pomoc s EAS

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#41 Příspěvek od alap » 06 úno 2008 21:36

zadní mají úplně jiné uchycení než přední. Já se teda do výměny jenom gumy nepustil, toho bych se asi bál, takže jsem měnil celý měch. Někde jsem na netu našel že se dá koupit jenom ta guma, ale to asi nebude si to jen tak doma vyměnit, co?
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#42 Příspěvek od alap » 06 úno 2008 21:37

RB píše:
alap píše:Dobře, ukecali jste mě a je pravda, že za cenu 11.000 za jeden měch se mi moc do výměny všech nechce. ale pokud se dají kdekoliv sehnat za 3500 kus beru všechny 4. Kde se teda dají sehnat?
Jo a o servisu v Lobau mám taky moc dobré reference, ale je problém, že německy umím jen " majne liebe kome fike" a předpokládám, že když jím tohle řeknu, auto mi asi neopraví.
Měchy mám. 3500kč 608454158

Ty máš nové měchy za 3500? všechny 4? a to jsou jen gumy a nebo i s těma hliníkama?
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#43 Příspěvek od eliott » 06 úno 2008 22:18

Teď už se dělají s plastovýma koncema, jsou lepší, neoxidují :wink:

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#44 Příspěvek od alap » 06 úno 2008 22:27

eliott píše:Teď už se dělají s plastovýma koncema, jsou lepší, neoxidují :wink:
To ale nevymysleli soudruzi z anglie? To je na ně moc chytrý. po té co jsem tohle auto poznal. Ale děkuji, zítra se RB ozvu a když tak bych se stavil. Zatím děkuji ahoj
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 213
Registrován: 08 lis 2006 19:44
auto: RR P38 2,5 DSE
Bydliště: Grottau

#45 Příspěvek od George » 07 úno 2008 21:46

Ale vymysleli to soudruzi z GB,ale máš pravdu v tom,že to nemusí být v anglii vyrobeno byť je to Dunlop.Navíc si myslím,že těma návštěvama v servisu tuším,že jsi psal 3-4x po 2780,-Kč za diagnostiku včetně zkalibrování EAS,jsi ty měchy už jednou hodil do kanálu.Neuraž se,ale je to tak.Oni ti pánové v servisu jsou placeni za to,že ti vymění téměř vše co vyměnit lze a to,co je naprosto jasné,že tu závadu odstraní si nechávají až na konec jako že jsou nejlepší na zeměkouli a tím si, samozřejmě z jejich pohledu,zaslouží těch nekřesťanských 1000,-Kč na hodinu bez DPH.A v tom Lebau moc mluvit nemusíš,jsou to totiž odborníci a většinou poznají co tomu chybí,ale tlumočník je samo dobrá věc.
George

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#46 Příspěvek od alap » 19 úno 2008 16:48

Tak, všechny měchy jsou vyměněny a auto stojí stále nakřivo jako vždy. No tak první příčinu máme za sebou a hurá na další. Akorát poslední dobou se mi čím dál čstěji a teď již stále objevuje EAS FAUL nebo tak něco na palubce. Takže to přecijenom bude někde v eletrice a v čidlech.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 213
Registrován: 08 lis 2006 19:44
auto: RR P38 2,5 DSE
Bydliště: Grottau

#47 Příspěvek od George » 20 úno 2008 18:59

Ahoj,
teď jsem dorazil a koukám,že se nepovedlo,ale byl jsem na tom po výměně stejně a musel jsem na diagnostiku a kalibraci potom to bylo OK.
Dáme o tom když tak v sobotu řeč třeba na něco příjdeme.
George

RB
Příspěvky: 112
Registrován: 22 úno 2007 12:00
Bydliště: Prachatice

#48 Příspěvek od RB » 20 úno 2008 20:09

alap píše:Tak, všechny měchy jsou vyměněny a auto stojí stále nakřivo jako vždy. No tak první příčinu máme za sebou a hurá na další. Akorát poslední dobou se mi čím dál čstěji a teď již stále objevuje EAS FAUL nebo tak něco na palubce. Takže to přecijenom bude někde v eletrice a v čidlech.
Nemáš špatné relátka v nivelaci?To je ta krabice kde je kompresor.R

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#49 Příspěvek od alap » 20 úno 2008 20:55

Určitě o tom v sobotu pokecáme George, už se na tebe docela těším, nové informace se u tohodle auta fakt hodí. Nelituju, že jsem vyměnil všechny měchy, stejně bych do toho během roku šel. Docela to auto přetěžuju, takže ty měchy dostávají naprdel.
Je možné že to jsou nějaké nivelity, ale když mi to u Mejsnara rovnali, tak se jim to skoro povedlo srovnat, ale stále je to křivé. Akorát co jsem od nich odjel, tak mi to stále hlásí tu chybovou hlášku, což mi to před tím nedělalo. A prý je špatné pravé čidlo výšky, ale je problém, že ať ho měním s pravým a nebo ho vyměňuju za jiné (starší co mám doma) tak to nic nedělá. Nic uvidíme jak si s tím poradí v Nové Pace, myslím, že to pro ně bude docela zkouška, co všechno zvládnou.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
cenda111
Příspěvky: 60
Registrován: 09 úno 2007 18:15
Bydliště: Kutná Hora

#50 Příspěvek od cenda111 » 16 kvě 2008 12:07

Stalo se to,že se mi auto sfouklo na dorazy.Byl jsem na diagnostice a tam to hodilo chybu ve smyslu "chybí signál od pravého zadního čidla výšky".Tak jsem čidlo vyměnil,jel znovu na diagnostiku a to samé.Teď teda mám na každém měchu ventilek a foukám si každý měch zvlášť doma kompresorem,takže se s tim jezdit dá.Ale chci to zprovoznit!Neví někdo kudy a kam vede kabel od toho pravého zadního čidla výšky?Díky

Uživatelský avatar
cenda111
Příspěvky: 60
Registrován: 09 úno 2007 18:15
Bydliště: Kutná Hora

#51 Příspěvek od cenda111 » 16 kvě 2008 22:49

Tak už jsem přišel na to,proč nejde signál od pravého zadního čidla.Ohmmetrem jsem zjistil,že je 5 cm od konektoru čidla přerušený kabel.Byla narušená izolace a měď se uplně v tom místě vytratila!Takže zas na vymazání chyby a doufat,že to už pude!

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#52 Příspěvek od motohanz » 16 kvě 2008 22:56

kam jezdite na diagnostiku?
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz

Uživatelský avatar
cenda111
Příspěvky: 60
Registrován: 09 úno 2007 18:15
Bydliště: Kutná Hora

#53 Příspěvek od cenda111 » 17 kvě 2008 10:02

Jezdíme do Kolína k Wisingerovi.Ale neumí airbagy a kalibraci čidel výšky vozu.

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#54 Příspěvek od motohanz » 17 kvě 2008 10:44

aha no prave ni slo o to kdo umi ty cidla..
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#55 Příspěvek od OC » 17 kvě 2008 20:14

TestBook má poblíž Prahy -- nakolik je mi známo jako jediný* -- Mareda. Ale věčně nemá čas :( :( :(

* AMT se z pochopitelných důvodů nepočítá ;)
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#56 Příspěvek od OC » 17 kvě 2008 20:17

A vůbec, lidi, nechcete někdo, kdo na rozdíl ode mne nejste alergický na windoze, koupit Rovacom Lite? Kdyby to chodilo i na Macu, já už jej přes rok mám, ale wokna fakt nee, to já netento... :evil:

(Jen pro přesnost. Mám dojem, že v poslední době už to není "Rovacom Lite", ale jmenuje se to nějak jinak -- mám dojem, že tam spáchali nějaký rebranding, už jsem to dost dlouho nestudoval.)
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Uživatelský avatar
cenda111
Příspěvky: 60
Registrován: 09 úno 2007 18:15
Bydliště: Kutná Hora

#57 Příspěvek od cenda111 » 11 čer 2008 10:08

Tak mi RR pořád hlásí ''stálý vysoký tlak v systému'' neví někdo co s tím?

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

#58 Příspěvek od MartinMM » 11 čer 2008 14:07

cenda111 píše:Tak mi RR pořád hlásí ''stálý vysoký tlak v systému'' neví někdo co s tím?
Hlasi ti to a funguje ?? me to hlasilo vysoky tlak systemu asi trikrat nez jsem vymenil snimac tlaku - taky se to muze stat kdyz auto prelozis - se mi stalo jednou kdyz jsem nalozil na jednu napravu necele dve tuny dlazby a to jsem assi prehnal :lol:

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#59 Příspěvek od motohanz » 11 čer 2008 17:30

:shock: malinko
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz

Uživatelský avatar
cenda111
Příspěvky: 60
Registrován: 09 úno 2007 18:15
Bydliště: Kutná Hora

#60 Příspěvek od cenda111 » 11 čer 2008 22:26

Mě to čas od času prostě zablokuje celý EAS!Jakého tlaku musí dosáhnout systém,aby vypnul kompresor?A kdy zas zapíná?

Odpovědět