#72
Příspěvek
od Neklan » 27 lis 2014 11:41
Mně jede Zenith také výborně, v předchozí Serii jsem měl motor 2,5 a tam byl Weber standardně. Motor samozřejmě jel Lépe, ale to bylo spíš než karburátorem, motorem vlastním. Co si pamatuji, tak Weber vyžadoval poměrně časté čištění a štelování, u Zenithu jsem na začátku koupil za pár korun servisní sadu, Kryten mi ho nastavil a od té doby jezdím.
Když už bych šel do neoriginálního karburátoru, tak do SU, ale tam se musí měnit i parohy, takže to není žádná láce a pak už je dobré udělat i hlavu a vačku, no ale celé to pak prý dává 100 koní místo současných 69 (DIN) nebo 77 (SAE).
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE