jak to máš udělaný? máš nějaké foto?Tomas K (tkala) píše:Stan používáme, zatuchlej není. Ale je fakt, že mám udělaný vytápění a to žene do stanu přetlak suchýho vzduchu, takže ho skládám suchej.
Tom
dík
jak to máš udělaný? máš nějaké foto?Tomas K (tkala) píše:Stan používáme, zatuchlej není. Ale je fakt, že mám udělaný vytápění a to žene do stanu přetlak suchýho vzduchu, takže ho skládám suchej.
Tom
MadTom píše:Stejná zkušenost - zatuchý stan není, ale je pravda, že když už ho musím někde mokrý zavřít, tak ho potom nechávám vyschnout. A pro případ zimy mám kus hadice, který na jedné straně připojím na jeden výdech z bufíka a na druhé straně zasunu do stanu. V autě je teplo a ve stanu je příjemněji. Provedení je jednoduché - hadice je tepelně odolná z Gumexu (typ nevím, ale je černo-zelená), hadice od vysavače neuspěla, do okna přivřu kus plexiskla s dírou na hadici, tím ji protáhnu a skrz boční vstup zasunu do stanu.
Za týden bude u mně na dílně Štorkyho bývalej defík na pár dní parkovat .Pama píše:Mel jsem stresni autocamp na 90ce. Pohodlny, neplesnivelo to , ale ptam se na otviraci strechu.......
Podle mne je to univerzalnejsi, lehci nez stan , a vice to vyuziva prostor (nedeleny stan a auto).
Taky si právě myslím že Defender je na tom s tuhostí karoserií prach bídně a ztrátou střechy se to jenom zhorší.MadTom píše:A už jsi to dělal na Defa? Oproti Toyotě co jsem u tebe viděl, nebo třeba Disco1, Def rozhodně pevností karoserie
neoplývá.
přesto jsem zvažoval zda zvedací střecha nebo vnější rollcage a zvolil jsem roll cage byť nemám ambice být trialovým závodníkem.... viz. viewtopic.php?f=1&t=28552Hubert píše:Taky si právě myslím že Defender je na tom s tuhostí karoserií prach bídně a ztrátou střechy se to jenom zhorší.MadTom píše:A už jsi to dělal na Defa? Oproti Toyotě co jsem u tebe viděl, nebo třeba Disco1, Def rozhodně pevností karoserie
neoplývá.
Je ale na druhou stranu potřeba říci že od expedičního auta se neočekávají vlastností trialového speciálu.
Nicméně ne že by to nebyla výzva celé sem to sám ještě nedělal.
Nemyslím si, že střecha od Ex-Tecu je nějaká krása, ale tohle je už opravdu příšerný!!!MadTom píše:http://www.one-life-live-it.be/blog/top ... hree-t-day
trošku jiná zvedací střecha. Ještě zjistit, kdo to vyrábí.
Huberte, ty si myslíš, že se Defík začne víc kroutit, když jsou tam použity takovéto al.profily (viz foto)?Hubert píše:Jak je to s legalizací takovéto přestavby u nás . Ten Ex-Tec to v Německu asi zlegalizuje..
Dělal jsem třikrát látku do otevírací střechy (jednou to byl off-karavan). Používám tu samou látku co na stany je téměř nenasákavá stejně jako látky na stanech od Autohome, proto jen tak nezatuchnou i když se složí mokrý. Není to celta.
Jako důležitou věc bych uvedl co možná největší okna, protože v létě je tam jinak daleko větší teplo jak ve stanu.
Co mě znepokojilo, tak u té jedné jak se střecha auta nahradila rámem karoserie se dost kroutila.
Myslím že bych si otevírací střechu dokázal sám vyrobit doma ale to kroucení mě zatím odrazuje.