Vše kolem Series 3

Předchůdci Defenderů a další veteráni

Moderátor: Rover

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#901 Příspěvek od PavelU » 28 pro 2012 23:02

Tabulky rozměrů pneu od Michelinu... http://www.militarytires.com" onclick="window.open(this.href);return false;
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4

Uživatelský avatar
krestak
Příspěvky: 1080
Registrován: 24 lis 2008 21:39
Bydliště: Býkev

Re: Vše kolem Series 3

#902 Příspěvek od krestak » 30 pro 2012 17:58

Díky za info :D
Ještě nevim jestli mam fouknout disky stejnou barvou co je na autě nebo třeba lehkym černym polomatem 8) nebo stejnou barvou co mam na rámu a nápravách :?( šedá-tý mam ještě dost :D )
101FC GS
S II 109
110 HAE
tel. 721763960

Uživatelský avatar
krestak
Příspěvky: 1080
Registrován: 24 lis 2008 21:39
Bydliště: Býkev

Re: Vše kolem Series 3

#903 Příspěvek od krestak » 11 led 2013 22:07

mam dotaz :D na tlakoměru oleje jsou dva kontakty (v zadu) kam je zapojit :?: je to běžnej tlakoměr co se používá v LR :lol:
Už to vim :lol: :lol:
101FC GS
S II 109
110 HAE
tel. 721763960

Uživatelský avatar
Tomš
Příspěvky: 123
Registrován: 17 črc 2008 09:51
Bydliště: Kamenné Žehrovice- 603745164

Re: Vše kolem Series 3

#904 Příspěvek od Tomš » 28 kvě 2013 09:15

Ahoj,
mohl by jste mi někdo vyfotit jak vypadá uchycení rezervy na přední kapotě?
A když už jsem u kapoty, jsou dva druhy. Slabá a taková vyšší. To bylo podle roku výroby?
Díky.
Tom
Disco1, 300Tdi......+žirafa (už bohužel ne)
S III. SWB 2.2 petrol (stále nehotová...)

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#905 Příspěvek od eliott » 28 kvě 2013 11:58

Tomš píše:Ahoj,
mohl by jste mi někdo vyfotit jak vypadá uchycení rezervy na přední kapotě?
A když už jsem u kapoty, jsou dva druhy. Slabá a taková vyšší. To bylo podle roku výroby?
Díky.
Tom
Kapoty jsou minimálně tři civilní, ta De-Luxe (vyšší) je buď s prolisem na rezervu, nebo bez. A pak jsou Military verze, zase min. dva druhy, pro Ambulanci a pro FFR, liší se uchycením rezervy
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Old Black
Příspěvky: 746
Registrován: 07 čer 2008 21:08
tel.: +420 736 626 161
auto: SI, SIII
Bydliště: Bělizna, Pucov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#906 Příspěvek od Old Black » 29 kvě 2013 13:03

Mohl by mně někdo vysvětlit jak dojde k tomuto?
Přílohy
IMAG0626a.jpg
Designové a průmyslové podlahy: http://www.profimat.cz

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2751
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

Re: Vše kolem Series 3

#907 Příspěvek od cyril » 29 kvě 2013 13:18

Old Black píše:Mohl by mně někdo vysvětlit jak dojde k tomuto?
Máš tričko Abraxas? Dej menší detail...nevím k čemu to patří..... :shock:

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#908 Příspěvek od eliott » 29 kvě 2013 13:24

Old Black píše:Mohl by mně někdo vysvětlit jak dojde k tomuto?
Podle mne špatně zvolená tlouštka těsnění pod hlavu...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2813
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#909 Příspěvek od Mirko » 29 kvě 2013 13:30

Dej menší detail...nevím k čemu to patří..... :shock:
Je to vršek pístu dědka...

Uživatelský avatar
Old Black
Příspěvky: 746
Registrován: 07 čer 2008 21:08
tel.: +420 736 626 161
auto: SI, SIII
Bydliště: Bělizna, Pucov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#910 Příspěvek od Old Black » 29 kvě 2013 14:46

Cyrile, nenapadlo mě, že nepoznáš píst. To je to co běhá ve válcích.
Designové a průmyslové podlahy: http://www.profimat.cz

Uživatelský avatar
Old Black
Příspěvky: 746
Registrován: 07 čer 2008 21:08
tel.: +420 736 626 161
auto: SI, SIII
Bydliště: Bělizna, Pucov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#911 Příspěvek od Old Black » 29 kvě 2013 14:50

eliott píše:
Old Black píše:Mohl by mně někdo vysvětlit jak dojde k tomuto?
Podle mne špatně zvolená tlouštka těsnění pod hlavu...
Nic jinýho, horšího?
Ptal jsem se Jirky a těsnění na 88 SIII je prý jen v jedné tloušťce. Víš něco víc?
Designové a průmyslové podlahy: http://www.profimat.cz

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2751
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

Re: Vše kolem Series 3

#912 Příspěvek od cyril » 29 kvě 2013 14:55

Old Black píše:Cyrile, nenapadlo mě, že nepoznáš píst. To je to co běhá ve válcích.
No jo...to mě nenapadlo. :Ja blb: To víš..., my, co se živíme sběrem papíru tyhle věci neznáme. :Ja blb: :mrgreen:
Řekl bych, buď nevhodný těsnění pod hlavou, moc sbroušená plocha hlavy při poslední opravě, nebo volný šály na ojnici či na pístním čepu. To je jediná možnost, kterak k sobě na tak blízko dostat píst a ventil.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#913 Příspěvek od eliott » 29 kvě 2013 15:01

cyril píše:
Řekl bych, buď nevhodný těsnění pod hlavou, moc sbroušená plocha hlavy při poslední opravě, nebo volný šály na ojnici či na pístním čepu. To je jediná možnost, kterak k sobě na tak blízko dostat píst a ventil.
A nebo někdo v rámci GO motoru přebrousil blok...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Old Black
Příspěvky: 746
Registrován: 07 čer 2008 21:08
tel.: +420 736 626 161
auto: SI, SIII
Bydliště: Bělizna, Pucov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#914 Příspěvek od Old Black » 29 kvě 2013 15:03

eliott píše:
cyril píše:
Řekl bych, buď nevhodný těsnění pod hlavou, moc sbroušená plocha hlavy při poslední opravě, nebo volný šály na ojnici či na pístním čepu. To je jediná možnost, kterak k sobě na tak blízko dostat píst a ventil.
A nebo někdo v rámci GO motoru přebrousil blok...
To je velmi pravděpodobné!
Designové a průmyslové podlahy: http://www.profimat.cz

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

Re: Vše kolem Series 3

#915 Příspěvek od Rover » 29 kvě 2013 16:47

Ten motor Ti někdo dělal myslím ne? Matně si něco vybavuju, že jsi to řešil... Doufám, že do KH přijedeš aspoň Defíkem!!!
Country boy...

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2751
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

Re: Vše kolem Series 3

#916 Příspěvek od cyril » 29 kvě 2013 19:28

Tak jsem se dnes, možná i díky Olinovu příspěvku rozhodl rozchodit alespoň jednoho dědka, abych mohl o víkendu do Kutné Hory. Los padl samozřejmě na věrnou a spolehlivou S3. Nejdřív jsme ho umyli a naleštili a rozhodili karbec, protože to pořád chcípalo. Nakonec se auto přeci jenom umoudřilo a jelo. Daleko hůř jsou na tom ale brzdy. Nemá to ale bohužel nic společného se zimní odstávkou, protože zlobily už i na podzim. Když se rozjedu a zabrzdím poprvé, brzdy zaberou sice velmi razantně, ale především na levé přední kolo. Při dalším sešlápnutí pedálu brzdy už auto brzdí na všechna kola, ale posilovač má velmi chabou účinnost. Paradox je ten, že jsem posilovač z tohoto důvodu na podzim vyměnil za nový, bohužel bez uspokojivého výsledku. Ložiska v kolech jsou také ok, Podtla z karburátoru jde rovněž novou hadičkou. Tak nevím, čím jet.... :sweat
S2 Diesel má netěsné vstřikovací čerpadlo a dost teče, S1 nepovažuji za hotovou a s V8 automatem si netroufám vyjet, protože motor nejde tak, jak bych si představoval.... :Ja blb: Holt na auta není čas, teď řešíme pracovně hlavně motorky a do měsíce konečně začínáme bourat a stavět nové firemní prostory, takže máme docela jiné starosti...
Doufám, že se utrhnu alespoň na jednu noc. Vypadá to nejspíš na tu sobotní. Snad stihnu i vyjížďku. Ta dnešní byla nakonec super. Brzdy teď brzdí "v normě", ale na dlouhý přejezd po hlavních tazích, abych to nejel celý den je to dost o hubu.
Zítra na to snad kluci budou mít čas mrknout.
Přílohy
IMG_3395.JPG
IMG_3374.JPG

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Vše kolem Series 3

#917 Příspěvek od Neklan » 29 kvě 2013 21:57

Určitě přijeď, ať se konečně dvojčata seznámí. Myslím, že není samozřejmé, že jsou v ČR dvě auta pravděpodobně z jedné objednávky pro jednu švýcarskou firmu. Jinak si nedokážu vysvětlit naprostou shodu v provedení včetně nestandardních doplňků.
Já jsem se před chvílí vrátil z garáže. Měnil jsem bezpečnostní pásy, protože jedu s oběma dcerami a v autě byly jenom dva pásy a z toho fungoval jenom ten u řidiče a to ještě ne úplně dobře. Udělal jsem tu blbost, že jsem si objednal samonavíjecí i ty jenom přes břicho na střední sedadlo vpředu a jeden dozadu. Ten navíječ je docela objemný a není na něj nikde místo, takže jsem vyráběl různé příchytky, vzadu jsem musel vymontovat a znovu namontovat lavičku, což je horor, protože se téměř nedá dostat dvěma klíči k povolovacím šroubům opěradla. Nakonec je vše hotovo, ještě jsem vyměnil kryty zadních koncových světel, protože byly popraskané a zbývá jenom naložit stan, další věci, natankovat a v pátek odpoledne vyrazit.
Přílohy
foto web 2.jpg
Naposledy upravil(a) Neklan dne 30 kvě 2013 11:43, celkem upraveno 1 x.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
tulda
Příspěvky: 425
Registrován: 08 črc 2007 21:55
Bydliště: Polička

Re: Vše kolem Series 3

#918 Příspěvek od tulda » 29 kvě 2013 22:29

Já chci taky jet !!!!! alesponˇ jako loni do Čáslavi, a zatím musím montit novou formu pro Volvo :Ja blb: , z které musí být v pondělí vzorky v Belgiii :Ale fuuj: To je na GIN :drink :drink :drink :drink :drink :drink :drink :drink :drink :drink :drink :drink :drink :drink :drink :drink :drink :drink :drink :drink :drink :drink :drink :drink :drink :drink :drink :drink :drink
Zatím mám Land Rover jen v hlavě, ale nákaza je to značná !

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2751
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

Re: Vše kolem Series 3

#919 Příspěvek od cyril » 30 kvě 2013 11:04

Dědek je na jámě....Jako první zákusek maj kluci zalomený odvzdušňovák v praseti. Na novém nám chybí a ještě ke všemu jsou nová prasátka bez šteftů. :twisted: Plný regály nových dílů na Series, ale tohle mi zrovna chybí. :Ja blb: Eliott nemá, PavelU právě posílá Poštou odvzdušňovací šroubky. Pochybuju, že se nám podaří z jinýho auta sebrat celej funkční díl. Jak to začne trvat moc dlouho, kašlu na to. Stojí nám práce. Jestli prasknou při demontáži štefty, přijedu Defem, nebo vůbec. :bandit
Přílohy
IMG_3413.JPG

Uživatelský avatar
KENY
Příspěvky: 750
Registrován: 20 říj 2011 19:21
tel.: +420725929400
auto: Nějaký ten LR
Bydliště: u nás na západě!!!

Re: Vše kolem Series 3

#920 Příspěvek od KENY » 30 kvě 2013 12:14

cyril píše:Dědek je na jámě....Jako první zákusek maj kluci zalomený odvzdušňovák v praseti. Na novém nám chybí a ještě ke všemu jsou nová prasátka bez šteftů. :twisted: Plný regály nových dílů na Series, ale tohle mi zrovna chybí. :Ja blb: Eliott nemá, PavelU právě posílá Poštou odvzdušňovací šroubky. Pochybuju, že se nám podaří z jinýho auta sebrat celej funkční díl. Jak to začne trvat moc dlouho, kašlu na to. Stojí nám práce. Jestli prasknou při demontáži štefty, přijedu Defem, nebo vůbec. :bandit
Bojuj!!!
Já taky ještě nejsem pojízdný ale ještě jsem to nevzdal. Díky Tvému příspěvku jsem se rozhodl do brzd dnes nesahat a doufat v jejich dobrou vůli a náklonost popř. že stihnu šlápnout vícekrát :yx

Odpovědět