Range Rover Class 3.9 Vogue, rv 1990,5dver,automat
Range Rover Class 3.9 Vogue, rv 1990,5dver,automat
Mam moznost tento stroj ted ziskat... Co vse to ma mit za vybavu?ABS?Automat je 4kvalt ?Kastle je hlinikova u vsech?
Ssangyong Musso 2.0i LPG 1997 stribrna
Ssangyong Musso 2.0i LPG 1998 cervena
čtyřkolka SMC 250 Tomahawk
Tatra 613.4 Long 3.5 V8 LPG
Nafta patří do kamen a plyn do sporáku:-)
Víte,jak dělá ještěrka?Ještě..ještě..:o)
odtahy na plaťáku
http://www.aero.cz/cz/
Ssangyong Musso 2.0i LPG 1998 cervena
čtyřkolka SMC 250 Tomahawk
Tatra 613.4 Long 3.5 V8 LPG
Nafta patří do kamen a plyn do sporáku:-)
Víte,jak dělá ještěrka?Ještě..ještě..:o)
odtahy na plaťáku
http://www.aero.cz/cz/
- fidzi
- Příspěvky: 966
- Registrován: 04 zář 2010 23:33
- tel.: Xiaomi Mi2S
- auto: Discovery I 300Tdi
- Bydliště: Č.B./Písek/Lysice
Re: Range Rover Class 3.9 Vogue, rv 1990,5dver,automat
Hliníkové jsou jen panely. Skelet je železo.
Odesláno z mého MI 2S
Odesláno z mého MI 2S
Každé skutečné dobrodružství začíná nárazem fantazie na skutečnost.
Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585
Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585
Re: Range Rover Class 3.9 Vogue, rv 1990,5dver,automat
Foto
Chybi napr zadni sedacky,mel by nekdo?
Chybi napr zadni sedacky,mel by nekdo?
Ssangyong Musso 2.0i LPG 1997 stribrna
Ssangyong Musso 2.0i LPG 1998 cervena
čtyřkolka SMC 250 Tomahawk
Tatra 613.4 Long 3.5 V8 LPG
Nafta patří do kamen a plyn do sporáku:-)
Víte,jak dělá ještěrka?Ještě..ještě..:o)
odtahy na plaťáku
http://www.aero.cz/cz/
Ssangyong Musso 2.0i LPG 1998 cervena
čtyřkolka SMC 250 Tomahawk
Tatra 613.4 Long 3.5 V8 LPG
Nafta patří do kamen a plyn do sporáku:-)
Víte,jak dělá ještěrka?Ještě..ještě..:o)
odtahy na plaťáku
http://www.aero.cz/cz/
- Mirko
- Příspěvky: 2826
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Rover Class 3.9 Vogue, rv 1990,5dver,automat
Ahoj,
Možnost tento stroj "získat" měli několik měsíců všichni, co se dívali na bazoš a asi jsme všichni naznali, že na něm nejsou ani použitelné díly. Osobně mi nestál ani za telefonát, podobně jako dalšímu potencionálnímu zájemci o všechny Classici v zemi, se kterým jsem se na ten inzerát díval.
Je na něm vidět hliniková koroze na dveřích, určitě bude shnilý ocelový skelet: rakouská sůl je "nejlepší" v Evropě, jak jsem se mohl přesvědčit u svého a několika dalších rakouských - a tenhle je z Rakouska. Budou díry v podlaze, prazích, spodky sloupků, podběhy, podlaha kufru, příčníky zrezlé. Předpokládám, že polovina těch elektronických věci - sedačky, vyhřívání oken, tempomat, střešní okno atd. nebude fungovat. Vidím tam už nějakou dodělanou páčku u vypínače světel, neštastně dodělané repráky atd. Údržba motoru a převodovky určitě šla ruku v ruce s údržbou zbytku vozu, takže bude potřeba vyměnit všechny náplně a doufat, že důvodem prodeje není tlak v chladicí soustavě, což by svědčilo o prasklém bloku. Věřím, že takové věci jako podtlak předstihu, vačková hřídel a další budou na výměnu.
Nechci to auto úplně hanit, dokud jsem ho neviděl, ale pokud by se měl vrátit na silnice, tak bude zcela jistě potřeba nemalé investice a zadní sedačka nebude ta hlavní
Rozhodně to není vstup do světa Land Roverů, který bych doporučoval, i když můj první taky nevypadal o moc lépe a jezdí dodneška, ale je otázka jak moc do něho chceš nasypat peněz. Mě stálo zprovoznění zanedbaného vozu výrazně víc než by stála koupě zachovalého v té době.
Možnost tento stroj "získat" měli několik měsíců všichni, co se dívali na bazoš a asi jsme všichni naznali, že na něm nejsou ani použitelné díly. Osobně mi nestál ani za telefonát, podobně jako dalšímu potencionálnímu zájemci o všechny Classici v zemi, se kterým jsem se na ten inzerát díval.
Je na něm vidět hliniková koroze na dveřích, určitě bude shnilý ocelový skelet: rakouská sůl je "nejlepší" v Evropě, jak jsem se mohl přesvědčit u svého a několika dalších rakouských - a tenhle je z Rakouska. Budou díry v podlaze, prazích, spodky sloupků, podběhy, podlaha kufru, příčníky zrezlé. Předpokládám, že polovina těch elektronických věci - sedačky, vyhřívání oken, tempomat, střešní okno atd. nebude fungovat. Vidím tam už nějakou dodělanou páčku u vypínače světel, neštastně dodělané repráky atd. Údržba motoru a převodovky určitě šla ruku v ruce s údržbou zbytku vozu, takže bude potřeba vyměnit všechny náplně a doufat, že důvodem prodeje není tlak v chladicí soustavě, což by svědčilo o prasklém bloku. Věřím, že takové věci jako podtlak předstihu, vačková hřídel a další budou na výměnu.
Nechci to auto úplně hanit, dokud jsem ho neviděl, ale pokud by se měl vrátit na silnice, tak bude zcela jistě potřeba nemalé investice a zadní sedačka nebude ta hlavní
Rozhodně to není vstup do světa Land Roverů, který bych doporučoval, i když můj první taky nevypadal o moc lépe a jezdí dodneška, ale je otázka jak moc do něho chceš nasypat peněz. Mě stálo zprovoznění zanedbaného vozu výrazně víc než by stála koupě zachovalého v té době.
- Johny R
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 20 říj 2010 20:41
- tel.: 730622097
- auto: Defík 90 300Tdi
- Bydliště: Ostrava
Re: Range Rover Class 3.9 Vogue, rv 1990,5dver,automat
Není to někde od Bruntálu? Přesně takového jsem tam jednou obhlížel, je to dva roky a ještě byl na značkách. Ale stav byl teda zoufalý, to je fakt!
Re: Range Rover Class 3.9 Vogue, rv 1990,5dver,automat
Fakt je ze vypada jako kdyz v nem nekdo vozil drevo z lesa...
Ale jako milovnikovi starych autaku je mi ho lito hned zatracovat
Ale jako milovnikovi starych autaku je mi ho lito hned zatracovat
Ssangyong Musso 2.0i LPG 1997 stribrna
Ssangyong Musso 2.0i LPG 1998 cervena
čtyřkolka SMC 250 Tomahawk
Tatra 613.4 Long 3.5 V8 LPG
Nafta patří do kamen a plyn do sporáku:-)
Víte,jak dělá ještěrka?Ještě..ještě..:o)
odtahy na plaťáku
http://www.aero.cz/cz/
Ssangyong Musso 2.0i LPG 1998 cervena
čtyřkolka SMC 250 Tomahawk
Tatra 613.4 Long 3.5 V8 LPG
Nafta patří do kamen a plyn do sporáku:-)
Víte,jak dělá ještěrka?Ještě..ještě..:o)
odtahy na plaťáku
http://www.aero.cz/cz/
Re: Range Rover Class 3.9 Vogue, rv 1990,5dver,automat
Rakusaci fakt nejak extra solej?Ja myslel ze skoro vubec...proti nam.Mirko píše:Ahoj,
Možnost tento stroj "získat" měli několik měsíců všichni, co se dívali na bazoš a asi jsme všichni naznali, že na něm nejsou ani použitelné díly. Osobně mi nestál ani za telefonát, podobně jako dalšímu potencionálnímu zájemci o všechny Classici v zemi, se kterým jsem se na ten inzerát díval.
Je na něm vidět hliniková koroze na dveřích, určitě bude shnilý ocelový skelet: rakouská sůl je "nejlepší" v Evropě, jak jsem se mohl přesvědčit u svého a několika dalších rakouských - a tenhle je z Rakouska. Budou díry v podlaze, prazích, spodky sloupků, podběhy, podlaha kufru, příčníky zrezlé. Předpokládám, že polovina těch elektronických věci - sedačky, vyhřívání oken, tempomat, střešní okno atd. nebude fungovat. Vidím tam už nějakou dodělanou páčku u vypínače světel, neštastně dodělané repráky atd. Údržba motoru a převodovky určitě šla ruku v ruce s údržbou zbytku vozu, takže bude potřeba vyměnit všechny náplně a doufat, že důvodem prodeje není tlak v chladicí soustavě, což by svědčilo o prasklém bloku. Věřím, že takové věci jako podtlak předstihu, vačková hřídel a další budou na výměnu.
Nechci to auto úplně hanit, dokud jsem ho neviděl, ale pokud by se měl vrátit na silnice, tak bude zcela jistě potřeba nemalé investice a zadní sedačka nebude ta hlavní
Rozhodně to není vstup do světa Land Roverů, který bych doporučoval, i když můj první taky nevypadal o moc lépe a jezdí dodneška, ale je otázka jak moc do něho chceš nasypat peněz. Mě stálo zprovoznění zanedbaného vozu výrazně víc než by stála koupě zachovalého v té době.
Ssangyong Musso 2.0i LPG 1997 stribrna
Ssangyong Musso 2.0i LPG 1998 cervena
čtyřkolka SMC 250 Tomahawk
Tatra 613.4 Long 3.5 V8 LPG
Nafta patří do kamen a plyn do sporáku:-)
Víte,jak dělá ještěrka?Ještě..ještě..:o)
odtahy na plaťáku
http://www.aero.cz/cz/
Ssangyong Musso 2.0i LPG 1998 cervena
čtyřkolka SMC 250 Tomahawk
Tatra 613.4 Long 3.5 V8 LPG
Nafta patří do kamen a plyn do sporáku:-)
Víte,jak dělá ještěrka?Ještě..ještě..:o)
odtahy na plaťáku
http://www.aero.cz/cz/
- fidzi
- Příspěvky: 966
- Registrován: 04 zář 2010 23:33
- tel.: Xiaomi Mi2S
- auto: Discovery I 300Tdi
- Bydliště: Č.B./Písek/Lysice
Re: Range Rover Class 3.9 Vogue, rv 1990,5dver,automat
Rakušáci naopak jenom solí. Kdykoliv, cokoliv.
Každé skutečné dobrodružství začíná nárazem fantazie na skutečnost.
Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585
Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585
-
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 15 črc 2008 21:30
- tel.: 736769704
- auto: Discovery TD5,F2
- Bydliště: kousek od Nového Jičína
Re: Range Rover Class 3.9 Vogue, rv 1990,5dver,automat
a polaci to same davaj do potravinfidzi píše:Rakušáci naopak jenom solí. Kdykoliv, cokoliv.
Re: Range Rover Class 3.9 Vogue, rv 1990,5dver,automat
Myslim ze by stalo za to ho zachranit.No to je proste ta slabost pro offroady
Takze motor casto tlakuje do vody?A z vackama byva taky problem jo?
Takze motor casto tlakuje do vody?A z vackama byva taky problem jo?
Ssangyong Musso 2.0i LPG 1997 stribrna
Ssangyong Musso 2.0i LPG 1998 cervena
čtyřkolka SMC 250 Tomahawk
Tatra 613.4 Long 3.5 V8 LPG
Nafta patří do kamen a plyn do sporáku:-)
Víte,jak dělá ještěrka?Ještě..ještě..:o)
odtahy na plaťáku
http://www.aero.cz/cz/
Ssangyong Musso 2.0i LPG 1998 cervena
čtyřkolka SMC 250 Tomahawk
Tatra 613.4 Long 3.5 V8 LPG
Nafta patří do kamen a plyn do sporáku:-)
Víte,jak dělá ještěrka?Ještě..ještě..:o)
odtahy na plaťáku
http://www.aero.cz/cz/
- Mirko
- Příspěvky: 2826
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Rover Class 3.9 Vogue, rv 1990,5dver,automat
Zachránit se dá leccos...a stát to bude
Je toho tady už hodně napsaného.
Motorům praskají občas bloky, vačky bývají sjeté při špatné údržbě od 150 tis. km. Vytahané rozvodové řetězy, nefunkční seřízení předstihu a obecně to vstřikování nebývá jednoduchý soupeř, jestli nešlape dobře.
Z interiéru jak jsem již psal zlobí elektronické doplňky a u topení výměníky v palubovce a ventilátory. Klima obvykle nefunguje.
Automat bývá docela držák, u rozvodek mohou být vytahané řetězy a nejspíš bude tuhá viskospojka.
Nejhorší by ale byla pokročilá koroze, nevím jak jsi na tom se svařováním, ale nejspíš padne mnoho drátu.
Nevím, jaký máš úmysl s tímhle kusem, pokud si ho cheš spravit na blbnutí do lesa, tak budiž, ale udělat z něho leštěnku by stálo hodně
Je toho tady už hodně napsaného.
Motorům praskají občas bloky, vačky bývají sjeté při špatné údržbě od 150 tis. km. Vytahané rozvodové řetězy, nefunkční seřízení předstihu a obecně to vstřikování nebývá jednoduchý soupeř, jestli nešlape dobře.
Z interiéru jak jsem již psal zlobí elektronické doplňky a u topení výměníky v palubovce a ventilátory. Klima obvykle nefunguje.
Automat bývá docela držák, u rozvodek mohou být vytahané řetězy a nejspíš bude tuhá viskospojka.
Nejhorší by ale byla pokročilá koroze, nevím jak jsi na tom se svařováním, ale nejspíš padne mnoho drátu.
Nevím, jaký máš úmysl s tímhle kusem, pokud si ho cheš spravit na blbnutí do lesa, tak budiž, ale udělat z něho leštěnku by stálo hodně
Re: Range Rover Class 3.9 Vogue, rv 1990,5dver,automat
Svarovani neni problem,to uz mam nekolik veteranu na svedomi
Premyslim vzit si ho pro sebe a nejak uschopnit zatim a pak se uvidi treba se sezene jiny a tenhle bude zdroj dilu.Kazdopadne je to pekny auto...
Premyslim vzit si ho pro sebe a nejak uschopnit zatim a pak se uvidi treba se sezene jiny a tenhle bude zdroj dilu.Kazdopadne je to pekny auto...
Ssangyong Musso 2.0i LPG 1997 stribrna
Ssangyong Musso 2.0i LPG 1998 cervena
čtyřkolka SMC 250 Tomahawk
Tatra 613.4 Long 3.5 V8 LPG
Nafta patří do kamen a plyn do sporáku:-)
Víte,jak dělá ještěrka?Ještě..ještě..:o)
odtahy na plaťáku
http://www.aero.cz/cz/
Ssangyong Musso 2.0i LPG 1998 cervena
čtyřkolka SMC 250 Tomahawk
Tatra 613.4 Long 3.5 V8 LPG
Nafta patří do kamen a plyn do sporáku:-)
Víte,jak dělá ještěrka?Ještě..ještě..:o)
odtahy na plaťáku
http://www.aero.cz/cz/
-
- Příspěvky: 460
- Registrován: 27 říj 2009 20:25
- tel.: 725722563
- auto: P38 4,6
- Bydliště: Křivoklátsko
Re: Range Rover Class 3.9 Vogue, rv 1990,5dver,automat
Vačka ale na druhou stranu stojí nová 1600,-.....
- Mirko
- Příspěvky: 2826
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Rover Class 3.9 Vogue, rv 1990,5dver,automat
To je sice pravda, díly na Range opravdu nejsou nijak drahé. Ale určitě to sám znáš: musíš vačku měnit i s hydroštelama, nejspíš vymeníš rozvody, když už to máš rozdělané a podíváš se na olejové čerpadlo, které už nebude mít zuby jako za mlada, když máš prsa v ruce, zavakluješ s vodním čerpadlem, kde se ti bude zdát, že ta vůle neslibuje klidné spaní, pak nějaké to těsnění, pro vydělání celého předku musíš sundat a vypustit chladiče u kterých si všimneš porézních hadic, pak se budeš koukat na otřepané řemeny, no prostě jediný řešení na levnou opravu je
Re: Range Rover Class 3.9 Vogue, rv 1990,5dver,automat
Přesně s to popsal. Nicméně je všechno cenově krásný mimo olejový čerpadlo.Mirko píše:To je sice pravda, díly na Range opravdu nejsou nijak drahé. Ale určitě to sám znáš: musíš vačku měnit i s hydroštelama, nejspíš vymeníš rozvody, když už to máš rozdělané a podíváš se na olejové čerpadlo, které už nebude mít zuby jako za mlada, když máš prsa v ruce, zavakluješ s vodním čerpadlem, kde se ti bude zdát, že ta vůle neslibuje klidné spaní, pak nějaké to těsnění, pro vydělání celého předku musíš sundat a vypustit chladiče u kterých si všimneš porézních hadic, pak se budeš koukat na otřepané řemeny, no prostě jediný řešení na levnou opravu je
Re: Range Rover Class 3.9 Vogue, rv 1990,5dver,automat
To znam z jinych motoru...To ja asi vsude stejne.Mirko píše:To je sice pravda, díly na Range opravdu nejsou nijak drahé. Ale určitě to sám znáš: musíš vačku měnit i s hydroštelama, nejspíš vymeníš rozvody, když už to máš rozdělané a podíváš se na olejové čerpadlo, které už nebude mít zuby jako za mlada, když máš prsa v ruce, zavakluješ s vodním čerpadlem, kde se ti bude zdát, že ta vůle neslibuje klidné spaní, pak nějaké to těsnění, pro vydělání celého předku musíš sundat a vypustit chladiče u kterých si všimneš porézních hadic, pak se budeš koukat na otřepané řemeny, no prostě jediný řešení na levnou opravu je
Ta prevodovka je ZF 4st?
Ssangyong Musso 2.0i LPG 1997 stribrna
Ssangyong Musso 2.0i LPG 1998 cervena
čtyřkolka SMC 250 Tomahawk
Tatra 613.4 Long 3.5 V8 LPG
Nafta patří do kamen a plyn do sporáku:-)
Víte,jak dělá ještěrka?Ještě..ještě..:o)
odtahy na plaťáku
http://www.aero.cz/cz/
Ssangyong Musso 2.0i LPG 1998 cervena
čtyřkolka SMC 250 Tomahawk
Tatra 613.4 Long 3.5 V8 LPG
Nafta patří do kamen a plyn do sporáku:-)
Víte,jak dělá ještěrka?Ještě..ještě..:o)
odtahy na plaťáku
http://www.aero.cz/cz/
Re: Range Rover Class 3.9 Vogue, rv 1990,5dver,automat
Tak jsem se na toho RR byl podivat...Shnilej je fakt hoodne Nebrzdi a motor jde taky nejak divne
Ssangyong Musso 2.0i LPG 1997 stribrna
Ssangyong Musso 2.0i LPG 1998 cervena
čtyřkolka SMC 250 Tomahawk
Tatra 613.4 Long 3.5 V8 LPG
Nafta patří do kamen a plyn do sporáku:-)
Víte,jak dělá ještěrka?Ještě..ještě..:o)
odtahy na plaťáku
http://www.aero.cz/cz/
Ssangyong Musso 2.0i LPG 1998 cervena
čtyřkolka SMC 250 Tomahawk
Tatra 613.4 Long 3.5 V8 LPG
Nafta patří do kamen a plyn do sporáku:-)
Víte,jak dělá ještěrka?Ještě..ještě..:o)
odtahy na plaťáku
http://www.aero.cz/cz/