Nekvalitní RR
Nekvalitní RR
Vážení,
velice zvažte koupit tuto anglickočínskou popelnici. Vlastním RR sport 2011 (cena 2,0mil Kč) ovšem hodnota je tak 200.000,- . Těsně po skončení záruky 110000 km se rozlétla kladka, která rozbila veškeré plasty a nasekla rozvodový řemen, 140000 km vysypané turbo.
Prostě hrůza , kvalita těchto vozů je ta tam a o přístupu výrobce k řešení už vůbec nemluvě. Vůz je servisován v AS a lidé nad tím pouze kroutí hlavou jaké závady je možné u tak drahého vozu mít. Šit,šit,šit.
velice zvažte koupit tuto anglickočínskou popelnici. Vlastním RR sport 2011 (cena 2,0mil Kč) ovšem hodnota je tak 200.000,- . Těsně po skončení záruky 110000 km se rozlétla kladka, která rozbila veškeré plasty a nasekla rozvodový řemen, 140000 km vysypané turbo.
Prostě hrůza , kvalita těchto vozů je ta tam a o přístupu výrobce k řešení už vůbec nemluvě. Vůz je servisován v AS a lidé nad tím pouze kroutí hlavou jaké závady je možné u tak drahého vozu mít. Šit,šit,šit.
- Johny R
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 20 říj 2010 20:41
- tel.: 730622097
- auto: Defík 90 300Tdi
- Bydliště: Ostrava
Re: Nekvalitní RR
Dík, dám si na to do budoucna pozor !
Jinak tedy upřímnou soustrast!
Jinak tedy upřímnou soustrast!
- fidzi
- Příspěvky: 966
- Registrován: 04 zář 2010 23:33
- tel.: Xiaomi Mi2S
- auto: Discovery I 300Tdi
- Bydliště: Č.B./Písek/Lysice
Re: Nekvalitní RR
To by se ti u jiných nestalo
:-D
Odesláno z mého MI 2S
:-D
Odesláno z mého MI 2S
Každé skutečné dobrodružství začíná nárazem fantazie na skutečnost.
Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585
Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585
- dabartos
- Příspěvky: 838
- Registrován: 14 srp 2011 13:08
- auto: DI-200TDI , Free 1.8
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nekvalitní RR
Asi páteční kus.....
http://WWW.DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false;
- Balú
- Příspěvky: 767
- Registrován: 01 srp 2012 13:53
- tel.: +421903775011
- auto: LR DII 2003
- Bydliště: Púchov
Re: Nekvalitní RR
kde ty žiješ,asi v nejakom paralelnom vesmíre,alebo...JiriD píše:Vážení,
velice zvažte koupit tuto anglickočínskou popelnici. Vlastním RR sport 2011 (cena 2,0mil Kč) ovšem hodnota je tak 200.000,- . Těsně po skončení záruky 110000 km se rozlétla kladka, která rozbila veškeré plasty a nasekla rozvodový řemen, 140000 km vysypané turbo.
Prostě hrůza , kvalita těchto vozů je ta tam a o přístupu výrobce k řešení už vůbec nemluvě. Vůz je servisován v AS a lidé nad tím pouze kroutí hlavou jaké závady je možné u tak drahého vozu mít. Šit,šit,šit.
kamarátova Toy LC 150 odišli vstreky,turbo,ložisko v prednom kolese (500€),tečie ekvivalent ACE ,keď sa tam tlačítkom zaradí redukcia,tak takmer vždy zostane v medzipolohe a potom pri zaradení D-čka nastáva veľké frézovanie zubov v prídavnej prevodovke,toisté naopak...buď rád ,že máš to čo máš,mohlo by to byť ešte omnoho omnoho horšie...
Re: Nekvalitní RR
Bych ho za ty dvě kila možná vzal pro manželku, na mě je to moc malýJiriD píše:Vlastním RR sport 2011 (cena 2,0mil Kč) ovšem hodnota je tak 200.000,- .
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz
servisuje http://www.OWR.cz
- Balú
- Příspěvky: 767
- Registrován: 01 srp 2012 13:53
- tel.: +421903775011
- auto: LR DII 2003
- Bydliště: Púchov
Re: Nekvalitní RR
aj ja sa hlásim keby si mal problém sa ho zbaviť...a ty si kúp nejakú poriadnu značku napr. ToyotuKRANG píše:Bych ho za ty dvě kila možná vzal pro manželku, na mě je to moc malýJiriD píše:Vlastním RR sport 2011 (cena 2,0mil Kč) ovšem hodnota je tak 200.000,- .
Re: Nekvalitní RR
On to bude dnes asi průser všech nových aut. Výrobci nepotřebujou aby to něco vydrželo a ekologická loby se taky musí přiživit takže ideální životnost = cca 100000km. Pak rychlá smrt a nebo ukrutně drahý opravy a zůstatková cena auta je nepodstatná popřípadě cena šrotu. I já mám zkušenost, ne sice z RR ale koupil jsem Hnujdaj H1. Mezi 95 - 100000 stál na zárukách výrobce cca 250 tis. a mne od května do října asi 100000. do oprav a servisu a to jsem najel v tomto časovém úseku pouze 35000 km. Dnes jsou auta pro lidi co najezdí tak 5-10 tis ročně a když dáš do ruky auto magorovi co s ním nalítá tak 50 ročně tak je to jasný. Pokud se rvou do aut takový ptákoviny jako dvouhmotý setrváky, filtry pevných částic, turba s životností 80-100tis. popřípadě se vyrábí takový udělátka jako TSI motory tak budeme jen platit. Mně vychází jeden km s H1 na 80kč Abych najel s dodávkou (Renault Trafic) 360000 s původní spojkou a turbem v provozu každý den a naložený jako bejk to už se nestane. Bude jen otázkou kolik budu účtovat zákazníkovi za ten ekologickej kilometr když každý 3 roky dám do šrotu auto s nájezdem 150tis a půjdu si s radostí kopit nový, úspornějsí a ekologičtějsí.
Re: Nekvalitní RR
Franta DI to vystih, zdaleka se nejedná jen o RR, je to problém prakticky všech aut, i těch levných.
Snad jen pár japonců origo ještě lze brát za kvalitu, ale i na ně dojde tlakem na ceny a euro normy zároveň.
Akorát u toho RR za 2 míče by člověk doufal že to bude jinak, ale asi ne, podobně jako u X - BMW, Q audin atd.
Je to sociální program vzor komouši, např. čína, ale i v usa to vedou podobně a kvalitu odbourávají. Velký objem produkce, ale malá životnost, poměrně nízký nákup a velká servisní náročnost = zaměstnanost, kšeft se točí.
Představ si že se tu začnou znova prodávat auta kvalitou srovnatelný s japonci z 90 let. Životnost 20 let bez oprav, jen údržba. Za 4 roky se nasytí trh a pak krize... a to není jen o autech
Snad jen pár japonců origo ještě lze brát za kvalitu, ale i na ně dojde tlakem na ceny a euro normy zároveň.
Akorát u toho RR za 2 míče by člověk doufal že to bude jinak, ale asi ne, podobně jako u X - BMW, Q audin atd.
Je to sociální program vzor komouši, např. čína, ale i v usa to vedou podobně a kvalitu odbourávají. Velký objem produkce, ale malá životnost, poměrně nízký nákup a velká servisní náročnost = zaměstnanost, kšeft se točí.
Představ si že se tu začnou znova prodávat auta kvalitou srovnatelný s japonci z 90 let. Životnost 20 let bez oprav, jen údržba. Za 4 roky se nasytí trh a pak krize... a to není jen o autech
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
- MILUNAK
- Příspěvky: 1016
- Registrován: 04 úno 2009 00:07
- tel.: 777314741
- auto: nevejde se
- Bydliště: Čerčany,Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nekvalitní RR
Já bych si jiné auto než LR nikdy nekoupil A za toho RR sporta ti klídně dám 250 000,-
Ex-Free Td4-2005 facelift na 18",Ex- DII Td5-2003 facelift na 20",Ex- Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D 4WD 2011,Ex- BMW 530d E61 2006, Ex- RR P38 4.6 HSE 2000, BMW X3 2.0D F25 2012, DIII 2.7 TDV6 HSE-2005,Ex- RR L322 3,6 TDV8 Vogue 2007.
Re: Nekvalitní RR
Já taky nedodžuju ty jejich termíny výměny olejů. S dieslama na oleje do 15000 je tak ukurát. Ty jejich 30000 je cesta k rychlejší smrti (což je pro ekonomiku žádoucí). Žádnej výrobce aut ani olejů mi vylágrovanej motor nezaplatí. Oni totiž zapomínají dodat za jakého druhu provozu je možno naject těch jejih 30000.
- MILUNAK
- Příspěvky: 1016
- Registrován: 04 úno 2009 00:07
- tel.: 777314741
- auto: nevejde se
- Bydliště: Čerčany,Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nekvalitní RR
Jj já měním olej po 10000 km a vše je ok.Franta D1 píše:Já taky nedodžuju ty jejich termíny výměny olejů. S dieslama na oleje do 15000 je tak ukurát. Ty jejich 30000 je cesta k rychlejší smrti (což je pro ekonomiku žádoucí). Žádnej výrobce aut ani olejů mi vylágrovanej motor nezaplatí. Oni totiž zapomínají dodat za jakého druhu provozu je možno naject těch jejih 30000.
Ex-Free Td4-2005 facelift na 18",Ex- DII Td5-2003 facelift na 20",Ex- Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D 4WD 2011,Ex- BMW 530d E61 2006, Ex- RR P38 4.6 HSE 2000, BMW X3 2.0D F25 2012, DIII 2.7 TDV6 HSE-2005,Ex- RR L322 3,6 TDV8 Vogue 2007.
Re: Nekvalitní RR
Jsme nežádoucí. Když to takle půjde dál budou se dělat ekologický auta s celoživotnostní náplní motového oleje. To mi to pak moc dlouho nevydrží.
- Kubrtos
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 14 zář 2010 20:50
- tel.: +420604671119
- auto: D3 trisko Disko
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nekvalitní RR
Poseté se každý auto ať se o něj staráš jak chceš. Je jenom otázka jestli ho koupíš nový a zničíš, nebo už zničený koupíš a pak látáš.
Čím víc se jezdí, tím větší je pravděpodobnost poruchy-jakékoli.
Tatík dával dycky auta po deseti letech pryč a kupoval nový. Od š105, přes fačko, feldu, pak Hiunday getz, a teď má I30. A nikdy neřešil poruchu. Taky proto že nejezdí.
Když by ty auta byly denně v zápřahu tak umřou po 5 letech. Se všema byl spokojenej ještě kupec.
Já koupit Range deset let starýho a s 30 tis najetýma, za běžnou bazarovou cenu deset let starýho Range, tak su taky spokojenej.
Čím víc se jezdí, tím větší je pravděpodobnost poruchy-jakékoli.
Tatík dával dycky auta po deseti letech pryč a kupoval nový. Od š105, přes fačko, feldu, pak Hiunday getz, a teď má I30. A nikdy neřešil poruchu. Taky proto že nejezdí.
Když by ty auta byly denně v zápřahu tak umřou po 5 letech. Se všema byl spokojenej ještě kupec.
Já koupit Range deset let starýho a s 30 tis najetýma, za běžnou bazarovou cenu deset let starýho Range, tak su taky spokojenej.
Land Rover Discovery II 2,5TD5, -Drobeček
Range Rover L322 3,0D Vouge
Range Rover L322 3,0D Vouge
Re: Nekvalitní RR
Ani se kolegovi nedivím,že je znechucený.Koupit anglický výrobek chce opravdu odvahu a kopec štěstí.Před lety jsem přivezl z anglie tkalcovský stav a po složení z návěsu se vzduchovým pérováním se z podlahy vymetla lopata šroubů a matek.Hlavně,že se ve fabrice plácali po ramenou jací jsou machři.Kdyby toho mýho mazlíka 6 let nerepasovali rakušáci tak bych taky váhal.A k těm olejům,měním podle manualu a jsem bez problémů.Tak nevím.Poradil bych pořádnou prohlídku u německých soudruhů určitě se sportík rozjezdí.
-
- Příspěvky: 102
- Registrován: 08 kvě 2010 07:59
- tel.: +420604712936
- auto: Discovery II
- Bydliště: Třinec - Kanada
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nekvalitní RR
To, že se VŠECHNA auto sypou po 100 000 km jsem si dovolil napsat cca před dvěmi lety (http://www.landroverforum.cz/forum/view ... =1&t=16602) a div, že jsem nebyl vymazán ze světa.
Příspěvky se nemažou ze zásady.
Příspěvky se nemažou ze zásady.
Re: Nekvalitní RR
Jo,máš pravdu,ale můžeš se divit když DAS AUTO montuje motory v Madarsku?A ostatní se snaží taky ušetrit.Jak je vidět z avataru jsem na velký a těžký stroje,koncepce z pravěku ale v kovošrotu jde o váhu