Čerpadlo paliva u TD5

D, TD, TDI, TD5
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
vizour
Příspěvky: 367
Registrován: 25 črc 2011 13:50
tel.: 732221674
auto: Defender 110
Bydliště: Moravské Bránice
Kontaktovat uživatele:

Re: Čerpadlo paliva u TD5

#101 Příspěvek od vizour » 27 lis 2012 08:40

jo všechno dobrý vyčistil jsem obě ty sítka i to vnitřní na obou čerpadlech a zkusil je přehazovat všechny jedou do 110km/h a podle mě to nejede na plný plyn.začátek dobrý rozjezd až pak prostě jak se blížim na 3/4 plynu tak to druhý čerpadlo táhne víc a pak začne cukat :(
www.MEJDANEKTEAM.cz
Defík 110 , kolo GT 1x1 a BN30R
život je krásné a někdy dokonce krásnější :)

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Čerpadlo paliva u TD5

#102 Příspěvek od MadTom » 27 lis 2012 09:00

Diagnostika - napíchnout a ve dvou projet a koukat na aktuální hodnoty z motoru. Jinak se to dost blbě hledá. Ve dvou proto, že je to jinak o rozplesknutí se i s autem - už to sám dělat nebudu. :hmm:
Může to být i švindlující některé čidlo (MAF, MAP), nebo zadrhávající regulace turba, nebo špatné kontakty na vstřikovačích - pak to vyhechává.
Dělá to i za studena?
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
vizour
Příspěvky: 367
Registrován: 25 črc 2011 13:50
tel.: 732221674
auto: Defender 110
Bydliště: Moravské Bránice
Kontaktovat uživatele:

Re: Čerpadlo paliva u TD5

#103 Příspěvek od vizour » 27 lis 2012 09:14

pořád jenže máme jen velkou diagnostiku a lišta vstřiků ok :( a když je to studený tak na 2 při 20 nebo na 3 při 30/kmh to hulí do modra olej to nebere (zatim) a podle diagnostiky 5 válec dává víc nafty tak nevim nevim jo když jsem odpojil váhu vzduchu tak nebyla žádná změna
www.MEJDANEKTEAM.cz
Defík 110 , kolo GT 1x1 a BN30R
život je krásné a někdy dokonce krásnější :)

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Čerpadlo paliva u TD5

#104 Příspěvek od MadTom » 27 lis 2012 10:37

Malou diagnostiku mám. Bez live dat to bude docela věštění, co to vlastně dělá nebo nedělá.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

horan
Příspěvky: 10
Registrován: 16 zář 2011 21:10

Re: Čerpadlo paliva u TD5

#105 Příspěvek od horan » 21 srp 2013 22:08

Zdravím vás. Jsem tu s prosbou o radu. Nevím už jak dál. Jde o disco II td5. Při plném plynu začne od 2500ot/min hrozně škubat. Doslova jak kdybych rychle za sebou pouštěl a dával plnej plyn, nebo jako rychle vypínat zapalování. Pokud uberu plyn třeba na polovinu, tak klid, ale to dost dobře nejde při tahání vozíku.... Diagnostikou z práce (bosch) jsem se dostal pouze do jednotky motoru a airbagů (nevím na co si angličani hrají, že si to tak hlídají). Každopádně to vypsalo chybu snímače otáček. Vyměnil jsem za nové. Nic se nezměnilo. Dále vyměněn palivový filtr, palivové čerpadlo a vyčištěn regulátor tlaku paliva (nové těsnění a o-kroužky). POřád beze změny. Dále vyčišten konektor na řj, regulace na turbu chodí jak víno. Vážně už nevím.
Děkuji za každou radu.
¨Nevíte ještě někdo kde udělat v okolí Znojma kvalitní diagnostiku, nebo kdo by se o to začal starat. Já už na tom nic dělat nechci.

DanoDEF píše: ...palivovy filter si menil ?
...sitko za regulatorom tlaku v palivovom kanaliku ?
...diagnostika ?
Prosím tě dnes jsem to měl rozdělaný (regulátor), ale žádné sítko jsem neviděl. Můžeš to prosím nějak upřesnit?

MarekS

Re: Čerpadlo paliva u TD5

#106 Příspěvek od MarekS » 22 srp 2013 07:11

horan píše:Zdravím vás. Jsem tu s prosbou o radu. Nevím už jak dál. Jde o disco II td5. Při plném plynu začne od 2500ot/min hrozně škubat. Doslova jak kdybych rychle za sebou pouštěl a dával plnej plyn, nebo jako rychle vypínat zapalování. Pokud uberu plyn třeba na polovinu, tak klid, ale to dost dobře nejde při tahání vozíku.... Diagnostikou z práce (bosch) jsem se dostal pouze do jednotky motoru a airbagů (nevím na co si angličani hrají, že si to tak hlídají). Každopádně to vypsalo chybu snímače otáček. Vyměnil jsem za nové. Nic se nezměnilo. Dále vyměněn palivový filtr, palivové čerpadlo a vyčištěn regulátor tlaku paliva (nové těsnění a o-kroužky). POřád beze změny. Dále vyčišten konektor na řj, regulace na turbu chodí jak víno. Vážně už nevím.
Děkuji za každou radu.
¨Nevíte ještě někdo kde udělat v okolí Znojma kvalitní diagnostiku, nebo kdo by se o to začal starat. Já už na tom nic dělat nechci.

DanoDEF píše: ...palivovy filter si menil ?
...sitko za regulatorom tlaku v palivovom kanaliku ?
...diagnostika ?
Prosím tě dnes jsem to měl rozdělaný (regulátor), ale žádné sítko jsem neviděl. Můžeš to prosím nějak upřesnit?
Sítko je strčený v hlavě pod tím O kroužkem je to taková trubička. Mě něco podobnýho v lehčí podobě dělala váha vzduchu tak jsem jí vystříkal a nastalo zlepšení,ale známej řek zahoď jí a kup novou stejně už nedává hodnoty co má dávat.
A auto jezdí úplně jinak a za míň :Pohoda:
Diagnostika je horší mě se do toho známej dostal texou,bosch,atd.....se nechytaj zkus MadToma, nebo v Boskovicích Land Jirku :mrk

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Čerpadlo paliva u TD5

#107 Příspěvek od MadTom » 22 srp 2013 07:34

Ad diagnostika - to není o tom, že by si to hlídali v LR, to je o tom že pro Bosch to asi nebylo podstatné, tam tento typ auta KOREKTNĚ doplnit. Trošku to souvisí i s tím, co si člověk představuje pod pojmem diagnostika - podle mě je to něco jiné, než pouhé vyčtení chybových kódů. Minimálně ještě zobrazení aktuálních hodnot z čidel a zkušební ovládání všech elektronických věcí v autě.
Pokud chceš, tak příští týden za mnou doraz do Brna, diagnostiku mám a můžeme na to kouknout. Tento týden už to nestíhám a ani si teď nejsem jistej, že má diagnostiku v Brně. Telefon na mě: 608 600 360
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

horan
Příspěvky: 10
Registrován: 16 zář 2011 21:10

Re: Čerpadlo paliva u TD5

#108 Příspěvek od horan » 22 srp 2013 18:28

Díky za odpovědi. Ani mě nenapadlo hledat sítko v tom kanálku. No tak to ještě jednou zkusím. Ale moc tomu nedávám. Sítka v nádrži byly jako nový. Jedině by se to tam muselo dostat při výměně paliváku.
MadTom: pokud to nerozjedu, tak se za tebou pokusím dostat.
Ještě jednou díky

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Čerpadlo paliva u TD5

#109 Příspěvek od MadTom » 22 srp 2013 18:33

Když jsem měnil regulátor tlaku paliva, tak jsem to sítko měl venku a bylo splácnutý - je to takovej váleček z kovového sítka. Ale na výkon motoru to vliv nemělo. Odhaduju, že v tom někdy ztuhla v zimě nafta a tak se pomačkalo.
Stačilo vyndat, narovnat na plochém šroubovánu a potom na dříku vrtáku vhodného průměru a vyčistit WDčkem přímo ze spreje - tam je jasné, že v tom není čurbes.
Zavolej mi příští týden a nějak to vymyslíme. V Brně dělám na jihu, kousek od sjezdu z D1 na Bratislavu.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3469
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Čerpadlo paliva u TD5

#110 Příspěvek od Land Jirka » 23 srp 2013 07:44

Sítkem bych to neviděl.
cukání vypadá na nějakou el závadu, protože při nedostatku paliva se to chová jinak.
ve výkonu pocukává vadná regulace turba, popřípadě vadné čidlo tlaku vzduchu, nebo ovládací ventil turba
prubni odpojit snímač tlaku a teploty vzduchu na sání.
základ je diagnostika a aktualní data při závadě
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

horan
Příspěvky: 10
Registrován: 16 zář 2011 21:10

Re: Čerpadlo paliva u TD5

#111 Příspěvek od horan » 23 srp 2013 18:59

tak jsem to byl teď vyzkoušet. Odpojena váha, čidlo teploty (na airboxu) a čidlo tlaku (na "parohách"). Výkon to nemělo žádnej, ale až jsem se dostal nad 2500ot/min, tak to necukalo. Zapojil jsem váhu a pak i čidlo na airboxu. Pořád "žádný výkon, ale bez cukání. Po připojení snímače tlaku na parohách to sice krásně zatáhlo (už dlouho to takhle nezatáhlo), otáčky vyletěly až nad 3000 ot/min a najednou to padlo do nouzáku (kontrolka motoru a ztráta výkonu) a pak už to jelo jako před odpojením. Do 2500 mírné pocukávání a nad 2500 na rozbití hlavy o čelní sklo. Čidlo jsem vymontoval. Je od karbonu, ale ne nějak extrémně. Zkusím vyčistit, ale předpokládám, že je to zbytečný. Jaký máte návrh teď? Špatné čidlo, nebo regulace na turbu?
Děkuji za rady :Sorry:

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Čerpadlo paliva u TD5

#112 Příspěvek od MadTom » 23 srp 2013 19:23

Pokud odpojíš čidlo tlakuv sáni - je na sacím potrubí, tak motor přes 3000otáček nepůjde - bezpečnostní funkce, protože motor nemá podle čeho regulovat turbo a tak omezí otáčky.
To čidlo vyčisti, bez něj to nepojede. Váhu vzduchu můžeš odpojit, bez ní to pojede.
Podle mě, je to problém někde v regulaci turba - zatuhlá ovládací páka na turbu, špatnej modulátor (elektromagnetický ventil), netěsnící nebo polámané hadičky okolo tohoto modulátoru - rády praskají.
A potom se ještě stává, že se sloupne vnitřní vrstva hadice, co jima jde stlačenej vzduch z turba a udělá klapku, co tu hadici ucpává.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

horan
Příspěvky: 10
Registrován: 16 zář 2011 21:10

Re: Čerpadlo paliva u TD5

#113 Příspěvek od horan » 23 srp 2013 20:15

vyčištěno. Žádná změna. Hadice k a od cooleru jsem kontroloval. Turbo je dělaný loni. Je nějaká možnost jak vyzkoušet ten modulátor/ regulaci bez výměny za nový?
Ještě pokud se dostanu nad ty 2500 ot/min a nemám plný plyn, ale třeba jen 3/4, tak auto akceleruje, ale jde cítit poškubávání.

horan
Příspěvky: 10
Registrován: 16 zář 2011 21:10

Re: Čerpadlo paliva u TD5

#114 Příspěvek od horan » 24 srp 2013 12:15

Teď jsem přijel. Auto škube, ale při jednom výjezdu z kruháku do kopce to jelo uplně krásně i nad těch 2500ot (s vozíkem a cca 1000kg nákladem). Ale jen asi 200 metrů. Pak další kruhák a za ním už cukatůra.
Nenavídím tohle auto :evil:

horan
Příspěvky: 10
Registrován: 16 zář 2011 21:10

Re: Čerpadlo paliva u TD5

#115 Příspěvek od horan » 24 srp 2013 17:07

Pravděpodobně nalezený viník. Vypadá to na ten el. mag. ventil k regulaci turba. Ze spodu (tlak od cooleru) jde profouknout hubou (i když těžko) i bez připojení na 12v. Po připojení 12v se nic nezmění a nepustí tlak. Takže asi tak. Jinak jsem zjistil že turbo je opět na odchodu do křemíkového nebe. Sací hadice je prasklá u odbočky k odvětrání motoru, čímž pravděpodobně docházelo k přisávání nečistot a první řada lopatek na sací části je "okousaná" :hmm:

Uživatelský avatar
offroad-vitek
Příspěvky: 43
Registrován: 04 pro 2008 21:48
Bydliště: Praha

Re: Čerpadlo paliva u TD5

#116 Příspěvek od offroad-vitek » 21 črc 2014 09:33

Zdarte, máte někdo to schéma na vyříznutí díry na čerpadlo?
Vitek
Čas a Land Rover nezastavíš
Pan Def 110
http://www.offroadmaraton.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.offroadsport.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3469
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Čerpadlo paliva u TD5

#117 Příspěvek od Land Jirka » 01 zář 2014 11:58

je to na první stránce tohoto tématu
Přílohy
Td5dieselpump-02.jpg
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

matus368
Příspěvky: 42
Registrován: 23 lis 2012 13:18

Re: Čerpadlo paliva u TD5

#118 Příspěvek od matus368 » 07 úno 2015 00:26

ako dalsi TD5-kar defik, sa podelím o svoj aktuálny problém:
S príchodom týchto mrazových dní defik nejak horšie štartoval ale vychytal som to tak, ze som pri startovaní pridalplyn defik troška odkychol a potom normalne naskočil. problem som zvalil na mraz a bolo, lenze dneska sa to vystupnovalo takym sposobom, ze po nastartovaní a povrčaní na volnobeh sa rozsvietila kontrolka motora a plyn nereagoval uplne. OPatovne som nastartoval kontrolka zhasla plyn reagoval normalne akurat cerpadlo paliva v nadrzi hučalo počas celej jazdy tak, ako ma vo zvyku zahučať takým výrivým zvukom len pri zhavení a štartovaní. Potom nastartovaní okamzite stichne a je (resp. bolo ticho) za každých okolností no teraz si hučí dalej z momentu na moment. Skusobne som spravil 10 km v nadrzi polovica vypnem motor pockam 5 min skusim startovat teply motor zasa som musel pridat plyn lebo by nechytil a po naskočení čerpadlo nestíchlo. Na vykone ziadne straty ide ako drak. Kde moze byt chyba pani optimisticky pohlad filtre atd? alebo cerpadlo dead?(ale tomu verit nechcem lebo okrem žaviacej fázy o sebe nedalo počuť a naftova kontolka ani neviem ako vyzera)

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6476
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Čerpadlo paliva u TD5

#119 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 07 úno 2015 18:23

nenatakovals nahodou nejakou blbou naftu - kombinace blbý nafty a mrazu tomu dá trochu přes uši, věřim, že se ti to zas nějak srovná. Pak jeste zkus, pred startováním, pokud to nejde hned na brnk. Udelat odvzdusnovaci sekvenci plynem (nekdo poradi jak) a pak zkusit. Trochu to pripomina, jak dyby se ti to zavzdusnovalo...
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6476
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Čerpadlo paliva u TD5

#120 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 07 úno 2015 18:27

Ja dycky nekam prijedu a tam nejaký odbornik behem peti vterin prohlasi, ze mi odejde brzo cerpadlo, ze to slysi. No nevim, moje cerpadla na obou autech uz kvicela, piskala, hucela, chrchlala, drncela i chodila uplne potichu, porad se to meni a porad jezdim uz desitky tisic km, takze bacha na odborniky "po zvuku",
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Odpovědět