak jsem vzal kus plechu, nechal na to VIN vygravírovat a pak to na rám navařil. A je to svatý. A vzhledem k tomu, že mám v techničáku zapsáno "VIN obnoveno náhradní technologií", není s tím na STK problém.
To se pěkně vezem, se špínou a rezem ...
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6506
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: číslo rámu na DII
Protoze se to objevuje znovu a znovu, popisi svou anabazi na prelomu let 2015/16 s vinkem na d2
scéna 1) říjen 2015, poslal jsem tátu s diskoškou na STK, ale protože to byla dekra v praze kde jedou podle noveho systemu už drive nez ostatni, vicemene podle soucasnych pravidel jeli uz na podzim minuleho roku, tata neprosel, vin na ramu neni. Vzhledem k tomu, že rám byl pískovanej a stříknutej polyuretanem, celkem to nebylo divný, technik je Ok, tátu zná snad od pravěku (osmdesátý léta), acetonem dokonce očistili ten muj polyuretan, ale vinko tam fakt není, technik řekl, že pokud nenafotí nepustí to dál. Dále tvrdil, že pokud by tam nebylo vůbec, že by měl v podstatě volat cajty, resp. tuto skutečnost aktivně někam hlásit a auto by v podstatě nemělo dostat technickou ani na 30 dni.
Závěr první scény, technická na 30 dní a v protokolu vstřícně, "neuplné, částečně nečitelné nebo vyrezlé vin na šasí"
A že si mám zajít na město vyřídit náhradní ražbu.
scéna 2) magistrát hlavního města prahy, vyšehrad byznys centrum, dole na pobočkách bez úspěch o navázání komunikace, šesté patro budovy přes recepci pan šustr, kdo bude řešit vin v praze, narazí na něj. Pan šustr si vzal protokol z stk přečetl a pokýval hlavou, že ale na základě tohodle on rozhodnout nemůže a že potřebuje nafotit stav toho rámu.
scéna 3) Bohdalec, tam kde se dělaj technické změny a veteráni, tak tam na technickejch změnách sedí pán, co si vezme bundu vyleze z okénka dojde k autu, nafotí rám, celkové pohledy a štítky u motoru a pod oknem a zase zaleze do okýnka s tím, že fotky nahraje na společný sítový disk, kam se dostane i šustr z vyšehradu.
scéna 4) opět vyšehrad byznys centrum, šustr. Došel jsem za šustrem, ten našel v počítači fotky, kde nebylo nic vidět a prohlásil: tady není nic vidět. Konečně. Na to konto mi řekl, že dyž tam nic není, tak že to bude chtít vyrazit nahradni technologií, a že potřebuje ztotožnění vozidla od zástupce výrobce/ dovozce.
scéna 5) Zástupce Helpreg / Stehlík, vycházíme spolu dobře - korektně, nicméně chtělo ho to trochu honit telefonem a mejlem, ale zvladli jsme to pomoci fotek po mejlu až mi jednou do přišel na dobirku (necelý litr) papír se ztotžněním vozidla.
scéna 6) opět vyšehrad byznys centrum, šustr. Se ztotožněním vozidla jsem si konečně vyplnil žádost o řízení o ražbě náhradní technologií s tím, že tuto žádost s velkým techničákem a puvodnim protokolem s stk a ztotožněním pan šustr převzal a bude tvořit rozhodnutí, mám vyčkat až mne vyzve.
scéna 7) volá mi šustr že připravil rozhodnutí ať se dostavím.
scéna opět vyšehrad byznys centrum, šustr nepřítomen. šel jsem si pro rozhodnutí, ale šustr tam nebyl, protože by někde jinde, kdy tam bude jsem nezjistil. Tím že nemá normální oknko, ale jen kancl, tak taky nemá žádné otvírací hodiny, vycházel jsem z otvíracích hodin přepážek dole v budově, což vycházelo, až do dneška. jdu domů.
scéna 9) opět vyšehrad byznys centrum, šustr přítomen - vydává mi úřední rozhodnutí o ražbě náhradní technologií, kde se píše, že mají vyrazit původní vin.
scéna 10) bohdalec - já zcela vyčerpán ležím mrtev na bojišti a vstupuje do hry nová krev, má žena a dvě děti. Na bohdalci se jim daří nechat vyrazit vin do auta (platba necelý litr), ale pán z technických změn, který by to byl schopen i zapsat do techničáků odmítá, protože už za pulhodiny mu začíná pauza na oběd a to by asi nestihl a aby tam čekala žena se dvěma dětma další hodinu a pul..., tak to vzdávají, ale mají fyzicky naboucháno vin a protokol o tom, že ho nabouchali (stanice stk).
scéna 11) opět vyšehrad byznys centrum, šustr. Podávám mu protokol o tom, že to máme nabouchaný a jestli mi to nezapíše, což mi už předtim řekl, že mi to může zapsat až to bude nabouchaný. Chvíli tím listuje a pak říká, že to ale potřebuje mít zkontrolovaný od toho technika z technických změn z bohdalce. Kleju, odcházím.
scéna 12) znovu bohdalec, žena dvě děti. Okénko technických změn, venku prší. Pán v okénku se nemůže vymlouvat, že bude brzy oběd, protože zrovna začly ouřední hodiny. Pokýve hlavou, že by měl zkontrolovat a asi i nafotit novej vin, a ženy se ptá, kde ten vin je (v protokolu je napsáno: "z vnitřní strany chassis na pravé straně u převodovky"), ano skutečně tam je, protože pan bouchač vlezl pod auto do jámy, rozhlédl se a nabouchal to směrem zevnitř ven, tak jak se mu to jistě dobře bouchalo. pán z okýnka technických změn kroutí hlavou, říká, že je mokro a že pod auto na záda nepoleze, aby tam něco hledal, když to není vidět zvenku. žena odmítá odejít, děti na tajný signál začínají plakat. Pán bez fyzické kontroly auta zapisuje do velkeho i maleho technicaku "vin vyrazen nahradni technologii" ve velkem je i poznamka o umisteni.
scéna 13) bezproblémů absolvuji celou novou stk, platim plnou palbu, protoze od minule uběhlo pul roku, platnost nove stk je vsak o tuto dobu zkracena, tedy dostavm stk na rok a pul.
Mezi scenou jedna a 13 probehly vanoce a mnoho jineho, uredni hodiny byznys cenrta vysehrad se pomerne dost kryji s mym pracovnim rozvrhem, takze mezi kazdou scenou probehl tyden nebo dva, ale neslo o moji nedbalost, ze bych na to zamerne kaslal, spis bych rekl, ze jsem vyuzil kazde vhodne prilezitosti, kterou ma zamestnany clovek k navsteve uradu. S autem jsme celou dobu jezdili bez technicky, protoze je to nase jedine auto a chodit pesky se mi uplne nechce. najeli jsme par tisic kilometru. Par kamaradu mi rikalo, ze si zadelavam na pekny pruser, coz nevim jestli je pravda. Mozna jo. Zadna hlidka pomahačů nás nestavila, nikoho jsme nenabourali ani nepřejeli, neplatili jsme žádnou pokutu.
scéna 1) říjen 2015, poslal jsem tátu s diskoškou na STK, ale protože to byla dekra v praze kde jedou podle noveho systemu už drive nez ostatni, vicemene podle soucasnych pravidel jeli uz na podzim minuleho roku, tata neprosel, vin na ramu neni. Vzhledem k tomu, že rám byl pískovanej a stříknutej polyuretanem, celkem to nebylo divný, technik je Ok, tátu zná snad od pravěku (osmdesátý léta), acetonem dokonce očistili ten muj polyuretan, ale vinko tam fakt není, technik řekl, že pokud nenafotí nepustí to dál. Dále tvrdil, že pokud by tam nebylo vůbec, že by měl v podstatě volat cajty, resp. tuto skutečnost aktivně někam hlásit a auto by v podstatě nemělo dostat technickou ani na 30 dni.
Závěr první scény, technická na 30 dní a v protokolu vstřícně, "neuplné, částečně nečitelné nebo vyrezlé vin na šasí"
A že si mám zajít na město vyřídit náhradní ražbu.
scéna 2) magistrát hlavního města prahy, vyšehrad byznys centrum, dole na pobočkách bez úspěch o navázání komunikace, šesté patro budovy přes recepci pan šustr, kdo bude řešit vin v praze, narazí na něj. Pan šustr si vzal protokol z stk přečetl a pokýval hlavou, že ale na základě tohodle on rozhodnout nemůže a že potřebuje nafotit stav toho rámu.
scéna 3) Bohdalec, tam kde se dělaj technické změny a veteráni, tak tam na technickejch změnách sedí pán, co si vezme bundu vyleze z okénka dojde k autu, nafotí rám, celkové pohledy a štítky u motoru a pod oknem a zase zaleze do okýnka s tím, že fotky nahraje na společný sítový disk, kam se dostane i šustr z vyšehradu.
scéna 4) opět vyšehrad byznys centrum, šustr. Došel jsem za šustrem, ten našel v počítači fotky, kde nebylo nic vidět a prohlásil: tady není nic vidět. Konečně. Na to konto mi řekl, že dyž tam nic není, tak že to bude chtít vyrazit nahradni technologií, a že potřebuje ztotožnění vozidla od zástupce výrobce/ dovozce.
scéna 5) Zástupce Helpreg / Stehlík, vycházíme spolu dobře - korektně, nicméně chtělo ho to trochu honit telefonem a mejlem, ale zvladli jsme to pomoci fotek po mejlu až mi jednou do přišel na dobirku (necelý litr) papír se ztotžněním vozidla.
scéna 6) opět vyšehrad byznys centrum, šustr. Se ztotožněním vozidla jsem si konečně vyplnil žádost o řízení o ražbě náhradní technologií s tím, že tuto žádost s velkým techničákem a puvodnim protokolem s stk a ztotožněním pan šustr převzal a bude tvořit rozhodnutí, mám vyčkat až mne vyzve.
scéna 7) volá mi šustr že připravil rozhodnutí ať se dostavím.
scéna opět vyšehrad byznys centrum, šustr nepřítomen. šel jsem si pro rozhodnutí, ale šustr tam nebyl, protože by někde jinde, kdy tam bude jsem nezjistil. Tím že nemá normální oknko, ale jen kancl, tak taky nemá žádné otvírací hodiny, vycházel jsem z otvíracích hodin přepážek dole v budově, což vycházelo, až do dneška. jdu domů.
scéna 9) opět vyšehrad byznys centrum, šustr přítomen - vydává mi úřední rozhodnutí o ražbě náhradní technologií, kde se píše, že mají vyrazit původní vin.
scéna 10) bohdalec - já zcela vyčerpán ležím mrtev na bojišti a vstupuje do hry nová krev, má žena a dvě děti. Na bohdalci se jim daří nechat vyrazit vin do auta (platba necelý litr), ale pán z technických změn, který by to byl schopen i zapsat do techničáků odmítá, protože už za pulhodiny mu začíná pauza na oběd a to by asi nestihl a aby tam čekala žena se dvěma dětma další hodinu a pul..., tak to vzdávají, ale mají fyzicky naboucháno vin a protokol o tom, že ho nabouchali (stanice stk).
scéna 11) opět vyšehrad byznys centrum, šustr. Podávám mu protokol o tom, že to máme nabouchaný a jestli mi to nezapíše, což mi už předtim řekl, že mi to může zapsat až to bude nabouchaný. Chvíli tím listuje a pak říká, že to ale potřebuje mít zkontrolovaný od toho technika z technických změn z bohdalce. Kleju, odcházím.
scéna 12) znovu bohdalec, žena dvě děti. Okénko technických změn, venku prší. Pán v okénku se nemůže vymlouvat, že bude brzy oběd, protože zrovna začly ouřední hodiny. Pokýve hlavou, že by měl zkontrolovat a asi i nafotit novej vin, a ženy se ptá, kde ten vin je (v protokolu je napsáno: "z vnitřní strany chassis na pravé straně u převodovky"), ano skutečně tam je, protože pan bouchač vlezl pod auto do jámy, rozhlédl se a nabouchal to směrem zevnitř ven, tak jak se mu to jistě dobře bouchalo. pán z okýnka technických změn kroutí hlavou, říká, že je mokro a že pod auto na záda nepoleze, aby tam něco hledal, když to není vidět zvenku. žena odmítá odejít, děti na tajný signál začínají plakat. Pán bez fyzické kontroly auta zapisuje do velkeho i maleho technicaku "vin vyrazen nahradni technologii" ve velkem je i poznamka o umisteni.
scéna 13) bezproblémů absolvuji celou novou stk, platim plnou palbu, protoze od minule uběhlo pul roku, platnost nove stk je vsak o tuto dobu zkracena, tedy dostavm stk na rok a pul.
Mezi scenou jedna a 13 probehly vanoce a mnoho jineho, uredni hodiny byznys cenrta vysehrad se pomerne dost kryji s mym pracovnim rozvrhem, takze mezi kazdou scenou probehl tyden nebo dva, ale neslo o moji nedbalost, ze bych na to zamerne kaslal, spis bych rekl, ze jsem vyuzil kazde vhodne prilezitosti, kterou ma zamestnany clovek k navsteve uradu. S autem jsme celou dobu jezdili bez technicky, protoze je to nase jedine auto a chodit pesky se mi uplne nechce. najeli jsme par tisic kilometru. Par kamaradu mi rikalo, ze si zadelavam na pekny pruser, coz nevim jestli je pravda. Mozna jo. Zadna hlidka pomahačů nás nestavila, nikoho jsme nenabourali ani nepřejeli, neplatili jsme žádnou pokutu.
Naposledy upravil(a) Hanys_a_Kaca dne 03 kvě 2016 15:14, celkem upraveno 1 x.
- Otloukánek
- Příspěvky: 94
- Registrován: 19 zář 2014 00:21
- tel.: 737874014
- auto: Def 130 Td5/VolvoV70
- Bydliště: Broumy
Re: číslo rámu na DII
Jsem v bodu 2, ale šustr (v mém případě Šmíd (Beroun)) tam nebyl, byl někde jinde.
Tak to se mám na co těšit, pokusím se to řešit s nadhledem a brát to jako šťavnatý zdroj historek
Díky za skvělý report...
Tak to se mám na co těšit, pokusím se to řešit s nadhledem a brát to jako šťavnatý zdroj historek
Díky za skvělý report...
Re: číslo rámu na DII
A jeje. To ještě nejsem ani u bodu 1)
Re: číslo rámu na DII
Mě to bohužel čeká asi taky na D1 a na někdy v budoucnu i na Defendru, který je již několik let rozebrán ve stodole a čeká na své dodělání a přestavbu RHD na LHD. Tak mě napadá možná kacířská myšlenka: vědí na STK jak to originální VIN má vypadat? Není jednodušší si to tam nabouchat sám, trochu to zaretušovat a tvářit se, že to takhle je odjakživa?
Na dvou starých Zetorech, kde za socialismu probíhaly opravy výměnný způsobem, včetně portálů, kde bylo vyražené VIN a tehdy to nikdo neřešil, takže to vůbec nesedělo s údaji v techničáku. Vzal jsem flexu , raznice a trochu si pohrál a technik na STK nic nepoznal..
Na dvou starých Zetorech, kde za socialismu probíhaly opravy výměnný způsobem, včetně portálů, kde bylo vyražené VIN a tehdy to nikdo neřešil, takže to vůbec nesedělo s údaji v techničáku. Vzal jsem flexu , raznice a trochu si pohrál a technik na STK nic nepoznal..
http://www.naklapecirotatory.cz
Ocelové zápěstí pro Vaše rypadlo, prodej+servis naklápěcích rotátorů Steelwrist
Ocelové zápěstí pro Vaše rypadlo, prodej+servis naklápěcích rotátorů Steelwrist
-
- Příspěvky: 1111
- Registrován: 20 čer 2011 16:58
- tel.: 733528449
- auto: Lr Discovery 1
- Bydliště: svitavy
Re: číslo rámu na DII
Když sem to ted resil napadlo me to samy a myslim ze by s tim nebyl problem když to bude udělaný hezky a jelikož me to do ramu vyrazit opravdu neslo tak sem to stejne razil na ponku do 4mm matrose takze to vypada super
- Mrky DII
- Příspěvky: 641
- Registrován: 27 zář 2011 17:57
- tel.: 605517364
- auto: Už jen Free I 3x
- Bydliště: Smržovka
Re: číslo rámu na DII
Já si myslím, že je to nejjednodušší řešení. Pokud to bude aspoň trochu podobné originálu, vkusně pozamaskované nástřikem, tak s tím žádný problém nebude. Navíc si ušetříš dost nervů na úřadech a institucích.
To se pěkně vezem, se špínou a rezem ...
Re: číslo rámu na DII
Tak na DI to asi jde udělat doma, číslo je vyražené. No u DII je číslo originálně vyjiskřené tak bez zmínky o náhradní technologii bych se vůbec nepokoušel o změnu. Vyjiskření doma nikdo pěkně neudělá aby to vypadalo jak z fabriky. Do budoucna si člověk zadělá jen na problémy jak na STK tak při prodeji.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
-
- Příspěvky: 1111
- Registrován: 20 čer 2011 16:58
- tel.: 733528449
- auto: Lr Discovery 1
- Bydliště: svitavy
Re: číslo rámu na DII
Je to na každým, ale nemyslím si ze by někdo věděl jak to je origo (kdyz bude chtít zjisti to) ale pokud to uděláš fakt hezky a na stk to ted vyfotí tak si myslim ze už problem nebude
Re: číslo rámu na DII
Dekra má databázi identifikačních prvků aut především jak a kde je VIN vyražen u konkrétního modelu (foto). Proto bych byl obezřetný a při náladách jaké jsou na STK, že něco pustí a jako kupující bych od takového auta dal ruce pryč prostě by tam hlodal červík zda to není kradený.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- Miki242
- Příspěvky: 41
- Registrován: 10 čer 2015 19:01
- tel.: 737488161
- auto: Disco 2
- Bydliště: Ohnišov
- Kontaktovat uživatele:
Re: číslo rámu na DII
Kluci,
taky mám toto vyražení náhradní technologií za sebou. U nás velice jednoduché, celé kolečko (evidenčka-úřad-vyražení-úřad) do 5ti hodin vyběhané, pohoda. Nové VINko mám na sloupku mezi dveřmi, gravírované od ruky. Ale borec byl šikovnej a povedlo se mu to moc pěkně. Ještě přeláknout bezbarvým lakej a je to z krku.
Píšu to jen z toho důvodu abyste se toho nebáli, nemusí to všude trvat měsíce.
Tak zdar, Miki
taky mám toto vyražení náhradní technologií za sebou. U nás velice jednoduché, celé kolečko (evidenčka-úřad-vyražení-úřad) do 5ti hodin vyběhané, pohoda. Nové VINko mám na sloupku mezi dveřmi, gravírované od ruky. Ale borec byl šikovnej a povedlo se mu to moc pěkně. Ještě přeláknout bezbarvým lakej a je to z krku.
Píšu to jen z toho důvodu abyste se toho nebáli, nemusí to všude trvat měsíce.
Tak zdar, Miki