#158
Příspěvek
od MadTom » 15 bře 2016 19:41
Nevím jak na D1, tak je výběr větší, ale na D2 jsem neměl problém vybrat nějaké pružiny, ale doplnit je slušnýma tlumičema.
Co tady padlo, tedy delší pružiny na vyšší zatížení a body lift s pomocí puků je dobrej základ. K tomu nějaké relativně normální tlumiče a za relativně málo peněz je hodně muziky.
Pokud se chce něco lepšího, tak už to nebude za málo peněz a asi by stálo za to vzít celou sadu od někoho, kdo to umí.
Ale základ je na co to auto má být, protože na trial nebo na offroad výlety jsou úplně jiné požadavky, a hlavně jak velká kola tam mají jít.
A čím víc cm liftu tím lépe nemusí být zrovna nejlepší řešení. Na kola 235/85/R16 doopravdy stačí těch 5cm a ořezání zadních blatníků. Na větší kola už jsou potřeba i úpravy na srovnání geometrie jak u řízení, tak u kardanů, a nejlépe i pevnostní vybavení náprav (diferenciály, poloosy) a vyřešit převody, aby auto nebylo moc do rychla. Ono se to potom docela rychle nabaluje s každým cm navíc.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo